Όταν ο καθοδηγητής δώσει το "σύνθημα" τότε άς τρέξουν οί αφελείς να κρυφτούνε...
Ο Ισλαμικός κίνδυνος σίγουρα κάποια μέρα κοντινή, ή μακρινή, θα χτυπήσει καί την "πόρτα" της χώρας μας. Έτσι λοιπόν, ώς "Δημοκράτες" πού είμαστε, αφού γεμίσαμε με ανθρώπους από "ιδιόρρυθμες" καί ταραγμένες περιοχές, θα έλθει πιθανότατα καί η ώρα να υποστούμε καί τις συνέπειες...
Γιατί αρκεί, λόγω κουλτούρας, ένα "ισλαμικό σφύριγμα" γιά να ξεσηκωθούν τα πάντα σ΄ όλη την χώρα καί στήν Αθήνα περισσότερο, με καταστάσεις απρόβλεπτες...
Τό τί θά πρέπει να γίνει, καί τό άν θα πρέπει όλα αυτά τα διεσπαρμένα κατά τόπους τζαμιά καί οργανώσεις νά τά μαζέψει η Κυβέρνηση σε ένα σημείο, είναι ένα θέμα πού μόνο ένας σοφός κυβερνήτης θα μπορέσει να το επιτύχει.
Υπάρχει όμως, τέτοιος σοφός σήμερα;
Ὁ ἱδρυτὴς τῆς μουσουλμανικῆς ἀδελφότητος Χασὰν Ἂλ Μπάνα ἔχει ὄνειρον νὰ κυματίση ἡ σημαία τοῦ Ἰσλὰμ εἰς χώρας, αἱ ὁποῖαι«ἐκυβερνήθησαν» ὑπ᾽ αὐτοῦ καὶ εἰς αὐτὰς περιλαμβάνει καὶ τά…Ελληνικὰ νησιὰ τοῦ Αἰγαίου.
Οἱ ἀποκαλύψεις αυτές γίνονται σήμερα ὑπὸ διακεκριμένων δημοσιογράφων.
Ὁ ἕνας, ὁ ὁποῖος εἶναι καὶ συγγραφεὺς βιβλίων ἐθνικῆς στρατηγικῆς καὶ ἐθνικῆς ἀσφαλείας, παραθέτει στοιχεῖα μὲ διευθύνσεις,ὀνόματα, στόχους καὶ διασυνδέσεις τῶν Μουσουλμανικῶν ὀργανώσεων μὲ πρεσβείας, προξενεῖα Ἰσλαμικῶν χωρῶν ὡς καὶ μὲ ξένας διεθνεῖς ὀργανώσεις.
Ὁ ἄλλος ἀναδεικνύει τὸν ἀθέατον πόλεμον τῶν Μουσουλμανικῶν Ὀργανώσεων εἰς τὴν Ἑλλάδα διὰ τὸν ἔλεγχον τοῦ ἸσλαμικοῦΤεμένους. Παραθέτει τὴν δήλωσιν τοῦ ἱδρυτοῦ τῆς Μουσουλμανικῆς Ἀδελφότητος διὰ τὸν κυματισμὸν τῆς ἰσλαμικῆς σημαίας εἰς τὰἑλληνικὰ νησιά.
Ἐνῶ ἕνας τρίτος ἀποκαλύπτει ὅτι ἡ καταγγελία τῆςΜουσουλμανικῆς Ἑνώσεως Ἑλλάδος ὅτι ἔλαβεν ἀπειλητικὴν ἐπιστολήν, ἡὁποία ἀπειλεῖ μὲ σφαγὴν τὰ μέλη της, προέρχεται τελικῶς ἀπὸ Μουσουλμάνους.
ΟΙ ΙΣΛΑΜΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ...
Με πρόσχημα το έγκλημα κατά των εργατών στην Μανωλάδα, στην πορεία αλληλεγγύης που ακολούθησε, πρωτοστάτησε ακραία ισλαμιστική οργάνωση γνωστή για τις θηριωδίες που έχει διαπράξει στο Μπανγκλαντές κατά "απίστων"! ...
Πρόκειται για την οργάνωση "Hefazate Islam Bangladesh" που όπως μας ενημέρωνε το πανό στην κεφαλή της πορείας, έχει πλέον και ελληνικό βραχίονα. Η οργάνωση αυτή συγκλόνισε την διεθνή κοινή γνώμη πριν από λίγες εβδομάδες, όταν χιλιάδες μέλη της βγήκαν στους δρόμους του Μπανγκλαντες και αξίωναν την δολοφονία Bloggers που αντιδρούσαν στην επιβολή του σκοταδισμού στην χώρα.
Ένας από αυτούς μάλιστα, ο 26χρονος Ahmed Rajib Haider δολοφονήθηκε με φρικτό τρόπο έξω από το σπίτι του. Μία ματιά στην ιστοσελίδα της συγκεκριμένης οργάνωσης προκαλεί φρίκη αφού δεν κρύβουν τις προθέσεις τους για την δημιουργία "παγκόσμιου χαλιφάτου", για το "έθνος του Ισλάμ" και την Παγκόσμια κυριαρχία.
Δυστυχώς δεν μένουν μόνο στα λόγια αφού στο Μπανγκλαντές δεν είναι λίγες οι φορές που έχουν καταστρέψει λατρευτικούς τόπους, αγάλματα, αλλά έχουν επιτεθεί και σε πιστούς άλλων δογμάτων. Όσο για την ευαισθησία για τα δικαιώματα των εργατών, μόνο υποκριτική μπορεί να χαρακτηριστεί...
Στην Ελλάδα, τελικά "καταφέραμε" να ανθίσουν οι μουσουλμανικές οργανώσεις.
Ιδού ποιες δίνουν οι Υπηρεσίες Ασφαλείας ως ενεργές αυτή την στιγμή:
>Al Salam τζαμί, Γαλαξία 9, Νέος Κόσμος.
>Μουσουλμανική Ένωση Ελλάδος, Γαλαξία 9 Νέος Κόσμος, ιδρύθηκε το 2003, Τηλ. 6972838164, Φαξ 2109216639
>Η «Muslim Association of Greece», διατηρεί σελίδα και στο Facebook.
>Al Farouk τζαμί, Ζαγορίων 40, Αθήνα, Τηλ. 2106910460, www.ahccc.gr
>Greeks Rethink, E mail: info@greeksrethink.com (Ανενεργή προς το παρόν ομάδα απευθυνόμενη σε προσήλυτους στο Ισλάμ).
Το Μπαγκλαντές θεωρείται βασίλειο της παιδικής δουλείας ενώ τα εργατικά ατυχήματα με χιλιάδες νεκρούς είναι πλέον είδηση που δεν συγκινεί κανέναν.
Πρόσφατα κατέρρευσε εργοστάσιο με εκατοντάδες νεκρούς εργάτες, γυναίκες και ανήλικους στην πλειοψηφία τους. Οι "προοδευτικοί" τι έχουν να πουν για όλα αυτά; Καλό θα είναι να ενημερωθούν λίγο καλύτερα για το ποιοί μαζεύονται στην χώρα αυτή με την δική τους ανοχή.
ΤΑ ΤΖΑΜΙΑ...
Τὸ 1998 γιὰ παράδειγμα εἴχαμε 18 αὐτοσχέδια τζαμιὰ σὲ ὁλόκληρη τὴν Ἀττική. Ἕξι χρόνια ἀργότερα, λίγο πρὶν ἀπὸ τοὺς Ὀλυμπιακοὺς Ἀγῶνες τοῦ 2004, ὁ ἀριθμὸς αὐτὸς τριπλασιάστηκε.!
Ὑπενθυμίζεται ὅτι ἐπικειμένων τῶν Ὀλυμπιακῶν Ἀγώνων τῆς Ἀθήνας,ὑπῆρξε αἴτημα τῶν ἐν Ἑλλάδι παράνομα διαβιούντων μουσουλμάνων τὸ τζαμὶ τῆς Ἀθήνας νὰ γίνει στὰ Σπάτα, ἔτσι ὥστε ἡ πρώτη εἰκόνα τῆς Ἀθήνας, ποὺ θὰ εἶχαν οἱ ξένοι ἐπισκέπτες μετὰ τὴν ἔξοδό τους ἀπὸ τὸν ἐκεῖ κεντρικὸ ἀερολιμένα Ἀθηνῶν νὰ ἦταν ἕνα τζαμί...
Καὶ δεκαπέντε χρόνια μετὰ τὸ 1998, ὅπου ὑπῆρχαν μόνο 18 τζαμιά, ὁ ἀριθμός τους ἔφτασε ἤδη τὰ 115–120!
Τὰ πλέον σημαντικὰ ἀπὸ αὐτὰ εἶναι περίπου 74, ἐκ τῶν ὁποίων τὰ 22 ἐλέγχονται ἀπὸ Μπανγκλαντεσιανούς, τὰ 20 ἀπὸ Ἄραβες,11 ἀπὸ τὸ Πακιστάν, 7 ἀπὸ Ἰνδοὺς καὶ 2 ἀπὸ Ἀφγανούς.
Ἀπὸ αὐτά, ἀναφέρονται ἐνδεικτικῶς τὰ ἀραβικά, τὰ ὁποῖα ἐλέγχονται κυρίως ἀπὸ Αἰγυπτίους, καὶ εἶναι τὰ ἑξῆς:
• Al Salihin, Σοφοκλέους 196, Καλλιθέα.
• Al Salam, Γ. Παπανδρέου 87, Ζωγράφου.
• Al Bet Al Taqwa, μέλος τῆς Μουσουλμανικῆς Ἑνώσεως Ἑλλάδας, Μπουμπουλίνας 4–6, Ἀθήνα.
• Al Ahlaz, Στροφάδων 5, Κυψέλη.
• Al Farouk, Κωνσταντινουπόλεως 288, Ἀθήνα.
• Al Girabaa, Λ. Ἰωνίας καὶ Κλυμένης 2, Ἀθήνα.
• Al Salam, Γαλαξία 9, Ν. Κόσμος.
• Al Nour, Ἁλμυρίδος 10, Πειραιᾶς.
• Al Ansar, Σόλωνος 39, Καλλιθέα.
• Al Sahaba, Ξηρομέρου 32,Ἀμπελόκηποι.
• KEBAA, Σκαλιστήρη 8, Κ. Πατήσια.
• Taqwa, laXanivoc; Σαλαμίνος 80, Μεταξουργεῖο.
• Amal Filla, Μενάνδρου 23, Ἀθήνα.
• Salahadin Ayubi, Κ. Παλαμᾶ 55, Δάφνη.
• Ἀκόμη, ὑπάρχει ἕνα τζαμὶ στὴν ὁδὸ Μηλιαράκη καὶ Κουρμούλη 55 (Ἀθήνα), ἕνα στὴν ὁδὸ Ριζάρη 88 (Μαραθώνας), ἕνα στὸν Σύλλογο Αἰγυπτίων Παγκρατίου (Παυσανίου 18–20, Παγκράτι), ἕνα στὸ Ἑλληνοαραβικὸ Ἐπιμορφωτικὸ Πολιτιστικὸ Κέντρο (Πειραιῶς καὶ Κύπρου 2, Μοσχάτο) καὶ ἕνα, τὸ Ἂλ Ἀνταλοὺς (Φίλωνος 97–99), στὸν Πειραιᾶ.
Σὲ αὐτὰ θὰ πρέπει νὰ συμπεριληφθεῖ τὸ προαναφερθὲν Al Rahman,στὴν ὁδὸ Παλαιολόγου 63–65 (Ἀθήνα), τοῦ δραστήριου Αἰγυπτίου Ἒλ Ντίν.
Ἰσλαμικὲς ὀργανώσεις στήν χώρα μας...
Στὶς παραπάνω παρουσίες θὰ πρέπει νὰ προστεθοῦν καὶ ὁρισμένες ἰσλαμικὲς ὀργανώσεις, οἱ περισσότερες ἐκ τῶν ὁποίων διαθέτουν καὶ χώρους προσευχῆς:
• Ἑλληνοαραβικὸς Σύλλογος “Εἰλικρίνεια”. Συνεστήθη τὸ 2009 καὶ ἀνήκει στὴν προαναφερθεῖσα Al Ahlaz.
• Ἑλληνοαιγυπτιακὸς Σύλλογος “Ὁ Πτολεμαῖος”. Ἱδρύθηκε ἀπὸ τὴν Ἂλ Ραχμὰν καὶ λειτουργεῖ στὸν ἴδιο χῶρο (Παλαιολόγου 63–65).
• Σύλλογος Ἀραβικῆς Κοινότητας Ἀμπελοκήπων Ἀθηνῶν. Λειτουργεῖ στὸν ἴδιο χῶρο μὲ τὴν Al Sahaba.
• Σουδανικὴ Κοινότητα Ἑλλάδος. Συστεγάζεται μὲ τὴν ΚΕΒΑΑ.
• Ἐπιμορφωτικὸς Σύλλογος Ἰρακινῶν Μεταναστῶν Ἑλλάδος. Συστεγάζεται μὲ τὸ τζαμὶ Salahadin Ayubi.
• Πακιστανικὴ Κοινότητα Μενιδίου. Στεγάζεται στὸν ἴδιο χῶρο μὲ τὸ πακιστανικὸ τζαμὶ Masjid Mohamedia (Ἁγ. Τριάδος 106, Μενίδι).
• Faizan E Madeena – Ἰσλαμιστὲς μὲ Εἰρήνη γιὰ ὅλο τὸν Κόσμο. Σωματεῖο συστεγαζόμενο μὲ τὸ πακιστανικὸ τζαμὶ Faizan E Madeena, Μακρυγιάννη 15, Ρέντης.
• Πολιτιστικὸς Σύλλογος Minhaz Ul Quran, Λ. Μαραθῶνος 31, Ν. Μάκρη.
• Jihad Al Jabar. Λειτουργεῖ καὶ ὡς τζαμὶ καὶ συστεγάζονται στὸν ἴδιο χῶρο (Αἰσχύλου 37).
• Πολιτιστικὸς καὶ Καλλιτεχνικὸς Σύλλογος “Νούρ”. Στεγάζεται στὸν ἴδιο χῶρο μὲ τὸ ὁμώνυμο Αφγανικὸ τζαμί.
• Gurudawa. Ἰνδικὸ τζαμί, στὸ ὁποῖο στεγάζεται καὶ τὸ σωματεῖο μὲ τὴν ἐπωνυμία Shri Guru Nanak Devji, Ἁγίου Θωμᾶ, Οἰνόφυτα.
• Σύλλογος Ἰνδῶν Guru Arjan- Dev-Ji, Λάκκα Καλογήρων, Μέγαρα.
• Ἰνδικὸς Σύλλογος Shri Guru Rabi Dass Sabha, συστεγαζόμενος στὸν ἴδιο χῶρο μὲ τὸ ὁμώνυμο τζαμί.
• Shri Guru Nanak Darbar, ἰνδικὸ σωματεῖο συστεγαζόμενο στὸν ἴδιο χῶρο μὲ ὁμώνυμο τζαμί.
• Πολιτιστικὸς Σύλλογος Πακιστανῶν Minhaz, Αὐλίδος 8, Θήβα.
Μουσουλμανικὲς ὀργανώσεις...
Στὶς παραπάνω θὰ πρέπει νὰ προστεθεῖ μία σειρὰ ἄλλων μουσουλμανικῶν ὀργανώσεων μὲ παρουσία στὴν Ἑλλάδα, γιὰ τὶς ὁποῖες δὲν ὑπάρχουν πολλὰ στοιχεῖα, πέραν αὐτῶν, ποὺ ἀνέφερε τὸ RIMSE (βλ. παρακάτω).
• Μουσουλμανικὴ Ἀδελφότητα Σύρων. Ἀνήκει στὴ Μουσουλμανικὴ Ἀδελφότητα, εἶναι ἐναντίον τοῦ Ἄσσαντ.
• Jamaat e-lslami. Ὀργάνωση ἐκ Πακιστανῶν μεταναστῶν, ἀριθμοῦσα περὶ τὰ 500 μέλη, σὲ ἐπαφὴ μὲ τὸ Islamic Forum Greece. Ὑπάγεται στὴν πανευρωπαϊκὴ ἰσλαμιστικὴ ὀργάνωση Islamic Forum Europe,ποὺ ἀναφέρεται ὡς ἔχουσα σχέση μὲ τὴν Ἀγγλία.
• Dawat-e Islami. Ἀριθμεῖ μερικὲς ἑκατοντάδες Πακιστανῶν μεταναστῶν.
• Tablighi Jamaat. Πακιστανική
Tablighi Jamaat. Πακιστανική,ὁμοίως μὲ τὴν παραπάνω, μὲ ἐπιπλέον δράση τὶς ἐπισκέψεις ἰμάμηδων, ποὺ ὀργανώνουν σεμινάρια θρησκευτικῆς φύσεως κυρίως στὴν Ἀθήνα.
• Islami Jamaat-e-Talaba. Μικρὸς πυρήνας Πακιστανῶν μεταναστῶν.
• Tehrik-e-Jafaria. Ὀργάνωση Πακιστανῶν Σιϊτῶν, μὲ μερικὲς ἑκατοντάδες μέλη, σύνδεση μὲ ἄλλες σιϊτικὲς ὁμάδες στὴν Ἑλλάδα καὶ μὲ τὴν πρεσβεία τοῦ Ἰράν.
• Χεζμπολλάχ. Λιβανέζικη σιϊτικὴ ὀργάνωση (κυβέρνηση στὸν Λίβανο), μὲ ἀφανῆ μέχρι στιγμῆς παρουσία στὴν Ἑλλάδα, λόγῳ τῶν πολλαπλῶν κυρώσεων κ.λπ.
• Hizb ut Tahrir. Ἐκτιμᾶται (RIMSE) ὅτι διατηρεῖ μικρὸ πυρήνα στὴν Ἑλλάδα. Τὸ προξενεῖο τοῦ Οὐζμπεκιστὰν στὴν Ἀθήνα ἔχει ἐκδώσει εἰδικὴ μελέτη γιὰ τὴν ἐπικινδυνότητα τῆς ἐν λόγῳ ὀργανώσεως.
• Χαμάς. Μέχρι τὸ 2008–2010 διέθετε ἀξιόλογη παρουσία στὴν Ἑλλάδα· ἔκτοτε ἡ δράση της ἔχει μειωθεῖ αἰσθητά, ἂν καὶ παραμένει ἐνεργὸς μὲ ἀρκετὰ μέλη, κυρίως στὴν Ἀθήνα.
• Σαλαφιστές. Ἡ πλέον γνωστὴ ὁμάδα Σαλαφιστῶν εἶναι ἡ προαναφερθεῖσα Ἂλ Ραχμάν. Περιλαμβάνει κυρίως Αἰγυπτίους καὶ προσήλυτους Ἕλληνες.
• Fatah al Islami. Κατὰ τὸ RIMSE, ἡ ὀργάνωση ἀναφέρεται ὡς διαθέτουσα χαλαροὺς πυρῆνες Λιβανέζων καὶ Παλαιστινίων καὶ χρησιμοποιοῦσε στὸ παρελθὸν τὴν Ἑλλάδα ὡς χώρα μεταβάσεως (transit) πρὸς τὴν ΕΕ.
Εἰδικὴ μνεία γίνεται γιὰ τὴν Ansar Al Islam, ἰρακινὴ ἰσλαμιστικὴ ὀργάνωση μὲ μέλη της κυρίως Ἰρακινοὺς καὶ Κούρδους τοῦ Ἰράκ.
από τον " Ορθόδοξο Τύπο" , 31 Μαϊου 2013
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου