Σάββατο 26 Μαΐου 2018

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ - ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΣΚΟΠΙΑΝΟΥΣ- Η ΚΛΟΠΗ ΟΝΟΜΑΤΟΣ

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ  ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
          -------------------------------------------
ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΣΚΟΠΙΑΝΟΥΣ- Η  ΚΛΟΠΗ ΟΝΟΜΑΤΟΣ
--------------------------------------------------------

http://m.city.sigmalive.com/sites/default/files/styles/article_image_625x435/public/article/2014-11/alexanderthegreat.jpg?itok=BpMRq49i

«Μας μισούν διότι όταν εμείς χτίζαμε Παρθενώνες, αυτοί έφτιαχναν φάτνες». Με μια τέτοια δήλωση-διαπίστωση δεν είναι να απορείς πως σε ένα και μόνο άρθρο μπορούν να χωράνε ο Μεγαλέξανδρος, ο Ιησούς Χριστός, η Μέρκελ, ο Ρότσιλντ, ο Ερρίκος Κίσσινγκερ, η αρχαιολόγος Λιάνα Σουλβατζή, οι Εβραίοι, ο Σημίτης, ο Πάγκαλος, ο Βενιζέλος, η Ισραηλινοί, οι Τούρκοι, οι Σκοπιανοί, οι Αλβανοί, οι Τζιχαντιστές και φυσικά, οι ανησυχίες του αρθογράφου και διεθνολόγου Αντώνη Ι. Γρυπαίου ότι «εάν οι Έλληνες μάθουν την ιστορία τους και το πολιτισμό τους, θα γίνουν μεγάλοι και τρανοί», εξ ου και οι Σιωνιστές Πλανητάρχες μας πολεμάνε με τόσο μένος.
Αφιέρωσε λίγο χρόνο και διάβασε το άρθρο με τίτλο «Βασιλικός τάφος και σιωνιστές», το οποίο έχει πηγές τα Αττικά Νέα, Αρχαία Ιθώμη, Ξυπνήστε ρε! και DefenceNet και το οποίο αναδημοσιεύουμε αυτούσιο.

         Η ΚΛΟΠΗ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ
 --------------------------------------
 «Από το 1956 ήταν γνωστά τα ευρήματα της Αμφίπολης, αλλά υπήρχε απαγορευτικό από τη παγκόσμια Σιωνιστική κυβέρνηση…Σήμερα αποφάσισαν να επιτρέψουν, με συμφωνίες άγνωστες, να γίνουν οι ανασκαφές, διότι φαίνεται ότι κάτι αλλάζει στη Γεωπολιτική! Τώρα λόγω του Σκοπιανού αποφάσισαν οι Κοσμοκράτορες, να  «σκεπάσουν» την ΑΜΦΙΠΟΛΗ.
Η ζωή του Μεγάλου Αλεξάνδρου υπήρξε περιπετειώδης. Το ίδιο ο θάνατός του στη Βαβυλώνα το 323 π.χ. και κυρίως η ταφή του!
Όπως γράφει ο καθηγητής του Πανεπιστημίου της Γενεύης Δρ. Νικόλαος Καλογερόπουλος, ‘Άκρως αμφίβολον κατ’ εμέ να έχει μεταφερθεί η σωρός του Μ.Αλεξάνδρου στην Αμφίπολη (κατά πρόταση της Ολυμπιάδος ως λέγουσι), από την Αλεξάνδρεια-Αίγυπτο, και να μην έχει γράψει κανείς τίποτε για το κοσμοϊστορικό αυτό γεγονός’.
Δύο μεγάλες προσωπικότητες του πλανήτη, ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ & ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ, πέθαναν σε ηλικία 33 ετών. Και τις δύο αυτές μεγάλες προσωπικότητες, που συγκλόνισαν το πλανήτη, εξαφάνισαν οι υπονομευτές της οικουμένης! Για τον ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ γνωρίζουμε!
Γιατί πέθανε ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 33 χρονών; Τυχαίο, δε νομίζω!
Πολλοί ιστορικοί αναφέρουν ότι ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ δηλητηριάσθηκε!
Ο νοών νοείτω! Τα συμπεράσματα δικά σας.
Ο Βασιλικός τάφος της Αμφίπολης ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΑΜΕΣΑ από τη παγκόσμια Σιωνιστική διακυβέρνηση-Δικτατορία.
Οι Στρατηγοί του Μεγάλου Αλεξάνδρου, αλλά και η οικογένειά του, σύμφωνα με τη λογική, θα ήθελαν ο Μεγάλος Βασιλιάς να ενταφιαστεί στη πατρίδα του, και ΟΧΙ στην έρημο Σαχάρα, στην όαση Σίβα, ή στην Αλεξάνδρεια, εκτός εάν ο μεγάλος βασιλιάς είχε αφήσει διαθήκη!
Οι ανασκαφές θα δείξουν! Σύμφωνα με ιστορικούς, ο Πτολεμαίος (Βασιλιάς της Αιγύπτου), μετέφερε το νεκρό Κοσμοκράτορα πρώτα στη Μέμφιδα, και μετά στην Αλεξάνδρεια σε μαυσωλείο.
Το 321 π.χ. σχεδόν δύο χρόνια μετά το θάνατο του Αλεξάνδρου, ο Αρριδαίος (Στρατηγός του Μ. Αλεξάνδρου), ολοκλήρωσε τη κατασκευή της αρμάμαξας-νεκροφόρου-σαρκοφάγου, που θα μετέφερε τη σορό από τη Βαβυλώνα, στο μαντείο του Άμμωνα, όπως λέγεται ότι ήταν η επιθυμία του Μεγάλου Αλεξάνδρου.
Έλληνες προστατέψτε τα ιερά μας ευρήματα, ιστορικά, & πολιτισμικά κειμήλια, γιατί ως άλλος ΕΛΓΙΝ, θα μας τα πάρουν τα διεθνή αρπακτικά, οι γύπες, της παγκόσμιας Σιωνιστικής Δικτατορίας.
Ο σύμβουλος των προέδρων της παγκόσμιας Σιωνιστικής κυβέρνησης, ΑμερικανοΕβραίος και ΓερμανοΕβραίος Ερρίκος Κίσσινγκερ έχει είπει, ‘Εάν οι Έλληνες μάθουν την ιστορία τους και το πολιτισμό τους, θα γίνουν μεγάλοι και τρανοί’.
Αυτό ακριβώς προσπαθούν να αποφύγουν οι Σιωνιστές Πλανητάρχες, επικυρίαρχοι, και παγκόσμιοι εξουσιαστές, να μη γίνουν οι Έλληνες μεγάλοι και τρανοί, γιαυτό το σκοπό πολεμούν τον Ελληνισμό από αρχαιοτάτων χρόνων. Από την εποχή της Εβραϊκής Παλαιάς Διαθήκης, των Ιουδαίων Βασιλέων και των Προφητών της Σιών.
Ο Βασιλικός αυτός τάφος ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ άμεσα από τους ηγέτες της παγκόσμιας Σιωνιστικής Δικτατορίας, οι οποίοι δεν θέλουν να έλθει στο φώς τίποτα από τον Μέγα Αλέξανδρο, και την Ελληνική Ιστορία- πολιτισμό, διότι είναι εμπόδιο στα σχέδιά τους για το Σκοπιανό θέμα, και τη σχεδιαζόμενη από αυτούς, ‘Μακεδονία του Αιγαίου’.
Για να σιγουρευτούν, έστειλαν επάνω τον υπάλληλο ραγιά-Αντωνάκη, για να τους πληροφορήσει σχετικώς, και να του δώσουν οδηγίες πώς να χειριστεί και «θαφτεί» το μέγιστο για τον Ελληνισμό πολιτιστικό ιστορικό αυτό γεγονός. Στο υπουργείο πολιτισμού είναι διορισμένοι όλοι οι δικοί τους. Σας παραπέμπω σε δηλώσεις της Αρχαιολόγου κυρίας Λιάνας Σουλβατζή όπου δήλωσε, «Οι Εβραίοι, ο Σημίτης, ο Πάγκαλος, και ο Βενιζέλος, με σταμάτησαν να ανακαλύψω το τάφο του Μεγάλου Αλεξάνδρου, στην όαση Σίβα της Αλεξάνδρειας της Αιγύπτου». Ο Σημίτης-κατά κόσμον Ααρών Αβουρί- έχει τις κύριες ευθύνες για τη κατάσταση της χώρας, και πρέπει να του ζητηθούν ευθύνες από την Ελληνική Δικαιοσύνη, εάν υπάρχει αυτή!
Είτε στην Αίγυπτο βρίσκεται ο νεκρός ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, είτε στην Αμφίπολη, ΑΥΤΟΙ θα τον κλέψουν.
Σιγά μην αφήσουν στα χέρια των Ελλήνων, τον ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ, ΕΚΕΙΝΟΙ φοβόνται ακόμη και τη σκιά του…
Έτσι έγιναν Κοσμοκράτορες, κλέβοντας τους Λαούς του πλανήτη!
Μας μισούν διότι όταν εμείς χτίζαμε Παρθενώνες, αυτοί έφτιαχναν φάτνες. Θέλουν τη πατρίδα μας γιατί είναι ευλογημένη χώρα, γιαυτό φέρνουν εδώ τους Ισλαμιστές λαθρομετανάστες, για να σβήσουν τον Ελληνισμό, ενώ οι Ελληνικές αρχές κοιμούνται όρθιες, ή είναι εφιάλτες.
 
Τεκμήρια ότι θέλουν τον ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ νεκρό:
Εάν ο Παρθενών στην Ακρόπολη των Αθηνών, οι Δελφοί, οι Μυκήνες, η Ολυμπία, ο Μινωικός Πολιτισμός στη Κρήτη, κ.λ.π. διεσώθησαν,
αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η Σιωνιστική Παντοκρατορία δεν είχε τότε γιγαντωθεί. Σήμερα επιχειρείται πλαστογράφηση της Ιστορίας και του Πολιτισμού της Μακεδονίας μέσω Σλάβων των Σκοπίων, και ντόπιων πολιτικών δωσίλογων και εφιαλτών, οι οποίοι ενεργούν για λογαριασμό της παγκόσμιας Σιωνιστικής Δικτατορίας.
Για ρωτήστε τη Ρεπούση της ΔΗΜΑΡ εάν είναι ευχαριστημένη με την ανακάλυψη του Βασιλικού τύμβου της Αμφίπολης;
Τώρα προσπαθούν να εκλέξουν σαν Πρόεδρο Δημοκρατίας, έναν άλλο δικό τους Πρόεδρο. Εμείς βροντοφωνούμε, ΟΧΙ άλλον Παπούλια!
Ο ΡΟΤΣΙΛΝΤ ανακατεύεται στις εσωτερικές υποθέσεις της Ελλάδος, και αυτό δεν μου αρέσει καθόλου. Τώρα προσπαθεί να εκλέξει πρόεδρο δημοκρατίας δικό του άνθρωπο, με βουλευτές λαδωμένους…(ΜΜΕ)
Οι εφιάλτες πολιτικοί τηρούν στάση αναμονής για τον τύμβο, την ώρα που οι Σκοπιανοί & Σιωνιστές, κάθονται σε αναμμένα κάρβουνα…
Οι προδότες πολιτικοί θέλουν να αλλάξουν την Ελληνική σημαία, διότι ενοχλεί ο Σταυρός τους Σιωνιστές Παντοκράτορες, τα αφεντικά τους, και δεν θα θάψουν τα αρχαία ιστορικά πολιτιστικά ευρήματα;
Έφεραν το ρατσιστικό νόμο για να καταστήσουν τους Έλληνες δούλους και θύματα των Ισλαμιστών λαθρομεταναστών!
Πλημμυρίζουν την Ελλάδα με Ισλαμιστές λαθρο-μετανάστες!
Να δείτε που τελικά θα ανακοινώσουν ότι δεν βρήκαμε τίποτε στο τύμβο της Αμφίπολης, ή βρήκαμε τάφο Στρατηγών, και άλλων…
Ήδη ανακοινώνουν ότι ο τύμβος είναι συλημένος!
Γιατί τη μια λένε ότι ο τάφος είναι ασύλητος, και την άλλη ότι υπάρχει πιθανότητα να τον βρουν άδειο;
Γιατί άργησε τόσο πολύ η ανασκαφή; ενώ πανεπιστημιακοί είχαν κάνει γεωμηχανική στατική μελέτη του χώρου από το 2003;
Το μέγεθος του τύμβου της Αμφίπολης είναι τεράστιο, ενώ ο τάφος του Φιλίππου στη Βεργίνα είναι μόλις 40 τ.μ. ο τύμβος της Αμφίπολης έχει 500 μέτρα περίβολο, διακοσμημένος με σφίγγες και λέοντα!
Άρα κάτι μεγάλο συμβαίνει!
Οι ηγέτες της παγκόσμιας Σιωνιστικής Δικτατορίας δεν επιθυμούν να έλθουν στο φώς νέες πολιτιστικές Ελληνικές ανακαλύψεις διότι τους χαλάνε τα σχέδια που έχουν για τη Βαλκανική.
Η υπηρέτριά τους Σιωνίστρια Μέρκελ έχει λυσσάξει αυτές τις ημέρες να κάνει συνδιάσκεψη των Βαλκανικών κρατών με θέμα την αναγνώριση των Σκοπίων σαν Μακεδονία. Ενεργεί για λογαριασμό των αφεντικών της προέδρων της παγκόσμιας Σιωνιστικής δικτατορίας, όπως άλλοτε και ο Χίτλερ! Οι Σιωνιστές Κοσμοκράτορες της Νέας Τάξης Πραγμάτων, και παγκόσμιας κυβέρνησης, διέταξαν τους εφιάλτες «Έλληνες» πολιτικούς να θάψουν το θέμα του Βασιλικού τύμβου της Αμφίπολης, που αποδεικνύει περιτράνως και διεθνώς την Ελληνικότητα της Μακεδονίας. Οι αχυράνθρωποι «Έλληνες» πολιτικοί είναι πρόθυμοι να θάψουν την Ελλάδα, προκειμένου να ικανοποιηθούν τα αφεντικά τους (ΡΟΤΣΙΛΝΤ).
Αυτό αποδεικνύεται από τα οικονομικά μέτρα που λαμβάνουν εναντίον των Ελλήνων, προκειμένου να στείλουν όλο και περισσότερα ποσά στο Σιωνιστικό αφεντικό τους, το Κοσμοκράτορα ΡΟΤΣΙΛΝΤ, και να αφήσουν το λαό ρακένδυτο, άστεγο, και πεινασμένο.
Με το κόλπο των δανείων, μας παίρνουν τα σπίτια μας, για να τα δώσουν στους εκλεκτούς της παγκόσμιας Σιωνιστικής Δικτατορίας!
Αυτό αποδεικνύεται από τους φόρους, το Ρατσιστικό νόμο, και από τη λαθρομετανάστευση, ώστε να μη αντιδράσει ο Έλληνας στην Ισλαμοποίηση της πατρίδος τους. Προσπαθούν να κάνουν τον Έλληνα δούλο των Ισλαμιστών Τζιχαντιστών λαθρομεταναστών. Να δείτε που η Βουλή θα αποκτήσει Ισλαμιστές λαθρομετανάστες βουλευτές, όπως και η κυβέρνηση Τζιχαντιστές υπουργούς. Ιδίως ο υπουργός Πολιτισμού θα είναι είτε Σιωνιστής, είτε Ισλαμιστής λαθρομετανάστης, για να καταστραφεί ότι απέμεινε από την Ελληνική Ιστορία και τον Ελληνικό Πολιτισμό! Απόδειξη αυτού είναι ότι οι Παντοκράτορες κατάστρεψαν την Ελληνική οικονομία, με όργανα τη Goldman Sachs, Moodys, Fitch, Standard & Poors, ΕΛΣΤΑΤ, Τρόϊκα, και άλλους προδότες πολιτικούς.
Τους Σιωνιστές δανειστές των κρατών, επιτελείς της παγκόσμιας Σιωνιστικής Δικτατορίας, διεθνώς τους αποκαλούν Αρπακτικά, γύπες, κοράκια, και ύαινες. Οι δωσίλογοι πολιτικοί μας είναι ανίκανοι να παράξουν πλούτο για τη χώρα, και δανείζονται συνεχώς από τους Σιωνιστές της διασποράς, δηλαδή από τους γύπες, κοράκια, και ύαινες.
Οι Ισραηλινοί, Τούρκοι, Σκοπιανοί, Αλβανοί, βράζουν από εθνικισμό, και σε εμάς η παγκόσμια δικτατορία επιβάλλει τακτική προβάτων.
Οι προδότες πολιτικοί δεν έστησαν αγάλματα του Μ. Αλεξάνδρου σε όλη την Ελλάδα, κατόπιν εντολών των Σιωνιστών Παντοκρατόρων.
Τα κανάλια των Σιωνιστών της Ν.Τ.Π. έπαψαν να αποκαλούν τους λαθρομετανάστες λαθραίους και παρανόμους, αλλά τους προσφωνούν απλώς μετανάστες, τα Τουρκοκάναλα με τη πολιτική τους συνηγορούν να μας σφάξουν σαν αρνιά όλους εμάς τους Έλληνες οι Τζιχαντιστές που κατά κύματα κατακλύζουν την Ελλάδα, και οι Ελληνικές αρχές -σαν αφελείς- τους διασώζουν και περιθάλπουν, ενώ οι αποκεφαλισμοί πάνε σύννεφο στις Ισλαμικές χώρες! Έβαλαν έναν Σιωνιστή διευθυντή της υπηρεσίας μεταναστευτικής πολιτικής της Ελλάδος, κατά διαταγή του ΡΟΤΣΙΛΝΤ του παγκόσμιου Δικτάτορα . Δεν υπήρχε κανένας Έλληνας; Διασώζουν και περιθάλπουν τους σφαγείς μας! Όλοι οι υπάλληλοι του ΡΟΤΣΙΛΝΤ γίνανε υπουργοί & Πρωθυπουργοί της «Ελληνικής» Κυβερνήσεως. Είναι κυβέρνηση δωσίλογων που δρουν για λογαριασμό της παγκόσμιας Σιωνιστικής διακυβέρνησης-δικτατορίας!
Έλληνες ξεσηκωθείτε, μας κλέβουν την ιστορία μας και το πολιτισμό μας, μετατρέπουν την Ελλάδα σε Ισλαμικό Χαλιφάτο Τζιχαντιστών.
Όπως λένε τα ΜΜΕ, η Ελλάδα ευρίσκεται στο έλεος των λαθροεισβολέων, 200.000 Ισλαμιστές αναμένονται μέσα στο 2015!
Οι Τζιχαντιστές εκπαιδεύονται, και γυρίζουν στην Ευρώπη, μεγάλο είναι το κενό ασφαλείας σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Οι Ευρωπαϊκές Σιωνιστικές κυβερνήσεις τώρα καταλαβαίνουν τι μπορούν να κάνουν οι ορδές του Χαλιφάτου, που εξέθρεψαν οι Σιωνιστικές Η.Π.Α. κατά διαταγή της παγκόσμιας Σιων Δικτατορίας!
Ο πρόεδρος της Δημοκρατίας απεδείχθη με τις πράξεις του υπαλληλάκος του ΡΟΤΣΙΛΝΤ προέδρου της παγκόσμιας Σιωνιστικής Δικτατορίας. Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας πρέπει να εκλέγεται από τον Ελληνικό Λαό, και όχι από τους εφιάλτες βουλευτές μαριονέτες και ορντινάντσες του παγκόσμιου δικτάτορα Σιωνιστή ΡΟΤΣΙΛΝΤ.
Έλληνες πόσο ακόμα θα φερόμαστε δουλικά ψηφίζοντας τα πιόνια της παγκόσμιας Σιωνιστικής δικτατορίας και Ν.Τ.Π.;
Πόσο ακόμα θα αφήνουμε τα δουλικά τους πολιτικούς του ΡΟΤΣΙΛΝΤ να μας ντροπιάζουν διεθνώς; Δεν βλέπετε ότι και να κάνουν οι εχθροί της Ελλάδος, η ιερή γή των Ελλήνων δεν τους αφήνει να της κάνουν κακό, και μας δίνει συνέχεια δήγματα για το ποιοι είμαστε;
Έχουμε το DNA των Αρχαίων Ελλήνων, μη το προδίδουμε…
Η ιερή αυτή γη, μας καλεί στο ιερό πατριωτικό καθήκον, να υπερασπιστούμε τα ιερά και όσια των Ελλήνων. Μην τους αφήνουμε άλλο. Οι Σιωνιστές μισούν τη Μακεδονία μας, από τα χρόνια της Εβραϊκής Παλαιάς Διαθήκης, διότι ο Μέγας Αλέξανδρος Βασιλεύς των Ελλήνων, είχε καταλάβει όλες τις χώρες της Μέσης Ανατολής, φυσικά και το Ισραήλ, και οι προφήτες της Εβραϊκής Παλαιάς Διαθήκης στάζουν αίμα και δηλητήριο κατά του Αλεξάνδρου και γενικά κατά των Ελλήνων, και προσπαθούν να μας κάνουν κακό με κάθε τρόπο.
Ποιώ έκκληση προς τους Έλληνες Αρχαιολόγους να λάβουν ΕΚΤΑΚΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ του τύμβου της Αμφίπολης, διότι οι Σιωνιστές της παγκόσμιας δικτατορίας θα προσπαθήσουν με κάθε τρόπο να καταστρέψουν το τύμβο. Μην περιμένουν από τους Σιωνιστές πολιτικούς της κυβέρνησης να λάβουν μέτρα.
Είτε βρεθεί ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, είτε μέλη της οικογένειας του, δεν αλλάζει την ιστορικότητα της ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, και του Ελληνισμού!
Οι εχθροί Σιωνιστές γνωρίζουν πολλούς πολιτικούς & πολεμικούς εχθρικούς τρόπους να σαμποτάρουν τα ιερά ευρήματα και κειμήλια!
Γι’ αυτό εγκατέστησαν Σιωνιστική κυβέρνηση στην Ελλάδα, την οποίαν στηρίζουν αφελείς και επιπόλαιοι βουλευτές εχθροί του Ελληνισμού, πιστοί στο κόμμα, ΟΧΙ στην Ελλάδα, οι οποίοι εψηφίσθησαν από αθώους και απληροφόρητους Έλληνες ψηφοφόρους.
Το μίσος των Σιωνιστών εναντίον των Ελλήνων ανάγεται από τα αρχαία χρόνια των προφητών του Σιωνισμού. Όπως γράφει στην εφημερίδα «Ελεύθερη Ώρα» της 19ης Αυγ. 2014 ο Δρ. Ησαϊας Κωνσταντινίδης το μίσος αυτό κατά των Ελλήνων αναγράφεται στις προφητείες του Δανιήλ, και στο Κεφάλαιο περί Μακκαβαίων Παίδων, στην Εβραϊκή Παλαιά Διαθήκη, όπου γίνεται αναφορά στο μελλοντικό βασιλιά της Ευρασίας, το Μακεδόνα παντοκράτορα Βασιλιά Μέγα Αλέξανδρο. Όσο η Ελλάδα μας βρίσκεται κάτω από τη Σιωνιστική Δικτατορία, η αλήθεια για το πολιτισμό ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΕΙ
Όσον αφορά το ρατσιστικό νόμο αυτός επεβλήθη από την Αμερικανο-Εβραϊκή επιτροπή (AJC), της Σιωνιστικής παγκόσμιας κυβέρνησης προς τους «Έλληνες» δωσίλογους και εφιάλτες πολιτικούς.
Ο σκοπός είναι να καταστήσουν τους Έλληνες υποτακτικούς των Ισλαμιστών Τζιχαντιστών λαθρομεταναστών, ώστε να σβήσει η Ελλάς.
Οι Ισλαμιστές Τζιχαντιστές του γνωστού Χαλιφάτου, είναι έργο της παγκόσμιας Σιωνιστικής δικτατορίας, όπως και κάθε κακό που συμβαίνει επάνω στο πλανήτη.
Όλοι οι φόροι που πληρώνουμε (ΕΝΦΙΑ και άλλα χαράτσια), πηγαίνουν κατευθείαν στις τσέπες του ΡΟΤΣΙΛΝΤ προέδρου της λαομίσητης παγκόσμιας Σιωνιστικής δικτατορίας, (ο ΓΑΠ την έλεγε διακυβέρνηση), για να χρηματοδοτεί τους Τζιχαντιστές για να αποκεφαλίζουν Χριστιανούς. Τέτοια χάλια, και ο ΣΥΡΙΖΑ, με την ΔΗΜΑΡ, (βλέπε Μπαρμπα-Φανούρη, Ρεπούση, και άλλους), επικροτούν τους Σιωνιστές πολιτικούς της ΝΔ/ΠΑΣΟΚ των Σαμαρο-Τούρκογλου, στο ρατσιστικό νόμο, που αναγνωρίζει ΜΟΝΟ τη γενοκτονία-Ολοκαύτωμα των Εβραίων.
Ξέχασαν τις γενοκτονίες των Ελλήνων στη Μικρά Ασία, (Τουρκία), κατόπιν διαταγών της παγκόσμιας Σιωνιστικής δικτατορίας.
Τώρα προσπαθούν να βγάλουν Πρόεδρο Δημοκρατίας έναν άλλο υπάλληλο-πιόνι του ΡΟΤΣΙΛΝΤ, για να συνεχίσουν να κάνουν τις δουλειές τους εις βάρος του Ελληνισμού και της Ελλάδος!
Όταν στο ΥΠ.ΠΟ. διοικούν οι Σιωνιστές ορντινάντσες του ΡΟΤΣΙΛΝΤ, μη περιμένετε να αποκαλυφθεί η αλήθεια στο τύμβο της Αμφίπολης.
Ότι προλάβαμε να αποκαλύψουμε από το πολιτισμό των προγόνων μας
εκεί μας σταματήσανε, από εδώ και πέρα θα έχουμε για Ιστορία και Πολιτισμό μας, τα γραφόμενα της Εβραϊκής Παλαιάς Διαθήκης, προς μεγάλη χαρά του Αρχιραββίνου Καϊάφα, της Ελλαδικής εκκλησίας, και των άλλων Ιουδαίων & Φαρισαίων της Δ.Ι.Σ. και της Ιεραρχίας (βλέπε απόφαση για αναγνώριση του Ρατσιστικού κατά των Ελλήνων Ορθοδόξων Χριστιανών νόμου)! Τέτοιους Πατέρες έχουμε!
Υπάρχει μεγάλος ΚΙΝΔΥΝΟΣ να κλαπούν τα ευρήματα του τύμβου.
Οι μεγάλοι νεκροί του Ελληνισμού θα διοχετευθούν στα υπόγεια θησαυροφυλάκια των τραπεζών του ΡΟΤΣΙΛΝΤ, (GOLDMAN SACHS), προέδρου της Σιωνιστικής παγκόσμιας δικτατορίας, για να διατηρήσει ο ραγιαδο-Αντωνάκης την εύνοια του ΡΟΤΣΙΛΝΤ!
Τα βράδια που εμείς κοιμόμαστε, αυτοί θα βγάζουν στο εξωτερικό τα ιερά κειμήλια, και στο τέλος θα μας παρουσιάσουν κενούς τάφους.
Θα τα «θάψουν» στα θησαυροφυλάκια του ΡΟΤΣΙΛΝΤ!
Ενώ οι Σιωνιστές Κοσμοκράτορες επιχειρούν γενοκτονίες Ελλήνων μέσω Ισλαμιστών Τζιχαντιστών λαθρομεταναστών, και γενοκτονίες Παλαιστινίων στη Γάζα, οι εφιάλτες πολιτικοί ψηφίζουν ρατσιστικούς κατά Ελλήνων νόμους! Ζητάμε άμεση ενημέρωση του Ελληνικού Λαού, από στόματος Πρωθυπουργού, και του Προέδρου της Δημοκρατίας, για τον τύμβο! Τώρα ετοιμάζουν ένα νέο Παπούλια, κατά διαταγή ΡΟΤΣΙΛΝΤ.
Ζητάμε ο Πρωθυπουργός και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, να καταστούν υπεύθυνοι θεματοφύλακες των ιερών λειψάνων!
Έλληνες πάντα να θυμάστε ότι οι Σιωνιστές Παντοκράτορες, ΜΙΣΟΥΝ τον ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ και τον ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ, γι’ αυτό φέρνουν εδώ στίφη Τζιχαντιστών λαθρομεταναστών, για να σβήσουν τον ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ!
Οι προδότες πολιτικοί έκαμαν το χρέος τους, έκλεψαν, αδίκησαν, σκότωσαν, περιγέλασαν τους πεινασμένους, πολλαπλασίασαν και σκλάβωσαν τους αδυνάτους, οδήγησαν τους Έλληνες σε αυτοκτονίες. Έκαμαν πάλι το χρέος τους.
Για το νέο Ολοκαύτωμα-Γενοκτονία των Ελλήνων (αυτοκτονίες), ποιος νόμος θα μιλήσει;
Δημιούργησαν τις μεγάλες Σατανικές δυνάμεις, Πείνα, Αδικία, Οργή, Κλοπή, Φόνους, Αυτοκτονίες, Ιεροσυλία-Τυμβωρυχία, Εκδίκηση.
Αν αγωνιστείς μπορεί και να κερδίσεις. Αν δεν αγωνιστείς, είσαι ήδη χαμένος!
Ένας λαός που εκλέγει διεφθαρμένους πολιτικούς, κλέφτες, προδότες, και απατεώνες, δεν είναι θύμα, είναι συνεργός τους!».
                               Επίλογος
                       ---------------------------
Ευκαιρία για τους Κοσμοκράτορες, και τους Σκοπιανούς, η
Κυβέρνηση ΤΣΙΠΡΑ-ΣΥΡΙΖΑ, για να δώσουνε το όνομα της
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, και ότι ακολουθήσει......................
Ο ΤΣΙΠΡΑΣ δήλωσε στη Θεσ/νίκη, κατά τη συνάντηση με ανθέλληνα Μπουτάρη, «Θέλουμε να πάρουμε, ΟΧΙ να δώσουμε». Τον θείο ΡΟΤΣΙΛΝΤ τον ρώτησε;;;;;;;;;;;;;;;;
Έκανε την Ελληνική Μακεδονία Βόρειο Κορέα & Νότιο Κορέα. Κοντά στη Μακεδονία θα χαθεί και η ΘΡΑΚΗ & ΑΙΓΑΙΟ...........................
Ο ΤΣΙΠΡΑΣ είναι συμφορά γιά την Ελλάδα στα Εθνικά και Οικονομικά θέματα, λόγω βλακείας!!!
Συνεχίζει να λέει ψέματα στον Ελληνικό Λαό, παρόλο που τον πήραμε χαμπάρι!!!
Το παρόν άρθρο συντάσσεται, μήπως και ανανήψει ο Τσίπρας.
                                                ΑΝΤΩΝΗΣ  Ι. ΓΡΥΠΑΙΟΣ
                             Ομάδα Διεθνών Σχέσεων & Γεωπολιτικής

        
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjpUaaAiFoxOpehCRxp2o8QLWELSMJDVJlx4K1oyEGXVAQa9H-jSj08foRttE2OsFWSkKbQ5kpQivSXiUXqjMUEbtHswyjfvz6HqN_fmZun6hxmGZjd7jgqLovRHqkniDqTHHn73pzHuNw/s640/%25CE%25A4%25CE%25A3%25CE%2599%25CE%25A0%25CE%25A1%25CE%2591%25CE%25A3+23-3-2018.jpg
Ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ   & ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΣΙΠΡΑΣ & ΖΑΕΦ  ΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ & ΔΟΥΛΟΙ ΤΩΝ ΣΟΡΟΣ & ΡΟΤΣΙΛΝΤ.-
Βρε, μέχρι κι ο τρελλός του γισραέλι, βρίζει τον Μπουτάρη και τον βγάζει στην σέντρα για το παρελθόν και τις"ιδιαίτερες προτιμήσεις του"... (βίντεο)

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjZC-RTN1-_1oZ2hKsaPUNSESnkb-1uOE6MAiR05Vrk4NcBPvj69zzfGn9MbCBpHxTMCZ178-mZdivIibBtOSo8Os5koWhIjEzOquh_KIA5jnNwdGanqi_9T3oXCong8C4SwH9Whfx3IQs5/s640/mpoutaris_anime_aftodioikisi-620x320.jpg

Μιλάμε και για την μεγάλη ξεφτίλα του Μπουτάρ πασά, να τον ξεφτιλίζει μέχρι και ο ... τρελλός του γισραέλι, ο ραββίνος Μορδεχάη Φριζής.

Το βίντεο είναι όλα τα λεφτά, για τον ξεφτιλισμένο Μπουτάρη.

Και μπορεί αυτό το... τρελλομπουμπούκι από το γισραέλι να με έχει απειλήσει, εδώ, θα του δώσω δίκιο... 
 
Δείτε το... αξίζει πολλά.

--------------------------------------------------
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgticnpg9xd0kdrWVT3ty6dg43V7PygvhbiAqgo2S3I-yOsGuAtV4POboqRwGi-Ap36IgJrzNBl2Iz06RRtpwl5c3Hjg-Sybgvlq9aZ0FY6z3olsguHLH2K3vvkmgwiH8xHv4g9_fO19y0q/w72-h72-p-k-no-nu/MPOUTARIS+AGALMA+KEMAL.JPEG

Φωτογραφία του Νικόλαος Αλμπάνης.Φωτογραφία του Takis Christodoyloy.

Σάββατο 12 Μαΐου 2018

ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΕΔΩ ΣΕ ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΟΥ( megasfilippos-YouTube )12-5-2018 : Ημερίδα Αγιορειτών πατέρων για Θέματα Ορθοδοξίας

Σάββατο 12 Μαίου 2018 & ΩΡΑ 6.30.00 μ.μ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΣΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΜΑΣ ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΜΕΛΙΣΣΙΩΝ με θέμα την ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ,ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ και τον ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ. ΟΜΙΛΗΤΕΣ : ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΣΑΒΒΑΣ ΛΑΥΡΙΩΤΗΣ Διακοπή Μνημοσύνου και Κοινωνίας 15ος Κανόνας της Πρωτοδευτέρας Συνόδου του Μεγάλου Φωτίου . ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΧΑΡΙΤΩΝ ΚΑΡΕΩΤΗΣ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΣ . Ιστορικές Προυποθέσεις για την Μετάλλαξη Του Δυτικού Χριστιανισμού (filioque). ΜΟΝΑΧΟΣ ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ ΚΑΨΑΛΙΩΤΗΣ . Η Γέννησης Του Οικουμενισμού. Φορείς: ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΣΥΝΑΞΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΡΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΡΩΜΙΟΙ Μία ακόμη ανακοίνωση για την ίδια εκδήλωση: ΑΝΟΙΚΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟ ΚΛΗΡΙΚΟ ΚΑΙ ΛΑΪΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΜΕΛΙΣΣΙΩΝ(Πληροφορίες. Το Πολιτιστικό Κέντρο βρίσκεται στη Δ.Κ. Μελισσίων επί των οδών 17ης Νοεμβρίου 15 και Αγίου Γεωργίου.)

https://synaksiorthodoxon.blogspot.gr/2018/05/12-2018-63000.html

Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2018

ΣΟΚ! Αν αυτή την στιγμή υπάρχει ο ΣΥΡΙΖΑ, αυτό οφείλεται, κυριολεκτικά στα Σκόπια! - Μοναδικό ντοκουμέντο: Η απίστευτη ιστορία με το χρέος του ΣΥΡΙΖΑ στα Σκόπια - Όλα έχουν μια εξήγηση.

Μοναδικό ντοκουμέντο: Η απίστευτη ιστορία με το χρέος του ΣΥΡΙΖΑ στα Σκόπια - Όλα έχουν μια εξήγηση.

-->
Μόνο τυχαία δεν είναι επιμονή της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ να αποδεχθεί την ονομασία «Μακεδονία» χωρίς καν να  υπάρξει άμεση εφαρμογή των προαπαιτούμενων, δηλαδή απαλοιφή όλων των αλυτρωτικών συμβόλων και των διατάξεων του σκοπιανού Συντάγματος, που μιλάνε για κατεχόμενη από τους Ελληνες "Μακεδονία του Αιγαίου".
Ο ΣΥΡΙΖΑ, πολιτική συνέχεια της "αναθεωρητικής ομάδας του ΚΚΕ", του ΚΚΕ Εσωτερικού, της ΕΑΡ και του Συνασπισμού της Αριστεράς, (όλοι οι παραπάνω είναι μία κομματική γραμμή από το 1968 και μετά) οφείλει πολλά στα Σκόπια.

Σάββατο 3 Φεβρουαρίου 2018

«Βουτιά» - 666 μονάδων για τον Dow Jones. Όπως το έχω ξαναπεί και άλλες φορές, μετά την μαθηματικά βέβαιη και Σκηνοθετημένη («Οικονομική Κρίση»=Άπατη της Αδικίας..ΠΡΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΙΣ Β' Κεφ.2,10).Θα Αποκαλυφθεί (Μέσα από τον ΟΗΕ) ο Άνομος( david de rothschild), για να σταματήσει τη Βουτιά (Στην Επερχόμενη παγκόσμια χρεοκοπία),και να φέρει την «Ανάκαμψη»,από τον πνιγμό στη «Θάλασσα»... 4σέντσ ή πλαστική σακούλα... Ήρθε και στην Ελλάδα το πρόστιμο του Αντιχρίστου;...

«Βουτιά» - 666 μονάδων για τον Dow Jones.Όπως το έχω ξαναπεί και άλλες φορές, μετά την μαθηματικά βέβαιη και Σκηνοθετημένη («Οικονομική Κρίση»=Άπατη της Αδικίας..(ΠΡΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΙΣ Β' Κεφ.2,10).Θα Αποκαλυφθεί (Μέσα από τον ΟΗΕ) ο Άνομος( david de rothschild), για να σταματήσει τη Βουτιά (Στην Επερχόμενη παγκόσμια χρεοκοπία),και να φέρει την «Ανάκαμψη»,από τον πνιγμό στη «Θάλασσα»... 4σέντσ ή πλαστική σακούλα... Ήρθε και στην Ελλάδα το πρόστιμο του Αντιχρίστου;..
Με βαριές απώλειες έκλεισαν οι βασικοί αμερικανικοί δείκτες στη Wall Street, μετά τη νέα άνοδο στα επιτόκια των αμερικανικών ομολόγων και τις αυξημένες ανησυχίες των επενδυτών, χωρίς τα καλά στοιχεία απασχόλησης να μπορούν να αντιστρέψουν το κλίμα και τον Dow Jones να χάνει 665,75 μονάδες. 

Ειδικότερα, ο δείκτης Dow Jones της βιομηχανίας έκλεισε με πτώση 665,75 μονάδων (-2,54%) στις 25.520,96 μονάδες, ο δείκτης Nasdaq των εταιρειών τεχνολογίας έκλεισε μειωμένος κατά 144,92 μονάδες (-1,96%) στις 7.240,95 μονάδες και ο ευρύτερος δείκτης Standard and Poor's 500 έκλεισε με πτώση 59,85 μονάδων (-2,12%) στις 2.762,13 μονάδες. Συνολικά, στην εβδομάδα ο Dow Jones υποχώρησε 4,1%, ο S&P 3,9% και ο Nasdaq 3,5%.

Παράλληλα, πιέσεις ασκήθηκαν στην τιμή του πετρελαίου, καθώς το αμερικανικό WTI υποχώρησε 0,5% για να κλείσει στα 65,45 δολ. το βαρέλι και το brent κατά 1,5% για να ολοκληρώσει τις συναλλαγές στα 68,58 δολ. το βαρέλι

Επίσης, το δολάριο υποχώρησε 0,4% έναντι του ευρώ στο 1,2460 από 1,2506 την Πέμπτη, ενώ η τιμή του χρυσού σημείωσε πτώση 0,8% στα 1.337,30 δολ./oz. Πηγη 

4σέντσ ή πλαστική σακούλα...  Ήρθε και στην Ελλάδα το πρόστιμο του Αντιχρίστου; David de Rothschild... 2018 το Έτος που θά γίνει 40 ετών... Προσεχώς αποκλειστική αποκάλυψη... Περισσότερα εδώ σε μια παλιά έρευνα μας. 

«Έξοδος»της Ελλάδας τον Αύγουστο του 2018 από τα Μνημόνια...Το Ξέρουμε...Θα μας τα «Χαρίσει» όλα ο Αντίχριστος?( ΔΑΒΙΔ ΡΟΤΣΙΛΝΤ) ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΤΑ 40 ΤΟΥ..." Ο έχων ώτα ακούειν ακουέτω ...
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΥ
ΠΡΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΙΣ Β'
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2,8 καὶ τότε ἀποκαλυφθήσεται ὁ ἄνομος, ὃν ὁ Κύριος ἀναλώσει τῷ πνεύματι τοῦ στόματος αὐτοῦ καὶ καταργήσει τῇ ἐπιφανείᾳ τῆς παρουσίας αὐτοῦ· 
9 οὗ ἐστιν ἡ παρουσία κατ' ἐνέργειαν τοῦ σατανᾶ ἐν πάσῃ δυνάμει καὶ σημείοις καὶ τέρασι ψεύδους 
10 καὶ ἐν πάσῃ ΑΠΑΤΗ ΤΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ ἐν τοῖς ἀπολλυμένοις, ἀνθ' ὧν τὴν ἀγάπην τῆς ἀληθείας οὐκ ἐδέξαντο εἰς τὸ σωθῆναι αὐτούς·..." Ο έχων ώτα ακούειν ακουέτω ...
ΣΧΕΤΙΚΑ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ
ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΔΩ


Γέροντας Νεκτάριος Μουλατσιωτης 8-5-90 ''ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ;'' ΠΡΟΦΗΤΙΚΗ ΟΜΙΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΝΤ ΚΑΙ ΤΗΝ ''ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ'' ,ΤΗΝ ''ΑΝΑΓΚΑΊΑ ΣΥΓΚΥΒΈΡΝΗΣΗ'' ΤΩΝ ΚΟΜΜΆΤΩΝ, ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΤΟΥ,ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΔΙΚΤΆΤΟΡΑ ( ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ) ,ΚΑΙ ΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΘΑ ΤΟΝ ΑΝΑΚΗΡΎΞΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟΔΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ..... ΚΤΛΠ...

«Βόμβα» από το Βερολίνο: Η Rothschild ανέλαβε να σώσει την Ελλάδα!

Σημαντικό ρόλο στην προσπάθεια της Ελλάδας να απαλλαγεί οριστικά από τα δεσμά των πιστωτών παίζει η γαλλική επενδυτική τράπεζα Rothschild, όπως αναφέρει η κυριακάτικη Frankfurter Allgemeine.
«Όταν δεν μπορεί να βοηθήσει πλέον ο σοσιαλισμός, τότε καλούνται να αναλάβουν οι τραπεζικοί επενδυτές. Η αριστερή, λαϊκίστικη ελληνική κυβέρνηση, που είχε παραδοσιακά αντικαπιταλιστικά συνθήματα, επιστράτευσε επιφανείς καπιταλιστές ως βοηθούς στη μάχη κατά του χρέους. Με συμβούλους της επενδυτικής τράπεζας Rothschild ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας ξεκίνησε περιοδεία σε νυν και δυνητικούς χρηματοδότες. Η γαλλική τράπεζα επιβεβαίωσε προς την Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung ότι έχει λάβει εντολή από την ελληνική κυβέρνηση ως ‘οικονομικός σύμβουλος”. Σε ό,τι αφορά την αποστολή και τις δραστηριότητές της η Rotschild τηρεί σιγή ιχθύος. Η αποστολή της είναι εξαιρετικά λεπτή. Άλλες επενδυτικές τράπεζες έφεραν τον εαυτό τους σε εξαιρετικά δύσκολη θέση λόγω της Ελλάδας», γράφει η εφημερίδα παραπέμποντας στο παράδειγμα της Goldman Sachs.
Σύμφωνα με την FAS λόγω της ιδιαίτερης βαρύτητας που κατέχει η Γερμανία, η εκστρατεία αυτή της ελληνικής κυβέρνησης με την αρωγή της Rothschild οδηγεί συχνά στο Βερολίνο. Ήδη πριν την εαρινή Σύνοδο του ΔΝΤ ο έλληνας υπουργός Οικονομικών Τσακαλώτος μετέβη στη γερμανική πρωτεύουσα για την πρώτη του συνάντηση με τον νέο Γερμανό ομόλογό του Σολτς ενώ την περασμένη εβδομάδα είχε τριήμερες επαφές στο Βερολίνο με οικονομικούς και πολιτικούς παράγοντες ο επικεφαλής του οικονομικού γραφείου του πρωθυπουργού, Γιώργος Τσίπρας.

Σάββατο 13 Ιανουαρίου 2018

Ο Τζίμης Πανούσης στην Πανάχραντο...Αιωνία του η Μνήμη...Ο Χριστός ξέρει ποιοι θα σωθούν και ποιοι όχι. Παράδειγμα ο Ληστής που συγχώρεσε ο Χριστός δίπλα από το Σταυρό του.. Το σίγουρο είναι ότι στη Δεύτερα Παρουσία του θα δούμε ανθρώπους που νομίζαμε ότι πήγαν στον παράδεισο να πηγαίνουν στη Γέεννα του πυρός, και ανθρώπους που τους είχε ο κόσμος για την κόλαση να πηγαίνουν στη βασιλεία του Θεού. «Μη κρίνετε κατ΄ όψιν, αλλά τήν δικαίαν κρίσιν κρίνατε» (Ιω. ζ΄19-24)

Αιωνία του η Μνήμη!!! Ο Χριστός ξέρει ποιοι θα σωθούν και ποιοι όχι.
Παράδειγμα ο Ληστής που συγχώρεσε ο Χριστός δίπλα από το Σταυρό του..
 
Το σίγουρο είναι ότι στη Δεύτερα Παρουσία του θα δούμε ανθρώπους που νομίζαμε ότι πήγαν στον παράδεισο να πηγαίνουν στη Γέεννα του πυρός, και ανθρώπους που τους είχε ο κόσμος για την κόλαση να πηγαίνουν στη βασιλεία του Θεού.

«Μη κρίνετε κατ΄ όψιν, αλλά τήν δικαίαν κρίσιν κρίνατε» (Ιω. ζ΄19-24)

Του Διαμαντή Μπασαντή

Θα μπορούσε ο Τζίμης Πανούσης να είναι μέλος της αδελφότητας της Παναχράντου: με βιβλικό μούσι, μαύρη μπλούζα και το σκωπτικό μειδίαμα του... (φωτο "εν Άνδρω")
 "Τελικά μερικά πράγματα συμβαίνουν γιατί ...πρέπει να συμβούν". Αυτό ήταν το τελικό συμπέρασμα του Τζίμη Πανούση στο μεταπασχαλινό γεύμα στην Πανάχραντο. Με την φράση αυτή εξήγησε την δική του καλλιτεχνική διαδρομή, αλλά και την πορεία του Ευδόκιμου στην καλογερική!
Η συζήτηση του Τζίμη με τον Ευδόκιμο, τον Αέτιο και τον Φιλάρετο τα είχε όλα. Ενατένιση στα ανθρώπινα, μνήμες του Τζιμη και του Αέτιου από την ελληνική ροκ σκηνή της δεκαετίας του '90 και την έλευση των Iron Maiden στην Ελλάδα (!) και αναμνήσεις από την αντιδικτατορικη δράση της δεκαετίας του '70 με δύο παλιόφιλους του που τώρα κάνουν πολιτική καριέρα.
Αέτιος και Πανούσης μιλάνε για τα παρελθόντα και για τα μέλλοντα, στη διάρκεια του καφέ... (φωτο - "εν Άνδρω")
Ο Τζίμης είναι ανδριώτης εκ μεταγραφής! Εδώ και πολλά χρόνια έχει σπίτι στις Μένητες. Η Άνδρος είναι ο τόπος που χρόνια τώρα "δραπετεύει" τα καλοκαίρια, το Πάσχα. αλλά και όποτε μπορεί. Πριν 15 χρόνια γνώρισε και αγάπησε το μοναστήρι και τον Ευδόκιμο. Από τότε έγινε τακτικός επισκέπτης του μοναστηριού και φίλος του Ευδόκιμου. Στην πορεία ξαναβρέθηκε με τον Αέτιο και έγινε φίλος με τον Φιλάρετο.
Φυσικά δεν είναι ο πρωτός ούτε ο τελευταίος που έχει αυτή τέτοια προσωπική σχέση με τον Ευδόκιμο. Πολλοί καλλιτέχνες και διανοούμενοι έχουν ξεχωρίσει την προσωπικότητα του γέροντα. Ίσως γιατί ο Ευδόκιμος έχει κάποια στοιχεία από Μακρυγιάννη: μοναδική αμεσότητα, πηγαία καλοσύνη, έντονη προσωπικότητα και λαϊκή θυμοσοφία. Σπάνια στοιχεία που τον κάνουν ιδιαίτερα αγαπητό.
Σε φιλική ατμόσφαιρα γύρω από το μεταπασχαλινότραπέζι ο Τζίμης και η οικογένεια του. Πάντα φιλόξενος ο Ευδόκιμος και πάντα ανοιχτή η πόρτα του μοναστηριού για όλους... (φωτο "εν Άνδρω")
Οι λεπτομέρειες της συζήτησης κατά την διάρκεια του γεύματος πολλές. Δύσκολο να περιγραφούν. Όπως και οι απότομες στροφές των θεμάτων. Το πιο αξιοσημείωτο όταν ο Τζίμης, κάποια στιγμή, σχολιάσε πως στην Άνδρο είναι πάρα πολλοί καλλιτέχνες με ξεχωριστή καριέρα, που θα μπορούσαν να βοηθήσουν το νησί. Όμως ποτέ κανείς δεν τους προσέγγισε.
Η χαλαρή συζήτηση πήγαινε προς το τέλος όταν έγινε ένα απροσδόκητο συμβάν. Ξαφνικά ανοίγει η πόρτα της μικρής τραπεζαρίας και μπαίνει μια κυρία με τον σύζυγο της. Χαιρετούν την ομήγυρη γελαστοί. Τους αντιχαιρετούν όλοι και η κυρία ασπάζεται το χέρι του Ευδόκιμου, που είναι στην μια κεφαλή του τραπεζιού. Μετά γυρίζει πηγαίνει προς Τζίμη, που είναι στην άλλη κεφαλή. Ο Τζίμης δίνει ευγενικά το χέρι του για χαιρετσιμό. Όμως η κυρία σκύβει και ...το φιλάει! Χαμογελάμε όλοι που πέρασε τον γενειοφόρο Τζίμη για παπά και κάποιος της εξηγεί πως είναι ο κ. Πανούσης! 
O Τζίμης κοιτά  με εκείνο το κρυφό χαμόγελο στη ματιά. Αλλά και ένα μειδίαμα ανάμεσα στα χείλη. Εύκολα τον μπερδεύεις με παπά άμα δεν τον ξέρεις..(φωτο "εν Άνδρω")
Ο Τζίμης σχολιάζει: "προσοχή όχι ο υπουργός!" Και συνεχίζει ατάραχος: "δεν πειράζει, κοντεύω να το συνηθίσω! Με τόσους ρόλους παπάδων που έχω παίξει σχεδόν βρίσκω ...φυσιολογικο να μου φιλάνε το χέρι! Τώρα ετοιμάζομαι για να παίξω και τον ρόλο ενός μοναχού! Άλλωστε είναι αρκετοί αυτοί που με χαιρετούν στον δρόμο νομίζοντας με παπά! Δεν τους απογοητεύω: τους αντιχαιρετώ και συνεχίζω! Αν το σκεφτείς η δουλειά που κάνω μοιάζει με του παπά. Μαζεύω από τον κόσμο αυτά που θέλει να πει, αυτά για τα οποία θέλει να ξεσπάσει. Τον "εξομολογώ" δηλαδή. Και μετά του τα ξαναδίνω πίσω για να γελάσει. Βοηθώ να εκτονωθούν. Άρα είμαι εξομολόγος του κοινού μου"!
Γελάμε όλοι με την "εξομολόγηση" του Τζίμη. Και ο Ευδόκιμος κλείνει την κουβέντα:"άμα έχει αγάπη σε ότι κάνει ο άνθρωπος αρκεί. Η αγάπη τον βοηθά να το κάνει καλά". Κάπως έτσι γελαστά και θυμόσοφα προσπεράσαμε την αμηχανία της κυρίας που πήρε τον Τζίμη για παπά...


ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ 64 ΕΤΩΝ ΑΠΟ ΑΝΑΚΟΠΗ ΚΑΡΔΙΑΣ Εφυγε από τη ζωή ο Τζίμης Πανούσης [εικόνες & βίντεο]

Πέμπτη 4 Ιανουαρίου 2018

ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ,( ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΜΌΣ - ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ, «UFO»ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ, ΙΣΛΑΜ,ΜΑΓΙΑΣ,ΣΙΒΑ,ΚΤΛΠ ...) ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΥ, ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ, ΤΙ ΕΠΙΖΗΤΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΕΣ ΘΕΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ; ΤΡΙΤΟ ΜΑΤΙ, ΕΝΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΟΥ.

ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ,
ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΥ, ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ, ΤΙ ΕΠΙΖΗΤΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΕΣ ΘΕΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ;
ΤΡΙΤΟ ΜΑΤΙ, ΕΝΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΟΥ.
Ο ΔΙΑΟΛΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣE ΤΟ ΚΗΡΥΚΕΙΟ, ΕΝΑΝ ΠΑΡΑΣΗΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΑΥΤΟΥ ΞΕΝΙΖΟΥΝ, Η ΛΑΤΡΕΙΑ ΤΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΟΦΘΑΛΜΟΥ", ΕΙΝΑΙ Η "ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΔΑΙΜΟΝΑ", ΜΕΣΑ ΜΑΣ. ΑΥΤΟ ΥΜΝΟΥΝ ΟΙ ΣΑΤΑΝΙΚΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΕΣ ΛΑΤΡΕΙΕΣ (ΙΝΔΟΥΙΣΜΟΣ ΒΟΥΔΙΣΜΟΣ) ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΟΙ ΙΛΛΟΥΜΙΝΑΤΙ ΣΑΤΑΝΙΣΤΕΣ.
ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΙΒΑ ΠΑΝΤΟΥ, "ΣΕΞ, ΒΙΑ, ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΗ, ΠΑΡΑΓΚΩΝΙΣΜΟΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ, ΣΚΑΛΩΤΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ, ΑΔΙΚΟΙ ΝΟΜΟΙ, ΘΥΣΙΕΣ, ΣΟΔΟΜΑ ΚΑΙ ΓΟΜΟΡΑ, ΞΕΠΕΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΙΕΡΟΤΗΤΕΣ.
Ο ΔΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ, ΟΙ ΣΑΤΑΝΙΣΤΕΣ ΥΜΝΟΥΝ ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ, ΟΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΠΟ ΑΡΧΑΙΟΤΑΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΙΔΙΕΣ.
ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ, ΟΙ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΣ ΥΜΝΟΥΝ "ΚΤΗΝΟΜΟΡΦΕΣ ΘΕΟΤΗΤΕΣ", ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΡΕΣΤΕΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΕΣ ΟΡΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΣΑΝΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.
ΠΑΡΙΣΤΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ "ΚΑΠΟΥ ΕΤΣΙ ΣΤΑ ΞΑΦΝΙΚΑ", ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ, "ΞΕΠΗΔΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ", ΚΑΙ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΤΑ ΑΠΑΝΤΑ, ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ ΚΑΙ ΜΥΘΟΛΟΓΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΓΑΝΙΣΤΩΝ.
ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΛΑΤΡΕΙΕΣ ΤΟΥΣ "ΓΑΙΑΣ Ή ΑΛΛΙΩΣ ΑΙΔΟΙΟΥ" ΚΑΙ Ο ΦΑΛΛΟΣ, ΥΜΝΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ.
ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΕΡΜΗ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟ, ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΝΗΜΕΝΟ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΡΑΞΗ "ΑΥΤΟΣΥΝΕΥΡΕΣΗΣ" (ΓΙΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΡΜΑΦΡΟΔΙΤΟΣ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ) ΒΕΒΑΙΑ Η ΒΛΑΣΘΥΜΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ "ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΗ".
ΣΕΞ ΚΑΙ ΒΙΑ, ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΩΝ ΛΑΤΡΕΙΩΝ, ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ Ο "ΣΑΤΑΝΑΣ" ΧΤΙΖΕΙ ΤΙΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΤΟΥ. ΕΤΣΙ Ο "ΦΑΛΛΟΣ ΤΟΥ ΣΙΒΑ", Ο ΦΑΛΛΟΣ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ, Η ΣΒΑΣΤΙΓΚΑ ΩΣ ΦΑΛΛΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑ, ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΤΟ ΙΣΛΑΜ, (ΒΙΑΣΜΟΥΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΝΗΠΙΩΝ), ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΛΑΤΡΕΙΑΣ ΤΩΝ ΜΩΑΜΕΘΑΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΤΑΥΤΙΖΟΝΤΑΙ. ΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΩΣ ΘΕΙΟ ΔΩΡΟ, ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ "ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΙ ΑΝΩΜΑΛΙΑ ΤΩΝ ΑΝΤΡΩΝ", ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΥΜΝΕΙΤΕ Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΣΦΑΖΕΤΑΙ ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ.
ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ, ΤΟ ΙΣΛΑΜ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΚΑΘΕ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΑΝΩΜΑΛΙΑ, ΩΣ ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΚΑΘΕ ΑΝΩΜΑΛΙΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΡΕΠΤΗ ΣΤΟΥΣ ΑΝΤΡΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑΣ ΜΟΡΦΗΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ Ή ΑΔΙΚΙΑΣ ΟΣΩΝ ΚΑΚΟΠΟΙΟΥΝ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.
ΕΤΣΙ ΕΝΤΑΣΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΑΤΑΝΙΚΕΣ ΛΑΤΡΕΙΕΣ, ΟΠΟΥ ΤΟ "ΣΕΞ ΚΑΙ Η ΒΙΑ" ΑΠΑΡΤΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΞΑ (ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ, ΕΠΙ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ) ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΛΑΤΡΕΙΕΣ, ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΚΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ, ΥΠΟΤΙΜΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΚΛΑΒΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ. (ΔΕΙΤΕ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΣΥΛΛΟΓΕΣ). ΙΔΙΟ ΜΟΤΙΒΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ, ΡΩΜΗ, ΑΣΙΑ, ΙΑΠΩΝΙΑ, ΙΝΔΙΑ ΚΛΠ
ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΗΣ, ΟΙ ΣΜΑΡΑΓΔΕΝΙΕΣ ΠΛΑΚΕΣ, ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΜΑΣΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΥ, Ο ΕΡΜΗΣ ΛΟΙΠΟΝ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΕ ΩΣ Η ΘΕΟΤΗΤΑ "ΘΩΘ" ΤΗΣ ΑΙΓΥΠΤΟΥ, ΕΝΩ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ "ΑΝΟΥΜΠΙΣ" ΤΟΥ ΨΥΧΟΠΟΜΠΟΥ ΜΕ ΤΟ ΚΗΡΥΚΕΙΟ. ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΛΟΙΠΟΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΙΓΥΠΤΙΑΚΗ ΛΑΤΡΕΙΑ, ΕΝΩ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΤΗΝΟΜΟΡΦΟΥΣ ΘΕΟΥΣ. ΚΑΤΑΝΟΕΙΤΕ ΟΤΙ ΑΣΠΑΖΕΣΤΕ ΚΑΘΑΡΟ ΣΑΤΑΝΙΣΜΟ ΟΣΟΙ ΑΝΗΚΕΤΕ ΣΤΗΝ ΜΑΣΟΝΙΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ, ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ "ΠΡΩΤΗ" ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΕΚΑ ΕΝΤΟΛΕΣ.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΝΤΟΥ ΤΑΥΤΙΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΑΛ-ΖΕΥ-ΒΟΥΛ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝΟΥΝ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΟΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΠΤΑΜΕΝΟΥΣ ΔΙΣΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΡΧΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΡΕΥΝΕΣ ΠΡΟΚΕΙΠΤΕΙ, ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΘΕΟΙ ΤΗΣ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΙΑΣ "Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΕΙΝΑΙ", ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΛΛΟΣ. ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ, Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΗΤΑΝ ΓΝΩΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΘΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΣ, ΠΑΠΥΡΟΙ ΚΑΙ ΑΝΑΓΛΥΦΑ, ΕΙΔΩΛΑ ΚΛΠ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ "ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΟΝΤΑ ΩΣ ΘΕΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΔΥΝΑΣΤΕΥΑΝ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ".
ΣΤΗΝ ΣΥΛΛΟΓΗ ΑΥΤΗ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ "ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟ ΜΟΤΙΒΟ" ΣΟΔΟΜΑ ΚΑΙ ΓΟΜΟΡΑ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΘΥΜΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ, "ΚΑΙ ΕΙΔΑΝ ΟΙ ΥΙΟΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΤΙΣ ΚΟΡΕΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ" ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΙΕΡΕΣ ΓΡΑΦΕΣ, ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ, "ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ" ΚΑΙ ΟΠΟΥ Η ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΤΗΤΑ ΕΧΕΙ ΔΕΘΕΙ ΜΕ "ΘΕΟ", ΠΑΛΙ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΕΧΩΣΕ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΤΟΥ.
ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ΝΙΚΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΘΗ, ΣΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΣΗΜΕΙΟ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΛΕΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ "ΕΑΝ ΣΕ ΣΚΑΝΔΑΛΙΖΕΙ ΕΝΑ ΜΕΛΟΣ, ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΚΒΑΛΕ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΣΟΥ ΠΑΡΑ ΝΑ ΠΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ", ΕΤΣΙ Η "ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ" (ΚΑΙ ΜΕ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ) ΑΝΗΚΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ.
ΕΤΣΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, ΟΤΙ ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ, Η ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΙΑ, Η ΜΑΣΟΝΙΑ, ΤΟ ΙΣΛΑΜ, Ο ΠΑΓΑΝΙΣΜΟΣ, ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΝ ΣΑΤΑΝΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΣΑΘΡΕΣ ΛΑΤΡΕΙΕΣ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΩΝ.
ΑΦΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΔΡΕΩΣΕΙ ΟΤΙ Ο ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ ΕΚΦΡΑΖΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΞ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΙΑ, ΤΗΝ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΙΣΛΑΜ, ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ "ΙΛΛΟΥΜΙΝΑΤΙ" ΚΑΙ ΠΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΑΤΑΝΙΚΕΣ ΛΑΤΡΕΙΕΣ, ΝΑ ΜΟΥΡΝΤΑΡΕΨΟΥΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΤΩΝ 10 ΕΝΤΟΛΩΝ. ΣΤΟ ΤΡΙΤΟ ΜΕΡΟΣ, ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΙΛΛΟΥΜΙΝΑΤΙ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΕΛΕΤΟΥΡΙΓΚΕΣ ΣΦΑΓΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΜΑΤΑ ΕΚΘΕΤΟΥΝ ΚΑΙ ΠΩΣ ΚΑΜΟΥΦΛΑΡΟΥΝ ΤΟΝ ΣΑΤΑΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΠΩΣ ΧΩΝΟΥΝ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΑΤΟΜΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΑΜΑΒΡΙΖΟΥΝ ΚΑΘΕ ΤΙ ΙΕΡΟ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δημοφιλείς αναρτήσεις Τελευταίων 30 ημερών

VIDEO ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ MEGASFILIPPOS & APROGRAMMATISTA ΣΤΟ YOU TUBE

4'ΝΕW ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ (7' ΩΡΕΣ) 'ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ;;;ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΗΛΘΕΝ;;; ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ...

ΟΜΙΛΙΕΣ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΑΔΑΜ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΦΙΛΟΛΟΓΟΥ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΞΤΕ ...

ΟΜΙΛΙΕΣ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΑΔΑΜ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΦΙΛΟΛΟΓΟΥ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΞΤΕ ...
Ο Κώστας Αδάμ είναι καθηγητής θεολόγος φιλόλογος, πνευματικο τέκνο του Μακαριστού Αρχιμανδρίτου πατρός Επιφανίου Θεοδωρόπουλου,και του Π. Αυγουστινου καντιωτη,είναι πάρα πολλά χρόνια ιεροκύρηκας της Ιεράς Μητροπόλεως Μεσογαίας και Λαυρεωτικής. Έχει διατελέσει λυκειάρχης στο Κορωπί. Είναι Μελετητης των Αγιων Πατερων Της Ορθοδοξιας Και Της Αγιας Γραφης,Ανθρωπος Με Αληθινο Προσωπικό Χριστιανικό Βίωμα.

ΟΜΙΛΙΕΣ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ ΠΑΤΗΡ ΣΑΒΒΑ ΑΧΙΛΛΕΩΣ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΦΙΛΟΛΟΓΟΥ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΞΤΕ..

ΟΜΙΛΙΕΣ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΕΠΙΣΚ.ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΗ.ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΞΤΕ..

Βασίλειος Ατζακλής - ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ

Βασίλειος Ατζακλής - ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ
Οι βιντεοσκοπημένες Εκπομπές του Αναγνωστου Του Ραδιοφώνου Της Πειραϊκης Εκκλησίας Βασίλη Ατζακλή, Και Κάθε Παραγωγή Δική Του Θα προστίθεται Εδώ!.

Αντίβαρο

ΑΠΑΝΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

Το Zωντανό Iστολόγιο

paterikoslogos.com - Δ. Συζητήσεις

Χριστιανική Φοιτητική Δράση

Orthodox Mission-Ορθόδοξη Ιεραποστολή

επικαιρότητα

ΛΙΣΤΑ (1') Διάφορα Ιστολογία.. Φιλικά και μη Φιλικά

ΛΙΣΤΑ (2') Διάφορα Ιστολογία.. Φιλικά και μη Φιλικά

ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ

SKEFTOMASTEELLHNIKA.GR

Madata.GR

Greek Alert

BBC News - Home

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΕΣΧΑΤΟΛΟΓΙΚΑ - ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΑ

ΠΑΤΕΡΙΚΑ