Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2017

ΤΟ Fac(ΙS).book ΤΗΣ ΑΤΙΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ...Έπειτα από Εναν ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΜΗΝΑ ΦΙΜΩΣΗΣ(από το Facebook, άνεφ εξηγήσιμου λόγου και αιτίας)και πάλι εδώ... - Βασίλειος Μαυρομιχάλης - Ο ΜΕΓΑΛΟΣ «ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ» ΤΟΥ facebook... Ο Νο 1 ΣΤΟΧΟΣ(ΦΙΜΩΣΗΣ)ΤΟΥ face...Blok

Εκ του διαχειριστού του Ιστολογίου ''ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ''... 

Έπειτα από Εναν ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΜΗΝΑ ΦΙΜΩΣΗΣ(από το Facebook, άνεφ εξηγήσιμου λόγου και αιτίας)και πάλι εδώ... - Βασίλειος Μαυρομιχάλης - Ο ΜΕΓΑΛΟΣ «ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ» ΤΟΥ facebook... Ο Νο 1 ΣΤΟΧΟΣ(ΦΙΜΩΣΗΣ)ΤΟΥ face...Blok

Έπειτα από Εναν ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΜΗΝΑ ΦΙΜΩΣΗΣ(από το Facebook, άνεφ εξηγήσιμου λόγου και αιτίας) και πάλι του προφίλ μου από κάθε μου δραστηριότητα (κοινοποίηση, like, ένδειξης ότι υπάρχω)Έπειτα από ένα ακόμα μπλοκάρισμα για το οποίο δεν μου ήρθε καμία ειδοποίηση για να ξέρω το τι ακριβώς είναι αυτό που κοινοποίησα και παραβιάζε την πολιτική του Facebook,με απειλή για κλείσιμο ακόμα και του λογαριασμού μου, και πάλι εδώ...


Η ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ 6ης ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ  2017 ΕΔΩ
Στις 7-11-2017 στις 06:00 το πρωί ( ΓΙΑ ΤΡΙΤΗ ΧΡΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΦΑΝΗ(ΑΠΟ ΤΟ 2011) ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΤΟΣ 2017)στην προσπάθεια μου να μπω στο προφίλ μου βασίλειος Μαυρομιχάλης μου ήρθε η γνωστή ειδοποίηση οτι η περίοδος σύνδεσης μου έληξε,και μου ζήτησαν εκ νέου να ξαναβάλω τον κωδικό σύνδεσης σε όλες τις συσκευές για να μπορέσω πάλι να έχω πρόσβαση σε αυτό...Μέτα μου βγήκε το μήνυμα ότι αφαιρέσαμε κάτι το οποίο κρίναμε «αφού το είδαμε και το εξετάσαμε» και βρήκαμε ότι παραβιάζει τις «οδηγίες κοινότητας»...Όλα αυτά ως συνήθως χωρίς να με ενημερώσουν ( Εισερχόμενα υποστήριξης) για το τι ήταν αυτό το οποίο αφαίρεσαν,ώστε να μην μπορώ να ξέρω ποιο ήταν το «έγκλημα»μου,για να μπορέσω να είμαι«φρόνιμο παιδί» και «υπάκουο» στις οδηγίες της «ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ»...Η αλήθεια είναι οτι την προηγούμενη μέρα κατήγγειλα σε σχολιασμό έναν ΒΛΑΚΑ ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΤΉ ( οπαδό των Αιρετικών και σατανικότατων θεωριών των Παναγιώτη Τουλάτου και Δημοσθένη λιακόπουλου) που το παίζουν και «Χριστιανοί ορθόδοξοι»...Με σκοπό να μαζέψουν πελάτες για τα αφεντικά τους,που είναι οι μασόνοι ..Φαίνεται ότι έπειτα από αυτό κάλεσε ο Δ..?ιά-βολος τους οπαδούς αυτόν των δυο να κάνουν ψευδείς ομαδικές αναφορές σε κάτι που έχω δημοσιεύσει στο προφίλ μου,με στόχο μιας και ξέρουν οτι το  Facebook είναι ρομποτικό και φασιστικό, και δεν υπάρχει άνθρωπος για να εξετάσει αν όντως κάτι είναι προσβλητικό που παραβιάζει τις «οδηγίες κοινότητας»,άλλα όταν δει ότι υπάρχει αναφορά από πολλούς τη δέχεται και φιμώνει φωνές... Όταν με είχανε μπλοκάρει τη δεύτερη φορά για να μην χάσω επαφές και επικοινωνία με όσους φίλους η συγγενείς επικοινωνουσαν μαζί μου,σκέφτηκα να φτιάξω μια σελίδα στο όνομα μου,τη Σελίδα των Φίλων μου...Την οποία θα την διαχειρίζομαι στο όνομα μου από δεύτερα (δανεικά προφίλ),που δεν φαίνονται για να μπορώ να δημοσιεύω και να απαντάω,μέχρι να λήξει η «καραντίνα»...Η πρώτη μου κίνηση την ίδια ημέρα ήταν να δημοσιεύσω την παραπάνω φωτογραφία με σκοπό να ενημερωθούν οι φίλοι μου...Ειχα γραψει και τον παρακάτω σχολιασμό σαν Ανακοίνωση...Καλήμερα (ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΟΣΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ),με μπλοκάρανε και πάλι αυτή τη φόρα για ένα μήνα,εξ αίτιας μάλλον μιας φωτογραφίας που είχα ανεβάσει χθες στο προφίλ μου με έναν π@@στη ( μουσάτο σαν το Δαβίδ Ρότσιλντ με φούστα) που είχε πάρει μια φωτογραφία στο σύνταγμα με δυο Ψάρια( λούτσους) και μας έλεγε δολοφόνους εμάς τους χριστιανούς γιατί τα τρώμε... Και εξ αιτίας της κόντρας που είχα σε σχολιασμό μάλλον,με κάποιο (Νεοπαγανιστή - αποκρυφιστή-μασόνο) που το παίζει και χριστιανός(απορρίπτοντας την Αγία Γραφή - Παλαιά διαθήκη,και τους Αγίους που δεν του αρέσουν),για να μαζέψει πελατεία,στον(Β)λ(ι)άκοπουλο,τον Αρτεμη -(Ψ)Σώρρα ,τον Π.Τουλάτο,κτλπ...Αυτός είναι ο Φασισμός του facebook,να μπλοκάρει όσους δεν βαδίζουν σύμφωνα με τις οδηγίες της «Νέας τάξης Πραγμάτων»και του Αντίχριστου...Να λαμβάνει σοβαρά υπόψιν αναφορές στις δημοσιεύεις μου από πράκτορες (μειοψηφίας) από Μ.Κ.Ο.( Μη κυβερνητικές οργανώσεις ),Ανώμαλους,ψευτοχριστιανούς μασόνους,και όλο το σκυλολόι του ΚΕΡΑΤΑ!!! .... Στις 22:00 την ίδια μέρα με πέταξαν από όλα τα προφίλ που διαχειριζομαι τη σελίδα και μου Ζήτησαν εκ νεου τους Κωδικούς σύνδεσης...Η ανακοίνωση ενημέρωσης βρέθηκε να παραβιάζει τις πολίτικες της κοινότητας του Fac(ΙS).book,και η παραπάνω φωτογραφία μαζί με το σχολιασμό,και τα σχόλια που είχαν γράψει οι φίλοι μου,οσοι πρόλαβαν και ενημερώθηκαν είχε σβηστεί...Αυτο ειναι το Fac(ΙS).book ΤΗΣ ΑΤΙΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ..

Υ.Γ ( ΩΡΑ 20:18 )Γραφτείτε (όσοι δεν έχετε γραφτεί)κάνοντας LIKE ( Μου αρέσει) ΕΔΩ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ ....ΔΕΧΟΜΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΚΑΙ ΑΙΣΧΡΟ ΠΟΛΕΜΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΩΡΑ ΑΠΟ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ..ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΩΝ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ ΣΕ ΛΙΓΗ ΩΡΑ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΜΠΛΟΚΑΡΟΥΝ,Η ΝΑ ΤΟ ΡΙΞΟΥΝ ΟΡΙΣΤΙΚΑ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δημοφιλείς αναρτήσεις Τελευταίων 30 ημερών

VIDEO ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ MEGASFILIPPOS & APROGRAMMATISTA ΣΤΟ YOU TUBE

4'ΝΕW ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ (7' ΩΡΕΣ) 'ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ;;;ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΗΛΘΕΝ;;; ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ...

ΟΜΙΛΙΕΣ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΑΔΑΜ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΦΙΛΟΛΟΓΟΥ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΞΤΕ ...

ΟΜΙΛΙΕΣ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΑΔΑΜ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΦΙΛΟΛΟΓΟΥ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΞΤΕ ...
Ο Κώστας Αδάμ είναι καθηγητής θεολόγος φιλόλογος, πνευματικο τέκνο του Μακαριστού Αρχιμανδρίτου πατρός Επιφανίου Θεοδωρόπουλου,και του Π. Αυγουστινου καντιωτη,είναι πάρα πολλά χρόνια ιεροκύρηκας της Ιεράς Μητροπόλεως Μεσογαίας και Λαυρεωτικής. Έχει διατελέσει λυκειάρχης στο Κορωπί. Είναι Μελετητης των Αγιων Πατερων Της Ορθοδοξιας Και Της Αγιας Γραφης,Ανθρωπος Με Αληθινο Προσωπικό Χριστιανικό Βίωμα.

ΟΜΙΛΙΕΣ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ ΠΑΤΗΡ ΣΑΒΒΑ ΑΧΙΛΛΕΩΣ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΦΙΛΟΛΟΓΟΥ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΞΤΕ..

ΟΜΙΛΙΕΣ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΕΠΙΣΚ.ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΗ.ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΞΤΕ..

Βασίλειος Ατζακλής - ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ

Βασίλειος Ατζακλής - ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ
Οι βιντεοσκοπημένες Εκπομπές του Αναγνωστου Του Ραδιοφώνου Της Πειραϊκης Εκκλησίας Βασίλη Ατζακλή, Και Κάθε Παραγωγή Δική Του Θα προστίθεται Εδώ!.

Αντίβαρο

ΑΠΑΝΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

Το Zωντανό Iστολόγιο

paterikoslogos.com - Δ. Συζητήσεις

Χριστιανική Φοιτητική Δράση

Orthodox Mission-Ορθόδοξη Ιεραποστολή

επικαιρότητα

ΛΙΣΤΑ (1') Διάφορα Ιστολογία.. Φιλικά και μη Φιλικά

ΛΙΣΤΑ (2') Διάφορα Ιστολογία.. Φιλικά και μη Φιλικά

ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ

SKEFTOMASTEELLHNIKA.GR

Madata.GR

Greek Alert

BBC News - Home

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΕΣΧΑΤΟΛΟΓΙΚΑ - ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΑ

ΠΑΤΕΡΙΚΑ