ΠΡΟΦΗΤΙΚΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟΣ ΣΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΗΣ παγκοσμιοποίησης = «ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ»

ΨΑΛΜΟΣ 2ος

νατί φραξαν θνη, καλαοὶ ἐμελτησαν κενά; 2 παρστησαν οβασιλες τς γς, καοἱ ἄρχοντες συνχθησαν πτατκαττοΚυρου κακαττοχριστοατοῦ. (διψαλμα). 3 Διαῤῥήξωμεν τος δεσμος ατν καὶ ἀποῤῥίψωμεν φ᾿ ἡμν τν ζυγν ατν. 4κατοικν ν ορανος κγελσεται ατος, καὶ ὁ Κριοςκμυκτηριεατος. 5 ττε λαλσει πρς ατος ν ργατοκαὶ ἐν τθυματοταρξει ατος. 6 ᾿Εγδκατεστθην βασιλες π᾿ ατοῦ ἐπΣιν ρος τὸ ἅγιον ατο7 διαγγλλων τπρσταγμα Κυρου. Κριος επε πρς με· υἱός μου εσύ, ἐγσμερον γεγννηκσε. 8 ατησαι παρ᾿ ἐμοῦ, καδσω σοι θνη τν κληρονομαν σου κατν κατσχεσν σου τπρατα τς γς. 9 ποιμανες ατος ν ῥάβδσιδηρᾷ, ὡς σκεη κεραμως συντρψεις ατος. 10 κανν, βασιλες,σνετε, παιδεθητε, πντες οκρνοντες τν γν. 11 δουλεσατε τΚυρίῳ ἐν φβκαὶ ἀγαλλισθε ατῷ ἐν τρμῳ. 12 δρξασθε παιδεας, μποτε ργισθΚριος καὶ ἀπολεσθε ξ δοδικαας. 13 ταν κκαυθῇ ἐν τχει θυμς ατοῦ, μακριοι πντες οπεποιθτες π᾿ ατῷ.

Τούς σωτηρίους τού Χριστού, καί ζωοποιούς λογους, καί τά θαυμαστά έργα, ακούων τε καί βλέπων, φώς εφωτίσθης δι' αυτών τό τής αληθείας, καί χαίρων αυτώ πεπιστευκώς μακάριε, προθύμως καί τοίς άλλοις εκήρυξας, βοών «Η σωτηρία τών βροτών επεφάνη. Ο Ήλιος ανέτειλε τής δικαιοσύνης». Διό πρός τήν επίγνωσιν αυτού Σοφέ καί θείαν πίστιν, πλείστοις εγένου λύχνος καί πυρσός, καί φέγγος τών εν σκότει, όθεν σε πάντες πιστοί μακαρίζομεν.







Δευτέρα, 9 Μαΐου 2016

Ο ιδιαίτερος Ναός - "πορνοστασιο" όπου λειτουργεί ο Πάπας στο Βατικανό. Με αλγος ψυχης, αλλα και αηδιας πραγματικης δημοσιευουμε το παρακατω περιγραφικο αρθρο αλλα κυριως, τις ακριβεις φωτογραφισεις απο τον ιδιαιτερο ναο του Παπα στο Βατικανο. Εδω σε αυτο το πορνοστασιο - ναο "λειτουργει" ο εκαστοτε Αντιχριστος Παπας που εμφανιζεται παντου ντυμενος στα λευκα, ως αγγελος φωτος. Τι σχεσι εχει ο Παναμωμητος Κυριος μας Ιησους Χριστος με τους δυσσεβεις αυτους Φραγκολατινους που παριστανουν τους ιερεις και αρχιερεις; Αυτους τους αισχροβιους ψευδοκληρικους χαρακτηριζουν οι Οικουμενιστες του Φαναριου, με πρωτον τον Αρχιαιρεσιαρχη Βαρθολομαιο και τον αριστερο του βραχιονα Ζηζιουλα, δυστυχως και ολους πλεον τους "ορθοδοξους" πατριαρχες, ως Εκκλησια. Μεγαλη η Αιρεσι και η Βλασφημια των αναισχυντων Οικουμενιστων. Οσοι εχουν νουν Χριστου και πιστευουν οτι ειναι τεκνα του Θεου και οτι ανηκουν στην Μια Αγια και Αποστολικη Εκκλησια, οφειλουν να απομακρυνθουν ΟΣΟΝ ΤΑΧΙΣΤΑ απο τους Πορνοβοσκους αυτους, οπου και αν ανηκουν. Εξελθετε εκ μεσου αυτων και αφορισθητε και ακαθαρτου μη απτεσθε, λεγει Κυριος. Ζητουμε και παλι την συγγνωμη, πρωτον του Παναμωμητου Κυριου μας , αλλα και οσων αντικρυσουν τις αναισχυντες φωτογραφησεις, αλλα το κανουμε για να αντικρυσετε καταματα την αληθεια και να κατανοησετε επιτελους που μας οδηγουν οι Παναιρετικοι Οικουμενιστες - Πανθρησκειαστες. Γιατι καποτε πρεπει να ξυπνησουμε και να συναισθανθουμε την θλιβερα πραγματικοτητα.

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Με αλγος ψυχης, αλλα και αηδιας πραγματικης δημοσιευουμε το παρακατω περιγραφικο αρθρο αλλα κυριως, τις ακριβεις φωτογραφισεις απο τον ιδιαιτερο ναο του Παπα στο Βατικανο. Εδω σε αυτο το πορνοστασιο - ναο "λειτουργει" ο εκαστοτε Αντιχριστος Παπας που εμφανιζεται παντου ντυμενος στα λευκα, ως αγγελος φωτος. Τι σχεσι εχει ο Παναμωμητος Κυριος μας Ιησους Χριστος με τους δυσσεβεις αυτους Φραγκολατινους που παριστανουν τους ιερεις και αρχιερεις; Αυτους τους αισχροβιους ψευδοκληρικους χαρακτηριζουν οι Οικουμενιστες του Φαναριου, με πρωτον τον Αρχιαιρεσιαρχη Βαρθολομαιο και τον αριστερο του βραχιονα Ζηζιουλα, δυστυχως και ολους πλεον τους "ορθοδοξους" πατριαρχες, ως Εκκλησια. Μεγαλη η Αιρεσι και η Βλασφημια των αναισχυντων Οικουμενιστων. Οσοι εχουν νουν Χριστου και πιστευουν οτι ειναι τεκνα του Θεου και οτι ανηκουν στην Μια Αγια και Αποστολικη Εκκλησια, οφειλουν να απομακρυνθουν ΟΣΟΝ ΤΑΧΙΣΤΑ απο τους Πορνοβοσκους αυτους, οπου και αν ανηκουν. Εξελθετε εκ μεσου αυτων και αφορισθητε και ακαθαρτου μη απτεσθε, λεγει Κυριος. Ζητουμε και παλι την συγγνωμη, πρωτον του Παναμωμητου Κυριου μας , αλλα και οσων αντικρυσουν τις αναισχυντες φωτογραφησεις, αλλα το κανουμε για να αντικρυσετε καταματα την αληθεια και να κατανοησετε επιτελους που μας οδηγουν οι Παναιρετικοι Οικουμενιστες - Πανθρησκειαστες. Γιατι καποτε πρεπει να ξυπνησουμε και να συναισθανθουμε την θλιβερα πραγματικοτητα.







ΚΑΠΕΛΑ ΣΙΞΤΙΝΑ :


Ο ιδιαίτερος Ναός - "πορνοστασιο" όπου λειτουργεί 
ο Πάπας στο Βατικανό.


Η απεικόνιση της ομοφυλοφιλίας σε μια εκρηκτική διάσταση τοιχογραφίας 1000 τετ. μέτρων στην οροφή της Καπέλα Σιξτίνα. 
Παρέλαση γυμνών ομοφυλόφιλων και στο κέντρο ο Θεός...ομοφυλόφιλος!!!
 

Η ανήκουστη βλασφημία!
 
Οι Φραγκολατίνοι, κρατούσαν το μυστικό για το «κουσούρι» τους εφτασφράγιστο για αιώνες.
Άβυσσος χωρίζει την Αγιογραφία της Ορθοδόξου Εκκλησίας από τη θρησκευτική ζωγραφική των Φραγκολατίνων.

Η Αγιογραφία είναι εικαστική διατύπωση θεολογικών αληθειών. Σαφώς είναι μία αρχαία παράδοση της Εκκλησίας εκ Πνεύματος Αγίου, όπως το επισημαίνουν και οι ιεροί Κανόνες «ου ζωγράφων εφεύρεσις η των εικόνων ποίησης, αλλά παράδοσης αρχαία από Θεού δοθείσα τη Εκκλησία». (Ζ΄Οικουμ. Σύνοδος, πρακτικά).

Τις εικόνες της Ορθοδοξίας χαρακτηρίζει η ιερότητα, η έκφραση της αγιότητας, η σεμνοπρεπής και λατρευτική στάση των Αγίων. 
Ακόμη η Αγιογραφία είναι μία υπερβατική ποιητική έκφραση, ύψιστο έργο τέχνης, ερμηνευτικό της εσωτερικής αγιότητας των θεωθέντων. 
Η εικόνα του ευαγγελισμού, π. χ. είναι δείγμα υπερβατικής ωραιότητας, μιας ζωής μέσα στα φωτεινά ύδατα του Αγίου Πνεύματος. 
Ο Χριστός που περιβάλλεται από την τριλαμπή Δόξα Του είναι η θεολογική εικαστική διατύπωση της παρουσίας της Αγίας Τριάδος εν σαρκί. 
Η Αγιογραφία είναι η ταυτότητα της Ορθοδοξίας, η υπερβατική της έκφραση εν Πνεύματι Αγίω.
Όταν στραφούμε στη θρησκευτική ζωγραφική των Φραγκολατίνων, που δημιουργήθηκε μετά το σχίσμα των Εκκλησιών, μεταφερόμαστε από τη μυσταγωγία της νοεράς προσευχής που προξενεί η θέα των εικόνων μας, σε άσεμνα ως επί το πλείστον έργα ζωγραφικής. 
Έχει κανείς την αίσθηση πως δεν βρίσκεται στο Ναό του Θεού, αλλά σε εργαστήρι ζωγραφικής, όπου ποζάρουν γυμνά μοντέλα. 
Όταν όμως σηκώσουμε το βλέμμα να δούμε την οροφή της Καπέλα Σιξτίνα, η μπόχα της ομοφυλοφιλίας θα μας χτυπήσει σαν χαστούκι στο πρόσωπο.
Ποιος περίμενε να δει κάτι τέτοιο μέσα στο Ναό του Αγίου Πέτρου της Ρώμης, στο παρεκκλήσι που ο Πάπας λειτουργεί και προσεύχεται;
Η τοιχογραφία αυτή που η έκτασή της είναι μεγαλύτερη από ένα στρέμμα, είναι έργο του Μιχαήλ Άγγελου.

Τα βιβλία που κυκλοφορούν με τη ζωή και το έργο του γλύπτη αυτού και ζωγράφου, από ανέκαθεν ήταν περασμένα από λογοκρισία, για να μην αποκαλυφθεί το «κουσούρι» του ζωγράφου, ο οποίος αποτύπωσε το βασανισμό της συνείδησης του στην πελώρια τοιχογραφία. 
Αποδεικνύεται από το θέαμα της ζωγραφισμένης οροφής, ο τονισμός του εξαγιασμού του ολόγυμνου ανθρωπίνου σώματος, ανδρών και γυναικών, καθώς λειτουργεί στη διαστροφή της ομοφυλοφιλίας.
Ο απλός θεατής, ο αμύητος, σοκάρεται απλά από την προκλητικότατη γύμνια. 
Πριν μπει στο «παρεκκλήσι» αυτό οι υπεύθυνοι κληρικοί, του συνέστησαν να μην φοράει κοντό παντελόνι και πουκάμισο με κοντά μανίκια. 
Απαιτείται σεμνότητα όταν μπαίνεις στο παρεκκλήσι του Πάπα ...;


...;Όταν μπεις, τότε σου έρχεται το χαστούκι
 
Αντί για εικόνες βλέπεις ένα τεράστιο πλήθος γυμνών .. "αγίων", σαν να βρίσκεσαι σε παραλία γυμνιστών. Στο κέντρο του υπερθεάματος ο Θεός, που δημιουργεί τα άστρα και τα ουράνια σώματα. 
Έχει άσπρα μαλλιά σαν τον παλαιό των ημερών. 
Είναι ζωγραφισμένος από πίσω από την πλάτη. 
Με το τεντωμένο χέρι του μπροστά, προστάζει και δημιουργεί τα άστρα. 
Από την πίσω πλευρά φοράει το χιτώνα και το ιμάτιο. Όλο το σώμα είναι καλυμμένο με τα ενδύματα, εκτός από τον ..πισινό του που προβάλλει σε ...ομοφυλοφιλική στάση.
O Biagio da Cesena, αρχιθαλαμηπόλος του Πάπα, δήλωνε δημόσια ότι είναι «πράξη μέγιστης ατιμίας να έχουν αποτυπωθεί τόσες πολλές γυμνές μορφές που χωρίς αιδώ επιδεικνύουν τα απόκρυφά τους σ' ένα τόσο σεβάσμιο μέρος.

Αυτό δεν είναι έργο για παπικό παρεκκλήσι, αλλά για το λουτρό κακόφημου σπιτιού»!
Ο Μιχαήλ Άγγελος εκδικήθηκε τον Biagio προσθέτοντας το πορτραιτο του στους κολασμένους: με τη μορφή του Μίνωα να δείχνει απαθής αλλά εξαχρειωμένος, «μ' ένα τεράστιο φίδι τυλιγμένο γύρω από τα πόδια του, εν μέσω πλήθους διαβόλων» (σελ. 77.) Ποτέ βαριά αρρωστημένη ψυχή δεν έφτασε σε τέτοια ακρότατη έκφραση βλασφημίας, όσο ο ανώμαλος αυτός και ικανότατος Μιχαήλ Άγγελος. Θέλει να ομολογήσει δημόσια την αγιοποίηση της ομοφυλοφιλίας, ανεβάζοντάς την και στο θεϊκό θρόνο.

Την αποκάλυψη του εφτασφράγιστου μυστικού της Καπέλα Σιξτίνα έκανε ο Gilleς Neret. 

Μελέτησε τα ποιήματα του Μιχαήλ Αγγέλου, τα ποικίλα γραφτά του, τα άγνωστα σχέδια με μελάνι. Ξετρύπωσε την προσπάθεια απόκρυψης από τους συγγενείς, της διαστροφής του ζωγράφου. 
Την παραποίηση των γραφτών του καλλιτέχνη από εκδότες, την επιλεκτική παρουσίαση ζωγραφικών και γλυπτών παραστάσεων που δεν μαρτυρούν το βασανιστικό ..κουσούρι. 
Για αιώνες ο κόσμος θαύμαζε τη μεγαλοφυΐα του Μιχαήλ Αγγέλου και οι Πάπες καμάρωναν για τον πολιτισμό τους.


Τμήμα της Δευτέρας Παρουσίας.
 
Στο επάνω μέρος της παράστασης, ανάμεσα στους Αποστόλους και τους Αγίους δύο ζεύγη ομοφυλόφιλοι φιλιούνται ερωτικά. Είναι η δικαίωση της αρσενοκοιτίας, ο εξαγιασμός της. 
Ασφαλώς τα δύο ζεύγη των τραβεστί ανήκουν στην ομάδα των ερωτικών συντρόφων του Μιχαήλ Αγγέλου. 
«Όποιο και αν ήταν το θέμα του, ο Μιχαήλ Άγγελος δεν υπήρχε περίπτωση να μην ξαναγυρίσει στο ένα και βασικό θέμα του: τον εαυτό του και τα πάθη του».
Ο Gilleς Neret όμως αποκάλυψε όλη την αλήθεια. Το βιβλίο του έφτασε σ' εμάς από τις εκδόσεις TASCHEN / ΓΝΩΣΗ μέσα από τις προσφορές της εφημερίδος «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ». Από το βιβλίο αυτό μεταφέρουμε τα αποδεικτικά στοιχεία και προσθέτουμε τη δική μας κριτική.
Ο θάνατος και η αμαρτία στοίχειωναν τον Μιχαήλ Άγγελο. 
Πεισμένος για την απαξία του ζούσε μέσα στον τρόμο της αιώνιας απώλειας: 
«Ζω για να αμαρτάνω, για να σκοτώνω τον εαυτό μου. Δεν ζω πια τη ζωή μου σαν δική μου, αλλά σαν ζωή της αμαρτίας. Το καλό, μου δόθηκε από τον ουρανό, το κακό από τον εαυτό μου, από τη δική μου ελεύθερη βούληση, την οποία όμως έχω στερηθεί». Αυτά τα βάσανα είχαν ως πηγή τον απόλυτο έρωτα που ένιωθε για τον όμορφο και καλλιεργημένο Τομάζο ντέι Καβαλιέρι, τον οποίο είχε συναντήσει το 1532. Εγκαταστάθηκε στη Ρώμη για να είναι κοντά στον αγαπημένο του. Το άγριο πάθος του έβρισκε διέξοδο και σε μια υπερβολική υμνολογία. Έγραφε στον Τομάζο: «Το όνομά σου τρέφει την καρδιά και την ψυχή μου, γεμίζοντάς τες με τέτοια γλύκα ώστε δεν νιώθω πια τα βάσανά μου, ούτε φοβάμαι το θάνατο. Αν και τα μάτια μου είχαν το μερτικό τους από εσένα, σκέψου πόσο ευτυχισμένος θα μπορούσα να ήμουν». 
Το πάθος του Μιχαήλ Αγγέλου σύντομα έγινε αντικείμενο κουτσομπολιών και χυδαίων υπαινιγμών. 
Με τα κείμενα, τις εικόνες (οι εικόνες είναι στο αρχείο μας) και με το σχολιασμό μας δεν έχουμε στόχο να παρουσιάσουμε ολόκληρη τη μορφή του Μιχαήλ Αγγέλου. Αυτό είναι ανέφικτο εδώ.  
Στόχος μας είναι να φανεί η άβυσσος που χωρίζει την Αγιογραφία της Ορθοδοξίας από τους Παπικούς.

Ο συγγραφέας παρατηρεί «Τις 9 σκηνές πλαισιώνουν 20 γυμνοί νέοι (οι λεγόμενοι ignudi), πραγματικά ζωντανά αγάλματα, πνευματικοί αδελφοί ή εραστές του καλλιτέχνη. Τα χαρακτηριστικά τους και τα σώματά τους συνδυάζουν αντρικά και γυναικεία στοιχεία». Εκτός από τους 20 αυτούς ignudi υπάρχουν άλλες 16 παιδικές μορφές σε ζωγραφιστά αγάλματα σε μικρότερη κλίμακα. Είναι παιδικής ηλικίας. Δύο ζεύγη από αυτούς κάνουν ερωτικές χειρονομίες προς τους συντρόφους τους. Σ' αυτές τις 36 μορφές τραβεστί αν προσθέσουμε και άλλα πρόσωπα της σύνθεσης, όπου την θεση των Αγίων αντικαθιστούν ερωτικοί σύντροφοι του Μιχαήλ Αγγέλου, διαπιστώνουμε πως η οροφή του «παρεκκλησίου» του ναού του Αγίου Πέτρου είναι ένας ναός Σοδόμων και Γομόρας που έχει εισβάλει μέσα σε όλες τις ιστορίες της Βίβλου και τις έχει κυριέψει.
H Αγία Οικογένεια και ο Πρόδρομος.


Δεξιά και αριστερά της Αγίας Οικογένειας ανά ένα ζεύγος ομοφυλοφίλων. Στη δεξιά πλευρά σε μεγέθυνση ένας ολόγυμνος τραβεστί κάθεται στην αγκαλιά ενός άλλου. Ένας τρίτος τραβεστί τραβάει από ζήλια προς το μέρος του τον εραστή.
Ο συγγραφέας Gilles Neri γράφει για τους τραβεστί: «Αυτοί οι ignudi, που θα τους ξανασυναντήσουμε στην οροφή της Καπέλα Σιστίνα, δεν είναι άγγελοι χωρίς τα φτερά τους. Είναι οι ερωτικοί σύντροφοι του ζωγράφου. Δεν έχουν καμία σχέση σ' αυτές τις βιβλικές σκηνές. Ασφαλώς δεν πρόκειται και για την πιο «ορθόδοξη» Αγία Οικογένεια. Η Παναγία απλώνει το χέρι της προς το φύλλο(γεννητικά όργανα) του υιού της». 
Στη σελ. 72 γράφει: «Ο Πάπας Κλήμης ο Ζ΄αναβίωσε ένα παλαιό σχέδιο του Μιχαήλ Αγγέλου παραγγέλλοντας του τη Δευτέρα Παρουσία. Για να εξασφαλίσει τη συνεργασία του εξέδωσε ένα διάταγμα το Σεπτέμβριο του 1535 με το οποίο ονόμαζε τον καλλιτέχνη βασικό αρχιτέκτονα, γλύπτη και ζωγράφο της Αγίας Έδρας, με ετήσια αμοιβή 1.200 σκούδα. 
Σε αντάλλαγμα ο Μιχαήλ Άγγελος αναλάμβανε να ολοκληρώσει τη διακόσμηση της Καπέλα Σιξτίνα».
Και οι άλλοι μεγάλοι αυτής της εποχής, ο Λεονάρδο ντα Βίντσι και ο Ραφαήλ ζωγράφισαν με παράλληλο πνεύμα με αυτό του Μ. Αγγέλου. Στα έργα τους εξαγιάζεται η ομορφιά της σάρκας. Οι εξαγιασμένες μορφές των εικόνων μας με την έκφραση του θεωμένου και χαριτωμένου ανθρώπου, απουσιάζουν παντελώς από την φραγκολατινική θρησκευτική ζωγραφική. 
Ο Ραφαήλ, τις ερωμένες του έβαζε να ποζάρουν για Παναγίες και ο Ντα Βίντσι την «ιδιαιτερότητά του» την θεωρούσε «πρόκληση ενός βαθύτερου μυστηρίου» (σελ.10).
Για τον Καβαλιέρι, ο Μιχαήλ Άγγελος φιλοτέχνησε πολλά ερωτικά σκίτσα. 
Ανάμεσά τους ένας βιασμός του Γανυμήδη. (σελ. 71). Ο βιασμός του Γανυμήδη. Αφιέρωμα στον μεγάλο του έρωτα, τον Τομάζο Καβαλιέρι. Εδώ ο Μιχαήλ Άγγελος μετατρέπει ένα ιστορικό γεγονός σε σύμβολο ομοφυλοφιλίας. Ο αετός είναι ο Τομάζο Καβαλιέρι και ο βιαζόμενος είναι ο Μιχαήλ Άγγελος. Στην παράσταση αυτή ο βιασμός απουσιάζει. Στην έκφραση του προσώπου του γυμνού ανθρώπου υπάρχει η απόλαυση της μακαριότητας. Η ομοφυλοφιλία ανεβάζει σαν αετός τους εραστές στα ύψη της μακαριότητας. 

Θέλω να δείξω σε τι βούρκο και τι αμαρτωλό-διεστραμμένο εκκλησιαστικό περιβάλλον πάμε να ενώσουμε τα άμικτα, την Ορθόδοξη Εκκλησία του Αγίου Πνεύματος με το πνεύμα του κόσμου τούτου του μη αναγεννημένου. 
Ενός πάπα που αντί να ζώννυται το λέντιον και να υπηρετεί τους λαούς, όπως ο Κύριος, αυτός αυτοανακηρύχθηκε κοσμικός και εκκλησιαστικός αυτοκράτορας.
Οι Πάπες για τον τάφο τους κατασκεύαζαν μαυσωλεία με 60 αγάλματα υπερφυσικά.
Οι Ορθόδοξοι Άγιοι ποιμένες τρέφονταν με κρίθινο ψωμί και νερό και έχτιζαν Βασιλειάδες.
 

Τίποτα δεν έχουμε να ωφεληθούμε από μια ένωση με τους Φραγκολατίνους. 
Η Ορθοδοξία έχει την Αποστολική διαδοχή με απαραχάρακτα τα Μυστήριά της, τα οποία είναι εργαλεία και μέσα κάθαρσης και θέωσης.
Ο Ελληνικός πολιτισμός είναι εμπλουτισμένος και διαμορφωμένος από το πνεύμα της Ορθοδοξίας.
Με όλους τους λαούς τα έχουμε καλά, αλλά είμαστε τέκνα του Χριστού και της Αγίας Του Ορθοδόξου Εκκλησίας.
Αυτό μας αρκεί και μας περισσεύει.










Ώρα Μετανοίας

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δημοφιλείς αναρτήσεις Τελευταίων 30 ημερών

διαφορες τυχαίες αναρτήσεις

4'ΝΕW ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ (7' ΩΡΕΣ) 'ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ;;;ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΗΛΘΕΝ;;; ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ...

ΟΜΙΛΙΕΣ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΑΔΑΜ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΦΙΛΟΛΟΓΟΥ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΞΤΕ ...

ΟΜΙΛΙΕΣ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΑΔΑΜ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΦΙΛΟΛΟΓΟΥ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΞΤΕ ...
Ο Κώστας Αδάμ είναι καθηγητής θεολόγος φιλόλογος, πνευματικο τέκνο του Μακαριστού Αρχιμανδρίτου πατρός Επιφανίου Θεοδωρόπουλου,και του Π. Αυγουστινου καντιωτη,είναι πάρα πολλά χρόνια ιεροκύρηκας της Ιεράς Μητροπόλεως Μεσογαίας και Λαυρεωτικής. Έχει διατελέσει λυκειάρχης στο Κορωπί. Είναι Μελετητης των Αγιων Πατερων Της Ορθοδοξιας Και Της Αγιας Γραφης,Ανθρωπος Με Αληθινο Προσωπικό Χριστιανικό Βίωμα.

ΟΜΙΛΙΕΣ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ ΠΑΤΗΡ ΣΑΒΒΑ ΑΧΙΛΛΕΩΣ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΦΙΛΟΛΟΓΟΥ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΞΤΕ..

ΟΜΙΛΙΕΣ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΕΠΙΣΚ.ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΗ.ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΞΤΕ..

Βασίλειος Ατζακλής - ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ

Βασίλειος Ατζακλής - ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ
Οι βιντεοσκοπημένες Εκπομπές του Αναγνωστου Του Ραδιοφώνου Της Πειραϊκης Εκκλησίας Βασίλη Ατζακλή, Και Κάθε Παραγωγή Δική Του Θα προστίθεται Εδώ!.

Αντίβαρο

ΑΠΑΝΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

Το Zωντανό Iστολόγιο

paterikoslogos.com - Δ. Συζητήσεις

Χριστιανική Φοιτητική Δράση

Orthodox Mission-Ορθόδοξη Ιεραποστολή

επικαιρότητα

ΛΙΣΤΑ (1') Διάφορα Ιστολογία.. Φιλικά και μη Φιλικά

ΛΙΣΤΑ (2') Διάφορα Ιστολογία.. Φιλικά και μη Φιλικά

ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ

SKEFTOMASTEELLHNIKA.GR

Greek Alert

BBC News - Home

Αρχειοθήκη ιστολογίου