Σελίδες

Σάββατο 16 Δεκεμβρίου 2017

ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΡΜΗΣ Ο «ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ»...ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΤΕΣ ( ΚΡΥΦΟΣΑΤΑΝΙΣΤΕΣ) ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΤΟΥΛΑΤΟ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟ, & CIA ...




Θεολόγος Σαλταούρας Χρήστος : Βλάσφημες Αιρέσεις Δημοσθένη Λιακόπουλου
ΟΙ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ - ΚΛΙΚ ΕΔΩ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΕΔΩ (  
Περί Μασωνισμοῦ) Ομιλιες Πατρος Αθανασιου Μυτιληναιου...Κλικ Στο ΗΧΕΙΟ μετα...


Julie Plimmyridou «Εκ των πολλαπλών δε εορτών του [Διονύσου] άξιες μνείας είναι ιδίως τα υπό των Θυιάδων τελούμενα όργια του Διονύσου ανά διετία μεν εις την κορυφή του Παρνασσού και ανά τριετία (τριετηρικά) στα στενά του Κιθαιρώνα, τα εν Αλέα της Αρκαδίας «Συφέρεια», κατά την τέλεση των όποιων μαστιγώνονταν οι γυναίκες (λείψανο ανθρωποθυσίας)»

«Ήταν δε η λατρεία του [Διονύσου] όχι πανελλήνιος μόνον, αλλά παγκόσμιος και αρχαιότατη, ως μαρτυρεί η εν Βοιωτία, ένθα πλάστηκε και ο πρώτος περί αυτού ελληνικός μύθος, λατρεία αυτού ως Διονύσου Ενδένδρου, η οποία υπενθυμίζει τους αρχαιότατους χρόνους της δενδρολατρείας, ως Διονύσου Στύλου και ως Διονύσου Περικιονίου (στην Θήβα), και τα ίχνη της σε αυτόν ανθρωποθυσίες στην Ποτνία, όπου λατρεύονταν ως Αιγοβόλος, διότι ο ίδιος ο θεός αντικατέστησε με αίγα το ωραίο παιδί, το οποίο θυσιάζονταν στον βωμό του κατά χρησμό του μαντείου των Δελφών.» (Πηγή: Γεράσιμος Δ. Καψάλης, Πρόεδρος Εκπαιδευτικού Συμβουλίου, Μεγάλη Ελληνική Εγκυκλοπαίδεια, τόμος Θ΄, σσ. 407 - 411)
http://www.apologitis.com/gr/ancient/dion-orf.htm

ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΧΩ ΣΥΛΛΟΓΗ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΚΤΡΟΠΑ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΘΥΣΙΕΣ, ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΒΡΗΚΑ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ (ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΛΟ) ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΤΡΟΜΕΡΕΣ ΒΡΩΜΙΕΣ ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ.
Ο ΔΙΟΝΥΣΟΣ ΚΑΙ Ο ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΥΜΝΕΙ Η ΜΑΣΟΝΙΑ.
ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟΣ ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΗ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΟΝ ΣΠΑΡΑΓΜΟ, ΟΠΟΥ ΞΕΣΚΙΖΑΝ ΖΩΝΤΑΝΑ Ή ΖΩΑ Ή ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΑΡΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΟΡΓΙΩΝ. ΟΙ ΜΑΙΝΑΔΕΣ ΠΑΙΡΝΑΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΔΙΟΝΥΣΟΣ (ΩΣ ΔΑΙΜΩΝ ΒΕΒΑΙΑ) ΕΜΠΑΙΝΕ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΙΚΑΝΕΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΑΠΟΤΡΟΠΑΙΑ ΠΡΑΞΗ.

ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΒΑΡΒΑΡΑ, ΜΗΝ ΣΑΣ ΠΛΑΝΟΥΝ, ΓΥΜΝΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΠΕΡΙ ΑΡΕΤΩΝ, ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ Η ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΗΤΑΝ ΣΟΔΟΜΑ ΚΑΙ ΓΟΜΟΡΑ.


ΔΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΨΥΧΡΑ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΤΟΥ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ,
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΨΕΜΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΤΑΪΖΕΙ ΤΟ "ΙΛΛΟΥΜΙΝΑΤΕΝΙΟ ΤΕΡΑΣ".
ΣΑΣ ΤΟ ΛΕΩ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ, ΜΙΣΟΣ ΚΑΙ ΚΑΚΙΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΦΟΡΤΩΣΕΤΕ ΣΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ, ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΠΛΑΓΙΩΣ, ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΚΑ ΤΑ ΦΟΡΤΩΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ""ΣΙΩΝΙΣΜΟ"", ΕΝΩ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΤΑΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΛΑΤΡΕΣ ΤΟΥ ΒΑΑΛ (ΡΟΤΣΙΛΝΤ, ΡΟΚΕΦΕΛΕΡ, ΣΟΡΟΣ, ΚΛΠ) ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟ;
1. ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΜΑΒΡΙΣΟΥΝ ΤΟ ""ΙΕΡΩ ΟΝΟΜΑ ΣΙΩΝ"" ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΩΝΥΜΟ ΥΒΡΗΣ ΚΑΙ ΘΑΝΑΤΟΥ Ο "ΣΙΩΝΙΣΜΟΣ", ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΟΝΟΜΑ. ΕΤΣΙ ΟΝΟΜΑΣΑΝ ΤΟΝ ΕΒΡΑΪΚΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΣΑΤΑΝΙΣΜΟ = ΣΙΩΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΑΜΑΒΡΙΖΟΥΝ ΕΤΣΙ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΙΕΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΣΩΣΤΗ ΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΗΣ: ""ΕΒΡΑΙΟΙ ΙΛΛΟΥΜΙΝΑΤΙ, ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΙΛΛΟΥΜΙΝΑΤΙ, ΜΟΥΣΛΟΥΜΑΝΟΙ ΙΛΛΟΥΜΙΝΑΤΙ, ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ = ΣΑΤΑΝΙΣΤΕΣ, ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ ΔΟΥΛΟΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΚΑΘΕ ΤΟΥΣ ""ΜΠΕΡΔΕΜΑ"'.
2. ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΦΕΡΟΥΝ ΣΦΑΓΕΣ ΣΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΟ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΙ ΜΙΣΟΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΑΥΤΟ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΛΕΚΤΟΣ ΛΑΟΣ. ΕΥΓΕ ΜΕ ΓΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΧΑΡΑ ΤΟΥΣ, ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΚΛΕΚΤΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ, ""Ο ΙΗΣΟΥΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΕΙΠΕ ΣΕ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΕΛΗΛΗΘΕΝ Η ΩΡΑ"", ΕΚΛΕΚΤΟΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ, ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΖΩΣΑ ΨΥΧΗ ΕΠΙ ΓΗΣ, ΕΚΛΕΚΤΟΣ ΖΩΝΤΑΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ, ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ Ο ΘΕΟΣ "ΕΔΩΣΕ ΖΩΗ" ΚΑΙ ΥΠΑΡΞΗ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΛΑΣΗ ΟΛΑΚΕΡΗ ΤΗΝ ΕΦΤΙΑΞΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ""ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ"".
ΠΟΙΟΣ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΚΛΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ;
ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΕΙ ΤΟΝ ΛΟΓΟ, ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ "ΚΑΛΟ", ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΥΠΟΤΑΣΕΤΕ ΣΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΘΕΙΟ ΛΟΓΟ, ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΔΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ "ΣΤΕΚΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ" ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΛΗΤΟΣ ΓΙΝΕΤΕ "ΕΚΛΕΚΤΟΣ", ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΖΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΚΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ.
ΕΤΣΙ Ο "ΚΑΛΟΣ ΣΑΜΑΡΗΤΗΣ" ΕΙΝΑΙ Ο ΕΚΛΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ "'ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΑΝΗΞΕΡΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΕΡΝΑΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ.".

ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΕΣ ΤΩΝ ΙΛΛΟΥΜΙΝΑΤΙ, ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΟΥΣ ΛΑΟΠΛΑΝΟΥΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου