Συνάντηση Τσίπρα με τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων
Ο πρωθυπουργός εξήρε τη συμβολή του Πατριαρχείου στον διαθρησκευτικό διάλογο, σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη συγκυρία για την περιοχή
Τη συμβολή του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων στον διαθρησκευτικό διάλογο, σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη συγκυρία για την περιοχή, εξήρε ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας κατά την συνάντηση που είχε το απόγευμα της Πέμπτης με τον Πατριάρχη Θεόφιλο Γ΄.
Υποδεχόμενος τον πρωθυπουργό, ο Πατριάρχης τόνισε ότι η επίσκεψή του στο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων έχει ιδιαίτερη αξία, καθώς πραγματοποιείται σε μια περίοδο που δοκιμάζονται οι χριστιανοί στην περιοχή.
Ο κ. Θεόφιλος αναφέρθηκε στον ιστορικό ρόλο του Πατριαρχείου και στις προσπάθειες που έχει καταβάλλει διαχρονικά για την διαφύλαξη της ορθοδοξίας και την αρμονική συμβίωση διαφορετικών θρησκειών στην ιστορική πόλη.
Απαντώντας, ο πρωθυπουργός στάθηκε στην αξία του διαθρησκευτικού διαλόγου για την ειρήνη και τη συνύπαρξη, καταδίκασε για μια ακόμη φορά τις εκδηλώσεις θρησκευτικού μίσους και βίας και κάλεσε τον Πατριάρχη να συνεχίσει την προσπάθεια για την ενίσχυση του διαλόγου και την ειρηνική συνύπαρξη των τριών διαφορετικών, μονοθεϊστικών θρησκειών, των Χριστιανών, των Μουσουλμάνων και των Ιουδαίων. Ο κ. Τσίπρας δεσμεύθηκε επίσης ότι η κυβέρνηση θα στηρίξει τα έργα αναστήλωσης του Πατριαρχείου.
«Θέλω να σας πω ότι είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος, αισθάνομαι μεγάλη τιμή και χαρά, που βρίσκομαι στο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων, σε αυτή την ιστορική και ιερή πόλη, μία πόλη που δυστυχώς τα τελευταία χρόνια έχει γίνει θέατρο βιαιοτήτων, ενώ αποτελεί ένα σύμβολο ειρηνικής συνύπαρξης τριών διαφορετικών θρησκειών και πολιτισμών», είπε, μεταξύ άλλων ο πρωθυπουργός στον πατριάρχη και πρόσθεσε: «Και το γεγονός και μόνον ότι είναι ιερή πόλη και για τις τρεις αυτές θρησκείες και για τον Χριστιανισμό και ιδιαίτερα για την Ορθοδοξία αλλά βεβαίως και για τους Μουσουλμάνους και τους Ιουδαίους, είναι μία σημαντική πόλη, μία ιερή πόλη, μία πόλη με μεγάλη ιστορία που μπορεί να μας αναδείξει την ανάγκη, οι διαφορές να επιλύονται μέσα από τον διάλογο. Για αυτόν τον λόγο πήραμε την πρωτοβουλία, και πριν από ένα περίπου μήνα διεξήγαμε στην Αθήνα, το Συνέδριο για τον διάλογο και την ανάγκη ειρηνικής συνύπαρξης. Και ιδιαίτερα την ανάγκη να διευθετηθούν όλες οι διενέξεις και οι συγκρούσεις προκειμένου να πρυτανεύσει η ειρήνη».
Ο πατριάρχης Ιεροσολύμων απένειμε στον Πρωθυπουργό τον Μεγαλόσταυρο του Τάγματος του Παναγίου Τάφου και στη συνέχεια ο κ. Τσίπρας ξεναγήθηκε στο Πατριαρχείο, ενώ επισκέφθηκε και τον Πανάγιο Τάφο.
Βίντεο που έδωσε στη δημοσιότητα το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων
Ο πρωθυπουργός εξήρε τη συμβολή του Πατριαρχείου στον διαθρησκευτικό διάλογο, σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη συγκυρία για την περιοχή
Τη συμβολή του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων στον διαθρησκευτικό διάλογο, σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη συγκυρία για την περιοχή, εξήρε ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας κατά την συνάντηση που είχε το απόγευμα της Πέμπτης με τον Πατριάρχη Θεόφιλο Γ΄.
Υποδεχόμενος τον πρωθυπουργό, ο Πατριάρχης τόνισε ότι η επίσκεψή του στο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων έχει ιδιαίτερη αξία, καθώς πραγματοποιείται σε μια περίοδο που δοκιμάζονται οι χριστιανοί στην περιοχή.
Ο κ. Θεόφιλος αναφέρθηκε στον ιστορικό ρόλο του Πατριαρχείου και στις προσπάθειες που έχει καταβάλλει διαχρονικά για την διαφύλαξη της ορθοδοξίας και την αρμονική συμβίωση διαφορετικών θρησκειών στην ιστορική πόλη.
Απαντώντας, ο πρωθυπουργός στάθηκε στην αξία του διαθρησκευτικού διαλόγου για την ειρήνη και τη συνύπαρξη, καταδίκασε για μια ακόμη φορά τις εκδηλώσεις θρησκευτικού μίσους και βίας και κάλεσε τον Πατριάρχη να συνεχίσει την προσπάθεια για την ενίσχυση του διαλόγου και την ειρηνική συνύπαρξη των τριών διαφορετικών, μονοθεϊστικών θρησκειών, των Χριστιανών, των Μουσουλμάνων και των Ιουδαίων. Ο κ. Τσίπρας δεσμεύθηκε επίσης ότι η κυβέρνηση θα στηρίξει τα έργα αναστήλωσης του Πατριαρχείου.
«Θέλω να σας πω ότι είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος, αισθάνομαι μεγάλη τιμή και χαρά, που βρίσκομαι στο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων, σε αυτή την ιστορική και ιερή πόλη, μία πόλη που δυστυχώς τα τελευταία χρόνια έχει γίνει θέατρο βιαιοτήτων, ενώ αποτελεί ένα σύμβολο ειρηνικής συνύπαρξης τριών διαφορετικών θρησκειών και πολιτισμών», είπε, μεταξύ άλλων ο πρωθυπουργός στον πατριάρχη και πρόσθεσε: «Και το γεγονός και μόνον ότι είναι ιερή πόλη και για τις τρεις αυτές θρησκείες και για τον Χριστιανισμό και ιδιαίτερα για την Ορθοδοξία αλλά βεβαίως και για τους Μουσουλμάνους και τους Ιουδαίους, είναι μία σημαντική πόλη, μία ιερή πόλη, μία πόλη με μεγάλη ιστορία που μπορεί να μας αναδείξει την ανάγκη, οι διαφορές να επιλύονται μέσα από τον διάλογο. Για αυτόν τον λόγο πήραμε την πρωτοβουλία, και πριν από ένα περίπου μήνα διεξήγαμε στην Αθήνα, το Συνέδριο για τον διάλογο και την ανάγκη ειρηνικής συνύπαρξης. Και ιδιαίτερα την ανάγκη να διευθετηθούν όλες οι διενέξεις και οι συγκρούσεις προκειμένου να πρυτανεύσει η ειρήνη».
Ο πατριάρχης Ιεροσολύμων απένειμε στον Πρωθυπουργό τον Μεγαλόσταυρο του Τάγματος του Παναγίου Τάφου και στη συνέχεια ο κ. Τσίπρας ξεναγήθηκε στο Πατριαρχείο, ενώ επισκέφθηκε και τον Πανάγιο Τάφο.
Βίντεο που έδωσε στη δημοσιότητα το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων
πηγη
Όταν ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ, πάει να συναντήσει έναν ΑΘΩΟ, τότε δεν είναι ιστορικές οι στιγμές...
ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΓΜΕΣ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΗΣ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ...
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΙΛΙ ΤΟΥ ΙΟΥΔΑ.
Καλλιόπη Σουφλή
Ακολουθεί η ανακοίνωση του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων:
Ο ΜΑΚΑΡΙΩΤΑΤΟΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΤΑΙ ΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΝ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ & ΜΟΝΑΧΟΝ Κ. ΕΙΡΗΝΑΙΟΝ ΕΙΣ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΝ.
Τό ἑσπέρας τῆς Πέμπτης, ἡμέρας μνήμης καί ἑορτῆς τοῦ ἁγίου Ἰακώβου τοῦ Ἀδελφοθέου, 23ης Ὀκτωβρίου / 5ης Νοεμβρίου 2015, ὁ Μακαριώτατος Πατριάρχης Ἱεροσολύμων κ. κ. Θεόφιλος, συνοδευόμενος ὑπό τοῦ Πατριαρχικοῦ Ἐπιτρόπου Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Καπιτωλιάδος κ. Ἡσυχίου καί τοῦ Γέροντος Ἀρχιγραμματέως Σεβασμιωτάτου Ἀρχιεπισκόπου Κωνσταντίνης κ. Ἀριστάρχου, ἐπεσκέφθη τόν πρῴην Πατριάρχην Ἱεροσολύμων καί μοναχόν κ. Εἰρηναῖον, ὁ ὁποῖος τήν προτεραίαν, τῇ φροντίδι τῶν ἐπί τῆς περιθάλψεως τῆς ὑγιείας ὑπηρεσιῶν τοῦ Πατριαρχείου, εἶχε εἰσαχθῆ εἰς τό ἐπί τοῦ Mt. Scopus Ἰσραηλινόν νοσοκομεῖον Hadassa καί ὑποβληθῆ εἰς ἐγχείρησιν.
Ὁ Μακαριώτατος Πατριάρχης Ἱεροσολύμων κ. κ. Θεόφιλος καί οἱ συνοδοί αὐτοῦ ηὐχήθησαν εἰς τόν νοσηλευόμενον πρῴην Πατριάρχην Ἱεροσολύμων καί μοναχόν κ. Εἰρηναῖον καλήν ἀνάρρωσιν, οὗτος δέ ηὐχαρίστησεν αὐτούς.
Καλλιόπη Σουφλή
Ιστορικές στιγμές στα Ιεροσόλυμα όταν ο νυν πατριάρχης Θεόφιλος επισκέφθηκε στο νοσοκομείο τον πατριάρχη Ειρηναίο ο οποίος τα τελευταία χρόνια ζούσε έγκλειστος ενώ έχει απαλλαχθεί από όλα όσα του είχαν προσάψει όντας προφανώς θύμα μιας μεγάλης σκευωρίας.
Ακολουθεί η ανακοίνωση του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων:
Ο ΜΑΚΑΡΙΩΤΑΤΟΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΤΑΙ ΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΝ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ & ΜΟΝΑΧΟΝ Κ. ΕΙΡΗΝΑΙΟΝ ΕΙΣ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΝ.
Τό ἑσπέρας τῆς Πέμπτης, ἡμέρας μνήμης καί ἑορτῆς τοῦ ἁγίου Ἰακώβου τοῦ Ἀδελφοθέου, 23ης Ὀκτωβρίου / 5ης Νοεμβρίου 2015, ὁ Μακαριώτατος Πατριάρχης Ἱεροσολύμων κ. κ. Θεόφιλος, συνοδευόμενος ὑπό τοῦ Πατριαρχικοῦ Ἐπιτρόπου Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Καπιτωλιάδος κ. Ἡσυχίου καί τοῦ Γέροντος Ἀρχιγραμματέως Σεβασμιωτάτου Ἀρχιεπισκόπου Κωνσταντίνης κ. Ἀριστάρχου, ἐπεσκέφθη τόν πρῴην Πατριάρχην Ἱεροσολύμων καί μοναχόν κ. Εἰρηναῖον, ὁ ὁποῖος τήν προτεραίαν, τῇ φροντίδι τῶν ἐπί τῆς περιθάλψεως τῆς ὑγιείας ὑπηρεσιῶν τοῦ Πατριαρχείου, εἶχε εἰσαχθῆ εἰς τό ἐπί τοῦ Mt. Scopus Ἰσραηλινόν νοσοκομεῖον Hadassa καί ὑποβληθῆ εἰς ἐγχείρησιν.
Ὁ Μακαριώτατος Πατριάρχης Ἱεροσολύμων κ. κ. Θεόφιλος καί οἱ συνοδοί αὐτοῦ ηὐχήθησαν εἰς τόν νοσηλευόμενον πρῴην Πατριάρχην Ἱεροσολύμων καί μοναχόν κ. Εἰρηναῖον καλήν ἀνάρρωσιν, οὗτος δέ ηὐχαρίστησεν αὐτούς.
Εξαφανίζει τα Θρησκευτικά, Καταστρέφει την Ιστορία, Ισλαμοποιεί την Ελλάδα αλλά… όμως στηρίζει το Πατριαρχείο! Έχει τον…Πονηρό Λόγο του
Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΤΟΥ ΑΘΕΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ – ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ – ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ…
«Αισθάνομαι μεγάλη τιμή και χαρά, που βρίσκομαι στο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων, σε αυτή την ιστορική και ιερή πόλη, μία πόλη που δυστυχώς τα τελευταία χρόνια έχει γίνει θέατρο βιαιοτήτων, ενώ αποτελεί ένα σύμβολο ειρηνικής συνύπαρξης τριών διαφορετικών θρησκειών και πολιτισμών» τόνισε ο Αλ.Τσίπρας μετά την συνάντηση που είχε με τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων στο πλαίσιο της επίσκεψή τους στο Ισραήλ.
Αλ.Τσίπρας: Η ελληνική κυβέρνηση θα συνεχίσει να στηρίζει το έργο του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων
Ο Πρωθυπουργός επεσήμανε με έμφαση τον ιδιαίτερο ρόλο του Πατριαρχείου «προκειμένου να προωθηθεί ο διαθρησκευτικός διάλογος. Ιδίως στις μέρες μας, που μετά τις τρομοκρατικές αυτές επιθέσεις στο κέντρο της Ευρώπης, την έξαρση του φονταμενταλισμού και του θρησκευτικού φανατισμού, μετά από τα γεγονότα όπου κάποιοι ακραίοι αξιοποιούν την θρησκεία για να προωθήσουν άλλου είδους στοχεύσεις».
Τέλος ο πρωθυπουργός διαβεβαίωσε ότι η ελληνική κυβέρνηση στηρίζει το έργο του Πατριαρχείου επισημαίνοντας ότι «θα συνεχίσουμε την προσπάθεια, να στηρίζουμε το έργο σας».
Αντιφώνηση του Πρωθυπουργού προς τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων
Μακαριότατε, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω θερμά για τη μεγάλη τιμή που κάνετε σε μένα προσωπικά, αλλά και στο πρόσωπό μου προς την ελληνική κυβέρνηση, που σε αυτές τις δύσκολες στιγμές αγωνίζεται προκειμένου να αναδείξει την αξία, την σημασία του διαλόγου, της συνεργασίας και της ειρηνικής συνύπαρξης των λαών και της επίλυσης των διαφορών μέσα από τον διάλογο.
Θέλω να σας πω ότι είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος, αισθάνομαι μεγάλη τιμή και χαρά, που βρίσκομαι στο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων, σε αυτή την ιστορική και ιερή πόλη, μία πόλη που δυστυχώς τα τελευταία χρόνια έχει γίνει θέατρο βιαιοτήτων, ενώ αποτελεί ένα σύμβολο ειρηνικής συνύπαρξης τριών διαφορετικών θρησκειών και πολιτισμών.
Και το γεγονός και μόνον ότι είναι ιερή πόλη και για τις τρεις αυτές θρησκείες και για τον Χριστιανισμό – και ιδιαίτερα για την Ορθοδοξία – αλλά βεβαίως και για τους Μουσουλμάνους και τους Ιουδαίους, είναι μία σημαντική πόλη, μία ιερή πόλη, μία πόλη με μεγάλη ιστορία που μπορεί να μας αναδείξει την ανάγκη, οι διαφορές να επιλύονται μέσα από τον διάλογο. Για αυτόν τον λόγο πήραμε την πρωτοβουλία, και πριν από ένα περίπου μήνα διεξήγαμε στην Αθήνα, το Συνέδριο για τον διάλογο και την ανάγκη ειρηνικής συνύπαρξης. Και ιδιαίτερα την ανάγκη να διευθετηθούν όλες οι διενέξεις και οι συγκρούσεις προκειμένου να πρυτανεύσει η ειρήνη. Θεωρώ, Μακαριότατε, ότι ο ρόλος του Πατριαρχείου είναι ιδιαίτερα σημαντικός προκειμένου να προωθηθεί ο διαθρησκευτικός διάλογος. Ιδίως στις μέρες μας, που μετά τις τρομοκρατικές αυτές επιθέσεις στο κέντρο της Ευρώπης, την έξαρση του φονταμενταλισμού και του θρησκευτικού φανατισμού, μετά από τα γεγονότα όπου κάποιοι ακραίοι αξιοποιούν την θρησκεία για να προωθήσουν άλλου είδους στοχεύσεις.
Και το γεγονός και μόνον ότι είναι ιερή πόλη και για τις τρεις αυτές θρησκείες και για τον Χριστιανισμό – και ιδιαίτερα για την Ορθοδοξία – αλλά βεβαίως και για τους Μουσουλμάνους και τους Ιουδαίους, είναι μία σημαντική πόλη, μία ιερή πόλη, μία πόλη με μεγάλη ιστορία που μπορεί να μας αναδείξει την ανάγκη, οι διαφορές να επιλύονται μέσα από τον διάλογο. Για αυτόν τον λόγο πήραμε την πρωτοβουλία, και πριν από ένα περίπου μήνα διεξήγαμε στην Αθήνα, το Συνέδριο για τον διάλογο και την ανάγκη ειρηνικής συνύπαρξης. Και ιδιαίτερα την ανάγκη να διευθετηθούν όλες οι διενέξεις και οι συγκρούσεις προκειμένου να πρυτανεύσει η ειρήνη. Θεωρώ, Μακαριότατε, ότι ο ρόλος του Πατριαρχείου είναι ιδιαίτερα σημαντικός προκειμένου να προωθηθεί ο διαθρησκευτικός διάλογος. Ιδίως στις μέρες μας, που μετά τις τρομοκρατικές αυτές επιθέσεις στο κέντρο της Ευρώπης, την έξαρση του φονταμενταλισμού και του θρησκευτικού φανατισμού, μετά από τα γεγονότα όπου κάποιοι ακραίοι αξιοποιούν την θρησκεία για να προωθήσουν άλλου είδους στοχεύσεις.
Τώρα, λοιπόν, περισσότερο από ποτέ, είναι εξαιρετικά κρίσιμο, εσείς εδώ, ως Πατριάρχης Ιεροσολύμων, αλλά και όλοι οι άλλοι ηγέτες διαφορετικών θρησκειών εδώ σε αυτή την ιερά πόλη, να αναδείξετε την αξία του διαλόγου, της συνύπαρξης και της συνεργασίας. Οι θρησκείες – ο Χριστιανισμός και η Ορθοδοξία βεβαίως πάνω από όλα, αλλά όλες οι θρησκείες – έχουν στο επίκεντρό τους τον άνθρωπο. Και ο Ιουδαϊσμός και το Ισλάμ είναι μονοθεϊστικές θρησκείες, πιστεύουν στον έναν και μοναδικό Θεό. Θα πρέπει να αναδείξουμε τη σημασία που έχει – μέσα από την πνευματικότητα του έργου που είμαι βέβαιος ότι έχετε αναλάβει – ο άνθρωπος να προστατευτεί ως η μεγαλύτερη αξία , που είναι η αξία της ανθρώπινης ζωής. Να προστατευτεί ο άνθρωπος και η ανθρώπινη ζωή και να αναδείξουμε την αγάπη προς τον συνάνθρωπο που μπορεί να ενώνει τις διαφορετικές θρησκείες και ιδεολογίες.
Τέλος, θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι η ελληνική κυβέρνηση, η ελληνική Πολιτεία στηρίζει το έργο του Πατριαρχείου και βεβαίως να σας διαβεβαιώσω ότι θα συνεχίσουμε την προσπάθεια, να στηρίζουμε το έργο σας. Γνωρίζετε ότι η πατρίδα μας περνάει μια μεγάλη κρίση – και είμαι αισιόδοξος ότι σιγά-σιγά αρχίζουμε να βγαίνουμε από αυτήν την κρίση που μας μαστίζει τα τελευταία πέντε χρόνια, πιστεύουμε ότι τα πιο δύσκολα είναι πίσω μας, πρέπει με αισιοδοξία να προχωρήσουμε μπροστά – ωστόσο παρά την κρίση θα στηρίξουμε τις προσπάθειες για την ανάδειξη των μνημείων που ανήκουν μεν στο Πατριαρχείο, αλλά στην πραγματικότητα ανήκουν σε όλη την Οικουμένη. Είναι παγκόσμια πολιτισμική κληρονομιά και η ανάδειξή τους είναι χρέος μας απέναντι στην Ορθοδοξία, τον Χριστιανισμό, αλλά κυρίως απέναντι στην Ανθρωπότητα. Θα στηρίξουμε, λοιπόν, αυτή την προσπάθεια και είμαι βέβαιος ότι θα έχουμε τη δυνατότητα, το επόμενο διάστημα, να ξανάρθουμε εδώ για να εγκαινιάσουμε την ανάδειξη και την αναστήλωση των μνημείων.
ΠΗΓΗ.
ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ ΕΙΡΗΝΑΙΟ
Οι κατηγορίες κατά του πατριάρχου Ειρηναίου δεν αποδείχθηκαν ποτέ , στην περίπτωση του μάλιστα έχουμε το πρωτοφανές για τα εκκλησιαστικά δεδομένα γεγονός καταδίκης χωρίς δίκη , αυτό φαίνεται ξεκάθαρα από το επίσημο ανακοινωθέν της πανορθοδόξου διασκέψεως που συνήλθεν εις το φανάρι , όπου λέγεται ρητά πως η διάσκεψη δεν συνήλθεν ως δικαστήριον.
Από πτώση σε πτώση…Συμπροσευχές Πατριάρχη και Πάπα μέσα στον Πανάγιο Τάφο !
Μπροστά στόν φρικτό Γολγοθά, όπου ο Χριστός είπε τό "τετέλεσται"
Θεόφιλος Πατριάρχης Ιεροσολύμων και Βαρθολομαίος Κωνσταντινουπόλεως ! Οί κύριοι υπεύθυνοι και αυτής της συμπροσευχής με τον παριστάμενο ανάμεσά τους Πάπα Ρώμης, αιρετικό κατά την αρχαία Ορθόδοξη τάξη καί Παράδοση τής Εκκλησίας όπου απαγορεύεται επί ποινή καθαίρεσης κάθε συμπροσευχή με αιρετικούς!
Έτσι πιθανόν εξηγείται καί η σκοπιμότητα στην άδικη δίωξη και απομάκρυνση του απλού και άκακου πρώην Πατριάρχου Ιεροσολύμων κ. Ειρηναίου και η θέση του σε σκληρή απομόνωση . Αν ήταν στο Πατριαρχείο ο Ειρηναίος, ουδέποτε θα συναινούσε σε τέτοιες Παπικές συμπροσευχές και προδοσίες της πίστεως.
Έτσι πιθανόν εξηγείται καί η σκοπιμότητα στην άδικη δίωξη και απομάκρυνση του απλού και άκακου πρώην Πατριάρχου Ιεροσολύμων κ. Ειρηναίου και η θέση του σε σκληρή απομόνωση . Αν ήταν στο Πατριαρχείο ο Ειρηναίος, ουδέποτε θα συναινούσε σε τέτοιες Παπικές συμπροσευχές και προδοσίες της πίστεως.
Τώρα όμως ο δρόμος άνοιξε, μέ ότι εξ΄ αυτού δυσμενές συνεπάγεται...
Tην Κυριακή 25 Μαίου ο Πάπας Φραγκίσκος και ο Πατριάρχης Κωνσταντινούπολης στο εσωτερικό του Πανάγιου Τάφου προέβησαν σε κοινή συμπροσευχή οι δύο τους, παρουσία των θρησκευτικών ηγετών 13 Εκκλησιών της Ιερουσαλήμ.
Οι ραββίνοι και μουφτήδες φίλοι του πάπα που τον συνοδεύουν ήταν επίσης παρόντες.
2014-Πάπας στα Ιεροσόλυμα. Σύνδεση μέσω Βατικανού
Προσευχή οικουμενιστική την αποκαλούν τα Γαλλικά Καθολικά φύλλα εφημερίδων στην Βασιλική της Αναστάσεως.
Ύμνοι καθολικοί και Ορθόδοξοι ακούστηκαν. Στην Αγία Αυλή του Ναού της Αναστάσεως ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος και ο Πάπας Φραγκίσκος αντάλλαξαν τον ασπασμό της αγάπης και πριν εισέλθουν εντός του Ναού, προσκύνησαν μαζί στο Λίθο της Αποκαθήλωσης.
Εκφώνησαν ομιλίες.
Είπαν μαζί το «Πάτερ ημών» στα Ιταλικά και τα Ελληνικά και πριν εξέλθουν από το Ναό της Αναστάσεως προσκύνησαν στον Πανάγιο Τάφο και τον Φρικτό Γολγοθά και ευλόγησαν τους παρισταμένους.
Yπέγραψαν ακόμη την κοινή διακήρυξη των 10 σημείων όπου μεταξύ άλλων…
Είπαν μαζί το «Πάτερ ημών» στα Ιταλικά και τα Ελληνικά και πριν εξέλθουν από το Ναό της Αναστάσεως προσκύνησαν στον Πανάγιο Τάφο και τον Φρικτό Γολγοθά και ευλόγησαν τους παρισταμένους.
Yπέγραψαν ακόμη την κοινή διακήρυξη των 10 σημείων όπου μεταξύ άλλων…
----------------------------
Αναγνωρίζουν ότι δεν έφθασαν στην απόλυτη κοινωνία.Ανανέωση της πορείας προς την ενότητα.
Αδελφική συνάντηση- θεολογικό διάλογο- κοινή μαρτυρία σε κοινωνικά θέματα και για το δικαίωμα των χριστιανών να ζήσουν ειρηνικά στη Μ Ανατολή.Τα μόνα όπλα τους ο διάλογος, η συγχώρεση, η συμφιλίωση που είναι τα μόνα μέσα ικανά να επιφέρουν την ειρήνη. »
O πάπας Φραγκίσκος προσευχήθηκε στον Τοίχο των Δακρύων στην Ιερουσαλήμ όπως έκαναν και οι προκάτοχοί του JeanPaulII το 2000 και BenoîtXVI το 2009.
Ο πάπας προσέγγισε μόνος τον Τοίχο έθεσε το χέρι του επί αυτού για αρκετά λεπτά σιωπηλά προσευχόμενος.
Μετά άνοιξε ένα λευκό φάκελο και διάβασε το Πάτερ ημών στα ισπανικά εκτός μικροφώνου σύμφωνα με πηγή του Βατικανού ενώ τέλος εναπόθεσε τον φάκελο στη σχισμή του τοίχου όπως κάνουν κατά παράδοση οι εβραίοι.
Μετά άνοιξε ένα λευκό φάκελο και διάβασε το Πάτερ ημών στα ισπανικά εκτός μικροφώνου σύμφωνα με πηγή του Βατικανού ενώ τέλος εναπόθεσε τον φάκελο στη σχισμή του τοίχου όπως κάνουν κατά παράδοση οι εβραίοι.
Επισκέφθηκε και το εθνικό κοιμητήριο του όρους Herzl όπου κατάθεσε στεφάνι στον τάφο του θεμελιωτή του σιωνισμού του ThéodoreHerzl.Είναι η πρώτη φορά που ηγέτης της καθολικής εκκλησίας προβαίνει σε μια τέτοια χειρονομία προκαλώντας την αντίδραση παλαιστίνιων ακτιβιστών.
Επισκέφθηκε και το μνημείο του Ολοκαυτώματος Shoah ενώ έγινε δεκτός από τους 2 μεγάλους ραββίνους του Ισραήλ.
Επισκέφθηκε και το μνημείο του Ολοκαυτώματος Shoah ενώ έγινε δεκτός από τους 2 μεγάλους ραββίνους του Ισραήλ.
Ο πάπας εξόρκισε μουσουλμάνους χριστιανούς και εβραίους να εργαστούν από κοινού για τη δικαιοσύνη και την ειρήνη κατά την επίσκεψή του στην πλατεία των Τεμενών στην Ιερουσαλήμ.ιερό τόπο εβραίων όσο και μουσουλμάνων
Συνοδευόταν από τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο.Έκανε έκκληση κατά της βίας ανταπαντώντας στην προσφώνηση του μεγάλου μουφτή σείχη MohammedHussein στο τζαμί Al-Aqsa.
Συνοδευόταν από τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο.Έκανε έκκληση κατά της βίας ανταπαντώντας στην προσφώνηση του μεγάλου μουφτή σείχη MohammedHussein στο τζαμί Al-Aqsa.
Εφημερίδες La croix,AFP
Πορφύρης Δ Σταφυλά Π
------------------------
Στα χνάρια των Αγίων Πατέρων, ή στα χνάρια του Αθηναγόρα;
Στα χνάρια των Αγίων Πατέρων, ή στα χνάρια του Αθηναγόρα;
Γι΄ αυτήν την «ενότητα» που αγωνίζεται ο κ. Βαρθολομαίος, ας δούμε τι δήλωσε ένας Επίσκοπος, από τα πρωτοκλασᾶτα στελέχη τῆς Ιεραρχίας τῆς Εκκλησίας της Ελλάδος, στον π. Νικόλαο Μανώλη
Οί επίσκοποι πού ακόμη αντιστέκονται στον Οικουμενισμό και στην Μασωνία είναι μετρημένοι και πολύ λιγότεροι από τα δάκτυλα των δυό χεριών.
Τελευταία μάλιστα μιλούσα μ΄ έναν Επίσκοπο και στην συζήτηση επάνω μού λέει:
Τελευταία μάλιστα μιλούσα μ΄ έναν Επίσκοπο και στην συζήτηση επάνω μού λέει:
«Πάτερ μου, σε λίγο καιρό, όχι μακριά από τώρα, σε πολύ λίγα χρόνια, θα υπάρξη μία Εκκλησία σε όλον τον κόσμο όπου… Παπικοί, Προτεστάντες, Ορθόδοξοι, θα υπάρχει μία λέξη, αυτή που επικρατεί στις ημέρες μας, «ενότητα»· υπό το πρίσμα τῆς ενότητος. Από κάτω θα γίνει ένας ακταρμᾶς, δηλ. ο καθένας θα κρατάει την πίστη του, αλλά εδώ θα βλέπετε Καρδινάλιο. Αυτός θα κρατάει την πίστη του, εγώ την πίστη μου, θα έχουμε όμως κοινό ποτήριο. Και εμείς θα μεταλαμβάνουμε, και σείς τα κορόïδα θα μᾶς βλέπετε και δεν θα αντιδράτε. Ξέρετε γιατί δεν θα αντιδράτε; Γιατί θα σᾶς λένε «Κάντε υπακοή στην Εκκλησία». «Κάντε υπακοή...», έτσι θα σᾶς λένε.»
VIDEO : http://www.youtube.com/watch?v=KQ-4xWOT0sc
-----------------
Σχόλιο με αφορμή την προσεχή συνάντηση του Πάπα Φραγκίσκου του Α΄ και του Οικουμενικού Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου του Α΄ στα Ιεροσόλυμα.
Σχόλιο με αφορμή την προσεχή συνάντηση του Πάπα Φραγκίσκου του Α΄ και του Οικουμενικού Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου του Α΄ στα Ιεροσόλυμα.
Αρχ. Παύλου Δημητρακοπούλου
Πρ. Ιερού Ναού Ιερού Ναού Τιμίου Σταυρού Πειραιώς
Πρ. Ιερού Ναού Ιερού Ναού Τιμίου Σταυρού Πειραιώς
Εν Πειραιεί τη 21η Μαΐου 2014.
Συμπληρώνονται φέτος 50 χρόνια από την συνάντηση στα Ιεροσόλυμα (1964-2014) του πρώην Οικουμενικού Πατριάρχου κυρού Αθηναγόρου με τον τότε Πάπα Παύλο τον Στ΄. Ήταν μια συνάντηση, η οποία σηματοδότησε μια καινούργια πορεία στις σχέσεις μεταξύ Βατικανού και Φαναρίου.
Η συνάντηση αυτή θεωρήθηκε από πολλούς αρχιερείς, κληρικούς και θεολόγους ως ιστορικός σταθμός, διότι αποτέλεσε την αφετηρία των μετέπειτα ραγδαίων και ριζικών εξελίξεων στις διαχριστιανικές σχέσεις της Ορθοδοξίας με τον Παπισμό.
Εις ανάμνησιν δε αυτού του γεγονότος, όπως είναι γνωστό, διοργάνωσε το Οικουμενικό Πατριαρχείο από κοινού με το Βατικανό νέα συνάντηση, (24-26 Μαΐου), στον ίδιο τόπο, τα Ιεροσόλυμα, του νύν Οικουμενικού Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου και του Πάπα Φραγκίσκου του Α΄.
Με την συνάντησή τους αυτή, η οποία θα προβληθεί βεβαίως διεθνώς και θα τύχει ευρείας δημοσιότητος από την εκκλησιαστική και πολιτική επικαιρότητα, οι δύο εκκλησιαστικοί ηγέτες δεν στοχεύουν απλώς να τιμήσουν τους προκατόχους των, αλλά προφανώς να διαδηλώσουν επί πλέον και την σταθερή και αταλάντευτη πρόθεσή τους να βαδίσουν πάνω στα χνάρια τους και να συνεχίσουν με πιστότητα και συνέπεια την οικουμενιστική γραμμή που εκείνοι εχάραξαν. Και τις οίδε, (μόνον ο Θεός γνωρίζει), αν οι δύο αυτοί ηγέτες στο προσεχές μέλλον προχωρήσουν σε ακόμη τολμηρότερα βήματα, ακόμη καί στην…αγιοκατάταξή των!
Δεν έχουμε την πρόθεση με τον σύντομο αυτό σχολιασμό μας να ασχοληθούμε με τον εκλιπλόντα Πάπα Παύλο τον ΣΤ΄, διότι όπως λέγει και μέγας Παύλος «τι γαρ μοι και τους έξω κρίνειν;» (Α΄Κορ.5,12). Ποιά αρμοδιότητα έχουμε να κρίνουμε τους «έξω» της Εκκλησίας; Καμία. Αφού όπως λέγει παρά κάτω «τους δε έξω ο Θεός κρίνει» (Α΄Κορ.5,13). Τους εκτός της Εκκλησίας, τους κατακεκριμένους ως αιρετικούς, τους έχει κρίνει ήδη ο Θεός.
Με τον «έσω» όμως της Εκκλησίας κυρό Αθηναγόρα και μη εισέτι κατακριθέντα επισήμως και συνοδικώς για τις αντορθόδοξες θέσεις και διακηρύξεις του και για την οικουμενιστική γραμμή και πορεία, (μια πορεία ξένη προς την Ορθόδοξη Παράδοση και τους αγίους Πατέρες μας), την οποίαν ακολούθησε, έχουμε χρέος να ασχοληθούμε.
Και τούτο διότι ο θησαυρός της πίστεως είναι κοινό κτήμα όλων, κλήρου και λαού. Και όλοι μας έχουμε χρέος να τον διαφυλάξουμε ως κόρην οφθαλμού, ακέραιον και απαραχάρακτον από κάθε νοθεία και αίρεση.
Έχουν διατυπωθεί πολλά εγκωμιαστικά σχόλια σχετικά με τον πρώην Πατριάρχη από διάφορα πρόσωπα, κυρίως προερχόμενα από τον χώρο του Οικουμενισμού. Τούτο οφείλεται στο γεγονός ότι ο εκδημήσας Πατριάρχης υπήρξε κατά κοινή ομολογία ως το πρόσωπο εκείνο, που κατ’ εξοχήν προώθησε την φοβερή αυτή αίρεση μέσα στα σπλάγχνα της Ορθοδοξίας.
Ιδιαιτέρως προβλήθηκε από τους υμνητές του η υπ’ αυτού προβολή της Ορθοδοξίας και του Οικουμενικού Πατριαρχείου σε παγκόσμια κλίμακα, οι διπλωματικές του ικανότητες, η παγκόσμια πολιτική και κοινωνική του καταξίωση, η διεθνής ακτινοβολία και αναγνώρισή του και άλλα παρόμοια.
Ήδη αμέσως μετά την κοίμησή του το επίσημο δελτίο της Εκκλησίας της Ελλάδος «Εκκλησία» έγραφε: «Ο Οικουμενικός Πατριάρχης Αθηναγόρας, θα γραφή εις τας δέλτους της ιστορίας ως Μέγας…».[1]
Ο τότε Πάπας Παύλος ο ΣΤ΄, επιστήθιος και αγαπητός φίλος του κοιμηθέντος Πατριάρχου, εχαρακτήρισε αυτόν ως «μέγαν άνδρα μιάς εκκλησίας σεβασμίας, αλλ’ όχι ακόμη τελείως ηνωμένης μετά της Καθολικής Εκκλησίας ημών…».
Ήταν όμως πράγματι μέγας;
Εάν κανείς αξιολογήσει το πρόσωπό του με κοσμικά κριτήρια, δηλαδή την διεθνή του ακτινοβολία και αναγνώριση, την κοινωνική και πολιτική του καταξίωση, την διπλωματική του ευστροφία, την πρόσδοση κύρους και προβολής στο Φανάρι και άλλα ανάλογα, τότε μπορεί να τον χαρακτηρίσει κανείς ως μέγα.
Αν όμως αξιολογηθή με πνευματικά κριτήρια, δηλαδή με γνώμονα την Ορθόδοξη πίστη και Παράδοση, την Αγία Γραφή, το ιερό Πηδάλιο και τους Αγίους Πατέρες, τότε όχι μόνον μέγας δεν μπορεί να χαρακτηριστεί, αλλ’ ως μία αξιοθρήνητη προσωπικότητα, την δε Πατριαρχείαν του ως κατ’ εξοχήν καταστρεπτική.
Τον χαρακτηρισμό «μέγας» έδωσε η Εκκλησία στους Αγίους και θεοφόρους Πατέρες, όχι απλώς μόνον διότι ανέβηκαν την κλίμακα των αρετών και έφθασαν στην θέωση, αλλά και διότι έκαμαν μεγάλους αγώνες και υπέφεραν πολλές θλίψεις για να καταπολεμήσουν τις αιρέσεις και να παραδώσουν τον θησαυρό της πίστεως ανόθευτο και απαραχάρακτο σε όλες τις επερχόμενες γενεές.
Επομένως είναι μεγάλο εκκλησιολογικό λάθος, να σπεύδουμε με πολλή προχειρότητα και επιπολαιότητα να αποδώσουμε έναν τέτοιο χαρακτηρισμό, τον οποίον μόνον η Εκκλησία μπορεί να αποδώσει αλάνθαστα, βασιζομένη στην άνωθεν μαρτυρία του αγίου Πνεύματος, στην μαρτυρία δηλαδή που δίδει ο ίδιος ο Θεός για το πρόσωπο αυτό, με θαύματα, που ενεργεί διά μέσου αυτού, είτε εν ζωή είτε μετά θάνατον (διά του αγίου λειψάνου του).
Επομένως είναι μεγάλο εκκλησιολογικό λάθος, να σπεύδουμε με πολλή προχειρότητα και επιπολαιότητα να αποδώσουμε έναν τέτοιο χαρακτηρισμό, τον οποίον μόνον η Εκκλησία μπορεί να αποδώσει αλάνθαστα, βασιζομένη στην άνωθεν μαρτυρία του αγίου Πνεύματος, στην μαρτυρία δηλαδή που δίδει ο ίδιος ο Θεός για το πρόσωπο αυτό, με θαύματα, που ενεργεί διά μέσου αυτού, είτε εν ζωή είτε μετά θάνατον (διά του αγίου λειψάνου του).
Ο "φυλακισμένος" Πατριάρχης
αι όλα αυτά έγιναν για την τεράστια περιουσία του Πατριαρχείου και τον τρόπο «χειρισμού» της.
Γράφει ο Ιωάννης Αθ. Μπαλτζώης*
Πρόσφατα στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Ισραηλινού τηλεοπτικού σταθμού Channel 2, μεταδόθηκε ρεπορτάζ του δημοσιογράφου Igal Mosco, που αφορούσε τον τον πρώην Ελληνορθόδοξο Πατριάρχη Ιεροσολύμων, Ειρηναίο, με τίτλο «Ο πρώην Πατριάρχης Ειρηναίος αποκλεισμένος, δηλώνει: "Θα πεθάνω εδώ"».
Το ρεπορτάζ αναφερόταν στην πολύκροτη υπόθεση του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων, στην υπόθεση που συγκλόνισε τότε και την Ελλάδα, στην οποία ήσαν αναμεμιγμένοι μοναχοί του Πατριαρχείου, Ισραηλινοί υπουργοί, κορυφαίοι δικηγόροι και απατεώνες που επεδίωξαν παράνομα χρήματα, εξουσία και τιμές.
Ο πρώην Πατριάρχης δηλώνει ότι βρίσκεται σε περιορισμό κατ' οίκον, με απαγόρευση εξόδου του ιδίου και εισόδου άλλων στο κελί του. Για πρώτη φορά στην ιστορία της εκκλησίας, Πατριάρχης υποβαθμίζεται σε απλό μοναχό.
Ο ίδιος αρνείται να το αποδεχθεί και επιμένει ότι εξακολουθεί να είναι ο νόμιμος Πατριάρχης. Υποστηρίζει επίσης ότι
το Πατριαρχείο κάνει τα πάντα για να παραιτηθεί του αγώνα του και να φύγει, μη παρέχοντάς του ούτε ιατρική βοήθεια – με αποτέλεσμα να έχει φθάσει στο σημείο να βγάλει μόνος του τα δόντια του.
Επιμένει ότι έχει αφιερωθεί στο Θεό, μπορεί να υπομένει τα πάντα και τονίζει ότι θα μείνει εκεί ως το θάνατο του. Ένας μόνο άραβας της περιοχής καταφέρνει να μπαίνει κρυφά στο κελί του και να του προσφέρει τρόφιμα αφιλοκερδώς.
Ο πρώην Πατριάρχης δηλώνει ότι βρίσκεται σε περιορισμό κατ' οίκον, με απαγόρευση εξόδου του ιδίου και εισόδου άλλων στο κελί του. Για πρώτη φορά στην ιστορία της εκκλησίας, Πατριάρχης υποβαθμίζεται σε απλό μοναχό.
Ο ίδιος αρνείται να το αποδεχθεί και επιμένει ότι εξακολουθεί να είναι ο νόμιμος Πατριάρχης. Υποστηρίζει επίσης ότι
το Πατριαρχείο κάνει τα πάντα για να παραιτηθεί του αγώνα του και να φύγει, μη παρέχοντάς του ούτε ιατρική βοήθεια – με αποτέλεσμα να έχει φθάσει στο σημείο να βγάλει μόνος του τα δόντια του.
Επιμένει ότι έχει αφιερωθεί στο Θεό, μπορεί να υπομένει τα πάντα και τονίζει ότι θα μείνει εκεί ως το θάνατο του. Ένας μόνο άραβας της περιοχής καταφέρνει να μπαίνει κρυφά στο κελί του και να του προσφέρει τρόφιμα αφιλοκερδώς.
Το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων απαντώντας στα ανωτέρω εξέδωσε ανακοίνωση, όπου αναφέρει ότι «ο μοναχός Ειρηναίος έχει ο ίδιος αυτο -φυλακιστεί στο κελί του. Γνωρίζει ότι είναι ελεύθερος να φύγει όποτε το επιθυμήσει, ενώ δεν του έχουν απαγορευθεί οι επισκέψεις».
Για να γίνει αντιληπτό τι ακριβώς συνέβη, να θυμίσουμε τα γεγονότα του 2005, όταν ξέσπασε το μεγάλο σκάνδαλο στο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων και αφορούσε την διαχείριση της τεράστιας περιουσίας του.
Τότε τον Μάρτιο του 2005, η Ισραηλινή εφημερίδαMa’ariv αποκάλυψε μια έκθεση σχετικά με διαπραγμάτευση για την
Τότε τον Μάρτιο του 2005, η Ισραηλινή εφημερίδαMa’ariv αποκάλυψε μια έκθεση σχετικά με διαπραγμάτευση για την
πώληση ιδιοκτησίας που ανήκει στο Ελληνικό Ορθόδοξο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων, στην παλαιά πόλη της Ιερουσαλήμ και αφορούσε τα ξενοδοχεία ΙΜΠΕΡΙΑΛ Και ΠΕΤΡΑ.
Μετά την δημοσίευση αυτή τα γεγονότα ήταν καταιγιστικά, με την Αγιοταφική αδελφότητα να κλυδωνίζεται και στο τέλος να «καθαιρεί» τον Πατριάρχη Ειρηναίο, να τον υποβιβάζει σε μοναχό και να εκλέγει νέο Πατριάρχη Ιεροσολύμων, τον Θεόφιλο.
Και όλα αυτά έγιναν όπως είναι γνωστό για την τεράστια περιουσία του Πατριαρχείου και τον τρόπο «χειρισμού» της.
Για να πάρουμε μια μικρή εικόνα της περιουσίας του Πατριαρχείου, θα αναφερθούμε σε άρθρο μας του 2005, όπου είχαμε αναφερθεί στα γεγονότα και αφορά την περιουσία του Πατριαρχείου:
«Γιατί κλυδωνίσθηκε η Αγιοταφική Αδελφότητα, το πάλαι ποτέ «Τάγμα των Σπουδαίων», τι συνέβη και καθαιρέθηκε ένας Έλληνας Πατριάρχης; Φαίνεται ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όπως τα Ελληνικά ΜΜΕ παρουσίασαν, ότι όλα δηλαδή είναι αποτέλεσμα της κακής διοίκησης και διαχείρισης του πρώην Πατριάρχη Ειρηναίου Ι, που πολλά από αυτά που τον κατηγορούν δεν έχουν ακόμη αποδειχτεί.
Τα Άγια Προσκυνήματα , που τα περισσότερα ευρίσκονται στην Ιερουσαλήμ και μάλιστα μέσα στην παλιά πόλη αποτελούσαν ανέκαθεν τον πόλο έλξης και του μεγίστου θρησκευτικοπολιτικού ενδιαφέροντος πολλών χωρών, όπως της Ελλάδος ( ως κληρονόμου της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας) , του Ισραήλ, της Ιορδανίας, των Παλαιστίνιων, της Αιγύπτου, της Συρίας, της Ρωσίας, της Ιταλίας , της Μ. Βρετανίας και των ΗΠΑ, και πολλών θρησκειών, δογμάτων, Πατριαρχείων, Αυτόνομων Εκκλησιών κλπ, όπως Οικουμενικό Πατριαρχείο, Βατικανό, Αγιοταφική Αδελφότης, Εκκλησία της Ελλάδος, Εκκλησία της Κύπρου, Πατριαρχείο Αντιοχείας, Πατριαρχείο Μόσχας, Πατριαρχείο Αλεξανδρείας, Κόπτες, Αρμένιοι, Μαρωνίτες κλπ.
Είναι φανερό ότι το ενδιαφέρον όλων αυτών δεν είναι μόνο (ή καθόλου) θρησκευτικό, αλλά τελικά ο έλεγχος των προσκυνημάτων και των ιδιοκτησιών , στο μοναδικό και ιερό τόπο για τις τρεις μονοθεϊστικές θρησκείες , τον Χριστιανισμό, τον Ιουδαϊσμό και τον Ισλαμισμό. Θα αναφερθούμε συνοπτικά στα Άγια Προσκυνήματα και στην περιουσία του Πατριαρχείου για να αντιληφθούμε γιατί μεγέθη μιλάμε και τι συμφέροντα διακυβεύονται.
Στον μοναδικό αυτόν χώρο το 60% των προσκυνημάτων ανήκουν στο Ελληνορθόδοξο Πατριαρχείο. Έτσι στον Ι.Ν. της Ανάστασης ανήκουν στο Ελληνορθόδοξο Πατριαρχείο ο Πανάγιος Τάφος, ο Γολγοθάς, ο τόπος εύρεσης του Τιμίου Σταυρού, τα Παρεκκλήσια του Αδάμ, του Ακάνθινου Στεφάνου, των Κλαπών, του εκατόνταρχου Λογγίνου, της λιποθυμίας της Θεοτόκου, ο χώρος με την Πλάκα της Αποκαθήλωσης , το μεγαλύτερο όλων το Καθολικό του Ι.Ν. της Ανάστασης, ακόμη η μεγάλη Βασιλική της Θείας Γένεσης στην Βηθλεέμ, η εκκλησία της Γεσθημανής στο Όρος των Ελεών και άλλα πολλά ολιγότερο γνωστά.
Σύμφωνα δε με εκτιμήσεις των Ισραηλινών αρχών το Ελληνορθόδοξο Πατριαρχείο είναι ο δεύτερος μετά το Ισραηλινό κράτος ιδιοκτήτης ακινήτων και γης , κατέχων το 30% περίπου των ακινήτων περιουσιών της Παλαιάς Πόλης των Ιεροσολύμων και συνολικά το 1/5 της χώρας του Ισραήλ.
Επίσης διαθέτει ακίνητη περιουσία σε Ιορδανία, στην Παλαιστινιακή Αρχή(στην Δ. Όχθη και τη Λωρίδα της Γάζας ) , την Ελλάδα , την Κύπρο , την Τουρκία και τις ΗΠΑ. Μόνο στην Αθήνα διαθέτει 143 ακίνητα, μεταξύ αυτών τα θέατρα «Αμιράλ», «Διάνα» , «Διονύσια», «Ορφέας» κ.α. Το Ισραήλ ενδεικτικά έχει κτίσει σε Πατριαρχική έκταση(νοικιάζοντάς την) στα Ιεροσόλυμα το Πάρκο της Ανεξαρτησίας . το Ισραηλινό Μουσείο, τη Μεγάλη Συναγωγή, τη Συναγωγή Χεισάλ Σλόμο, την Κνεσέτ (το Ισραηλινό Κοινοβούλιο), το Προεδρικό Μέγαρο , την οικία του Πρωθυπουργού και πολλά άλλα , καθώς και σε άλλες περιοχές. Εδώ να τονίσουμε ότι στο Ισραήλ, που δεν έχει ακόμη Σύνταγμα, ισχύει το Αγγλοσαξονικό Δίκαιο, όπου η γη δεν πωλείται, αλλά νοικιάζεται για 50 ή 99 χρόνια. Έτσι η αποκαλούμενη «Μητέρα Όλων των Εκκλησιών» υπολογίζεται ότι διαθέτει ακίνητη περιουσία σε τρεις ηπείρους, με αξία που ξεπερνά τα 50 δισεκατομμύρια δολάρια, αν και ξεκάθαρη εικόνα για την περιουσία δεν έχει κανείς».
Τα Άγια Προσκυνήματα , που τα περισσότερα ευρίσκονται στην Ιερουσαλήμ και μάλιστα μέσα στην παλιά πόλη αποτελούσαν ανέκαθεν τον πόλο έλξης και του μεγίστου θρησκευτικοπολιτικού ενδιαφέροντος πολλών χωρών, όπως της Ελλάδος ( ως κληρονόμου της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας) , του Ισραήλ, της Ιορδανίας, των Παλαιστίνιων, της Αιγύπτου, της Συρίας, της Ρωσίας, της Ιταλίας , της Μ. Βρετανίας και των ΗΠΑ, και πολλών θρησκειών, δογμάτων, Πατριαρχείων, Αυτόνομων Εκκλησιών κλπ, όπως Οικουμενικό Πατριαρχείο, Βατικανό, Αγιοταφική Αδελφότης, Εκκλησία της Ελλάδος, Εκκλησία της Κύπρου, Πατριαρχείο Αντιοχείας, Πατριαρχείο Μόσχας, Πατριαρχείο Αλεξανδρείας, Κόπτες, Αρμένιοι, Μαρωνίτες κλπ.
Είναι φανερό ότι το ενδιαφέρον όλων αυτών δεν είναι μόνο (ή καθόλου) θρησκευτικό, αλλά τελικά ο έλεγχος των προσκυνημάτων και των ιδιοκτησιών , στο μοναδικό και ιερό τόπο για τις τρεις μονοθεϊστικές θρησκείες , τον Χριστιανισμό, τον Ιουδαϊσμό και τον Ισλαμισμό. Θα αναφερθούμε συνοπτικά στα Άγια Προσκυνήματα και στην περιουσία του Πατριαρχείου για να αντιληφθούμε γιατί μεγέθη μιλάμε και τι συμφέροντα διακυβεύονται.
Στον μοναδικό αυτόν χώρο το 60% των προσκυνημάτων ανήκουν στο Ελληνορθόδοξο Πατριαρχείο. Έτσι στον Ι.Ν. της Ανάστασης ανήκουν στο Ελληνορθόδοξο Πατριαρχείο ο Πανάγιος Τάφος, ο Γολγοθάς, ο τόπος εύρεσης του Τιμίου Σταυρού, τα Παρεκκλήσια του Αδάμ, του Ακάνθινου Στεφάνου, των Κλαπών, του εκατόνταρχου Λογγίνου, της λιποθυμίας της Θεοτόκου, ο χώρος με την Πλάκα της Αποκαθήλωσης , το μεγαλύτερο όλων το Καθολικό του Ι.Ν. της Ανάστασης, ακόμη η μεγάλη Βασιλική της Θείας Γένεσης στην Βηθλεέμ, η εκκλησία της Γεσθημανής στο Όρος των Ελεών και άλλα πολλά ολιγότερο γνωστά.
Σύμφωνα δε με εκτιμήσεις των Ισραηλινών αρχών το Ελληνορθόδοξο Πατριαρχείο είναι ο δεύτερος μετά το Ισραηλινό κράτος ιδιοκτήτης ακινήτων και γης , κατέχων το 30% περίπου των ακινήτων περιουσιών της Παλαιάς Πόλης των Ιεροσολύμων και συνολικά το 1/5 της χώρας του Ισραήλ.
Επίσης διαθέτει ακίνητη περιουσία σε Ιορδανία, στην Παλαιστινιακή Αρχή(στην Δ. Όχθη και τη Λωρίδα της Γάζας ) , την Ελλάδα , την Κύπρο , την Τουρκία και τις ΗΠΑ. Μόνο στην Αθήνα διαθέτει 143 ακίνητα, μεταξύ αυτών τα θέατρα «Αμιράλ», «Διάνα» , «Διονύσια», «Ορφέας» κ.α. Το Ισραήλ ενδεικτικά έχει κτίσει σε Πατριαρχική έκταση(νοικιάζοντάς την) στα Ιεροσόλυμα το Πάρκο της Ανεξαρτησίας . το Ισραηλινό Μουσείο, τη Μεγάλη Συναγωγή, τη Συναγωγή Χεισάλ Σλόμο, την Κνεσέτ (το Ισραηλινό Κοινοβούλιο), το Προεδρικό Μέγαρο , την οικία του Πρωθυπουργού και πολλά άλλα , καθώς και σε άλλες περιοχές. Εδώ να τονίσουμε ότι στο Ισραήλ, που δεν έχει ακόμη Σύνταγμα, ισχύει το Αγγλοσαξονικό Δίκαιο, όπου η γη δεν πωλείται, αλλά νοικιάζεται για 50 ή 99 χρόνια. Έτσι η αποκαλούμενη «Μητέρα Όλων των Εκκλησιών» υπολογίζεται ότι διαθέτει ακίνητη περιουσία σε τρεις ηπείρους, με αξία που ξεπερνά τα 50 δισεκατομμύρια δολάρια, αν και ξεκάθαρη εικόνα για την περιουσία δεν έχει κανείς».
Γίνεται αντιληπτό πλέον ότι η τεράστια αυτή περιουσία αποτελεί αφενός μεν στόχο των ανήθικων μελών της Αγιοταφικής Αδελφότητας, των εκμεταλλευτών, των απατεώνων και από την άλλη η εγγύηση και το διαβατήριο ύπαρξης και διατήρησης του Πατριαρχείου επί αιώνες στους Αγίους Τόπους, αν διαχειριστεί σωστά. Ο Ειρηναίος δεν έκανε τίποτα παραπάνω από αυτό που έκαναν και κάνουν όλοι οι Προκαθήμενοι του Πατριαρχείου επί αιώνες. Λάθη έκανε και μάλιστα πολλά, με κυριότερο την επιλογή συνεργατών, που καταχράστηκαν την εμπιστοσύνη και άγνοια του.
Το θέμα είναι πως το κάνεις, με ποιο τρόπο και με ποιους συνεργάτες. Πριν 1-2 χρόνια ο νυν Πατριάρχης Θεόφιλος «πούλησε» περιουσία του Πατριαρχείου στην Ιερουσαλήμ, αξίας 18 εκατ. $ και δεν έγινε θέμα.
Σε ότι δε αφορά τον Ειρηναίο, σε σχέση με αυτά που δήλωσε στον Ισραηλινό δημοσιογράφο , όπως και σε αυτά που ανακοίνωσε το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων, σύμφωνα με πληροφορίες έχει ως εξής:
Ο Ειρηναίος μετά την καθαίρεσή του και τον υποβιβασμό του σε μοναχό, μοναδικό φαινόμενο στην ιστορία της Εκκλησίας, παρέμεινε στην οικία που διέθετε στο Πατριαρχικό συγκρότημα στην παλαιά πόλη της Ιερουσαλήμ, όπου διαμένουν όλοι οι Άγιοι Πατέρες του Πατριαρχείου και γνωρίζοντας τις προθέσεις του νέου Πατριάρχη, ότι αν την εγκατέλειπε δεν θα μπορούσε να επιστρέψει ξανά δεν εξήλθε ποτέ εδώ και επτά χρόνια.
Ήταν η αντίστασή του στην κατ’ αυτόν άδικη απόφαση της καθαίρεσής του και έχει σκοπό την αντίστασή του σε αυτήν και την προσμονή του για τελική δικαίωση και την επιστροφή του στον Πατριαρχικό Θρόνο. Όντως ζει σε καθεστώς πλήρους απομόνωσης και δεν του επιτρέπουν επισκέψεις, στο θέμα του φαγητού δεν του προσφέρουν, γιατί και ο ίδιος δεν δέχεται, φοβούμενος μην τον δηλητηριάσουν!!!!
Το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων είναι γεγονός ότι συμβάλλει σκόπιμα στον εγκλεισμό και την απομόνωσή του, καθόσον είναι βέβαιο στους «παροικούντες την Ιερουσαλήμ» ότι αν εξέλθει της οικίας του, δεν υπάρχει περίπτωση να του επιτρέψουν να επιστρέψει, θέλοντας έτσι να απαλλαγούν από μια ενοχλητική κατάσταση και μια εν δυνάμει απειλή. Και όχι μόνο αυτό.
Του έχουν επιβάλλει ουσιαστική απομόνωση από τον έξω κόσμο, με ελάχιστες εξαιρέσεις, όπως κάποια επίσκεψη δημοσιογράφων, όπου εκεί για λόγους σκοπιμότητας, δεν μπορούν να αρνηθούν.
Αυτή είναι η υφιστάμενη κατάσταση στο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων, δυσάρεστη και θλιβερή για τον Χριστιανισμό και τον Ελληνισμό και ελπίζουμε ότι θα βρεθεί λύση και θα στηθούν γέφυρες συνεννόησης, καθόσον ο Χριστιανισμός είναι θρησκεία αγάπης, κατανόησης και συγχώρεσης, κάτι που δυστυχώς δεν εφαρμόζουν πρώτα από όλα, οι Πατέρες μας στο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων, για το υπόψη θέμα τουλάχιστον.
*Ο Ιωάννης Αθ. Μπαλτζώης είναι Αντγος (ε.α.) και πρώην ΑΚΑΜ Τελ Αβίβ.
Δήλωση ΒΟΜΒΑ Ειρηναίου: Θέλουν να εξαφανίσουν τους Έλληνες απο τους Αγίους Τόπους (ΒΙΝΤΕΟ)
Σε μια άκρως αποκαλυπτική δήλωση προέβη ο τέως Πατριάρχης Ιεροσωλύμων Ειρηναίος. Η δήλωσή του αποτυπώνει την ατμόσφαιρα που επικρατεί στους Αγίους Τόπους με τους Έλληνες. Δείτε το Βίντεο.
πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου