Σελίδες

Κυριακή 25 Αυγούστου 2013

Τραχωνίτες: Η πλάνη του Τραχωνίου συνεχίζεται...Η ΑΠΑΤΗ ΜΕ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ...

Τραχωνίτες : Η πλάνη του Τραχωνίου συνεχίζεται


Σκίτσο Μεθοδιστή πάστωρα 1904


Αυτό είναι ένα κλεμμένο σκίτσο που περιλαμβάνεται στο βιβλίο του Μεθοδιστή Αμερικανού κληρικού Jesse Lyman Hurlbutμε τίτλο Hurlbut's Story of the Bible μεαναφερόμενη έκδοση το 1904 το οποίο και έχει προβληθεί ως φωτογραφία, «σήμα κατατεθέν» του Τραχωνίου, είναι η (δήθεν), φωτογραφία του Χριστού με τον προφήτη Ηλία, τον αρχάγγελο Μιχαήλ και τον Απόστολο Παύλο, οι οποίοι περπατάνε συνομιλώντας κάπου στην έρημο του Σινά.

Κατά τον ισχυρισμό τους, τα πρόσωπα αυτά, τα φωτογράφησε η «προσκυνήτρια των αγίων τόπων Ελπίδα» (άνευ επωνύμου), από το λεωφορείο με το οποίο έκανε θρησκευτικό τουρισμό, ως εξής:


Φώτο Τραχώνι
από το παράθυρο του λεωφορείου έβλεπε σκέτη έρημο, φωτογράφησε την έρημο και, κατά την εμφάνιση, εμφανίστηκαν τα συγκεκριμένα πρόσωπα τα οποία ήταν, όπως είπε ο Άγιος Γεώργιος Χοζεβίτης στον κ. Ι. Ιωάννου, σε μια από τις κατ’ ιδίαν συνεντεύξεις τους ήταν η φωτογραφία του Χριστού (δήθεν), με τον προφήτη Ηλία, τον αρχάγγελο Μιχαήλ και τον Απόστολο Παύλο, οι οποίοι περπατάνε συνομιλώντας κάπου στην έρημο του Σινά.

Τον Άγιο Γεώργιο Χοζεβίτη όσιο του έβδομου μ.Χ. αιώνα, (η μνήμη του τιμάται από την Ορθόδοξη Εκκλησία στις 8 Ιανουαρίου), έχει οικειοποιηθεί η συγκεκριμένη οργάνωση, θεωρώντας τον, περίπου, ως ζωντανό καθοδηγητή της, ο οποίος εμφανίζεται στον Ιωάννη Ιωάννου, στο σπίτι του στο Τραχώνι, ή σε μια σπηλιά εκεί κοντά, και του δίνει οδηγίες και εξηγήσεις, τις οποίες ο τελευταίος διαβιβάζει στα άλλα μέλη της οργάνωσης.

Μια συνοπτική παρουσίαση των παρανοεικών στοιχείων της συγκεκριμένης οργάνωσης κρίνεται εδώ απαραίτητη.

Σήμερα, η συγκεκριμένη οργάνωση ονομάζεται «Αντιεωσφορικοαιρετική Ιεραποστολή Τραχωνίου». Άλλες ονομασίες που συναντώνται στα έγγραφά της είναι «Ιεραποστολή και Αντιεοσφωρικοαιρετική Ομάδα», «Αντιεωσφορικοαιρετική Αποστολή», «Ιεραποστολή Α.Γ.Χ.» (Αγίου Γεωργίου Χοζεβίτου), «Θεόκλητος Ιεραποστολή», «Θεοσύστατος Ιεραποστολή εν Τραχώνι», «αντιεοσφορικοαιρετική ορθόδοξος ομάδα»ή και απλώς «Ιεραποστολή».
Ως χρόνος ίδρυσης της θεωρείται το 1997, συγκεκριμένα, η 13/4/1997. Ιδρυτής της είναι ένας Κύπριος λαϊκός, κάτοικος Τραχωνίου Λεμεσού Κύπρου.

Υπενθυμίζουμε στους αναγνώστες μας ότι η Εκκλησία της Κύπρου έχει αποφανθεί σχετικώς για την περίπτωση του Τραχωνίου ως εξής:
«Η Ιερά Σύνοδος έχοντας υπόψη τις απόψεις μελών της που εκφράστηκαν από καιρό, καθώς και την έκθεση της Επιτροπής, που ορίστηκε για εξέταση της εμφάνισης “σημείων”, σε οικία στο Τραχώνι, αποδέχεται χωρίς καμμιά επιφύλαξη το πόρισμα της Επιτροπής ότι τα κακότεχνα σχεδιάσματα, τα γράμματα και οι ημερομηνίες στην πιο πάνω οικία είναι “ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΠΑΤΗΣ” και “ασυνάρτητον συνονθύλευμα φαντασιών πασχούσης και απατώσης προσωπικότητος”.
Η Ιερά Σύνοδος καλεί το λαό να επιδείξει νηφαλιότητα, ακράδαντη πίστη στο Θεό και εμμονή στη διδασκαλία του Ευαγγελίου και της Εκκλησίας, χωρίς να παρασύρεται από ανθρώπους που πλανώνται και από άλλες αφελείς διαδόσεις, οράματα και προφητείες.Η αστάθεια και η ακαταστασία των καιρών μας, η αβεβαιότητα για το μέλλον και η ανατροπή των αξιών στη σύγχρονη κοινωνία είναι φυσικό να ωθούν πολλούς σε αναζήτηση νοήματος ζωής.
Δεν θα πρέπει όμως αυτοί να παγιδεύονται σε διδασκαλίες και πράξεις ανθρώπων, που δρουν για το δικό τους προσωπικό συμφέρον, διδασκαλίες που είναι ξένες προς την ορθόδοξη πίστη μας. Αντίθετα θα πρέπει περισσότερον να στρέφονται προς την Εκκλησία και την αυθεντική διδασκαλία Της.
Αναφορικά με τις διάφορες “προφητείες” που διαδίδονται για συντέλεια του κόσμου, η διδασκαλία του Χριστού είναι ξεκάθαρη. “Περί της ημέρας εκείνης και της ώρας ουδείς οίδεν...” (Ματθ. ΚΔ’ , 36). Εξ ίσου σαφής ήταν και η σύστασή Του προς αυτούς τούς ίδιους τούς Αποστόλους: “Ουχ υμών εστί γνώναι χρόνους η καιρούς ους ο Πατήρ έθετο εν ιδία εξουσία” (Πράξ. Α’ ,6-7).
Η Ιερά Σύνοδος καλεί τούς πιστούς να μην παρασύρονται από όσους, είτε εσκεμμένα είτε από άγνοια ή αφέλεια επιχειρούν να τούς παραπλανήσουν. Ας εντείνουμε όλοι τις προσπάθειές μας για μια συνειδητή χριστιανική ζωή μέσα στην Εκκλησία και τα Μυστήριά της, κι ας μην ξεχνούμε ότι: “Θεμέλιον άλλον ουδείς δύναται θείναι παρά τον κείμενον, ος εστιν Ιησούς Χριστός”. (Α’ Κορ. Γ’ 11)»

Παρ’ ό,τι ιδρυμένη από λαϊκό, η συγκεκριμένη οργάνωση περιλαμβάνει, παραδόξως, αρκετούς κληρικούς. Προς τα έξω (αλλά και στα γραπτά της, προς τα μέσα), παρουσιάζεται σαν μια φονταμενταλιστική υπερ-ορθοδοξία, ως μια οιονεί «εξειδίκευση» της ορθόδοξης πίστης, πράγμα που δηλώνει και την θέληση των μελών και καθοδηγητών της, να παρουσιαστούν ως «ορθοδοξότεροι των ορθοδόξων». Έτσι, κοινοί τύποι του ορθόδοξου τυπικού, όπως η εξομολόγηση, η Θ.κοινωνία, η νηστεία και η προσευχή, ενσωματώνονται στον τρόπο ζωής της οργάνωσης, και μάλιστα σε υπερβολικό βαθμό. Φαίνεται, μάλιστα, ότι αποτελεί σημείο ιδιαίτερης μέριμνας, ιδιαίτερα των ρασοφόρων της ομάδος, να «περάσουν» τις αντιλήψεις τους ως ορθόδοξες, αφού κυρίως στο ορθόδοξο ποίμνιο ασκούν την «ιεραποστολή» τους.


Ωστόσο, τα πιο σημαντικά στοιχεία της οργάνωσης δεν εντοπίζονται σ’ αυτή την «θρησκοληψία», ούτε σε κάποια προτίμηση σε ορισμένους (αναγνωρισμένους) Αγίους, οι οποίοι προσφέρουν την κάλυψη, άλλως «παραλλαγή» των παρανοειδών σεναρίων της.

Επίσης, η στρατολόγηση των μελών της οργάνωσης γίνεται μέσα από τους πιστούς της ορθοδοξίας, και συνεπώς προσοχή δίδεται στο να πειστούν οι τελευταίοι ότι δεν απομακρύνονται από την πίστη τους, αλλά αντίθετα, γίνονται οι «εκλεκτοί» της.

Το πιο σημαντικό στοιχείο της είναι το γεγονός ότι ΠΡΟΣΘΕΤΕΙ στα τυπικώς και επισήμως γενόμενα δεκτά από την ορθόδοξη εκκλησία, στοιχεία τα οποία είναι Χιλιαστικής αποκλίσεως, και με αρκετά πρωτότυπα (παρανοειδή, στην ουσία τους) στοιχεία, τα οποία, εφόσον ελκύσουν την δέουσα προσοχή των αρμοδίων, θα πρέπει να αξιολογηθούν κατά την εκτίμησή πολλών, ως ασυμβίβαστα με την Ορθόδοξη πίστη.

Πηγή εικόνας: http://www.newworldencyclopedia.org/entry/Sabbath
Ἀντιαιρετικὸν Ἐγκόλπιον

1 σχόλιο: ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑΣ


anna petraki11 Φεβρουαρίου 2013 - 4:42 μ.μ.

Στο πλαίσιο αυτό της αναζήτησής μου είχα φτάσει και κοντά στο Τραχώνι. Μάλιστα, για ένα διάστημα περίπου 2-3 ετών είχα πνευματικό μου τον Π. Νικόλα στην Ν. Φιλαδέλφεια που ήταν και του Τραχωνίου και είχα επισκεφθεί και το Τραχώνι σε μια ομαδική "εκδρομή" που είχε οργανωθεί.
Εν πάσει περιπτώση, κράταγα προσεκτική στάση, και πάντοτε με σκεπτικό βλέμμα, καθώς ήθελα να είμαι σίγουρη ειδικά για πνευματικά θέματα.
Όταν άρχισα να αναρρωτιέμαι για όλα εκείνα τα οποία δεν μου καθόντουσαν καλά είχα εγείρει την αμφισβήτηση γύρω από το πρόσωπό μου έως ότου όταν αναρωτήθηκα "καλά ρε παιδιά, γιατί συμπεριφέρεστε στον Γιαννάκη σαν Άγιο...είναι ανακηρυγμένος Άγιος και δεν το γνωρίζω;" τότε προκάλεσα την μήνη του π. Νικόλα και έκτοτε αποχώρησα και βρήκα το δρόμο μου.
Εν ολίγοις, υπήρχαν πάρα πολλά που δεν μου καθόντουσαν καλά....το δόρυ του Κυρίου, το "κάρφωμα" του Γιαννάκη στις 4 μεριές του πλανήτη που πήγαινε αεροπορικώς και μετά με ελικόπτερο για να πάρουν θέση οι 4 Άγγελοι της Αποκάλυψης, το αυτοκίνητο που ο Αη Γιώργης είχε υποδείξει στον Γιαννάκη να αγοράσει για να πάει με αυτό στην Πόλη, η μνημόνευση των νεκρών που κατά τον Γιαννάκη δεν προσφέρει τίποτα στους νεκρούς, το σπίτι του Άγιου Γεωργίου που ήθελε να αγοράσει ο Γιαννάκης στην Πόλη, η πιστή-τυφλή-απόλυτη υπακοή στον Γιαννάκη και τον π. Νικόλα μέχρι και η επιμονή η Θεία Κοινωνία να δίνεται μόνο από τον π. Νικόλα, κι άλλα πολλά.
Φυσικά, πάντα απορία μου πως είναι δυνατόν Άγγελος Κυρίου να έχει υποδείξει 12 "Ιεραπόστολους" και στην πορεία των ετών από τους 12 να έχουν μείνει 2-3 (τόσο λάθος είχε κάνει ο Άγγελος; Μη γένοιτο) καθώς επίσης, γιατί τόση εμμονή με το Τραχώνι και την υπερηφάνεια που καλλιεργούτο ότι η "Ιεραποστολή" αποτελείται από ξεχωριστούς ανθρώπους.
Κυρίως όμως, αυτό που πραγματικά με ξύπνησε, ήταν όταν κατέβηκα στο Τραχώνι και είδα τόσο τον Γιαννάκη όσο και ένα του παιδί, την ώρα μιας υπαίθριας λειτουργίας να κάθονται παράμερα, και να καπνίζουν ενώ ο γιος του χασκογελούσε με ένα φίλο του!!
ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟ ΤΡΑΧΩΝΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΗ...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου