Σελίδες

Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

ΑΚΟΥΣΤΕ ΜΕ ΚΑΛΑ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΦΕΡΑΤΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΓΚΡΕΜΟΥ, ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΒΑΛΕΙ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΟΝΤΩΣΗΣ ΕΝΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΛΑΟ Άκουσε με καλά κ.Γιώργιε Τσαντ - Παπανδρέου, πολίτη της Αμερικής ή όποιας άλλης χώρας.

ΑΚΟΥΣΤΕ ΜΕ ΚΑΛΑ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΦΕΡΑΤΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΓΚΡΕΜΟΥ, ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΒΑΛΕΙ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΟΝΤΩΣΗΣ ΕΝΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΛΑΟ
Άκουσε με καλά κ.Γιώργιε 
Τσαντ - Παπανδρέου, πολίτη της Αμερικής ή όποιας άλλης χώρας. 
ΘΕΛΩ ΠΙΣΩ ΤΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ και τη θέλω ΤΩΡΑ ! Θέλω το Έθνος μου και το Θέλω Ελεύθερο! Θέλω τη Χώρα μου και τη θέλω αδέσμευτη χωρίς Τρόικα. Αυτή, είναι η δική μου 
Πατριδα,ειναι η δική μου γη,ειναι η γη των προγόνων μου! Για τούτη τη γη πολέμησε ο πατέρας μου και οι πρόγονοι μου. Για τούτα τα χώματα που εσύ ξεπουλάς με τόση ευκολία λες κι είναι τσιφλίκι σου, θυσιάστηκαν χιλιάδες ζωές ελλήνων.Και έρχεσαι τώρα ΕΣΥ ωσάν μεγάλος νταβατζής και δυνάστης και ξεπουλάς τη γενέτειρα μας την ίδια μας τη ζωή! Με ποιο δικαίωμα, και ποιον ρώτησες κ.Παπανδρέου? ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ εσείς που μας κυβερνάτε όλα αυτά τα χρόνια,είστε υπόλογοι απέναντί μας ! Μας λεηλατήσατε, μας ξεφτιλίσατε, μας τα πήρατε όλα! ακόμα και την αξιοπρέπεια μας! ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ! Είστε ψεύτες, κλέφτες, λεηλατήσατε τη Χώρα μου, κατακλέψατε το βιος της πατρίδας μου αδειάσατε όλα τα ταμεία του Δημοσίου, και αφήσατε να αργοπεθαίνουν από ανέχεια οι απόμαχοι της χώρας μου! Μ'αυτή τη πολιτική σας αναγκάζετε ανθρώπους που δούλευαν όλα τα χρόνια της ζωής τους τώρα στα γεράματα, να ψάχνουν στα σκουπίδια για να μπορέσουν να επιβιώσουν! Εσείς είστε οι υπεύθυνοι για τη κατάντια της Ελλάδας κ. Παπανδρέου, είστε υπεύθυνοι και υπόλογοι για το πως μας οδηγήσατε σ'αυτή τη παρακμή. Είστε ένοχοι! Ένοχοι γιατί οδηγήσατε έναν ολόκληρο λαό σε οικονομικό αδιέξοδο. Χρέη, ανεργία, δυσβάσταχτο κόστος ζωής και αυξημένες οικονομικές υποχρεώσεις οδηγούν ολοένα και περισσότερους Έλληνες στην αυτοκτονία… μη μπορώντας να ανταπεξέλθουν στα καθημερινά έξοδα επιβίωσης τους! Ένας ολόκληρος λαός στενάζει, υποφέρει με τις πολιτικές, τις οποίες εφαρμόζετε.Αυτή τη γραμμή την οποία ακολουθείτε να τα παίρνετε απ' τους φτωχούς για να τα δίνετε στους μεγιστάνες του πλούτου είναι εγκληματική για τον ελληνικό λαό. Σας ακούω συχνά να λέτε, πως ό,τι κάνετε, το κάνετε μόνο για το καλό της χώρας μου! Τι ακριβώς εννοείτε κ.Παπανδρέου; Τη χώρα μου τη διασύρατε, τη διαπομπεύσατε, τη ξεφτιλίσατε διεθνώς, το βιοτικό επίπεδο του λαού της το έχετε υποβαθμίσει τόσο πολύ ,που μας έχετε φέρει σε απελπιστικά οικονομικά αδιέξοδα. Πράγμα που δε κάνατε το ίδιο και για εσάς τους πολιτικούς , και το μεγάλο κεφάλαιο. Εσείς εξακολουθείτε να ζείτε μέσα σε χλιδή ( και να μη ξεχνάμε με τα λεφτά του ελληνικού λαού απολαμβάνετε αυτή τη χλιδή) την ίδια στιγμή που Έλληνες πολίτες δεν έχουν ούτε καν τα άκρως απαραίτητα για να επιβιώσουν! Όσο για το χρέος, δεν είναι δικό μας κ. Παπανδρέου, το χρέος είναι δικό σας! Εσείς χειρίζεστε εδώ και πολλά χρόνια την οικονομία της χώρας μας ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ. Εσείς θα μας πείτε τι έγιναν τα λεφτά του δημοσίου, τα λεφτά του ελληνικού λαού. Εμείς δουλεύουμε από μικρά παιδιά και δε μπορέσαμε ούτε ένα σπίτι δικό μας να πάρουμε και εσείς όλοι οι πολιτικοί έχετε βουλιάξει στο χρήμα τις ξένες τράπεζες, συν τις τεράστιες περιουσίες και τις οφ σορ εταιρίες! θα μας πείτε επιτέλους κ. Παπανδρέου να μάθουμε κι εμείς ο ελληνικός λαός, πως τα αποκτήσατε όλα αυτά, και που πήγαν τα λεφτά απο τα δημόσια ταμεία? Τελικά πέστε μας ποιος ωφελήθηκε απ'αυτή σας τη πολιτική κ. Παπανδρέου? Εξηγήστε μας! Και γιατί δε τα παρατάτε αφού 11 εκατομμύρια συμπατριώτες μου είναι αντίθετοι με τη πολιτική σας; θέλετε να μας πείτε πως εσείς αγαπάτε την Ελλάδα περισσότερο από εμάς τα παιδιά της; Ε, όχι δα κ. Παπανδρέου! Ούτε πατρίδα σας είναι για να τη πονάτε, αλλά ούτε και εδώ θα μείνετε. Το γνωρίζετε αυτό εσείς πολύ καλά. Αφού μας διαλύσετε τελείως, αφού διαμελίσετε τη χώρα μου και πετύχετε τον αφελληνισμό της, θα τελειώσει και ο χρόνος της διαμονής σας στην Ελλάδα! Σας θεωρώ υπεύθυνο και ένοχο, για την γελοιοποίηση της πατρίδας μου από χώρες που έπρεπε να είχαν τον ανάλογο σεβασμό σε μια χώρα που γέννησε τον πολιτισμό και πρόσφερε τόσα πολλά στη ανθρωπότητα.Σας θεωρώ υπεύθυνο και ένοχο, για τη καταστροφή της Ελλάδας . Και ακούστε με κ. Παπανδρέου, Θέλω την Ελλάδα στην οποία μεγάλωσα,για να μεγαλώσουν και τα παιδιά μου με τα ίδια ήθη και έθιμα με τις ίδιες αξίες και αρχές ,τα ίδια ιδανικά που γαλουχήθηκα κι εγώ ως Ελληνίδα. Με αρχές και αξίες που είναι αδιαπραγμάτευτες. Και ακούστε με καλά όλοι σας εσείς που πιστεύετε οτι θα μας υποδουλώσετε, ΑΥΤΟ ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΕΤΕ ΠΟΤΕ! Γι'αυτό πάρε τη παρέα σου κ. Παπανδρέου και ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ! Τούτη η γη, είναι των προγόνων μου, είναι η γη των πατεράδων μου, τίποτα δε μας χαρίστηκε και ό,τι έχουμε το έχουμε αποχτήσει με αίμα! Θέλω και οι επόμενες γενιές , οι γενιές που θα'ρθουν, να ζήσουν σε μια Ελλάδα ελεύθερη και να μη ντρέπονται για μας. θέλω να νιώθουν την ίδια περηφάνια που νιώθω εγώ για τους γονείς μου, για τους παππούδες μου. 
κ. Παπανδρέου εμείς οι έλληνες είμαστε λαός αναρχικός, καθώς το είπε και ο συμπατριώτης σου Χένρι Κίσιγκερ ,και δεν δεχόμαστε νταβατζήδες!
Γι αυτό πριν γίνουμε της Τυνησίας, πριν γίνει της Αιγύπτου και του Λιβάνου, πριν χυθεί αθώο αίμα ελληνικό , μάζεψέ τα και άντε στη πατρίδα σου και στους φίλους σου. Σήκω και φύγε πριν ξεσηκωθούμε και περάσεις στην ιστορία της Ελλάδας ως σφαγέας του Ελληνικού Έθνους. ΦΥΓΕ ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ!


ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΔΑ, 
που θεωρώ ως ύψιστη τιμή να θυσιαστώ για την Ελλάδα, την πατρίδα μου. 


ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr/2011/03/blog-post_536.html#ixzz1IDFjOGcq

Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011

ΕΟΡΤΙΟΝ ΜΗΝΥΜΑ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΣΕΡΑΦΕΙΜ

ΕΟΡΤΙΟΝ ΜΗΝΥΜΑ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ
ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΡΕΝΤΗ

κκ Σ Ε Ρ Α Φ Ε Ι Μ

ΕΠΙ ΤΗι ΕΟΡΤΗι ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ & ΤΗι ΙΕΡΑι ΕΠΕΤΕΙΩι ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑΣ 1821

Πρὸς τὸν ἱερὸ Κλῆρο καὶ τοὺς εὐσεβεῖς Χριστιιανοὺς τῆς καθ’ ἡμᾶς Θεοσώστου Μητροπόλεως.

Ἀγαπητοὶ ἀδελφοὶ καὶ τέκνα ἐν Κυρίῳ.

Μᾶς ἀξιώνει ἡ χάρις τοῦ Θεοῦ νὰ ἑορτἀσωμεν καὶ ἐφέτος τὴν μεγάλην διπλῆν ἑορτήν μας: Τὸν Εὐαγγελισμὸν τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου καὶ τὴν ἄρρηκτα συνδεδεμένην μὲ αὐτὸν ἐπέτειον τῆς Ἐθνικῆς μας παλιγγενεσίας. Δύο χιλιάδες ἕνδεκα χρόνια συμπληρώνονται ἀπὸ τὸν πρῶτον καὶ ἑκατὸν ἐνενήκοντα χρόνια ἀπὸ τὴν πολυΰμνητον Ἐπανάστασιν τοῦ 1821, ἡ ὁποία μᾶς ὡδήγησεν εἰς ἐλεύθερον ἐθνικὸν βίον μετὰ ἀπὸ σειρὰν αἰώνων ἀνυποφόρου δουλείας ὑπὸ τὸ πέλμα τῶν υἱῶν τῆς Ἄγαρ.
Διὰ τῆς ἐλευθέρας ὑπακοῆς τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου εἰς τὴν διὰ τοῦ Ἀρχαγγέλου Γαβριὴλ κλῆσιν τοῦ Θεοῦ εἰσῆλθεν ὁ Πρωτότοκος εἰς τὴν Οἰκουμένην, δηλαδὴ ἐσαρκώθη ὁ Μονογενὴς Υἱὸς καὶ Λόγος τοῦ Θεοῦ, ὁ Ἐλευθερωτὴς τῶν ψυχῶν ἡμῶν. Διὰ τῆς ὑπὸ τὴν σκέπην τῆς Ἐλευθερωτρίας Θεοτόκου Μεγάλης Ἑλληνικῆς Ἐπαναστάσεως τοῦ 1821, ἀπετινάχθη, μερικῶς ἔστω, ὁ βαρὺς ζυγὸς τῆς δουλείας καὶ ὀξυγόνον ἐλευθέρου βίου εἰσῆλθεν εἰς τὰ στήθη τῶν Πανελλήνων. Δόξα τῷ Θεῷ καὶ διὰ τὰς δύο εὐλογίας Του! Καὶ τὴν πρώτην, τὴν μεγίστην, τὴν πανανθρωπίνην, καὶ διὰ τὴν δευτέραν, τὴν ἰδικήν μας, τὴν ἀφορῶσαν εἰς τὸ εὐσεβὲς ἡμῶν Ἔθνος!
Ἀλλ’ ἐνῷ ἐπὶ γενεὰς ὁλοκλήρους οἱ Πανέλληνες μετὰ πάσης εὐλαβείας ἐτίμων τὸ γεγονὸς καὶ τὰ ἱερὰ πρόσωπα τῆς Μεγάλης Ἑλληνικῆς Ἐπαναστάσεως, τελευταίως –τυχαίως ἆραγε;- ἀκούγονται βραχναὶ φωναὶ ἀμφισβητήσεως καὶ «ἀπομυθεύσεως» τῆς αἱματοβρέκτου Ἑλληνικῆς ἡμῶν Ἱστορίας. Εἶναι γνωστὸν ὅτι ἀπὸ παλαιὰ ἱστορικοί τινες μὲ τὰ παραμορφωτικὰ ὀμματογυάλια τοῦ διαλεκτικοῦ ὑλισμοῦ θέλησαν νὰ παρουσιάσουν τὴν Ἐθνεγερσίαν τοῦ 1821 ὡς «ταξικὴν ἐπανάστασιν», ἀπόρροιαν τῆς Γαλλικῆς Ἐπαναστάσεως, καὶ ἤγειραν βλάσφημον φωνὴν ἐναντίον τοῦ Ἱερομάρτυρος Ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Ε΄ καὶ ἄλλων σεπτῶν μορφῶν, ἀλλὰ τὰ παιδαριώδη φληναφήματά τους κατέπεσαν ἐνωρίτατα ὑπὸ τὸ ἄπλετον φῶς τῆς ἀμερολήπτου ἱστορικῆς ἐρεύνης, μελέτης καὶ ἀναλύσεως. Καὶ ἐνῷ σύσσωμον τὸ Ἔθνος ἔστρεφε τὸ βλέμμα τῆς ψυχῆς εἰς τὰς ἡρωϊκὰς μορφὰς τῶν πρωταγωνιστῶν τῆς Ἐθνεγερσίας καὶ εἰς τὰ ὑπεράνθρωπα ἀνδραγαθήματα, τὰ ὁποῖα μὲ πίστιν εἰς τὸν Θεὸν κατώρθωσαν, καὶ ἐλάμβανε δύναμιν καὶ φῶς διὰ νὰ συνεχίσῃ τοὺς κατ’ἐποχὴν ἀγῶνας του, «μεθυσμένο μὲ τ’ ἀθάνατο κρασὶ τοῦ 21» κατὰ τὴν προτροπὴν τοῦ μεγάλου Κωστῆ Παλαμᾶ, ἐνέσκηψε τοὺς τελευταίους μήνας ὁ ἀνευλαβὴς ζῆλος ὡρισμένων ὀψίμων ἀναθεωρητῶν τῆς ἱστορίας καὶ τῆς ταυτότητος τοῦ Ἑλληνισμοῦ, ὁ ὁποῖος διὰ μέσου ἐντέχνως κατασκευασμένων τηλεοπτικῶν ντοκυμαντὲρ ἐπεχείρησε νὰ «διαφωτίσῃ» καὶ νὰ «φρονηματίσῃ» τὸν λαόν μας κατὰ τρόπον νεο-εποχικὸν ἐξυπηρετοῦντα τὰ σκοτεινὰ σχέδια τῆς Παγκοσμιοποιήσεως. Τὸ Κρυφὸ Σχολειὸ δι’ αὐτοὺς εἶναι μύθος! Καὶ λησμονοῦν ὅτι οἱ ἴδιοι ὑποστηρίζουν ὅτι τὸ σύστημα διοικήσεως τῆς ἀπαισίας Ὀθωμανικῆς Αὐτοκρατορίας δὲν ἦτο ἑνιαῖον, ἀλλ’ οἱ κατὰ τόπους πασᾶδες ἐρύθμιζον τὰ πράγματα κατὰ τὸ δοκοῦν, μὲ ἀποτέλεσμα ἀλλοῦ μὲν νὰ εἶναι δυνατὴ ἡ λειτουργία σχολείων, ἀλλοῦ ὅμως νὰ εἶναι ἀπολύτως ἀδύνατη. Ἀλλὰ τὸ γεγονὸς ὅτι εἰς τὴν σύγχρονον δῆθεν δημοκρατικὴν Τουρκίαν ἡ Θεολογικὴ Σχολὴ τῆς Χάλκης παραμένει ἐπὶ τεσσαράκοντα ἔτη κλειστή, τῆς λειτουργίας της ἀπαγορευομένης μὲ πεῖσμα, ἐνῷ παραλλήλως τὰ ἑλληνικὰ σχολεῖα τῆς Ἴμβρου καὶ τῆς Τενέδου, κατὰ παράβασιν τῆς Συνθήκης τῆς Λωζάνης, ἐκλείσθησαν βιαίως καὶ τὰ σχολεῖα τῆς Ρωμέϊκης μειονότητος ἔχουν σχοινὶ θανάτου εἰς τὸν λαιμόν των, δὲν ἀποτελεῖ ἱκανὴν ἀπόδειξιν διὰ τὰ χειρότερα ποὺ συνέβαιναν εἰς βάρος τῆς παιδείας τῶν «ραγιάδων» κατὰ τὴν σκοτεινὴν Ὀθωμανικὴν περίοδον, τότε ποὺ ἀκριβῶς ἐχρειάσθη καὶ ἐλειτούργησε τὸ «Κρυφὸ Σχολειὸ» μερίμνῃ τῆς Ἐκκλησίας; Μᾶς λέγουν ἀκόμη οἱ ὄψιμοι εἰκονοκλάσται ὅτι ἀρχικῶς εἴχαμε καλὰς συνθήκας διαβιώσεως ὑπὸ τοὺς κατακτητάς, μὲ ἀποτέλεσμα νὰ ἔχωμεν «οἰκονομικὴν ἄνθησιν καὶ εὐημερίαν»!!! Ἑπομένως, μᾶλλον λάθος ἐκάμαμε ἐπαναστατήσαντες, ἀφοῦ θὰ ἠμπορούσαμε νὰ ἔχωμε «ζωὴν χαρισάμενη» ὑπὸ τὸν Σουλτᾶνον! Μὰ τὸ 21 δὲν ἦτο ἡ πρώτη Ἐπανάστασις. Εἴχομεν ἄλλας δέκα ἀνεπιτυχεῖς ἐνωρίτερα, ὅπως καὶ ἄλλας ἀργότερα εἰς τὴν Κρήτην. Ἐὰν εἴχαμε εὐημερίαν καὶ ἄνεσιν τότε διατί ἔγιναν οἱ προηγούμενες ἐπαναστάσεις; Μᾶς λέγουν ὅτι ἐκάμαμε ἀκρότητας καὶ ἀδίκους σφαγάς εἰς βάρος τῶν Τούρκων, λησμονοῦντες τοὺς ποταμοὺς τῶν αἱμάτων τοῦ Ἔθνους ἀπὸ τῆς ὥρας ποὺ οἱ Σελτζοῦκοι Τοῦρκοι κατ’ ἀρχὰς καὶ οἱ Ὀθωμανοὶ κατόπιν ἄρχισαν νὰ κατακτοῦν βῆμα-βῆμα τὴν Βυζαντινὴν Αὐτοκρατορίαν, λησμονοῦντες τοὺς βιαίους ἐξισλαμισμούς, τὸ φοβερὸν «Παιδομάζωμα», τὰς συνεχεῖς προκλήσεις, τὰς καταληστεύσεις μὲ τὸν «κεφαλικὸν φόρον» (χαράτσι), τὰς ἀτιμώσεις καὶ τὰς πωλήσεις εἰς τὰ σκλαβοπάζαρα γυναικῶν, νέων καὶ παιδιῶν, τὰς σφαγὰς τῶν ἱερωμένων καὶ τῶν Νεομαρτύρων, τὰ ὁλοκαυτώματα, τὰς ἰδιοποιήσεις τῶν σεβασμάτων τῆς Πίστεώς μας, τὸν ψυχικὸν τέλος πάντων πόνον, τὸν θυμὸν καὶ τὴν ἀγανάκτησιν ποὺ ἐπὶ τόσους αἰῶνας ἐσωρεύοντο εἰς τὰ δυστυχῆ στήθη τῶν δούλων πατέρων μας! Μᾶς παρουσιάζουν ἱερὰ πρόσωπα σεβασμίων πρωταγωνιστῶν τοῦ Ἀγῶνος ὡς ἔχοντα ἀκατονόμαστα πάθη, προβάλλοντες εἰς ἐκεῖνα ἴδικάς των φαντασιώσεις (εὐχόμεθα ὄχι καὶ προσωπικά των πάθη). Καὶ ὅλα αὐτὰ μετὰ ἀπὸ ἕνα συστηματικὸν καταιγισμὸν τουρκικῶν τηλεοπτικῶν «σήριαλς» ἀπὸ ἄλλα κανάλια, διὰ τῶν ὁποίων ἐκαλλιεργήθη ἐσχάτως ἕνα κλῖμα τουρκολαγνείας εἰς τὰ ἀφελέστερα λαϊκὰ στρώματα. Εἶναι τυχαῖα ὅλα αὐτά; Ἐμεῖς διακρίνομε ὁλοκάθαρα μίαν συστηματικὴν διδασκαλίαν ἐθνικοῦ μινιμαλισμοῦ καὶ προσπάθειαν πατριωτικοῦ ἀποχρωματισμοῦ τοῦ λαοῦ μας, ἡ ὁποία θὰ ἔχῃ ὡς ἀποτέλεσμα νὰ εἴμεθα εὐάλωτοι εἰς κάθε ἀπειλὴν ἤ ἀξίωσιν τῶν ἐξ ἀνατολῶν, κακῇ τῇ μοίρᾳ, γειτόνων μας.

Ἀδελφοὶ καὶ τέκνα ἐν Κυρίῳ!
Ἡ Ἐπανάστασις τοῦ ’21 δὲν ἦτο ταξική. Ἦτο πανεθνική! Μικροί, μεγάλοι, πλούσιοι, πτωχοί, σοφοί, ἀγράμματοι, κλῆρος καὶ λαός, Πατριάρχαι, ἱερεῖς, μοναχοί, οἱ πάντες ἐξηγέρθησαν ὡς μία ψυχή. Δὲν ἔγινε διὰ τὰ ὑλικὰ ἀγαθὰ μόνον καὶ τὰς στερήσεις τοῦ λαοῦ. Ἔγινε κυρίως καὶ πρωτίστως διὰ τὰ πνευματικὰ καὶ αἰώνια. «Γιὰ τὴν πίστη τοῦ Χριστοῦ καὶ γιὰ τὴν ψυχὴ τοῦ ἀνθρώπου καθισμένη στὰ γόνατα τῆς Ὑπερμάχου Στρατηγοῦ, ποὺ εἶχε στὰ μάτια ψηφιδωτὸ τὸν καημὸ τῆς Ρωμηοσύνης», ὅπως ὡραῖα ἐπεσήμανε ὁ Σεφέρης. Οἱ ἀγωνισταί, παρὰ τὰς συγγνωστὰς ἀνθρωπίνας ἀδυναμίας καὶ τὰ λάθη των, ὑπῆρξαν ἥρωες τιτανομάχοι, οἱ ὁποῖοι ἐβάστασαν ἐπαξίως εἰς τοὺς ὤμους τους τὸ βάρος χιλιάδων ἐτῶν ἱστορίας καὶ μὲ τὸν ἱδρῶτα τους, τὸ αἷμα τους, τὴν θυσία τους, τὸν ἀπαράμιλλον ἡρωϊσμό τους, ἐδημιούργησαν αὐτὸ τὸ ἐλεύθερον Ἑλληνικὸν κράτος, βασιζόμενοι πρωτίστως εἰς τὴν βοήθειαν τοῦ Θεοῦ καὶ τὴν σκέπην τῆς Θεοτόκου. Ἕνα κράτος, τὸ ὁποῖο ὀνειρεύθηκαν χριστιανικό, ἀξιοπρεπές, ἔντιμον, σεβαστὸν εἰς πάντας. Χρέος ἰδικόν μας σήμερον εἶναι νὰ ἀξιοποιήσωμεν τὰς θυσίας των καὶ νὰ μὴν προδώσωμεν τὰς ἐλπίδας καὶ τὰ ὄνειρά των. Ἡ Ἑλλὰς δὲν θὰ σωθῇ οὔτε μὲ τὴν λήθην ἤ διαστροφὴν τῆς Ἱστορίας της, οὔτε μὲ τὴν λυκοφιλίαν τῶν Τούρκων, οὔτε μὲ τὰς ἐλεημοσύνας τῶν εὐρωπαίων ἑταίρων της, οὔτε μὲ τὸν ἐνδοτισμὸν εἰς τὰς προκλήσεις τῆς παγκοσμιοποιήσεως. Θὰ σωθῇ μόνον μὲ τὴν Χριστιανικὴν πίστιν τῶν τέκνων της, μὲ τὸ ἀδούλωτον φρόνημα, τὴν ἐθνικὴν ἀξιοπρέπειαν καὶ τὰς φιλοτίμους προσπαθείας τοῦ λαοῦ, καὶ μὲ τὴν ἐμμονὴν εἰς τὰς ἁγίας ὑποθήκας τῶν πανσεβάστων ἡρώων τῆς Ἐθνεγερσίας καὶ Παλιγγενεσίας.
Προσκυνοῦντες σήμερον τὸ μέγα θαῦμα τοῦ Εὐαγγελισμοῦ τῆς Θεοτόκου καὶ τῆς Σαρκώσεως τοῦ Μονογενοῦς Υἱοῦ καὶ Λόγου τοῦ Θεοῦ, ὑποκλινόμεθα ταυτοχρόνως πρὸ τῶν σεβασμίων ἐλευθερωτῶν τῆς Πατρίδος καὶ προσευχόμεθα δι’ ἕνα καλλίτερον αὔριον τῆς Ἑλλάδος.

Ἐν Πειραιεῖ, τῇ 25ῃ Μαρτίου 2011.

Χρόνια Πολλά καί εὐλογημένα!

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΣΑΣ

+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ

Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

Δαμασκηνός Ηγούμενος προς Ιμπραήμ-Πασά

Υψηλότατε αρχηγέ των οθωμανικών αρμάτων χαίρε,

«Ελάβομεν το γράμμα σου και είδαμεν τα όσα γρά­φεις, ηξεύρομεν πώς είσαι εις τον κάμπον των Καλαβρύτων πολλάς ημέρας και ότι έχεις όλα τα μέσα του πολέμου, ημείς δια να προσκυνήσωμεν είναι αδύνατον, διότι ήμεθα ορκωμένοι εις την πίστιν μας ή να ελευθερωθώμεν, ή να αποθάνωμεν πολεμούντες, και κατά το αϊνί μας (πίστη μας) δέν γίνεται να χαλάση ο Ιερός όρκος της πατρίδος μας. Σε συμβουλεύομεν όμως να υπάγης να πολεμήσης άλλα μέρη, διότι αν έλθης εδώ να μας πολεμήσης και μας νικήσης δέν είναι μεγάλον κακόν, διότι θα νικήσης παπάδες, αν όμως νικηθής, το όποιον ελπίζομεν άφευκτα με την δύνσμιν του Θεού, διότι έχομεν και θέσιν δυνατήν και θα είνε εντροπή σου, και τότες οι Έλληνες θα εγκαρδιωθούν και θα σε κυνηγούν πανταχού. Ταύτα σε συμβουλεύομεν και ημείς και κάμε ως γνωστικός το συμφέρον σου, έχομεν και γράμματα από την βουλήν και ερχιστράτηγον Θ. Κολοκοτρώνην, ότι εις πάσαν περίστασιν πολλήν βοήθειαν θα μας στείλουν, παλληκάρια και τροφάς, και ότι ή θα ελευθερωθώμεν τάχιστα ή θα αποθάνωμεν κατά τον Ιερόν όρκον τής πατρίδος μας. Δαμασκηνός ο Ηγούμενος και συν οι εμοί παπάδες και καλόγηροι».


Τη 21 Ιουνίου 1827 Μεγασπήλαιον.
Εκ του αρχείου του Μεγάλου Σπηλαίου

ΑΠΟ:http://www.impantokratoros.gr

ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΑΓΙΟΥ ΚΟΣΜΑ ΤΟΥ ΑΙΤΩΛΟΥ Νο 71. «Ὅταν ἀκούσετε ὅτι ὁ πόλεμος πιάστηκε ἀπὸ κάτω, τότε κοντὰ θὰ εἶναι». ΣΤΗ ΛΙΒΎΗ;;;;;;;

ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΑΓΙΟΥ ΚΟΣΜΑ ΤΟΥ ΑΙΤΩΛΟΥ Νο 71. 
«Ὅταν ακούσετε ὅτι ὁ πόλεμος πιάστηκε απο κάτω, τότε κοντα θα ειναι». ΣΤΗ ΛΙΒΎΗ;;;;;

''ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΟΣΜΑ ΤΟΥ ΑΙΤΩΛΟΥ''


Με τις ευλογίες του μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Άνθιμου η συγκέντρωση κατά της κάρτας του πολίτηΤην Κυριακή 20 -3 -2011, χιλιάδες πολίτες αναμένεται να συγκεντρωθούν στη Θεσσαλονίκη στην πλατεία Αριστοτέλους και ώρα 13:00 (μπροστά από το άγαλμα του Ελ.Βενιζέλου) για να διαμαρτυρηθούν κατά της «κάρτας του πολίτη». Οι συγκεντρωθέντες θα έχουν και την ευλογία του Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμου που σε μήνυμά του αναφέρει:

Την Κυριακή, χιλιάδες πολίτες αναμένεται να συγκεντρωθούν στη Θεσσαλονίκη για να διαμαρτυρηθούν κατά της «κάρτας του πολίτη». Οι συγκεντρωθέντες θα έχουν και την ευλογία του Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμου που σε μήνυμά του αναφέρει: 
«Χαιρετίζοντας και επευλογώντας τη Σύναξή σας, εκφράζομε και εμείς ως τοπική Εκκλησία της Θεσσαλονίκης την ανησυχία μας για τις τεχνολογικές εξελίξεις. Η εξέλιξη της τεχνολογίας και του πολιτισμού είναι μια συνεχής ευλογία για την πρόοδο και την ευημερία της ανθρωπότητος. Αυτό μας το δείχνει η εκκλησιαστική μας Παράδοση, όπως αυτή εκφράζεται από τους αγίους πατέρες της Εκκλησίας μας, με πρώτο τον άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά, του οποίου την μνήμη σήμερα πανηγυρίζει η Εκκλησία μας.
Μπορεί όμως, με κακή χρήση, αυτή η τεχνολογία να γίνη κατάρα και όνειδος, όπως μας έδειξε πολλές φορές η ιστορία της ανθρωπότητος, και μάλιστα όπως μας δείχνει και στις ημέρες μας η πυρηνική καταστροφή στην Ιαπωνία που ακολούθησε το μεγάλο σεισμό. Για αυτή την κακή χρήση της τεχνολογίας ανησυχούμε σήμερα και αυτή η ανησυχία δεν είναι μόνο ιδική σας, είναι και της Ιεράς Μητροπόλεώς μας, και της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, αλλά και ολοκλήρου του Ελληνικού Λαού. Η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος εκφράζοντας τη βαθύτατη ανησυχία της, αμέσως μετά την ανακοίνωση για τις ηλεκτρονικές ταυτότητες από τον Πρωθυπουργό στην ΔΕΘ, έχει συστήσει ειδική Επιτροπή ειδημόνων, που σε συνεργασία με την εντιμότατη Ελληνική Κυβέρνηση αποτελούν το θέμα.
Απορρίπτομε την οποιαδήποτε χρήση του αριθμού 666 σε εμφανή ή αφανή σημεία στις ηλεκτρονικές ταυτότητες, όχι γιατί αυτός ο αριθμός είναι κατ’ ανάγκη το σημείο του αντιχρίστου, αλλά επειδή έχει ένα συμβολισμό συγκεκριμένο για το ορθόδοξο πλήρωμα. Με τον ίδιο τρόπο δε θέλομε να δούμε στις ταυτότητές μας μια σβάστικα, επειδή αυτή συμβολίζει τις θηριωδίες μιας ιστορικής εποχής όχι μακρυά από την ιδική μας.
Όμως σας ενημέρωνομε ότι η Ελληνική Κυβέρνηση διεβεβαίωσε τις Συνοδικές Επιτροπές ότι θα υπάρξη άμεση ενημέρωση και σχετικές διαβουλεύσεις με την Ιερά Σύνοδο για το σχέδιο των προδιαγραφών, δηλαδή για το ποια ακριβώς  στοιχεία και με ποιο τρόπο θα περιέχωνται στην Κάρτα του Πολίτη. Η κακή χρήση οδηγεί στην καταπάτηση των ατομικών δικαιωμάτων του ανθρώπου και πιθανώς της ατομικής του ελευθερίας.
Εκφράζομε την ανησυχία μας ως Ελληνες Πολίτες. Όμως η προσωπική μας ελευθερία, ως Ορθοδόξων Χριστιανών, είναι ανέγγιχτη και απαραχάρακτη από κάθε δυνάστη και επίβουλο, και αυτό το εγγυάται ο ίδιος ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός. Ο μοναδικός τρόπος για να χάσωμε την σχέση μας με τον Χριστό είναι να τον αρνηθούμε, και αυτό δεν θα το κάνωμε ποτέ. Ακόμη κι αν μας κλείσουν στις φυλακές, κι αν παρακολουθούν την προσωπική μας ζωή, κι αν ρημάξουν τον βιό μας, κι αν μας σκοτώσουν, εμείς μιμούμενοι τους μάρτυρες της πίστεώς μας, θα ομολογήσωμε τον Χριστό μας, ως Κύριο και Αρχοντα της ζωής μας.
Εκ της Ιεράς Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης».


Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

ΠΡΟΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ : Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΠΡΩΗΝ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ ΤΩΝ TIMIΩΝ ΓΗΡΑΤΕΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥ ΙΕΡΑΡΧΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ 18-3-11




Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ  ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ

ΠΡΩΗΝ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ ΤΩΝ TIMIΩΝ ΓΗΡΑΤΕΙΩΝ

ΤΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥ ΙΕΡΑΡΧΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ

Οι πρώην ανώνυμοι σχολιασταί απέκτησαν όνομα (πνγ)πιθανόν να μας λένε να πνιγούμε.
Διαβάστε το σχόλιο που μας έστειλαν με e-mail:

  • Αποστολέας πνγ Add contact
  • Παραλήπτης     akaplanoglou@augoustinos-kantiotis.gr Add contact
  • Ημ/νία     Τρι 22:42
  • Σχόλιο και το παραθέτουμε·
  • ποιοι είστε;
  • είστε λαϊκοί;
  • τι σχέση έχετε με τον γέροντα;
  • γιατί χρησιμοποιείτε το όνομά του στο ιστολόγιό σας;

ΑΠΑΝΤΟΥΜΕ ΣΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΘΕΣΑΝ

ΠΟΙΟΙ ΗΜΑΣΤΕ, ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ,

ΓΙΑΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ Τ’ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ;

Ο σεβαστός Μητροπολίτης Φλωρίνης π. Αυγουστίνος Καντιώτης όταν οι ανώνυμοι επιστολογράφοι και σχολιασταί (γνωστοί σ’ εκείνων και σε μας εχθροί του), έριχναν δηλητηριώδη βέλη εναντίον του και εναντίον των ιερέων και λαϊκών που έμεναν πιστοί κοντά του, έδωσε στις 12-12-2000, την ευλογία του σε μία ομάδα 7 κοριτσιών από το μοναστήρι του Αγίου Αυγουστίνου της Φλώρινας και από την Κοζάνη να συνεχίσουν την έκδοση των βιβλίων του. Όρισε και την υπεύθυνη. Ρωτούσε μία-μια τις κοπέλλες αν δέχονται ως υπεύθυνη την Ανδρονίκη Καπλάνογλου. Από τότε με την ευλογία του εκδώσαμε πάνω από 10 δικά του βιβλία.
Πριν απο την έκδοση κάθε βιβλίου κάναμε πρόχειρη εκτύπωση και το παραδίδαμε στον Γέροντα. Παίρναμε την ευλογία του και το εκδίδαμε. Υπάρχει άφθονο φωτογραφικό και ηχητικό υλικό από αυτή την διαδικασία. Αν κάποιος αμφιβάλλει ότι ο Γέροντας των 90 και 100 ήταν σε θέση να παρακολουθεί την εργασία μας, μπορεί να δει το βίντεο.
  • Ο σεβάσμιος Γέροντας των 98 ετών υπαγορεύει τον πρόλογο στο πρώτο βιβλίο-λεύκωμα·  “Ο π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΤΟΥ 2000, Διδάσκει- Συμβουλεύει – Ελέγχει – Καθοδηγεί”, που εκδόθηκε το 2001. Είναι έγχρωμο και αποτελείται από 160 σελίδες. Υπάρχει πρόλογος του αειμνήστου Μητροπολίτου και σ’ άλλο βιβλίο, αλλά ίσως κάποια άλλη φορά να τον δημοσιεύσουμε.
Ποιοί ήμαστε;  Τι σχέση έχουμε με τον π. Αυγουστίνο και γιατί χρησιμοποιούμε το όνομά του στο ιστολόγιό μας πιστεύουμε να είναι αρκετή η απάντηση που έδωσε ο επίσκοπος, στον πρόλογο του πρώτου βιβλίου.

Οι τελευταίες φωτογραφίες του βίντεο δείχνουν τον σεβάσμιο Γέροντα των 101 χρόνων να  παρακολουθεί με μεγάλο ενδιαφέρον ένα DVD αφιερωμένο στους αγώνες του, με θέμα· “ΤΑ ΥΠΕΡ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ”. Μεταφέραμε τον υπολογιστή μας στο σπίτι του, πριν το εκδώσουμε. Το είδε με μεγάλο ενδιαφέρον και μας έδωσε την ευχή του. Επομένως δεν είμαστε ανώνυμοι, ούτε άγνωστοι στον Γέροντα, είμαστε πνευματικά του παιδιά και με την ευλογία του κάνουμε ότι κάνουμε.
Το ότι ο αγνός αυτός αγωνιστής ιεράρχης έχει και γυναίκες ως συνεργάτες, αυτό είναι κάτι φυσικό στην Ορθόδοξη Εκκλησία. Ο π. Αυγουστίνος δεν περιφρονούσε τις γυναίκες και δεν ήτο ποτέ μισογύνης. Αυτό ας το ακούσουν οι ανώνυμοι σχολιαστές μας που μας απαγορεύουν να μιλούμε ακόμα και από το διαδίκτυο!

Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ 1821 ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΓΡΑΙΚΥΛΟΙ

Αρχιμ. Ιωήλ Κωνστάνταρος
Ιεροκήρυξ της Ιεράς Μητροπόλεως Δρυϊνουπόλεως, Πωγωνιανής και Κονίτσης

Θα πρέπει να διαθέτει κανείς αρκετή αφέλεια για να δεχθεί ότι η προσπάθεια που καλλιεργείται τελευταίως από διαφόρους γνωστούς-αγνώστους κύκλους, περί αναθεωρήσεως της Ελληνικής Ιστορίας, κινείται από αγνά ελατήρια και κατευθύνεται από αγαθές διαθέσεις.
Φυσικά, μόνο αυτό δε συμβαίνει. Και τούτο φαίνεται ξεκάθαρα, σ’ όσους τουλάχιστον θέλουν να βλέπουν τα πρόσωπα και τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση. Αρκεί και μόνο το να δει κανείς ποιοι είναι αυτοί που κινούν την όλη διαδικασία, αλλά και τους διαύλους επικοινωνίας (Μ.Μ.Ε. = Μέσα Μαζικής Εξαχρειώσεως) που χρησιμοποιούνται, μέσω των οποίων προβάλλονται ευκαίρως ακαίρως και συστηματικώς οι οθνείες αντιλήψεις που ροκανίζουν τα θεμέλια του Ελληνικού μας Έθνους...
Λησμονούν βέβαια όλοι αυτοί που τολμούν να αγγίζουν ακόμα και αυτή την ηθική υπόσταση των ενδόξων ηρώων του 1821 ότι δεν έπαυσαν, ούτε φυσικά θα παύσουν να λειτουργούν οι πνευματικοί νόμοι οι οποίοι διέπουν και ρυθμίζουν την ισορροπία και την ηθική τάξη. Πολλές φορές οι νόμοι αυτοί, μαζί με την Ιστορία και τους δικούς της αδέκαστους νόμους, εκδικούνται παραδειγματικά όσους τολμούν να υπερβαίνουν τα εσκαμμένα...
Βεβαίως, δεν θα τους κάνουμε την τιμή να ασχοληθούμε σήμερα με τον γραικυλισμό που αποπνέουν και εκπροσωπούν, τόσο για να μη μολύνουμε την ατμόσφαιρα, όσο κυρίως για να υπογραμμίσουμε δυο αλήθειες που έχουν άμεση σχέση με τις σελαγίζουσες μορφές που έδωσαν την ζωή τους «για του Χριστού την Πίστην την Αγίαν και της Πατρίδος την Ελευθερίαν».Α) Ας προσπαθήσουμε να σκεφθούμε, έστω και για λίγο, ποια θα ήταν η σύγχρονη εικόνα του Ελληνισμού, αν δεν είχε θεμελιωθεί πνευματικά επάνω στην ανεπανάληπτη και μοναδική Εθνική Επανάσταση του 1821.
Τι θα υπήρχε σήμερα στον Ιερό τούτο βράχο που λέγεται ΕΛΛΑΣ, αν οι πρωταγωνιστές του Έπους (γνωστοί και ανώνυμοι), βίωναν την κοσμοθεωρία των συκοφαντών τους και είχαν παρουσιάσει την ανάλογη γραικυλική συμπεριφορά του «σφάξε με Αγά μου ν’ αγιάσω» ή την κατάπτυστη θεωρία του «όλοι είμαστε το ίδιο»;

Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

Δεχθήκαμε επίθεση γιατί ανακοινώσαμε τί περί αντιχρίστου είπε στον Αγιο Παντελεήμονα Φλωρίνης ο π. Δανιήλ Αεράκης. Τα πρόσωπα που μας επιτέθηκαν με ανώνυμα σχόλια από άλλη ιστοσελίδα, την “Αποτείχιση” δεν έχουν το θάρρος να γράψουν τα όνοματά τους κάτω από τα σχόλια· γιατί; Η ανωνυμία είναι δειλία και κάτι κρύβει. Τα ανώνυμα γράμματα να μην τα διαβάζετε, έλεγε ο αείμνηστος Γέροντας π. Αυγουστίνος. Εμείς γράφουμε επώνυμα, και μας κατηγορούν επώνυμα, ενώ αυτοί κρύβονται πίσω από την ανωνυμία. Δημοσιεύουμε τα ανώνυμα σχόλιά τους, γιατί δεν φοβόμαστε τα άναδρα βέλη τους.ΟΦΕΙΛΟΥΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ Γραμμένο από την Ανδρονίκη Καπλάνογλου

Δεχθήκαμε επίθεση γιατί ανακοινώσαμε τί περί αντιχρίστου είπε στον Αγιο Παντελεήμονα Φλωρίνης ο π. Δανιήλ  Αεράκης. Τα πρόσωπα που μας επιτέθηκαν με ανώνυμα σχόλια από άλλη ιστοσελίδα, την “Αποτείχιση” δεν έχουν το θάρρος να γράψουν τα όνοματά τους κάτω από τα σχόλια· γιατί;
Η ανωνυμία είναι δειλία και κάτι κρύβει. Τα ανώνυμα γράμματα να μην τα διαβάζετε, έλεγε ο αείμνηστος Γέροντας π. Αυγουστίνος. Εμείς γράφουμε επώνυμα, και μας κατηγορούν επώνυμα, ενώ αυτοί κρύβονται πίσω από την ανωνυμία.
Δημοσιεύουμε τα ανώνυμα σχόλιά τους, γιατί δεν φοβόμαστε τα άναδρα βέλη τους.
ΣΧΟΛΙΟ 1ο

Ανώνυμος είπε…

  • Η Ανδρονίκη βάζει σε αντίθεση τον π.Αυγουστίνο και τον π.Δανιήλ Αεράκη
    http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=19954
    Γιατί; Τόσο μένος;
  • 11 Μαρτίου 2011 1:10 π.μ.
ΣΧΟΛΙΟ 2ο
  • Ανώνυμος είπε
  • Μην μιλήσω…
  • Η Ανδρονικούλα ξύνεται με τα νύχια της; Τί θέλει να την αποκαλύψουμε;
  • Γιατί τόση εμπάθεια με τον π.Αεράκη; Μήπως επειδή υποστήριξε τον Ν.Σωτηρόπουλο όταν οι ψευδάδελφοι με τους οποίους έχει παρέα και σχέσεις, τον καταπολεμούσαν;
  • Τί άλλο της έκανε;;;

Σάββατο 12 Μαρτίου 2011

Μητρ. Κυθήρων για την Κυριακή της Ορθοδοξίας

Ραδιοφωνική εκπομπή της Μητροπόλεως Κυθήρων για την Κυριακή της Ορθοδοξίας
(με αναφορά και στον Επίσκοπο Αρτέμιο
και το σύγχρονο Οικουμενισμό)


«ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ»

(Κυριακή τῆς Ὀρθοδοξίας 13-3-2011)

Ἀγαπητοί μου ἀκροατές, συμπολίτες μας Κυθήριοι, Ἀντικυθήριοι, καί ὅσοι ἄλλοι μᾶς ἀκοῦτε ἀπ' τούς Ραδιοφωνικούς Σταθμούς τῶν Κυθήρων, καί μέσῳ τοῦ διαδικτύου, μέ τήν σύνδεσί σας μέ τήν ἱστοσελίδα τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Κυθήρων καί Ἀντικυθήρων
Χαίρετε


Εὐλογημένη καί καρποφόρα ἡ Μεγ. Τεσσαρακοστή!
Ἡ Κυριακή τῆς Ὀρθοδοξίας σήμερα, ἡ πρώτη Κυριακή τῶν Νηστειῶν τῆς Μεγ. Τεσσαρακοστῆς, καί ἡ Ἁγία μας Ἐκκλησία φέρει τήν «ἀνάμνησιν τῆς ἀναστηλώσεως τῶν Ἱερῶν Εἰκόνων», πού ἔγινε θριαμβευτικά εἰς δόξαν καί ἔπαινον τῆς Ἁγίας ἡμῶν Ὀρθοδόξου Πίστεως ἐπί Πατριαρχείας τοῦ Ἁγιωτάτου Πατριάρχου Κων/πόλεως Μεθοδίου καί ἐπί βασιλείας Μιχαήλ τοῦ Ὀρθοδόξου Βασιλέως καί Θεοδώρας τῆς ἁγίας αὐτοῦ μητρός, τό ἔτος 843 μ.Χ. Ἐπίστης τιμᾶται σήμερα ἡ ἀνακομιδή τοῦ Ἱεροῦ Λειψάνου Νικηφόρου Πατριάρχου Κων/πόλεως καί ἡ ἱερή μνήμη τοῦ ἁγίου Ἱερομάρτυρος Πουπλίου, Ἐπισκόπου Ἀθηνῶν.
Σήμερα, λοιπόν, πού γιορτάζουμε τήν περιφανῆ νίκη τῆς Ὀρθοδοξίας μας κατά τῆς φοβερῆς αἱρέσεως τῆς Εἰκονομαχίας, πού ἑνάμισυ περίπου αἰώνα ἐταλάνισε τήν Ἐκκλησία μας καί τούς ὀρθοδόξους πιστούς, ἀλλά καί ὅλων τῶν αἱρέσεων, πού ἀνεφύησαν καθ' ὅλην τήν Ἐκκλησιαστικήν μας Ἱστορίαν. Σήμερα, πού κατά τόν ἱερόν ὑμνογράφον εἶναι «ἡμέρα χαρμόσυνος καί εὐφροσύνης ἀνάπλεως», σήμερα πού «ἀστράπτει καί λάμπει ἡ Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ» μέ τήν λαμπρότητα «τῶν ἀληθεστάτων δογμάτων» καί μέ τά σπουδαῖα πνευματικά της κοσμήματα, τίς ὁλόφωτες ἅγιες Εἰκόνες της, ἀκούσαμε στό Ἱερό Ἀποστολικό Ἀνάγνωσμα τά λαμπρά κατορθώματα τῆς ἁγίας Πίστεώς μας, πού διαχρονικά ἐπετεύχθησαν μέ τήν δύναμι καί τήν κραταίωσι τῶν πιστῶν ἀπό τόν μόνον ἀληθινόν Κύριον καί Θεόν πιο.
Ἄς ἀκούσωμε τό ἱερό κείμενο τοῦ σημερινοῦ Ἀποστόλου σέ ἁπλῆ μετάφρασι, ἀφοῦ ἀρχίσωμε λίγο πιο πάνω ἀπό τήν περικοπή του, πού ἀναγνώσθηκε στή Θεία Λειτουργία.

«...Μέ τήν πίστι ὁ Ἀβραάμ ὑπάκουσε στό Θεό, πού τόν καλοῦσε νά φύγη γιά τή χώρα πού θά κληρονομοῦσε, κι ἔφυγε χωρίς νά ξέρη ποῦ πηγαίνει. Μέ πίστι ἐγκαταστάθηκε στή γῆ πού τοῦ εἶχε ὑποσχεθῆ ὁ Θεός, ξένος σέ ἄγνωστη χώρα, ζώντας σέ σκηνές μέ τόν Ἰσαάκ καί τόν Ἰακώβ, πού κι αὐτοί ἦταν κληρονόμοι τῆς ἴδιας ὑποσχέσεως...
»Μέ τήν πίστι τοῦ Ἀβραάμ ἀπέκτησε ἀκόμα καί ἡ Σάρρα τήν ἱκανότητα νά ἐγκυμονήση καί νά γεννήση παρά τήν μεγάλη της ἡλικία, ἐπειδή ὁ Ἀβραάμ θεώρησε ἀξιόπιστο τόν Θεό, πού τοῦ τό ὑποσχέθηκε. Ἔτσι ἀπό ἕναν ἄνθρωπο πού μάλιστα δέν μποροῦσε πιά νά τεκνοποιήσει, ἦρθαν στή ζωή ἀπόγονοι ἀμέτρητοι ὅπως τά ἄστρα τοῦ οὐρανοῦ, ἀναρίθμητοι ὅπως ἡ ἄμμος στήν ἀκροθαλασσιά.

ΘΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΣΥΝΑΡΤΗΣΙΕΣ ΤΟΥ Π.ΔΑΝΙΗΛ ΑΕΡΑΚΗ

1.
Πατέρας Σαράντης Σαράντος
Ανοικτή επιστολή προς τον πανοσιολογιώτατον
Αρχιμανδρίτην π. Δανιήλ Αεράκη
2.
13/11/09
Παναγιώτης Τελεβάντος, Αρχιμανδρίτης Δανιήλ Αεράκης και "Λατρευτικός Βαρλααμιτισμός"

Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

Περί του νομοσχεδίου Καστανίδη και τοῦ διεθνιστικοῦ σιωνιστικοῦ λόμπυ ανακοινωθέν του Μητρ. Πειραιώς

Ἐν Πειραιεῖ τῇ 8ῃ Μαρτίου 2011

Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Θ Ε Ν


Στό ἀνακοινωθέν τῆς 2ᾳς Μαρτίου 2011 πού ἔτυχε σκληρῆς κριτικῆς καί εἰρωνικοῦ σχολιασμοῦ ἀπό τούς κατεγνωσμένους διατάκτες καί ὑπεργολάβους τοῦ ἔντυπου καί ἠλεκτρονικοῦ τύπου τοῦ διεθνιστικοῦ σιωνιστικοῦ λόμπυ, ἀναφέρθηκα σέ μία μόνο πτυχή τοῦ φασιστικῆς ἐμπνεύσεως νομοσχεδίου Καστανίδη γιά τήν «καταπολέμηση ὁρισμένων μορφῶν ρατσισμοῦ καί ξενοφοβίας μέσῳ τοῦ ποινικοῦ δικαίου» πού ἀφορᾶ στήν γιά πρώτη φορά θεσμοθέτηση ἀπό τήν Ἑλληνική ἔννομη τάξη τῆς ἀντιθέου καί αὐθαίρετης ἀλλαγῆς τῆς ἀνθρώπινης ὀντολογίας μέ τήν πρόβλεψη καί ἑτέρου γενετησίου, στό ἀνθρώπινο εἶδος, προσανατολισμοῦ πέραν τοῦ κατά φύσιν ὑπάρχοντος.

Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

ΚΩΣΤΑΣ ΑΔΑΜ 22-4-96 'ΠΕΡΙ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ' DVD 13'α'




Ο Κωστάς Αδάμ είναι καθηγητής θεολόγος φιλόλογος, πνευματικο τέκνο του Μακαριστού Αρχιμανδρίτου πατρός Επιφανίου Θεοδωρόπουλου,και του Π. Αυγουστινου καντιωτη,είναι πάρα πολλά
χρόνια ιεροκύρηκας της Ιεράς Μητροπόλεως Μεσογαίας και Λαυρεωτικής. Έχει διατελέση λυκειάρχης στο Κορωπί. Είναι Μελετητης των Αγιων Πατερων Της Ορθοδοξιας Και Της Αγιας Γραφης,Ανθρωπος Με Αληθινο Προσωπικο Χριστιανικο Βιωμα.

Ελληνορθόδοξη Παιδεία και Ιστορία-ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΡΩΜΗΟΣ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΤΟΥ ΣΗΜΑΣΙΑ

Ομιλία του κ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΧΟΛΕΒΑ πολιτικού επιστήμονος και συγγραφέως Ελληνορθόδοξη Παιδεία και Ιστορία Απάντηση στους Αμφισβητίες

Ομιλία του κ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΧΟΛΕΒΑ πολιτικού επιστήμονος και συγγραφέως
Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ

π. Γεωργίου Δ. Μεταλληνού
ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΡΩΜΗΟΣ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΤΟΥ ΣΗΜΑΣΙΑ

Για το όνομα Ρωμηός (=Ρωμαίος) υπάρχει μεγάλη σύγχυση, σ’ εκείνους φυσικά που ερασιτεχνικά ασχολούνται με την ιστορία, ενώ όσοι έχουν τις επιστημονικές προϋποθέσεις μπορούν να κατανοήσουν την έννοια και ιστορική σημασία των εθνικών μας ονομάτων.
Το όνομα «Έλλην» είναι το κυριότερο όνομα του έθνους των Ελλήνων. Η έννοιά του όμως ποικίλλει κατά περιόδους και άλλοτε είναι φυλετική και άλλοτε εθνική ή πολιτιστική ή θρησκευτική, στους τελευταίους δε αιώνες καθαρά εθνική.
Είναι όμως γεγονός, ότι (κατά τον Αριστοτέλη) αρχαιότερο είναι το όνομα Γραικός για το έθνος μας και με αυτό μας ονόμαζαν οι αρχαίοι Ρωμαίοι. Από τον 8ο αιώνα (Καρλομάγνος και το περιβάλλον του) το ανατολικό μέρος της αυτοκρατορίας («Βυζάντιο») ονομαζόταν Γραικία και οι κάτοικοί της Γραικοί, αλλά με μειωτική έννοια (αιρετικοί και κίβδηλοι). Το υβριστικό αυτό υπόβαθρο διατήρησε το όνομα αυτό στα χείλη των δυτικών ως τον αιώνα μας. Ενώ, λοιπόν, καυχόμεθα και για το όνομά μας αυτό (Γραικοί), όταν χρησιμοποιείται σε δυτικά κείμενα (παλαιότερα), πρέπει να γνωρίζουμε την αληθινή του σημασία.
Το όνομα Γραικός στη Δύση, από τον 8ο αιώνα, δηλώνει τον μη γνήσιο Ρωμαίο, διότι το όνομα Ρωμαίος διεκδικούσε ο Φραγκολατινικός κόσμος. Το 962 ιδρύθηκε από τους απογόνους του Καρλομάγνου, του μεγαλυτέρου εχθρού του Ελληνισμού, η «Αγία Ρωμαϊκή αυτοκρατορία του γερμανικού έθνους», υποκαθιστώντας (θεωρητικά) την Αυτοκρατορία της Νέας Ρώμης-Κωνσταντινουπόλεως.
Η Ενωμένη Ευρώπη, υπό την (πραγματική) ηγεσία της Γαλλίας (Φραγκίας) και της Γερμανίας (Τευτονίας), δηλαδή των Φραγκολατινικών εθνοτήτων (οι σημερινοί Άγγλοι είναι οι Νορμανδοφράγκοι και οι λαοί της Κεντρικής Ευρώπης οι Λομβαρδοφράγκοι), δεν μπορούσε να πραγματοποιηθεί χωρίς τη διάλυση της Αυτοκρατορίας της Νέας Ρώμης-Ρωμανίας. Ρωμανία ονομαζόταν η αυτοκρατορία, που εκτεινόταν αρχικά σ’ Ανατολή και Δύση.
Είναι γεγονός ότι το όνομα Ρωμαίος γενικεύθηκε στην (αρχαία) Ρωμαϊκή αυτοκρατορία το 212 (Constitutio Antoniniana του Καρακάλλα). Από το 330 όμως (εγκαίνια Νέας Ρώμης) η αυτοκρατορία γίνεται χριστιανική και ελληνική (πλήρης εξελληνισμός από τον Ιουστινιανό ως τον Ηράκλειο, 6ος-7ος αι). μη λησμονούμε ότι και η Παλαιά Ρώμη (της Ιταλίας) έλαβε όνομα ελληνικό (Ρώμη), τον 4ο δε αιώνα π.Χ. ονομαζόταν «πόλις ελληνίς» (Ηρακλείδης ο Ποντικός). Το 330 η νέα πρωτεύουσα της νέας χριστιανικής αυτοκρατορίας (Μ. Κωνσταντίνος) ονομάσθηκε (όχι Κωνσταντινούπολη, αλλά) Νέα Ρώμη, διότι η Παλαιά Ρώμη μεταφέρθηκε ολόκληρη στην ελληνική Ανατολή (Translatio Urbis). Το όνομα Κωνσταντινούπολις θα της δοθεί ταυτόχρονα προς τιμήν του ιδρυτή της. Στη Β’ Οικουμενική Σύνοδο (380, κανόνας γ’ ) και στην Δ’ (451, καν. 28) λέγεται ρητά ότι «εικότως» έλαβε η νέα πρωτεύουσα ίσα «πρεσβεία» με την Παλαιά Ρώμη, «διά το είναι αυτήν Νέαν Ρώμην». Γι’ αυτό όλοι οι αυτοκράτορες, Έλληνες εκ καταγωγής στη συντριπτική τους πλειονότητα, ως τον ουσιαστικά νεοέλληνα Κωνσταντίνο Παλαιολόγο († 1453), θα ονομάζονται και θα αυτοκαλούνται «αυτοκράτορες των Ρωμαίων». Γιατί;
Από το 330 το όνομα της Αυτοκρατορίας της Νέας Ρώμης είναι Ρωμανία. Το όνομα αυτό αναφέρεται ήδη τον 4ο αιώνα από τον Μ. Αθανάσιο. Το όνομα Βυζάντιο για το κράτος θα εμφανιστεί για πρώτη φορά σε φράγκους συγγραφείς –Ιερώνυμος Βολφ- το 1562. Πριν από το έτος αυτό ΠΟΤΕ δεν ονομάσθηκε η αυτοκρατορία ΒΥΖΑΝΤΙΟ. Οι κάτοικοι του κράτους ονομάζονται Ρωμαίοι, μολονότι πολιτιστικά είναι ΟΛΟΙ Έλληνες και πνευματικά Ορθόδοξοι. Ελληνισμός-Ρωμαϊκός κρατικός φορέας και Ορθοδοξία είναι τα συστατικά μεγέθη της Νέας Αυτοκρατορίας. Βέβαια, το κύριο στοιχείο της αυτοκρατορίας είναι οι εκ καταγωγής (φυλετικά, δηλαδή) Έλληνες.
Το όνομα Ρωμαίος ήταν λοιπόν κρατικό, σε μια αυτοκρατορία που ήταν πολιτιστικά (γλώσσα, παιδεία) απόλυτα ελληνική, και όχι φυλετικά, επειδή δε η Κωνσταντινούπολη Νέα Ρώμη διά των Αγίων της έγινε προπύργιο της Ορθοδοξίας, το όνομα Ρωμαίος σημαίνει, τελικά, Ορθόδοξος-πολίτης της Νέας Ρώμης (όχι της Παλαιάς, που έγινε το κέντρο του Παπισμού από τον 11ο αιώνα-σχίσμα). Αυτό ομολογούν οι Ορθόδοξοι και Έλληνες Πατριάρχες της Ανατολής στον διάλογό τους με τους Αγγλικανούς Ανωμότους τον 18ο αιώνα (1716-1725). «…πάλαι μεν Ελλήνων, νυν δε Γραικών και Νέων Ρωμαίων διά την Νέαν Ρώμην καλουμένων». Οι Έλληνες δηλαδή, μαζί με όλους τους Ορθοδόξους της Εθναρχίας (που ήταν συνέχεια της «Βυζαντινής» Αυτοκρατορίας) ονομάζονται εδώ Γραικοί, διότι έτσι μας ονόμαζαν από τον 8ο αιώνα οι Ευρωπαίοι (Grec, Grieche, Greco) και Νέο – Ρωμαίοι, ως πολίτες και πνευματικά τέκνα της ΝΕΑΣ ΡΩΜΗΣ. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο Ν. Σπηλιάδης (στενός συνεργάτης του Καποδίστρια) στα Απομνημονεύματά του λέγει ότι ο Ι. Καποδίστριας ήθελε να δημιουργήσει «Νεορωμαϊκήν αυτοκρατορία» (ανακοίνωση καθηγ. Π. Χριστοπούλου), δηλαδή να αναστήσει την Αυτοκρατορίας της Νέας Ρώμης-Κωνσταντινούπολης, που φυσικά δεν το ενέκρινε η Ευρώπη των απογόνων του Καρλομάγνου.
Το όνομα Ρωμαίος, συνεπώς, αν μέχρι το 330 μπορεί να θεωρηθεί κατά κάποιο τρόπο όνομα δουλείας και υποταγής, από το έτος εκείνο για τους Έλληνες όνομα τιμής και δόξας, αφού μόνο αυτό (και όχι το ανύπαρκτο ως κρατικό, μέχρι το 1562, Βυζάντιο) χαρακτηρίζει την αυτοκρατορία μας και τη θέση μας σ’ αυτήν. Ρωμηά ήταν η Αθηναία Βασίλισσα Ευδοκία (5ος αι.), Ρωμηά και η (κυβερνώσα) αυτοκράτειρα Ειρήνη, πάλι Αθηναία, τον 8ο αι. Στην Αθήνα ήλθε και ο Ρωμαίος αλλά Έλληνας Μακεδόνας, Βασίλειος Β’ ο Βουλγαροκτόνος, για να προσκυνήσει την Παναγία την Αθηνιώτισσα στον Παρθενώνα. Είναι τραγικό, αλήθεια, αυτό που λειτούργησε ιστορικά ως σύνθεση ευεργετική για το Έθνος-Γένος μας, εμείς οι δυτικοθρεμμένοι Νεοέλληνες να το εκλάβουμε ως αντίθεση.Το όνομα Ρωμαίος όμως φανερώνει την ταύτιση Ελληνισμού και Ορθοδοξίας. Ρωμαίος σημαίνει τελικά Ορθόδοξος Χριστιανός, ενώ το Έλλην, από τη Γαλλική Επανάσταση και μετά μπορεί να σημαίνει μόνο τον αρχαιολάτρη τύπου Γεμιστού-Πλήθωνος ή και τον τέκτονα-εκδυτικισμένο και Φραγκόφιλο. Όταν, συνεπώς, απορρίπτεται ή και πολεμάται το όνομα Ρωμαίος-Ρωμηός, πρέπει να ερευνάται και η αιτία, η προέλευση δηλαδή της πολεμικής. Είναι απλώς ανιστόρητη αρχαιολατρία, δυτική επίδραση ή και πολεμική κατά της Ορθοδοξίας;
Ως Ρωμαίοι οι Έλληνες δηλώνουμε τον σύνδεσμο του Έθνους μας με την ορθόδοξη, αγιοπατερική παράδοση και την ορθόδοξη ταυτότητά μας. Γι’ αυτό έχουμε τη συνείδηση ότι εθνικά-φυλετικά είμασθε Έλληνες ή (και) Γραικοί (όλα δικά μας είναι) πνευματικά, όμως, δηλαδή στην πίστη μας είμασθε Ρωμαίοι-Ρωμηοί, δηλαδή Ορθόδοξοι Χριστιανοί και όχι εξωμότες Γραικύλοι και «γενίτσαροι» προς την Οθωμανική Ανατολή (Τουρκιά) ή την αλλοτριωμένη Δύση (Φραγκιά).
Όταν οι πατέρες μας στη διάρκεια της δουλείας έλεγαν για κάποιον Έλληνα: ετούρκευσε ή εφράγκευσε, σήμαινε: χάνοντας την ορθόδοξη πίστη του, έπαυσε να είναι και Έλληνας. Αυτά, βέβαια, ως τον 19ο αιώνα. Στο σύγχρονο Ελληνικό Κράτος, όπως άλλωστε και στο «Βυζάντιο», νομικά, Έλληνας μπορεί να είναι οποιοσδήποτε, ανεξάρτητα από την καταγωγή του, ως πολίτης του κράτους, προστατευόμενος συνταγματικά –και πολύ ορθά- από τους νόμους.

Βασική βιβλιογραφία

Παν. Κ. Χρήστου, Οι περιπέτειες των Εθνικών Ονομάτων των Ελλήνων, Θεσσαλονίκη 1991.
π. Γεωργίου Δ. Μεταλληνού, Ελληνισμός Μετέωρος, Αθήνα 1992.
Του ιδίου, Πολιτική και Θεολογία, Κατερίνη 1990 σ. 51 κ.ε.
π. Ιωάννου Σ. Ρωμανίδου, Ρωμηοσύνη-Ρωμανία-Ρούμελη, Αθήνα 1975.

Το όνομα Ρωμηός και η ιστορική του σημασία
Περιοδικό ΕΡΩ - τεύχος -1 Ιαν-Μαρ 2010

ΑΠΟ:http://www.impantokratoros.gr

ΠΑΣΟΚ Η ΠΟΡΝΗ ΝΤΟΠΙΩΝ ΚΑΙ ΞΕΝΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ

Γ.ΖΕΡΒΟΣ 10-3-2011
ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΠΡΟΣΚΥΝΑΕΙ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ,Ο ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟΣ ΝΕΟ-ΟΘΩΜΑΝΟΣ ΝΤΑΒΟΥΤΟΓΛΟΥ
ΑΛΩΝΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΘΡΑΚΗ!

Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΑΡΑΧΑΡΑΞΗ

ΠΡΟΣ ΤΟ ΛΑΟ:

Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΑΡΑΧΑΡΑΞΗ

(ΜΑΡΤΙΟΣ 2011)



 
ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΝ ΕΓΚΟΛΠΙΟΝ www.egolpion.com
9 ΜΑΡΤΙΟΥ 2011




πρωτ. Θ. Ζήσης για Μητρ. Πειραιώς 6-3-2011

1.Συνέντευξη Μητρ. Αμφιλοχίου Ράντοβιτς. Αναφορά στους:
Επ. Αρτέμιο,
Μητρ. Πειραιώς,
πρωτ. Γεώργιο Μεταλληνό και
πρωτ. Θεόδωρο Ζήση.
2. Απάντηση του Μητρ. Πειραιώς.
3. Κείμενο Μητρ. Πειραιώς περί του κ. Χ. Καστανίδη και περί αντιρατσιστικού νόμου, ο οποίος αναφέρεται και στον σεξουαλικό προσανατολισμό.
Περιοδικό «Ρεσάλτο». Αναφορά στο νόμο.
4. Τρίτο κείμενο του Μητρ. Πειραιώς. Για την παρουσίαση από ορθοδόξους, της κοινωνικής διδασκαλίας της παπικής κοινωνίας.
5. Τέταρτο κείμενο του Μητρ. Πειραιώς.
Περί του κειμένου που συνυπέγραψαν οι ορθόδοξοι στο Πόρτο Αλέγκρε της Βραζιλίας και περί μειώσεως της ορθοδόξου αυτοσυνειδησίας.
Άμεση ανάγκη αναχωρήσεως από το Π.Σ.Ε.
6. Συμπροσευχές στο Π.Σ.Ε.
7. Συνάντηση στην Κύπρο ορθοδόξων εκπροσώπων του Π.Σ.Ε.
8. Κείμενο συμπαράστασης στον Επ. Αρτέμιο, της «Συνάξεως των Γερόντων»




Ανακοινωθέν Μητροπολίτου Πειραιώς 8/3/2011
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ & ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
Ἀκτή Θεμιστοκλέους 190, 185 39 ΠΕΙΡΑΙΕΥΣ, Τηλ. +302104514833 (19), Fax +3102104528332


Ἐν Πειραιεῖ τῇ 8ῃ Μαρτίου 2011


Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Θ Ε Ν


Τά ὅσα ὑβριστικά, εἰρωνικά, ἀνυπόστατα καί ἀπαξιωτικά δημοσίευσε κατά τῆς ἐλαχιστότητός μου στό περιοδικό «ΝΕΑ ΕΣΤΙΑ» (τ. 1840 Ἰανουαρίου 2011), ὁ κ. Σταῦρος Ζουμπουλάκης μέ τίτλο «Ἀκραῖος ἀντισημητισμός, ἄκρα σιωπή» δέν ἐκπλήσσουν οὐδόλως διότι στή δημόσια συζήτηση πού διοργάνωσε στό Πνευματικό Κέντρο τοῦ Δήμου Ἀθηναίων τήν 22/2/2010 τό περιοδικό «ΣΥΝΑΞΗ» μέ θέμα: «Γιά τόν ἀναστοχασμό σχέσεων Ἐκκλησίας-Πολιτείας» ὁ ἴδιος ὑποστήριξε ὅτι ἡ Ἑλληνική Πολιτεία πού θά ἔπρεπε νά μέ ἀποβάλῃ ἀπό τήν διακονία μου καί νά μέ ὁδηγήσῃ στή φυλακή κατά τό ἀνωτέρω δημοσίευμά του, διότι μετέφερα τίς θέσεις καί τίς ἀπόψεις τῶν χιλιάδων ὀρθοδόξων Ἑβραίων γιά τό σατανιστικό περιεχόμενο τοῦ Σιωνισμοῦ, θά πρέπει γιά τόν «ἐκδημοκρα-τισμό» τῆς χώρας νά ἀποποινικοποιήσῃ ἄμεσα τήν βλασφημία τῶν θείων. Παρέλκει νά τονισθῇ ὅτι ὁ ἰσχύων ποινικός νόμος κολάζει ὄχι τήν ἀρνητική κριτική κατά τοῦ Θεοῦ ἀλλά τήν κακόβουλη καί βάναυση ἐξύβρισή Του.


Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ


+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ

ΠΗΓΗ http://www.impantokratoros.gr/

Τρίτη 8 Μαρτίου 2011

''Αγίου Ι.Χρισοστόμου - Περί Προσευχής

Ο Κωστάς Αδάμ είναι καθηγητής θεολόγος φιλόλογος, πνευματικο τέκνο του Μακαριστού Αρχιμανδρίτου πατρός Επιφανίου Θεοδωρόπουλου,και του Π. Αυγουστινου καντιωτη,είναι πάρα πολλάχρόνια ιεροκύρηκας της Ιεράς Μητροπόλεως Μεσογαίας και Λαυρεωτικής. Έχει διατελέση λυκειάρχης στο Κορωπί. Είναι Μελετητής των Αγιων Πατερων Της Ορθοδοξίας Και Της Αγιας Γραφης,Ανθρωπος Με Αληθινό Προσωπικό Χριστιανικό Βίωμα.