Σάββατο 8 Ιουνίου 2013

Ο Μεσσίας των...Μουσουλμάνων...ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΊ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΣΤΗ ΣΥΡΙΑ ,ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΣΤΟ ΙΡΑΝ...;;;



"Του Reza Χαλίλι. Παρά την πρόσφατη δήλωση του Ιράν ότι δεν θέλουν μια πυρηνική βόμβα και δηλώσεις από αξιωματούχους του καθεστώτος ότι είναι πρόθυμοι να διαπραγματευτούν για το θέμα των πυρηνικών, από ενδείξεις στο εσωτερικό του Ιράν,δόθηκε σήμα για μαζική προετοιμασία για ένα ολοκληρωτικό πόλεμο ,ως τμήμα του πεπρωμένου τους.

Εννέα χρόνια πριν, ένα επαναστατικό χέρι ,οι Φρουροί,από την Ιερά Άμυνα, δημοσίευσαν ένα βιβλίο, «Οι τελευταίοι έξι μήνες," στο οποίο περιγράφει τις συνθήκες που απαιτούνται κατά τους τελευταίους έξι μήνες πριν από την επανεμφάνιση του τελευταίου Ισλαμικού μεσσία. Το βιβλίο διανεμήθηκε σε εκατοντάδες χιλιάδες σε όλες τις φρουρές, και στρατιωτικές βάσεις σε όλη τη χώρα.

Οι Σιίτες του Ισλάμ πιστεύουν ότι ο 12ος Ιμάμ τους, Μαχντί, θα επανεμφανιστεί στο τέλος της εποχής για να σκοτώσει όλους τους άπιστους,και να υψώσουν τη σημαία του Ισλάμ και στις τέσσερις γωνιές του κόσμου.

Το βιβλίο προτρέπει τις στρατιωτικές δυνάμεις που θα πρέπει να είναι έτοιμες να κάνουν τα καθήκοντά τους κατά τη διάρκεια αυτών των έξι μηνών και ότι θα υπάρξουν πολλά σημεία για να βοηθήσει τους πιστούς να κατανοήσουν την μετάβαση, οι οποίες θα επικεντρωθούν στο Ιράν.

Το βιβλίο, που βασίζεται στον ισλαμικό Hadiths από τον προφήτη Μωάμεθ και των απογόνων του από αιώνες πριν, περιγράφει τις επιθέσεις στις 9/11 στην Νέα Υόρκη και τις εισβολές στο Αφγανιστάν και το Ιράκ ως ενδείξεις ότι ο χρόνος είναι κοντά. Αλλά προφητεύει επίσης πολύ πιο σημαντικά σημάδια που θα ξεκινήσουν το εξάμηνο χρονικό πλαίσιο για την επανεμφάνιση του Μαχντί: μια επίθεση στη Συρία και στη συνέχεια μια επίθεση στο Ιράν.

Και τα δύο αυτά γεγονότα που ψάχνετε είναι πιθανά, καθώς η Συρία του Μπασάρ Αλ-Άσαντ συνεχίζει να δολοφονεί τον ίδιο τον λαό , και το Ιράν συνεχίζει την αναζήτησή του για πυρηνικά όπλα.

Ο Μαχντί θα επανεμφανιστεί μόνον, όπως πιστεύουν οι σιίτες , όταν το Ισραήλ έχει καταστραφεί και οι ΗΠΑ θα έχουν γονατίσει! Τα δύο τρίτα του παγκόσμιου πληθυσμού θα πεθάνουν σε μια πυρηνική ανταλλαγή, και με αυτό το χάος και τον όλεθρο που περιβάλλει τη γη, να "έρχεται" θα ξεδιπλώνονται τα γεγγονότα.

Όπως αποκάλυψε στην ιρανική μυστική υπηρεσία,το ντοκιμαντέρ «Η Παρουσία είναι προ των πυλών," πιστεύεται ότι εντός του ισλαμικού καθεστώτος ο ανώτατος ηγέτης, Αγιατολάχ Αλί Χαμενεΐ, είναι η ιστορική προσωπικότητα, όπως υποστηρίζει το Hadith, ο οποίος θα ξεσηκωθεί εναντίον των απίστων και θα περάσει την σημαία του Ισλάμ στον Ιμάμ Μαχντί, τον τελευταίο ισλαμιστή μεσσία. "...
http://mobile.wnd.com/2012/04/iran-prep ... ix-months/  Eυχαριστώ τον Student.



Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013

Ανακοινωθέν Μητροπολίτου Πειραιώς για την "προοδευτικότητα" της Δ. Ευρώπης (Κτηνοβασία, παιδεραστία, ομοφυλοφιλία)




ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ & ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
Ἀκτὴ Θεμιστοκλέους 190, 185 39 ΠΕΙΡΑΙΕΥΣ, Τηλ
. +30 210 4514833 (19), Fax +30 210 4528332e-mail: impireos@hotmail.com



Ἐν Πειραιεῖ τῇ 6ῃ Ἰουνίου 2013

Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Θ Ε Ν

Ἡ κυρία Ἐλέν Μαντρού, σοσιαλίστρια δήμαρχος τοῦ Μονπελιέ τῆς Γαλλίας στίς 29/5/2013 κατά τήν τελετή πολιτικοῦ «γάμου» δύο ὁμοφυλοφίλων γάλλων διεκήρυξε: «... ἡ δική σας ἱστορία συναντιέται σήμερα μέ τήν ἱστορία τῆς χώρας μας... ζοῦμε μιά ἱστορική στιγμή -ἱστορική γιά τή χώρα καί τήν δημοκρατία μας- ...». Ὁ πρόσφατα ψηφισμένος νόμος ἀπό τό σοσιαλιστικό κόμμα τοῦ προέδρου Ὀλάντ γιά τήν κατοχύρωση τοῦ «γάμου» μεταξύ ἀτόμων τοῦ ἰδίου φύλου καί τήν παροχή δυνατότητος υἱοθεσίας στή Γαλλική Ἐθνοσυνέλευση πού κατά τίς δημοσκοπήσεις ἐπικροτεῖται ἀπό τό 53% τῶν Γάλλων πολιτῶν, παρουσιάζεται «ὡς ἔκφραση ἀποδοχῆς τῆς διαφορετικότητος, ὡς κατάκτηση τῆς δημοκρατίας καί ὡς σεβασμός τῶν ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων καί ἀσφαλῶς ὡς πρόοδος τῆς συγχρόνου κοινωνίας» πού ἔχει ὡς πρόταγμα «τήν αὐτοδιάθεση καί τόν αὐτοπροσδιορισμό σέ ὅλες τίς ἐκφάνσεις τοῦ βίου». Ἐνδεικτικό αὐτῆς τῆς ἀντιλήψεως εἶναι καί τά προτεινόμενα νομοσχέδια τῶν ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ καί τοῦ ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ πού ἀποπειρῶνται νά θεσμοθετήσουν καί νά ἀποδεχθοῦν νομικά ἕτερο «σεξουαλικό προσανατολισμό» στό ἀνθρώπινο πρόσωπο ἐκτός τοῦ κατά φύσι συγκεκριμένου καί ὀντολογικά προσδιοριζομένου. Γιά λόγους ὅμως δικαιοσύνης ὀφείλουμε νά καταθέσουμε ὅτι ἡ πρόταση τοῦ ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ δέν ποινικοποιεῖ τήν γνώμη, τήν ἄποψη ἤ τήν πεποίθηση καί ἐκφεύγει τῆς ὑποτέλειας στό διεθνές Ἐβραϊκό λόμπυ.

Προσφάτως τό Γερμανικό κοινοβούλιο (Bundestag) συνεζήτησε σχέδιο νόμου γιά τήν ἀπαγόρευση τῆς κτηνοβασίας καί τήν ἀλλαγή τοῦ ἰσχύοντος νομοθετικοῦ πλαισίου πού τήν ἐπιτρέπει μέ ἀντιμέτωπη τήν ZETA τοῦ Μίχαελ Κίοκ, ὀργάνωση ὑπεράσπισης τῶν δικαιωμάτων τῶν κτηνοβατῶν, πού κατ’ αὐτήν ἀνέρχονται σέ 100.000 Γερμανούς πολίτες. Εἶναι σημαντικό ὅτι σέ ἄρθρο πού δημοσιεύθηκε στήν ἑλβετική ἐφημερίδα Le Matin ἡ ἐκπρόσωπος τοῦ παραρτήματος Βερολίνου τῆς Ὁμοσπονδίας ἐναντίον τοῦ βιασμοῦ τῶν ζώων BMT κ. Claudia Lotz ἀνέφερε ὅσο ἀπίστευτο καί κτηνῶδες εἶναι, ὅτι σέ ὅλα τά εἴδη ζώων ὑπάρχουν θύματα βιασμοῦ ἀπό ἀνθρώπους καί ὅτι στό καταφύγιο τῆς Βρέμης τήν «Κιβωτό τοῦ Νῶε» ἔχουν φιλοξενήσει καί περιθάλψει πολλά κακοποιημένα ζῶα.

Τό «προοδευτικό» καί «δημοκρατικό» αὐτό σύστημα συμπληρώνει μέ ἐκκωφαντικό τρόπο ἡ «δημοκρατική» λειτουργία τοῦ παιδοφιλικοῦ κόμματος στήν Ὀλλανδία PNVD, πού μέ ἀπόφαση τοῦ τοπικοῦ Δικαστηρίου τῆς Χάγης ἡ Ὀλλανδική Κυβέρνηση τό ἀνεγνώρισε ἐπίσημα καί βέβαια θεώρησε «συννόμους καί ἐντός συνταγματικοῦ τόξου» τούς βασικούς στόχους τοῦ συγκεκριμένου κόμματος πού εἶναι οἱ ἀκόλουθοι: «Νομιμοποίηση της σεξουαλικής επαφής μεταξύ ενηλίκων και ανηλίκων από 12 ετών. Νομιμοποίηση της κατοχής παιδικού πορνογραφικού υλικού για προσωπική χρήση. Κατάργηση κάθε νομοθεσίας που απαγορεύει την σεξουαλική επαφή μεταξύ ανθρώπων και ζώων».

Ἡ «πρόοδος» λοιπόν τῆς ἀνθρωπότητος συντελεῖται μέ τά παραπάνω γεγονότα ἀλλά διαφεύγουν ἀπό τούς «προοδευτικούς» τῶν ἡμερῶν μας ἡμεδαπούς καί ἀλλοδαπούς τά ἑξῆς:

Στό βιβλίο τῆς Γενέσεως (κεφ. 19,1-5) πού συνεγράφη τό 2.369 π.Χ. ἐξιστορεῖται ἡ «προοδευτικότης» τῶν Σοδόμων καί Γομόρων μέ τά ἀκόλουθα: «Ἦλθον δὲ οἱ δύο ἄγγελοι εἰς Σόδομα ἑσπέρας· Λὼτ δὲ ἐκάθητο παρὰ τὴν πύλην Σοδόμων. ἰδὼν δὲ Λώτ, ἐξανέστη εἰς συνάντησιν αὐτοῖς καὶ προσεκύνησε τῷ προσώπῳ ἐπὶ τὴν γῆν. 2 καὶ εἶπεν· ἰδοὺ κύριοι, ἐκκλίνατε εἰς τὸν οἶκον τοῦ παιδὸς ὑμῶν καὶ καταλύσατε καὶ νίψασθε τοὺς πόδας ὑμῶν, καὶ ὀρθρίσαντες ἀπελεύσεσθε εἰς τὴν ὁδὸν ὑμῶν. καὶ εἶπαν· οὐχί, ἀλλ᾿ ἐν τῇ πλατείᾳ καταλύσομεν. 3 καὶ κατεβιάζετο αὐτούς, καὶ ἐξέκλιναν πρὸς αὐτὸν καὶ εἰσῆλθον εἰς τὸν οἶκον αὐτοῦ. καὶ ἐποίησεν αὐτοῖς πότον, καὶ ἀζύμους ἔπεψεν αὐτοῖς, καὶ ἔφαγον. 4 πρὸ τοῦ κοιμηθῆναι δέ, οἱ ἄνδρες τῆς πόλεως οἱ Σοδομῖται περικύκλωσαν τὴν οἰκίαν ἀπὸ νεανίσκου ἕως πρεσβυτέρου, ἅπας ὁ λαὸς ἅμα. 5 καὶ ἐξεκαλοῦντο τὸν Λὼτ καὶ ἔλεγον πρὸς αὐτόν· ποῦ εἰσιν οἱ ἄνδρες οἱ εἰσελθόντες πρὸς σὲ τὴν νύκτα; ἐξάγαγε αὐτοὺς πρὸς ἡμᾶς, ἵνα συγγενώμεθα αὐτοῖς».

Στό βιβλίο τῆς Πεντατεύχου Λευϊτικόν στό 20ο κεφ. στό 15ο στίχο περιγράφεται τό κακούργημα τῆς κτηνοβασίας: «καὶ ὃς ἂν δῷ κοιτασίαν αὐτοῦ ἐν τετράποδι, θανάτῳ θανατούσθω, καὶ τὸ τετράπουν ἀποκτενεῖτε. 16 καὶ γυνή, ἥτις προσελεύσεται πρὸς πᾶν κτῆνος βιβασθῆναι αὐτὴν ὑπ᾿ αὐτοῦ, ἀποκτενεῖτε τὴν γυναῖκα καὶ τὸ κτῆνος· θανάτῳ θανατούσθωσαν, ἔνοχοί εἰσιν».

Μία μικρή «λεπτομέρεια» διασώζεται ἀπό τόν Ρωμαῖο ἱστορικό Κάσσιο Δίονα (163 μ.Χ) στήν περίφημη Ρωμαϊκή Ἱστορία του, τῆς ὁποίας τήν ἀλήθεια ἐπιμαρτυροῦν καί οἱ συγχρόνοι τοῦ γεγονότος ἱστορικοί Τάκιτος καί Σουητώνιος, κατά τήν ὁποία ὁ φρενοβλαβής αὐτοκράτωρ τῆς Ρώμης Νέρων συνῆψε γάμο μέ δύο Ἕλληνες ἀπελεύθερους, τόν «εὔσωμο καί ἀνδρώδη» Πυθαγόρα, καί τόν «λεπτόσωμο καί γυναικώδη» Σπόρο, τόν ὁποῖο κατέστησε ἐκτομία καί μετωνόμαστε σέ Σαβίνα…»

Ὁ μεγαλειώδης Παῦλος στήν Α΄ πρός Κορινθίους ἐπιστολή του (κεφ. ΣΤ΄, 9-10) πού συνεγράφη τό 54 μ.Χ. διαβεβαιώνει ἀπολύτως ὅτι: «... ἤ οὐκ οἴδατε ὅτι ἄδικοι βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσι; μὴ πλανᾶσθε· οὔτε πόρνοι οὔτε εἰδωλολάτραι οὔτε μοιχοὶ οὔτε μαλακοὶ οὔτε ἀρσενοκοῖται 10 οὔτε πλεονέκται οὔτε κλέπται οὔτε μέθυσοι, οὐ λοίδοροι, οὐχ ἅρπαγες βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσι...»

Ὁ οἰκουμενικός Ἱεράρχης Μ. Βασίλειος τό 370 μ.Χ. μέ τάς κανονικάς του ἐπιστολάς καί τόν 7ο ἱερό του κανόνα ἐπικυρωθέντα ἀπό τόν 2ο κανόνα τῆς ΣΤ΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου διακηρύσσει:

«Ἀρρενοφθόροι καὶ ζωοφθόροι καὶ φονεῖς καὶ φαρμακοὶ καὶ μοιχοὶ καὶ εἰδωλολάτραι τῆς αὐτῆς καταδίκης εἰσὶν ἠξιωμένοι, ὥστε ὅν ἔχεις ἐπὶ τῶν ἄλλων τύπον καὶ ἐπὶ τούτων φύλαξον...».

Ὁ αὐτάδελφός του Ἅγ. Γρηγόριος Νύσσης τό 378 μ.Χ. μέ τήν κανονική του ἐπιστολή πρός Λητόϊο ἐπίσκοπο Μελιτίνης μέ τόν 4ο κανόνα του ἐπικυρωθέντα ὡσαύτως ἀπό τόν 2ο κανόνα τῆς ΣΤ΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου ἀποκαλεῖ τήν παιδεραστία καί τήν κτηνοβασία: «ἐπιβουλήν τε καί ἀδικίαν τοῦ ἀλοτρίου. Ἐν ταύτῃ δέ καί τήν ζωοφθορίαν καί παιδερασίαν εἶναι λογίζονται, διότι καί ταῦτα φύσεώς ἐστι μοιχεία εἰς γάρ τό ἀλλότριόν τε καί παρά φύσιν γίνεται ἡ ἀδικία».

Οἱ αὐτοκράτορες Κωνστάντιος καί Κώνστας στήν ἀπό τοῦ ἔτους 342 μ.Χ. διάταξίν των, πού περιελήφθη στό νόμο 30 (31) τοῦ Ἰουστινιανείου Κώδικος 9,9 ἀποφαίνονται διά τήν παιδεραστία: “cum vir nubit in feminam, femina viros proiectura quid cupiat? ubi sexus perdidit locum, ubi scelus est id quod non proficit scire, ubi Venus mutatur in alteram formam,ubi Amor quaeritur nec videtur” καί τό βυζαντινορωμαϊκό δίκαιο ἀπειλεῖ διά τό κακούργημα τόν διά ξίφους θάνατο, Νόμος 6 Θεοδοσ. Κωδ. 9.7, Νεαρά ΟΖ΄Κεφ. Α΄, Νεαρά ΡΜΑ΄ κεφ. Α΄, Ἁρμενόπ. γ΄ΣΤ΄Δ΄.

Ἡ ἐν Ἀγκύρᾳ τῆς Γαλατίας τοπική Σύνοδος τοῦ 315 μ.Χ. τῆς ὁποίας οἱ κανόνες ἐπικυρώθηκαν ἀπό τόν 2ο κανόνα τῆς Στ΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου, μέ τούς ιστ΄καί ιζ΄ κανόνας της ἐξομοιώνει τούς «ἀλογευσαμένους» ἤ «ἀλογευομένους» (κτηνοβάτας) μέ τούς λεπρούς. Τό δέ ξ΄ βιβλίο τῶν Βασιλικῶν τίτλος 37 προστάζει ὅτι «τῶν ἀλογευομένων, ἤτοι τῶν κτηνοβατῶν νά κόπτεται ὁ καυλός». Τήν αὐτήν ποινή τῆς καυλοκοπίας ἐπέβαλε τό βυζαντινορωμαϊκό δίκαιο μέ τίς διατάξεις: Ἐκλογ. ΙΞ΄, λθ΄, Βασιλικ. πε΄, Ξ΄, ΛΖ΄, Προχειρ. ΛΘ΄, οδ΄, Ἁρμενόπ. δ΄, ΣΤ΄ Δ΄, Ματθ. Βλάσταρ. Συντ. ΣΤ΄ σ. 79.

Ὁ αὐτοκράτωρ Ἰουστινιανός τόν 6ο αἰ. μέ τήν ΟΖ΄Νεαρά του κεφ. Α΄ἀποφαίνεται τήν παιδεραστίαν «διαβολικήν καί ἄτοπον ἀσέλγειαν», μέ τήν Νεαρά ΡΜΑ΄ κεφ. Α΄ «ἀσεβῆ καί ἀνοσίαν πράξιν, ἥν οὐδέ ἐν ἀλόγοις ἁμαρτανομένην ἐστί εὑρεῖν».

Κατόπιν τῶν ἀνωτέρω παρατιθεμένων ἐκ τοῦ τεραστίου ὑλικοῦ ἀναφορᾶς στάς κακουργίας τῆς παρά τήν φύσιν ἀνατροπῆς τῆς ἀνθρωπίνης ὀντολογίας καί φυσιολογίας ἀποδεικνύεται πασίδηλα ὅτι ἡ δῆθεν σχετική πρόοδος καί δημοκρατική εὐαισθησία, τά δῆθεν σχετικά ἀνθρώπινα δικαιώματα, ἡ δῆθεν διαφορετικότης καί ὁ δῆθεν ἐλεύθερος αὐτοπροσδιορισμός καί προσανατο-λισμός περί τό γενετήσιο ἔνστικτο καί τήν ταυτότητα τοῦ φύλου δέν εἶναι τίποτε ἄλλο παρά ἡ καταβαράθρωσις καί ὁ καταποντισμός τῆς ἀνθρωπίνης ἐλευθερίας καί ἀξιοπρεπείας καί ὁ πλήρης εὐτελισμός τῆς ἐννοίας ἄνθρωπος πού στήν ἑλληνική γλώσσα σύγκειται ἀπό τό ἐπίρρημα ἄνω καί τό ρῆμα θρώσκω πού σημαίνει ἄνω βλέπω, ἄνω φέρομαι.

Συμπέρασμα ὅλα τά ἀνωτέρω περιγραφέντα ἀνόσια καί φρικώδη γεγονότα τῆς Γαλλίας, Γερμανίας καί Ὀλλανδίας, τοῦ δῆθεν προηγμένου πολιτιστικῶς δυτικοῦ κόσμου ἀποτελοῦν τραγικωτάτη παλινδρόμηση τοῦ ἀνθρωπίνου πολιτισμοῦ σέ ἐρέβη εἰδεχθέστερα τοῦ 2.396 π.Χ., πού ἐπενδύονται μέ ψιμύθια φαιδρότητος καί ἀμαυρώνουν τήν ἀνθρώπινη ὀντότητα ὅπως θά συμβεῖ στήν αἱματοπότιστη ἀπό Ἁγίους, Μάρτυρες καί Ἥρωες γῆ τῆς Θεσσαλονίκης προσεχῶς.

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ

Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

Δημητριάδος Ιγνάτιος: «Ο ρατσισμός η μεγαλύτερη κατάντια για τους Ορθοδόξους και τους Έλληνες»;;;;;;;;;;;

Δημητριάδος Ιγνάτιος: «Ο ρατσισμός η μεγαλύτερη κατάντια για τους Ορθοδόξους και τους Έλληνες»;;;;;;;;;;;





Η μεγαλύτερη κατάντια κύριε Ιγνάτιε είναι να παραδίδεται η Ελλάδα στην παρακμή και εσείς οι ηγέτες της Εκκλησίας να παραμένετε σιωπηλοί. 



Η μεγάλη κατάντια είναι να γίνονται gay παρελάσεις στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη και η κεφαλή της Εκκλησίας να μην βγάζει ούτε μια ανακοίνωση. 



Γιατί δεν λέτε τι λένε οι Πατέρες της Εκκλησίας για την ομοφυλοφυλία και την πορνεία κύριε Ιγνάτιε; 



Γιατί δεν μιλάτε για το πόσο καταδικάζει η Εκκλησία μας όλα αυτά τα αμαρτήματα και καλεί τους ανθρώπους να μετανοήσουν αλλιώς τους περιμένει η αιώνια απώλεια. 



Η πίστη και η Παράδοση μας δεν είναι να δεχόμαστε τα πάντα αδιαμαρτύρητα, να γινόμαστε ένα με τις αντιλήψεις του κόσμου για να είμαστε αρεστοί, γιατί δεν ομολογείτε την πίστη της Εκκλησίας μας, οτι αυτό που λέτε "διαφορετικό" ο Ισλαμισμός είναι μια Αίρεση που αρνείται τον Σωτήρα μας Χριστό, που αρνείται την Αγία Τριάδα, που μας θεωρεί τους χριστιανούς άπιστους και όργανα του διαβόλου. 



Οι Μάρτυρες και οι Άγιοι πέθαναν για την πίστη τους και αγιάσαν με την πίστη τους, την πίστη που αρνούνται όλοι αυτοί οι διαφορετικοί. 



Ζείτε σε έναν άλλο κόσμο ΄χετε γίνει όμοιοι με τους πολιτικούς εκτός πραγματικότητας, έξω από τα πραγματικά προβλήματα του λαού, και νομίζετε ότι το να μοιράζετε "μερίδες φαγητού" εκπληρώνετε την διακονία σας, μετράτε τον χριστιανισμό σας με το πόσες μερίδες φαγητό μοιράσατε. 



Η αποστολή σας είναι να μαρτυρείτε την Αλήθεια, όχι να την κρύβετε για να είστε αρεστοί στους κυβερνώντες.



Εσείς έχετε καταντήσει σε μια σύναξη που το μόνο που σας ενδιαφέρει είναι τα αξιώματα και να μην φορολογηθεί η εκκλησιαστική περιουσία, γι αυτά αμέσως εκδίδετε ανακοινώσεις.



Σταθείτε κοντά στους δοκιμαζόμενους Έλληνες, όχι με μερίδες φαγητού αλλά με τον Λόγο της Αλήθειας και αφήστε τις ανοησίες περί σεβασμού της διαφορετικότητας, δεν χρειάζεται να μας διδάξετε να σεβομαστε τον ξένο, υπάρχει μέσα μας, αλλά θέλουμε πάνω απ' όλα να υπάρχει ζωντανή η Πίστη μας  οι Παραδόσεις μας  και να τις ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΠΡΩΤΑ.
 
Ορθόδοξος Δρόμος.

Τρίτη 4 Ιουνίου 2013

Ο «ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟΣ» ΝΟΜΟΣ ΤΟΥΣ ΑΝΟΙΞΕ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ – ΟΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ΖΗΤΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΒΑΤΟ ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ!




Είναι παρατηρημένο διαχρονικά, ότι όποιος επιτρέπει τις παρεμβάσεις των ξένων στα εσωτερικά του ζητήματα για έναν λόγο, τους ανοίγει την όρεξη και οι παρεμβάσεις δεν έχουν τελειωμό.

Έτσι, μετά τον «αντιρατσιστικό» νόμο, όπως αποκάλυψε ο πρόεδρος του Τμήματος Εξωτερικών Εκκλησιαστικών Σχέσεων του Πατριαρχείου Μόσχας, Μητροπολίτης Βολοκολάμσκ Ιλαρίων, η μνημονιακή Ελλάδα των Αντωνάκηδων, των Βενιζέλων και των Κουβέληδων, δέχεται αφόρητες πιέσεις διεθνών οργανισμών να αρθεί το Άβατο του Αγίου Όρους.
Σύμφωνα, λοιπόν, με τον επικεφαλής της ρωσικής εκκλησιαστικής διπλωματίας, η Ελλάδα δέχεται πιέσεις διεθνών οργανισμών ως προς τον Άθω, έτσι ώστε να ανοιχτεί για τον τουρισμό σε άτομα και των δύο φύλων. «Οποιεσδήποτε αλλαγές στον Άθω και γύρω του, μπορούν να επιδράσουν θανάσιμα σε αυτό το νησί πνευματικότητας, το οποίο αποτελεί κοινή κληρονομιά ολόκληρου του ορθόδοξου κόσμου», δήλωσε με νόημα ο Ρώσσος Μητροπολίτης.
Η άποψή μας επί του θέματος είναι σαφής: Να μην τολμήσουν οι γραικύλοι!


το ειδαμε εδω

Από θρησκευτικό μίσος σκότωσε ο Πακιστανός το ζευγάρι στο Αλιβέρι

Από θρησκευτικό μίσος σκότωσε ο Πακιστανός το ζευγάρι στο Αλιβέρι!
Ο 23χρονος μουσουλμάνος εργαζόταν για τον 56χρονο γυναικολόγο και τη σύζυγό του, μπήκε στο σπίτι ανενόχλητος και τους κατέσφαξε! - Ενδείξεις ότι στο έγκλημα είχε και συνεργούς ομοεθνείς τους
Έγκλημα τυφλού μίσους με στοιχεία θρησκευτικής βίας χαρακτηρίζουν υψηλόβαθμοι αστυνομικοί την πρωτοφανούς αγριότητας δολοφονία μεσήλικου ζευγαριού στην ακτή Νηρέως, στο Αλιβέρι Ευβοίας. Δράστης είναι ο 23χρονος Πακιστανός που συνελήφθη νωρίτερα ύστερα από την ανάκρισή του στο Α.Τ. της Νέας Λαμψάκου στη Χαλκίδα.
Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, ο Πακιστανός εργαζόταν για λογαριασμό των θυμάτων του, του 56χρονου γυναικολόγου και της 54χρονης συζύγου του, που ήταν στέλεχος τραπέζης. Το παράδοξο είναι ότι όταν οι αστυνομικοί ρώτησαν τη νεαρή κόρη του ζευγαριού για τον δράστη, τον χαρακτήρισε «καλό και υπάκουο παιδί».
Αυτό το υπεράνω υποψίας πρόσωπο που μπαινόβγαινε στο σπίτι της οικογένειας τυφλώθηκε από μίσος και όπως φέρεται να είπε στους αστυνομικούς φρουρούς του, θέλησε να γίνει «μάρτυρας»!
Ύστερα από εξαντλητική ανάκριση, ο 23χρονος περιέγραψε με κυνικότητα πώς συνέθλιψε το κεφάλι της 54χρονης γυναίκας στην αυλή του σπιτιού, την ώρα που προσπαθούσε να ξεφύγει. Ο Πακιστανός είχε ήδη εισβάλει στο υπνοδωμάτιο και είχε αφήσει το άψυχο σώμα του 56χρονου γυναικολόγου σε μια λίμνη αίματος!
Μπήκε σαν κύριος και τους «καθάρισε»
Η υπόθεση θα μπορούσε να θυμίζει θρίλερ με προμελετημένο έγκλημα. Οι αστυνομικοί δεν βρήκαν ίχνη παραβίασης στις πόρτες και στα παράθυρα του σπιτιού, ενώ το κτήριο δεν είχε σημάδια από έρευνα, γεγονός που δεν δικαιολογεί το κίνητρο της ληστείας. Οι αστυνομικοί εκτιμούν ότι ο 23χρονος Πακιστανός μπήκε στο σπίτι από την είσοδο και είχε σχεδιάσει το έγκλημά του, στο οποίο πρέπει να είχε τη συμμετοχή τριών ή τεσσάρων ακόμα ομοεθνών του.
Εντύπωση προκάλεσαν στην αρχή οι θρησκευτικές αναφορές που έκανε ο δράστης, ενώ στη συνέχεια άλλαξε τακτική κι άρχισε να ισχυρίζεται πως ήθελε να ληστέψει το ζευγάρι. Ο τελευταίος ισχυρισμός δεν στηρίζεται από τα ευρήματα στο σημείο του εγκλήματος.
Η βιαιότητα υπό την οποία ξεψύχησαν ο 56χρονος και η 54χρονη ήταν ζωγραφισμένη στα νεκρά σώματά τους. Αναμένεται να ζητηθεί η αρωγή ψυχιάτρου ώστε να διευκρινιστεί ποιος ήταν ο λόγος για τον οποίο ο Πακιστανός τυφλώθηκε από θρησκευτικό μίσος και αφαίρεσε τη ζωή δύο φιλήσυχων ανθρώπων, όπως τους περιγράφουν εκείνοι που τους γνωρίζουν.
Πανικοβλήθηκαν οι αστυνομικοί!
Το έγκλημα αποκαλύφθηκε στις δέκα το βράδυ του Σαββάτου. Είχαν προηγηθεί αλλεπάλληλες προσπάθειες της νεαρής κόρης του ζευγαριού να επικοινωνήσει με τους γονείς της. Όταν δεν τα κατάφερε, επικοινώνησε με το τοπικό Αστυνομικό Τμήμα και ζήτησε τη βοήθειά τους. Το πλήρωμα του περιπολικού συγκλονίστηκε με την εικόνα φρίκης και στη συνέχεια η Αστυνομική Διεύθυνση Ευβοίας εξαπέλυσε ανθρωποκυνηγητό για τη σύλληψη του δράστη και των συνεργών του.
Το περιστατικό έχει προκαλέσει οργή στους κατοίκους της περιοχής, οι οποίοι καταγγέλλουν ότι «ομάδες φανατικών μουσουλμάνων, όχι μόνο πακιστανικής καταγωγής, έχουν αρχίσει και προκαλούν προβλήματα, απειλούν και εμπλέκονται σε επεισόδια το τελευταίο διάστημα». Ζητούν από την ηγεσία της Ελληνικής Αστυνομίας να κάνει ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατόν ώστε να μη διασαλευθεί η δημόσια τάξη και να προφυλαχθεί το άσυλο της εστίας, το οποίο δεν σεβάστηκαν μόνο στυγνοί κατακτητές όπως οι Οθωμανοί και οι Ναζί κατακτητές. 
Β.Σ.Λ.
Διαβάστε ακόμη: 


πηγη

Κυριακή 2 Ιουνίου 2013

Προσοχή στην τουρκική κρίση!!! Του Νίκου Χειλαδάκη, Τουρκολόγου :

Προσοχή στην τουρκική κρίση


Γράφει ὁ Νίκος Χειλαδάκης,
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος


Στὴν ὁμιλία ποὺ ἔκανε σήμερα τὸ πρωί, 2/6,

 ὁ Τοῦρκος πρωθυπουργὸς Ταΐπ Ἐρντογάν 
στὴν Ἕνωση Ρουμελιωτῶν, (δηλαδὴ Τούρκων Βαλκάνιων)
, καὶ ἐνῶ ἡ Τουρκία εἶχε περάσει μία φρικτὴ νύχτα μὲ
 διαδηλωτὲς νὰ συγκρούονται
 μὲ δυνάμεις ἀσφαλείας σὲ δώδεκα περίπου 
πόλεις σὲ ὅλη τὴν χώρα, ἐπιτέθηκε 
μὲ σφοδρότητα κατὰ τῆς Ἑλλάδας ποὺ τὴν 
κατέκρινε γιὰ τὴν στάση της στὸ ἀδελφὸ 
ἔθνος τῆς «Μακεδονίας» καὶ τόνισε πὼς 
προειδοποίησε τοὺς Ἕλληνες πολιτικοὺς
 ὅτι ἡ πολιτικὴ τοὺς κρατᾶ ὅμηρό τους «Μακεδόνες».
 Δηλαδὴ μέσα στὸν τουρκικὸ 
ὀρυμαγδὸ θυμήθηκε νὰ καταγγείλει ἐμᾶς γιὰ 
«προκλητικὴ» συμπεριφορά.
Χτὲς ὅπως ἔγινε γνωστὸ ὅλη τὴν μέρα δύο τουρκικὰ 

πολεμικὰ πλοῖα λίγες μόλις 
μέρες μετὰ ἀπὸ τὴν ἔντονη ἐπίδειξη δύναμης 
τῶν Τούρκων στὸ Αἰγαῖο
 μὲ τὴν πρωτοφανῆ σὲ συμμέτοχη στρατιωτικῶν δυνάμεων
 ἄσκηση Deniz Kurdu, ἔκαναν κρουαζιέρα κοντὰ στὸ Σούνιο.
 Ἡ πρόκληση αὐτὴ ἦταν ἡ πολλοστὴ μέσα στὸν χρόνο 
καὶ δείχνει πὼς τὰ παραμύθια τῆς ἑλληνοτουρκικῆς φιλίας
 εἶναι ἁπλὰ παραμυθία γιὰ τοὺς κοιμισμένους.
Ἡ μεγάλη ἑλληνοτούρκικη κρίση τὸ 1996 στὰ Ἴμια ποὺ 

εἶχε φέρει τὶς δύο χῶρες στὰ πρόθυρα τοῦ πολέμου, 
εἶχε γίνει ἐνῶ στὴν Τουρκία ὑπῆρχε μία....
μεγάλη πολιτικὴ κρίση. 

Ὑπῆρχε τότε διαμάχη μεταξὺ τῶν πολίτικων Τσιλέρ, Γιλμάζ, 
Ἐτσεβίτ, μὲ τοὺς στρατηγούς, ἐνῶ οὐσιαστικὰ
 στὴν Ἄγκυρα δὲν ὑπῆρχε κυβέρνηση. 
Ἡ φιλόδοξη Τσιλὲρ τότε ἤθελε μία ἑλληνοτουρκικὴ 
κρίση γιὰ νὰ ἑδραιωθεῖ πολιτικά.
Σήμερα ἡ Τουρκία ἀντιμετωπίζει μία σειρὰ 

πολλαπλῶν προβλημάτων ποὺ ἔχουν 
δημιουργηθεῖ ἀπὸ τὴν κρίση στὴν Συρία καὶ ἀπὸ 
τὴν συνεχιζόμενη πολιτικὴ 
«ἀποκεκμαλοποίησης» τοῦ Ἐρντογᾶν. Μόλις 
πρὶν ἀπὸ δύο ἑβδομάδες 
300 ἀξιωματικοὶ παραιτήθηκαν ἀπὸ τὸν τουρκικὸ 
στρατό. Ἡ πολυδιαφημιζόμενη
 ἐπίλυση τοῦ κουρδικοῦ γρήγορα ἄρχισε νὰ 
συναντᾶ πολλὰ ἐμπόδια καθὼς 
ἡ ἀντίληψη τῶν δύο πλευρῶν γιὰ τὴν προώθηση τῆς
 εἶναι τελείως διαφορετικές.
 Ἀκόμα καὶ ἡ προσέγγιση μὲ τὸ Ἰσραὴλ ἔχει «κολλήσει», 
ὅπως ἔχουν κολλήσει 
καὶ οἱ διαπραγματεύσεις γιὰ τὴν ἀποζημίωση τῶν θυμάτων
 τοῦ Μαβὶ Μαρμαρὰ
 ἀπὸ τοὺς Ἰσραηλινούς. Ἀλλὰ τὸ πιὸ σοβαρὸ πρόβλημα ποὺ
 ἔχει ἀνακύψει τελευταία 
εἶναι ὅλες οἱ κινήσεις τοῦ Ἐρντογᾶν ὑπὲρ τῆς ἐπιβολῆς
 ἑνὸς καθαρὰ σουνιτικοὺ Ἰσλὰμ
 στοὺς κρατικοὺς θεσμούς, γεγονὸς ποὺ ἔχει ἐξοργίσει 
τοὺς Ἀλεβίτες, μία μειονότητα 
ποὺ πολλοὶ τὴν ἀνεβάζουν σὲ 25 ἑκατομμύρια. 
Οἱ Ἀλεβῆτες ἔχουν διαφωνήσει 
ἀνοιχτὰ μὲ τὴν πολιτικὴ τῆς Ἄγκυρας στὸ Συριακὸ 
καὶ φανερὰ ὑποστηρίζουν τὸν Ἄσαντ.
Ὅλα αὐτὰ μόνο ἐφησυχασμὸ δὲν πρέπει νὰ μᾶς 

δημιουργοῦν. Ἡ τακτική 
της πρόκλησης ἑλληνοτουρκικῆς κρίσης καθὼς
 ἡ Ἑλλάδα θεωρεῖται ἀπὸ τὴν
 Ἄγκυρα σὰν ἕνας εὔκολος ἀντίπαλος προβάλει 
γιὰ ἄλλη μία φορὰ σὰν δέλεαρ 
στὰ τουρκικὰ ἀδιέξοδα. Τὸ πρόβλημα εἶναι ἂν
 στὴν ἑλληνικὴ κυβέρνηση ἔχουν 
καταλάβει τοὺς κινδύνους ἀπὸ ὅλες αὐτὲς τὶς 
ἐξελίξεις ἢ ἀκόμα βαυκαλίζονται
 μὲ τὶς χαζοχαρούμενες ἑλληνοτουρκικὲς ἐπαφὲς 
ποὺ μόνο στάχτη στὰ μάτια ρίχνουν,
 ἢ ἀκόμα χειρότερα, «ἐκστασιάζονται» ἀπὸ 
τὶς ἀτέλειωτες συζητήσεις
 μὲ τὶς ἀντιρατσιστικές τους κορῶνες.

ΠΗΓΗ

Πανικός σε ΕΟΜ για τις δηλώσεις άρνησης δωρεάς. Προσπάθειες εφησυχασμού των ανησυχιών


Πανικός σε ΕΟΜ για τις δηλώσεις άρνησης δωρεάς. Προσπάθειες εφησυχασμού των ανησυχιών των πολιτών

Από τον αριθμό των αιτήσεων άρνησης "δωρεάς" ανθρώπινων οργάνων που αφορά τον αποτρόπαιο νόμο της εικαζόμενης συναίνεσης, που κατατέθηκαν μέχρι σήμερα στον ΕΟΜ, φαίνεται ότι θορυβήθηκαν (προφανώς περίμεναν ότι δεν θα υπήρχε καμία απολύτως αντίσταση) και προσπαθούν να εφησυχάσουν την κοινωνία με ανακοινώσεις όπως «μην ανησυχείτε, αν δεν συμφωνεί η υπόλοιπη οικογένεια δεν πρόκειται να σας αφαιρέσουμε τα όργανά σας και να τα εμπορευθούμε»

Εμείς σαν διαχειριστές των Αναβάσεων, πιστεύουμε ότι ο συγκεκριμένος νόμος φραγκεστάϊν έχει ήδη επιτελέσει τον στόχο του. Ελέω ΔΝΤ σε παγκόσμια πρώτη μπορούν καιιδιώτες να μετέχουν και να εμπορεύονται ανθρώπινα όργανα, από ανθρώπους που δεν μπορούν να κάνουν δήλωση άρνησης υπαγωγής στον νόμο της εικαζόμενης συναίνεσης

Πριν παρουσιάσουμε την είδηση της προσπάθειας εφησυχασμού θα ρωτήσουμε ευθέως τους εκκλησιαστικούς ταγούς οι οποίοι υποτίθεται κόπτονται για τους "..αδελφούς λαθρομετανάστες", "...τους αδελφούς του Χριστού", "...και ο Χριστός μετανάστης ήταν.." και λοιπά πολύ χαριτωμένα, και να μας απαντήσουν πως ένας λαθρομετανάστης χωρίς χαρτιά και οικογένεια, είναι δυνατόν να κάνει δήλωση άρνησης δωρεάς και να σωθεί από τον κανιβαλισμό, αν τον βρουν τραυματισμένο στον δρόμο και τον χαρακτηρίσουν ώς "εγκεφαλικά νεκρό; 

Βεβαίως η ερώτηση ισχύει και για τους (ελάχιστους ευτυχώς) εκκλησιαστικούς ταγούς οι οποίοι εμφανίζονται ως τηλεοπτικοί αστέρες να δηλώνουν ότι "απλώς δεν είναι έτοιμος ο ελληνικός λαός να δεχτεί τον νόμο της "εικαζόμενης συναίνεσης", μειώνοντας και την νοημοσύνη του Ορθόδοξου πληρώματος της Εκκλησίας, αλλά κυρίως σπέρνοντας "καινές (ή κενές) διδασκαλίες" περί σωματικού θανάτου, όταν σαφώς γνωρίζουν ότι σύμφωνα με την Ορθόδοξη παράδοση και τους όλους τους Πατέρες σωματικός θάνατος είναι η στιγμή του χωρισμού της ψυχής από το σώμα.

 __________________________
Λήψη οργάνων θανόντα με συναίνεση οικογένειας

Στη ρητή διαβεβαίωση ότι αφαίρεση οργάνων από αποβιώσαντα δότη χωρίς τη συναίνεση της οικογένειάς του δεν προβλέπεται από τη νομοθεσία, προχώρησε χθες ο Εθνικός Οργανισμός Μεταμοσχεύσεων με αφορμή την έναρξη ισχύος της διάταξης του σχετικού θεσμικού πλαισίου για την «εικαζόμενη συναίνεση» από το ερχόμενο Σάββατο. Οπως διευκρινίζει σε ανακοίνωσή του ο ΕΟΜ, σύμφωνα με τον νόμο «η αφαίρεση ενός ή περισσοτέρων οργάνων από ενήλικο, θανόν πρόσωπο πραγματοποιείται εφόσον, όσο ζούσε, δεν είχε εκφράσει την αντίθεσή του και κατόπιν συναίνεσης της οικογένειάς του». Η αντίθεση στην αφαίρεση οργάνων μπορεί να εκφραστεί από τον οποιοδήποτε ανά πάσα στιγμή με μία σχετική δήλωση στον ΕΟΜ και διασφαλίζει ότι στην περίπτωση που ο πολίτης αποβιώσει και είναι ιατρικά σε θέση να δωρίσει τα όργανά του, δεν θα πραγματοποιείται λήψη οργάνων. Ωστόσο τονίζεται από τον ΕΟΜ ότι ανεξάρτητα από την ύπαρξη αρνητικής δήλωση ή όχι, η λήψη οργάνων δεν θα γίνεται σε περίπτωση άρνησης της οικογένειας.
Ο ΕΟΜ, σχολιάζοντας ανακοινώσεις φορέων που αναφέρονται σε αυτόματη αφαίρεση οργάνων εάν δεν υπάρχει αρνητική δήλωση, εκφράζει τη λύπη του «καθώς στο γενικότερο πλαίσιο “εκφοβισμού” του κοινού χρησιμοποιείται ως μέσο και ο θεσμός της Δωρεάς Οργάνων. Είναι μάλιστα ιδιαίτερα δυσάρεστο, να κυκλοφορούν, αβίαστα και απερίσκεπτα, ακόμα και από επίσημους φορείς ανακοινώσεις, οι οποίες έχουν ως αποτέλεσμα τον αποπροσανατολισμό του κοινού από τον ανιδιοτελή σκοπό της Δωρεάς Οργάνων. Τελικοί αποδέκτες της ζημιάς αυτής δεν είναι άλλοι από τους πάσχοντες ασθενείς, οι οποίοι εναποθέτουν τις ελπίδες τους, για τη σωτηρία της ζωής τους στην ανεύρευση ενός μοσχεύματος».

Καθημερινή 29-05-2013 (http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_2_29/05/2013_521998)
πηγη

Όλα είναι ένα τέχνασμα για να χάσουμε τα ακίνητα.

Σύμφωνα με τους πιο κάτω λογικούς συλλογισμούς αποδεικνύεται παραχρήμα ότι ο στόχος των ντόπιων και ξένων «προστατών» μας είναι να μας αρπάξουν τα ακίνητά μας, φτιάχνοντας, μέσω της κυβέρνησης, διάφορους νόμους. Νόμους, εναντίον των οποίων δεν υπάρχουν συνταγματικά εχέγγυα για να τους αποτρέψουν.

Η κυβέρνηση, σε συνεννόηση με τους δανειστές, επιβάλει συνεχώς όλο και περισσότερους φόρους, χαράτσια, εισοδηματικά τεκμήρια και λοιπές επιβαρύνσεις, αφαίρεση φοροελαφρύνσεων κ.λ.π.. Η Δικαιοσύνη από το άλλο μέρος τα βλέπει όλα συνταγματικά και νόμιμα και δεν αντιδρά. Άρα ο πολίτης δεν έχει κάποια προστασία, ούτε συνταγματική ούτε δικαστική απέναντι στον κρατικό εξαναγκασμό. Για να πληρωθούν όμως όλα αυτά απαιτούνται να έχουν οι πολίτες χρήματα. Αλλά χρήματα δεν υπάρχουν. Η ανεργία αυξάνεται, οι μισθοί μειώνονται, οι ελεύθεροι επαγγελματίες είναι χωρίς δουλειές και φυτοζωούν. Η ρευστότητα εξαφανίστηκε. Από πού λοιπόν θα βρεθούν τα χρήματα; Μόνο μια πηγή χρημάτων υπάρχει. Οι καταθέσεις των πολιτών στις τράπεζες. Ας δούμε όμως τι συμβαίνει εκεί, άσχετα με το αν υπάρχουν ή όχι στην πραγματικότητα τα χρήματα αυτά στις τράπεζες αυτή τη στιγμή.

Σύμφωνα με στοιχεία της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών (ΕΕΑ) που δημοσιεύτηκαν πέρυσι τον Αύγουστο (σχετικό δημοσίευμα μπορείτε να δείτε εδώ)
: 1) το 81,5% των Ελλήνων αποταμιευτών δεν ξεπερνούσαν τα 2.000 ευρώ, 2) το 11,3% των καταθετών διέθετε στους λογαριασμούς του μεταξύ 2.001 και 10.000 ευρώ. Αυτό σημαίνει ότι το σχεδόν το 93% των φυσικών προσώπων στη χώρα μας δεν έχουν περισσότερα από 10.000 στις ελληνικές τράπεζες. 3) το 5,9% διαθέτει καταθέσεις μεταξύ των 10.001 και των 50.000 ευρώ, 4) το 0,9% έχει στους λογαριασμούς του καταθέσεις μεταξύ των 50.001 και των 100.000 ευρώ και 5) μόλις το 0,4% των αποταμιευτών διαθέτει ποσά που υπερβαίνουν τις 100.001 ευρώ.

Τι βλέπουμε λοιπόν; Βλέπουμε πως η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων πολιτών που ξεπερνά πολύ το 90% δεν θα μπορέσει με μαθηματική βεβαιότητα να ανταποκριθεί στην πληρωμή των υπέρογκων βαρών που επιβάλουν συνεχώς κυβέρνηση και δανειστές. Οι τελευταίοι το γνωρίζουν πολύ καλά αυτό.

Επομένως που οδηγούμαστε; Οδηγούμαστε με μαθηματική ακρίβεια στην απώλεια των ακινήτων, τα μόνα αξιόλογα περιουσιακά αντικείμενα που έχουμε. Εξάλλου πρόσφατα ψηφίστηκε νόμος σύμφωνα με τον οποίο, το δημόσιο αποκτά το δικαίωμα να προβαίνει, πέρα από την άμεση κατάσχεση των καταθέσεων και σε άμεση εκποίηση των ακινήτων των οφειλετών του δημοσίου. Αυτά για όσους έχουν ακίνητα. Όσοι δεν έχουν θα μπουν στα νέα στρατόπεδα συγκέντρωσης οφειλετών του δημοσίου που θα δημιουργηθούν. Είναι δηλαδή ολόκληρη η κοινωνία εγκλωβισμένη σε ένα μεγάλο στρατόπεδο κρατικού εξαναγκασμού.

Δεν ξέρουμε πως το βλέπετε εσείς, αλλά εμείς βλέπουμε μια τεράστια τεχνητή κρίση για να χάσουμε τα ακίνητα για τα οποία στερηθήκαμε τις χαρές μιας ζωής. Αξίζει άραγε να το επιτρέψουμε αυτό; Δεν πρέπει άραγε να αντιδράσει η κοινωνία;

Αν δεν εγερθούμε από το λήθαργο που μας έχουν ρίξει, σύντομα θα βρεθούμε προ απροόπτου.

Πέτρος Χασάπης

Καταργείται οριστικά το Α' Σώμα Στρατού στην Κοζάνη και το Β' Σώμα στη Βέροια!!!





Ομόφωνα εγκρίθηκε από το ΚΥΣΕΑ, το οποίο συνεδρίασε υπό τον Α.Σαμαρά, η νέα δομή των Ενόπλων Δυνάμεων, η οποία προβλέπει και την οριστική κατάργηση του...
Α' Σώματος Στρατού που έχει ως έδρα την Κοζάνη.

Επίσης, εγκρίθηκε μία σειρά προγραμμάτων που αφορούν σε ανταλλακτικά και την τεχνική υποστήριξη υφιστάμενων οπλικών συστημάτων.

Στο πλαίσιο της νέας δομής δυνάμεων:
Στο Στρατό Ξηράς:
Καταργούνται τα Στρατηγεία των Α' και Β' Σωμάτων. Στις έδρες των δύο Σωμάτων εξακολουθούν να παραμένουν άλλες μονάδες.
Οι δυνάμεις που διατίθενται στην 1η Στρατιά κατηγοριοποιούνται κατά είδος τακτικής αποστολής σε δυνάμεις άμυνας, δυνάμεις αντίδρασης και δυνάμεις ασφαλείας.
Καταργείται το Διακλαδικό Επιχειρησιακό Στρατηγείο Άμεσης Αντίδρασης.
Συγκροτείται η Διακλαδική Διοίκηση Ειδικών Επιχειρήσεων.
Διαλύεται η Διοίκηση Στρατιωτικών Εργοστασίων η οποία ενσωματώνεται στο Στρατηγείο της ΑΣΔΥΣ ως ειδικό Επιτελείο.
Καταργείται η 70ή Στρατιωτική Διοίκηση που έχει έδρα την Αθήνα και στην έδρα της παραμένει η Σχολή Πυροβολικού.
Καταργείται η 2η Ταξιαρχία Υποστήριξης, η οποία έχει έδρα την Κοζάνη και στην έδρα της μεταφέρεται η 9η Μηχανοποιημένη Ταξιαρχία.
Καταργείται η 97η Στρατιωτική Διοίκηση που έχει έδρα τη Χαλκίδα και στην έδρα της παραμένει η Σχολή Πεζικού.
Μεταφέρεται στη Θεσσαλονίκη η Μεραρχία Υποστήριξης (ΜΕΡΥΠ) -που σήμερα έχει έδρα τη Λαμία- και στην έδρα της παραμένουν το Κέντρο Εκπαίδευσης Υλικού Πολέμου καθώς και μονάδες διοικητικής μέριμνας.
Μεταπίπτει σε Σύνταγμα η 10η Ταξιαρχία Πεζικού η οποία έχει έδρα τις Σέρρες.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, στο Πολεμικό Ναυτικό οι όποιες καταργήσεις και μετασχηματισμοί πραγματοποιούνται μέσα στους ίδιους κτιριακούς σχηματισμούς-συγκροτήματα στο Ναύσταθμο και στο Κ/Ε Κανελλόπουλος.

Μεταξύ άλλων στο Αρχηγείο Στόλου:
Καταργείται η Μοίρα Υποστήριξης της Διοίκησης Φρεγατών και τα πλοία της ενσωματώνονται στις δύο Μοίρες Φρεγατών που διατηρούνται.
Καταργείται η μία εκ των τριών μοιρών της Διοίκησης Ταχέων Σκαφών.
Καταργείται η 353η Μοίρα Ναυτικής Συνεργασίας και εντάσσεται ως Μοίρα Αεροσκαφών Ναυτικού στη Διοίκηση Αεροπορίας Ναυτικού.

Στην Πολεμική Αεροπορία οι όποιοι ανασχηματισμοί και οι όποιες αναδιατάξεις και αλλαγές διοικητικών δομών πραγματοποιούνται μέσα στους ήδη υπάρχοντες σχηματισμούς, δηλαδή στο ΑΤΑ (Λάρισα), στη ΔΑΥ (Ελευσίνα), στη ΔΑΕ (Τατόι).



το ειδαμε εδω

Σάββατο 1 Ιουνίου 2013

ΕΝΤΟΛΗ ΤΗΣ ΤΡΟΪΚΑ.....OLE ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ : ΜΑΖΙΚΟ,ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΦΑΚΕΛΩΜΑ ΓΙΑ 7,4 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ - ΤΟ ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΕΑΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΠΔΠΧ



 " Σε πλήρες φακέλωμα 4,2 εκατομμυρίων  ενεργών  ασφαλισμένων και 3,2 εκατομμυρίων  συνταξιούχων, προχωρά η κυβέρνηση κατ΄απαίτησιν της τρόικας μέσω της Εθνικής Αναλογιστικής Αρχής του υπ. Εργασίας, προκειμένου να εκπονήσει άμεσα  αναλογιστικές μελέτες  σε όλα τα ασφαλιστικά  ταμεία σχεττικά με τη βιωσιμότητα τα ερχόμενα χρόνια  του  συντξιοδοτικού συστήματος στη χώρα μας...(Θ.Πασχάλης -Ελευθεροτυπία 1/6/2013)
Και επειδή όπως  έχουμε τονίσει  κατά καιρούς στην "Κλασσικοπερίπτωση",   όλες οι μεταπολεμικές  κυβερνήσεις  είχαν  και έχουν   μεγάλη "ευαισθησία" σχετικά  με την  ιδιωτική  μας ζωή και τα  προσωπικά  μας δεδομένα, η  εποπτευόμενη και  ελεγχόμενη  απο τις   κυβερνητικές  δυνάμεις  του "συνταγματικού  τόξου"  Εθνική Αναλογιστική  Αρχή, πρίν αρχίσει  να μας φακελώνει  ( πράγμα  που κατά τη γνώμη μας ήδη έχει κάνει), ζητά  την  άδεια  απο την  άλλη  δήθεν ανεξάρτητη  αρχή για  να  προχωρήσει  χωρίς  τύψεις στο "θεάρεστο" έργο της. 


Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δημοφιλείς αναρτήσεις Τελευταίων 30 ημερών

VIDEO ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ MEGASFILIPPOS & APROGRAMMATISTA ΣΤΟ YOU TUBE

4'ΝΕW ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ (7' ΩΡΕΣ) 'ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ;;;ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΗΛΘΕΝ;;; ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ...

ΟΜΙΛΙΕΣ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΑΔΑΜ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΦΙΛΟΛΟΓΟΥ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΞΤΕ ...

ΟΜΙΛΙΕΣ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΑΔΑΜ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΦΙΛΟΛΟΓΟΥ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΞΤΕ ...
Ο Κώστας Αδάμ είναι καθηγητής θεολόγος φιλόλογος, πνευματικο τέκνο του Μακαριστού Αρχιμανδρίτου πατρός Επιφανίου Θεοδωρόπουλου,και του Π. Αυγουστινου καντιωτη,είναι πάρα πολλά χρόνια ιεροκύρηκας της Ιεράς Μητροπόλεως Μεσογαίας και Λαυρεωτικής. Έχει διατελέσει λυκειάρχης στο Κορωπί. Είναι Μελετητης των Αγιων Πατερων Της Ορθοδοξιας Και Της Αγιας Γραφης,Ανθρωπος Με Αληθινο Προσωπικό Χριστιανικό Βίωμα.

ΟΜΙΛΙΕΣ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ ΠΑΤΗΡ ΣΑΒΒΑ ΑΧΙΛΛΕΩΣ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΦΙΛΟΛΟΓΟΥ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΞΤΕ..

ΟΜΙΛΙΕΣ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΕΠΙΣΚ.ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΗ.ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΞΤΕ..

Βασίλειος Ατζακλής - ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ

Βασίλειος Ατζακλής - ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ
Οι βιντεοσκοπημένες Εκπομπές του Αναγνωστου Του Ραδιοφώνου Της Πειραϊκης Εκκλησίας Βασίλη Ατζακλή, Και Κάθε Παραγωγή Δική Του Θα προστίθεται Εδώ!.

Αντίβαρο

ΑΠΑΝΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

Το Zωντανό Iστολόγιο

paterikoslogos.com - Δ. Συζητήσεις

Χριστιανική Φοιτητική Δράση

Orthodox Mission-Ορθόδοξη Ιεραποστολή

επικαιρότητα

ΛΙΣΤΑ (1') Διάφορα Ιστολογία.. Φιλικά και μη Φιλικά

ΛΙΣΤΑ (2') Διάφορα Ιστολογία.. Φιλικά και μη Φιλικά

ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ

SKEFTOMASTEELLHNIKA.GR

Madata.GR

Greek Alert

BBC News - Home

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΕΣΧΑΤΟΛΟΓΙΚΑ - ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΑ

ΠΑΤΕΡΙΚΑ