Πέμπτη 14 Ιουνίου 2012

Κινδυνεύουν με σφαγή 400.000 Ελληνορθόδοξοι στην Συρία από ακραίους ισλαμιστές


Με άμεσο αφανισμό κινδυνεύουν στη Συρία οι χριστιανικές κοινότητες ορθοδόξων, καθολικών, κοπτών κλπ, που αριθμούν2,25 εκατ. ανθρώπους σε περίπτωση που επικρατήσει το αντάρτικο της Μουσουλμανικής Αδελφότητας που υποστηρίζεται βέβαια από τους δυτικούς, κυρίως τη Γαλλία και τις ΗΠΑ, αλλά και όλα τα αραβικά κράτη με φιλοδυτικά καθεστώτα. Ανάμεσά τους και ένας μεγάλος αριθμός Ελληνορθοδόξων που κυμαίνεται μεταξύ 300 και 400.000 πιστών.

Μόνο μέχρι σήμερα έχουν εκδιωχθεί 138.000 χριστιανοί έχουν εκδιωχθεί από τις εστίες τους, ενώ παράλληλα καταστρέφονται συστηματικά χριστιανικές εκκλησίες, όπως αναφέρουν απόλυτα έγκυρες πηγές του ΟΗΕ. Ειδικά στην πόλη Χομς, έχει συντελεστεί ήδη σφαγή εκατοντάδων χριστιανών από τους αντικαθεστωτικούς της Μουσουλμανική Αδελφότητας και κανένας δυτικός δεν έχει ενοχληθεί σε μία χώρα όπου το 10% είναι χριστιανοί σε σύνολο 22,5 εκατ. ψυχών.

Χαρακτηριστικό είναι ότι το κατά τα άλλα λαλίστατο κατά του συριακού καθεστώτος ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών, δεν έχει αρθρώσει ούλε λέξη για το δράμα και για τον κίνδυνο που διατρέχουν οι ομόδοξοι Σύροι, ούτε βέβαια δεν έχει πει κάτι για τον κίνδυνο που βιώνει η μη φίλα προσκείμενη στους φανατικούς μουσουλμάνους ελληνική κοινότητα της Συρίας.

Ο γαλλικής καταγωγής καθολικός επίσκοπος Philippe Tournyol-Clos δήλωσε σχετικά ότι: "Η εικόνα που παρουσιάζουν οι χριστιανικές κοινότητες είναι εικόνα απόλυτης ερημιάς. Η εκκλησία του Μαρ Ελιάν έχει μισοκαταστραφεί, ενώ η εκκλησία της Παναγίας της Ειρήνης εξακολουθεί να είναι κατειλημμένη από τους αντάρτες.
 
Τα σπίτια των χριστιανών έχουν καταληφθεί από τους αντάρτες οι οποίοι βιάζουν και δολοφονούν όποιον η όποια τους αντιστέκεται από τους χριστιανούς. Η περιοχή της Χαμιντιέ συνεχίζει να τελεί υπό κατοχή ένοπλων ομάδων, ανεξάρτητων μεταξύ τους, βαριά οπλισμένων, οι οποίες συμπεριλαμβάνονται σε λίστα μισθοδοσίας του Κατάρ και της Σαουδικής Αραβίας.
Οι περισσότεροι από τους χριστιανούς (138.000 περίπου) έχουν καταφύγει στη Δαμασκό και τον Λίβανο, ενώ άλλοι κατέφυγαν σε αγροτικές περιοχές γύρω από τις πόλεις".

Και ο επίσκοπος συνεχίζει: "Έχουν καταγραφεί δεκάδες ομολογίες, σύμφωνα με τις οποίες η Λιβύη, το Κατάρ και τα ΗΑΕ, έχει χρήματα, όπλα, και αντάρτες με σκοπό την ενίσχυση του αυτοαποκαλούμενου "Ελεύθερου Συριακού Στρατού," και η Μουσουλμανική Αδελφότητα έχει συμμετάσχει και εξακολουθεί να παίρνει ενεργό μέρος στις μάχες, όπως συνέβη και στη δεκαετία του 1980, όταν τελικά νικήθηκαν στη Συρία".

Σε ό,τι αφορά τις κατηγορίες που απευθύνονται εναντίον των εξτρεμιστικών ομάδων, για ένα θρησκευτικό πόλεμο με άμεσο στόχο τους Χριστιανούς, η αφήγηση του επισκόπου επιβεβαιώνεται και σε σχετικό δημοσίευμα των Los Angeles Times με τίτλο "Η εκκλησία εκφράζει φόβους για συστηματική εθνοκάθαρση εναντίον των χριστιανών στην πόλη Χομς".

Επίσης το περιοδικό New Yorker, ήδη από το 2007, ανέφερε σε δημοσίευμά του ότι η Δύση γνώριζε πολύ καλά εκ των προτέρων ότι οι ξένοι εξτρεμιστές μουσουλμάνοι διαφόρων αιρέσεων, που ήταν έτοιμοι να ανατρέψουν το καθεστώς Άσαντ στη Συρία, ήταν στην πραγματικότητα τρομοκράτες και θα προκαλούσαν μεγάλη αιματοχυσία στη χώρα. Στο δημοσίευμα γινόταν επίσης αναφορά στο γεγονός ότι η Δύση, ήδη από το 2007, υποστήριζε πλήρως τη Μουσουλμανική Αδελφότητα.

Μετάξύ των 2,25 εκατ. χριστιανών βρίσκονται και 300.000 - κατ'άλλες πηγές 400.000 - περίπου Ελληνορθόδοξοι οι οποίοι βιώνουν τον τρόμο στις περιοχές που έχουν τεθεί υπό τον έλεγχο των φανατικών μουσουλμάνων ανταρτών. Ήδη υπολογίζεται ότι μεταξύ των 14.000 ανθρώπων που έχουν χάσει τις ζωές τους από τότε που ξεκίνησε το αντάρτικο, βρίσκονται και 100-150 Ελληνορθόδοξοι των οποίων η τύχη αγνοείται εδώ και πολλούς μήνες.

Για την πτυχή αυτού του δράματος σε βάρος των χριστιανών, δεν μιλάει κανείς ούτε στην Δύση ούτε στην Ελλάδα, όπου τα μεγάλα ΜΜΕ καταπίνουν "αμάσητη" την προπαγάνδα των ισλαμιστών και βέβαια των δυτικών πρακτορείων ειδήσεων, όταν το παράδειγμα της Λιβύης είναι τόσο πρόσφατο: Το μόνο που ενδιέφερε τους δυτικούς ήταν να ελέγξουν τις περιοχές των πετρελαίων. Η υπόλοιπη χώρα βιώνει μια χαοτική κατάσταση με διάφορες ένοπλες ομάδες και φυλές να ελέγχουν διάφορες περιοχές μέσα σε ένα καθεστώς τρόπου και ισλαμικού φονταμενταλισμού...

ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΔΗΣΗ: ΣΗΜΕΡΑ 14 ΙΟΥΝΙΟΥ 2012 ΤΟ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΜΑΣ ΜΕ ΝΕΑ (ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΜΕ ΤΗΝ "ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ")


Η ολοκλήρωση της κατοχής  έρχεται.
  Απο το επόμενο  φθινόπωρο
 η "Κάρτα του Πολίτη"


Δύο ημέρες  πριν τις κρισιμώτερες  εκλογές  της νεώτερης ιστορίας της Ελλάδας και εν μέσω  μιας   γιγαντιαίας  τρομοκρατικής επίθεσης  εναντίον του Ελληνικού  λαού , το  υπηρεσιακό  υπουργείο  προστασίας του πολίτη , ανακοίνωσε  ότι απο το επόμενο φθινόπωρο θα επιβληθεί τελικά  η Κάρτα Του Πολίτη, μόνο που την ονόμασαν  "νέα ταυτότητα".

Έτσι λοιπόν και στα "μουλωχτά", όπως  συνηθίζεται  να περνούν  μνημόνια , και δαιμόνια,πριν  απο λίγο, το  υπουργείο "προστασίας" του πολίτη  δημοσίευσε ένα λακωνικό δελτίο  τύπου, με το οποίο μας ενημερώνει ότι  απο το επόμενο φθιόπωρο θα αρχίσει η αντικατάσταση των  ταυτοτήτων μας με τις "νέου τύπου" ταυτότητες οι  οποίες όπως  χαρακτηριστικά αναφέρει θα έχουν "την μορφή πιστωτικής κάρτας".
Όλα οσα λέγαμε  και μας θεωρούσαν μερικοί γραφικούς ή συνωμοσιολόγους , ιδού  πως γίνονται  πραγματικότητα.
Αυτή η "νέα ταυτότητα"  δεν θα είναι παρά η  πολυδιαφημισμένη  απο τον  εντολοδόχο και τέως κατοχικό πρωθυπουργό  Παπανδρέου "Κάρτα Του Πολίτη".
Ετοιμαστείτε  και οπλισθείτε με αγωνιστικό φρόνημα, διότι  απο το επόμενο φθινόπωρο  ή θα πρέπει να  δεχτείτε  το  ηλεκτρονικό μαρκάρισμα και την ηλεκτρονική χειροπέδα ή  θα πρέπει να αρνηθείτε  την  παραχώρηση  του Θεόσδοτου δώρου της ελευθερίας   που  θα είναι   το "αντίτιμο"  για να πάρετε  τη "νέα ταυτότητα".

Σάββατο 5 Μαΐου 2012

( ΒΙΝΤΕΟ ) ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΑΝΟΥ ΚΑΜΜΕΝΟΥ 'ΣΤΟΝ ΕΝΙΚΟ' ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΦΑΚΕΛΩΜΑ!!!....ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΥΝΑΣΤΕΙΑ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΟΤΡΑΠΕΖΙΤΩΝ ΣΑΤΑΝΙΣΤΩΝ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΟΙΑΣ ROTHCHILD........



ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΡΔΟΥ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Κου ΠΑΝΟΥ ΚΑΜΜΕΝΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ "ΣΤΟΝ ΕΝΙΚΟ" ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΕ : ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ.....

"Δεν ψήφισα την συνθήκη σέγκεν"


''Διότι είμαι κατά της Κάρτας του
πολίτη και της Νέα τάξης πραγμάτων,


που επιδιώκουν την πλήρη παρακολούθηση
και το φακέλωμα των πολιτών.''
( ΣΤΟ 58ο ΛΕΠΤΟ ΤΟΥ ΒΙΝΤΕΟ )



anti-ntp.blogspot.com
ΑΥΤΑ ΔΗΛΩΣΕ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΙΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΤΡΟΠΟ ΣΕ ΖΩΝΤΑΝΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ.

ΤΟ ΝΕΟ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΕΛΛΗΝΑ ΩΣ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ.....

@ ΑΠΟ BLOG - ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ

ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟ 1:05:15 ΤΟΛΜΑΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΟΝΟΜΑ ΠΟΥ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΟΛΜΟΥΝ......


....ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΥΝΑΣΤΕΙΑ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΟΤΡΑΠΕΖΙΤΩΝ ΣΑΤΑΝΙΣΤΩΝ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΟΙΑΣ ROTHCHILD........

ΜΑΚΑΡΙ ΣΤΑ ΟΣΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕ Ο ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΚΥΡΙΟ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝΕ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΜΟΝΟΛΟΓΟΥΝ......

ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΧΤΟΥΝΕ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΜΕ. ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΛΕΕΙ ΠΟΛΛΑ.

ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝΕ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΕΙΝΑΙ.....

Α) ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΣΤΟΥΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΥΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΟΡΓΑΝΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ.

Β) ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΦΑΚΕΛΩΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ. ΤΗΝ ΑΡΣΗ ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΗ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ.
Γ) ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΤΑ ΔΑΝΕΙΚΑ.

Δ) ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΕΞΕΛΕΓΤΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΕΙΣΟΔΟ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΜΜΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΙΑΚΙΝΟΥΝΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝΕ ΤΗΝ ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΠΛΕΟΝ ΕΧΕΙ ΕΞΑΠΛΩΘΕΙ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

Ε) ΠΩΣ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΡΑΤΟΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΣΕΙΣ.

Δ) ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΥΤΟ.

Σάββατο 7 Απριλίου 2012

ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ


Στην κατάσταση που σήμερα βρισκόμαστε, όλοι (οι μη προνομιούχοι Έλληνες) δηλαδή το 98% του Ελληνικού λαού, σκεπτόμαστε, τί μπορούμε να κάνουμε, για να σώσουμε την χώρα μας, που ενώ τόσες χιλιάδες χρόνια κατώρθωνε να επιβιώνει ενάντια στα στίφη των εχθρών μας, από όλες τις διευθύνσεις και από όλες τις φυλές, σήμερα κινδυνεύει να αφανισθεί από τον παγκόσμιο χάρτη, σε καιρό ειρήνης ;
Αυτό (το σε καιρό ειρήνης) είναι η μεγαλύτερη φώλα, το μεγαλύτερο δόλωμα, που δυστυχώς έχουμε καταπιεί αμάσητο.
Δυστυχώς δεν διανύουμε καιρό ειρήνης, αλλά αντιθέτως, καιρό ολομέτωπου πολέμου εναντίον μας, που όμως, διαφέρει από τους πολέμους που χιλιάδες χρόνια τώρα κάναμε εναντίον των πάσης φύσεως εχθρών μας, και η ουσιώδης διαφορά αυτού του πολέμου από τους άλλους (που τον κάνει και πιο επικίνδυνο) είναι αφενός ότι είμαστε άοπλοι εναντίον πάνοπλων και λυσσαλέων εχθρών και αφετέρου ότι οι εχθροί αυτοί (που φρόντισαν να μας έχουν άοπλους απέναντί τους) εμφανίζονται ως φίλοι μας, που προσπαθούν δήθεν να μας σώσουν (από αυτούς να δούμε ποιος θα μας σώσει) και μάλιστα οι πιο επικίνδυνοι από αυτούς, βρίσκονται εντός των τειχών και πολλοί από αυτούς κατέχουν ύπατα αξιώματα.  
Δυστυχώς και προ ακόμα της εποχής του Μέττερνιχ, υπήρχαν και ακόμα υπάρχουν, ανθΕλληνικοί μηχανισμοί σε παγκόσμια κλίμακα. Όμως με μία προσεκτική παρατήρηση και με λογικά επιχειρήματα, καταλήγουμε στο θλιβερό συμπέρασμα, ότι ο πλέον ανθΕλληνικός μηχανισμός, που ως εκ της φύσεώς του, είναι και ο πλέον αποτελεσματικός, είναι δυστυχώς το Ελληνικό κράτος.
Κανένας εχθρός του Ελληνικού λαού δεν τον πολεμά σήμερα τόσο λυσσαλέα και δυστυχώς τόσο αποτελεσματικά, όσο ο θεματοφύλακας της ασφάλειάς του,  το Ελληνικό (που πιο ορθά θα το λέγαμε ανθΕλληνικό) κράτος.
Δεν θα ήταν σκόπιμο να προβώ σε αναλύσεις των παραπάνω, εξάλλου λίγο πολύ όλοι τα έχουμε νοιώσει στο πετσί μας.
Εδώ λοιπόν ερχόμαστε στο κομβικό σημείο. Τί πρέπει να κάνουμε ;
Η προσωπική μου άποψη (και πιστεύω και των περισσοτέρων) είναι ότι πρέπει να ανατρέψουμε την κρίση αξιών που εντέχνως (αλλά και με την δική μας χαλαρότητα) κατώρθωσαν να μας επιβάλουν και που ευθύνεται κυρίως για την εν γένει κρίση. Και σε ένα πολίτευμα που θέλει να αποκαλείται δημοκρατικό, δεν νοείται να απουσιάζει η πρωταγωνίστρια. Η δημοκρατία. Εκτός βέβαια αν κάποιος πιστεύει (αφελώς κατά την γνώμη μου) ότι έχουμε δημοκρατία.
Με κάποιον που έχει αυτήν την γνώμη χρειάζεται πολύς χρόνος και κόπος για να τον μεταπείσω και δεν τα διαθέτω.
Προχωρώ λοιπόν απευθυνόμενος στους υπόλοιπους και ερωτώ :
1.     Ποιος έχει διαβρώσει την κοινωνία προωθώντας την αναξιοκρατία, το ρουσφέτι, την πίσω πόρτα, το πελατειακό ανήθικο κράτος ; Προφανώς τα κόμματα.
2.     Ποιος ευθύνεται για τον κομματικό, εργοδοτικό και πολλάκις κρατικό συνδικαλισμό, που αντί να προστατεύει τους εργαζόμενους, τοποθετείται απέναντί τους και αντί να είναι προστάτης τους, είναι δυνάστης τους ;  Προφανώς τα κόμματα. Εξάλλου τα μεγαλύτερα στελέχη τους υπήρξαν, εργατοπατέρες του προαναφερθέντος συνδικαλισμού. (Ο εν λόγω συνδικαλισμός είναι μια προέκταση του κοινοβουλίου) που δυστυχώς για τον άμοιρο λαό, το μετατρέπει σε κυνοβούλιο  έτοιμο να τον κατασπαράξει.
3.     Ποιος ευθύνεται για τον ξεπουλημένο ξεσηκωμό των εργαζόμενων σε αγωνιστικές δήθεν κινητοποιήσεις (εκ των προτέρων καταδικασμένες) αφού εν πολλοίς έχουν συμφωνηθεί με την εργοδοσία η οποία πλουσιοπάροχα αμοίβει τους εργατοπατέρες για τις πιστές υπηρεσίες τους ; Προφανώς τα κόμματα, αφού βάσει νόμου, ο συνδικαλισμός αποτελείται από κλαδικές. Δηλαδή παραρτήματα των κομμάτων.
4.     Ποιος  ευθύνεται για τις ερήμην του λαού προδοτικές παραχωρήσεις εθνικής κυριαρχίας σε τροϊκανούς και άλλους εχθρούς του τόπου ; Προφανώς τα κόμματα.
5.     Ποιος ενώ ο λαός υποφέρει τα πάνδεινα, έχει νομοθετήσει και εισπράττει από αυτόν, κολσσιαίο χαράτσι για την ενίσχυση των κομμάτων ; Προφανώς τα κόμματα.
6.     Ποιος ευθύνεται για τις αλλαγές του εκπαιδευτικού μας συστήματος και κάθε είδους εθνικής στρατηγικής μετά από κάθε εκλογική αναμέτρηση ; Προφανώς τα κόμματα.
7.     Ποιος καλύπτει όλους τους υπεύθυνους για όλες τις εθνικές συμφορές και προδοσίες κατά της πατρίδας, μετατρέποντας βουλευτές και υπουργoύς σε ανεύθυνα πιόνια; Προφανώς τα κόματα.
Νομίζω, ότι για έναν καλόπιστο συζητητή, δεν χρειάζεται να επεκτείνουμε άλλο τον ατέλειωτο αυτόν κατάλογο.
Όλοι εύκολα καταλαβαίνουμε ότι αυτό που τα κομματόσκυλα μας παρουσιάζουν σαν το κύτταρο της δημοκρατίας, δηλαδή το κόμμα, όχι μόνο δεν είναι αυτό, αλλά είναι αντιθέτως ο μεγαλύτερος και αδυσσώπητος εχθρός της.
Πρέπει λοιπόν να απαλλαγούμε από αυτόν τον ολέθριο θεσμό (Έτσι κι΄αλλοιώς πάντα οι Έλληνες διδάσκουν πολιτισμό και δημοκρατία σε όλους τους λαούς της γης)
Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με δύο τρόπους :
Ο ένας είναι να επιβληθεί με την βία ή την απειλή βίας, όπως στα χρόνια το Όθωνα στις 3 του Σεπτέμβρη στο σύνταγμα, οπότε κάτω από την απειλή της βίας, ο λαός κέρδισε την παραχώρηση του συντάγματος, που στις μέρες μας οι εθνοπατέρες το έχουν κάνει κουρελόχαρτο.
Ο άλλος είναι ειρηνικός και πιο αποτελεσματικός, αλλά προϋποθέτει την σωστή ενημέρωση και καλή εκπαίδευση του λαού.
Ευελπιστώντας ότι απευθύνομαι σε Έλληνες με όλα τα χαρακτηριστικά των προγόνων μας, θα προσπαθήσω να εξηγήσω πως μπορούμε να παίξουμε μπάλα στο γήπεδό τους και να φέρουμε το πολυπόθητο διπλό σαν αποτέλεσμα.
Λοιπόν ο τρόπος που προτείνω είναι απλός, δημοκρατικός και νομίζω αποτελεσματικός (αν γίνει κατανοητός και ακολουθηθεί από όλους, ή τουλάχιστον από τους περισσότερους)
Και ο τρόπος αυτός συνίσταται στο εξής :
Στις προσεχείς εκλογές να προσέλθουμε όλοι και αφού πετάξουμε τα κομματικά ψηφοδέλτια, να αναγράψουμε στο λευκό τα εξής : Ψηφίζω την κατάργηση του θεσμού των κομάτων και την καθιέρωση ενιαίου ψηφοδελτίου (να ψηφίζω πρόσωπα)
Αν αυτό από τα 10 εκατομμύρια ψηφοφόρους, το κάνουν τα 6 εκατομμύρια (εξαιρώ 2 εκατομμύρια κομματικά βολεμένους και άλλα 2 εκατομμύρια εκείνους που δεν θα πεισθούν, ή που θα αδιαφορήσουν και νομίζω ότι με σωστή ενημέρωση του κόσμου μπορεί να επιτευχθεί κάτι τέτοιο) τότε αδέλφια συνΕλληνες το ποτάμι ξεκίνησε και δεν γυρίζει πίσω. Γιατί φωνή λαού, οργή Θεού.
Αυτή η κίνηση θα αποτελέσει ένα άτυπο, αλλά νόμιμο δημοψήφισμα, που δεν θα καταστεί δυνατό να αποκρυβεί ούτε από τον πιο πουλημένο δημοσιογράφο, ακόμα και αν στα επίσημα αποτελέσματα αυτή η δήλωση προσμετρηθεί στα λευκά – άκυρα, ένα τέτοιας έκτασης πάνδημο φαινόμενο, την επόμενη μέρα θα είναι το κύριο θέμα του παγκόσμιου τύπου και ασφαλώς η συνέχεια θα είναι νομοτελειακή. Αργά ή γρήγορα θα έλθει το ποθητό α;ποτέλεσμα.
Σκεφθείτε ότι αν αυτό επιτευχθεί, το κοινοβούλιο θα αποτελείται από 300 ανεξάρτητες προσωπικότητες που θα έχουν εκλεγεί  βάσει των προσωπικών τους ικανοτήτων και της προσωπικότητάς τους, χωρίς να είναι πιόνια κανενός, που πολύ δύσκολα θα είναι δυνατόν να ελεγχθούν από εχθρούς του έθνους. Επί πλέον θα είναι υπεύθυνοι για τις πράξεις τους, αφού δεν θα πολτοποιείται η όποια ευθύνη τους μέσα στην τεράστια χοάνη του κομματικού μηχανισμού. Δεν θα διεξάγεται αντιπολίτευση για την αντιπολίτευση, απεργίες για την απεργία, καταλήψεις για την κατάληψη και αν γίνονται αυτά, θα γίνονται όταν πραγματικά υπάρχει ανάγκη να γίνουν και χωρίς την παρουσία κουκουλοφόρων ή άλλων κακοποιών στοιχείων, που θα εκτρέπουν το νόημά τους. Η εθνική στρατηγική σε όλα τα θέματα, θα είναι πάγια (δεν θα αλλάζει με τις αλλαγές των κυβερνήσεων) και ο λαός δεν θα πληρώνει το χαράτσι της ενίσχυσης των κομμάτων, ούτε θα είναι απών σε αποφάσεις για θέματα που τον αφορούν. Ακόμη θα μειωθεί ή και θα εκλείψει το φαινόμενο του ρουσφετιού, αφού δεν θα υπάρχει ο κύριος μοχλός που το παράγει : Ο κομματικός μηχανισμός.
Αυτά και πολλά άλλα, θα κάνουν τον τόπο μας να προχωρήσει μπροστά και θα δώσουν στον ταλαίπωρο Έλληνα την περηφάνεια και την ελπίδα που δικαιούται και που του την στερούν οι σφουγγοκωλάριοι ( ντόπιοι και ξένοι) που σήμερα τον διαφεντεύουν φασιστικά και ξαδιάντροπα.
 Ακόμα θα σταματήσει η αιμορραγία της μετανάστευσης των Ελλήνων για μια καλλίτερη τύχη στο εξωτερικό και η αντικατάστασή τους από ορδές πεινασμένων από όλα τα σημεία της γης, που και αν ακόμα δεν είναι κακοποιοί, εξελίσσονται σε τέτοιους, ληστεύοντας και κακοποώντας ατιμώρητα τον λαό,  που παρά την δυστυχία του, τους υποδέχεται φιλικά. (ο Έλληνας ποτέ δεν υπήρξε ρατσιστής ή ξενόφοβος) Όμως πάντα πολέμησε ηρωϊκά όποιον επιβουλεύθηκε την ακεραιότητα της πατρίδας του, ή την ασφάλειά της.
Ο Θεός σώζοι την Ελλάδα  ! ! !       Γένοιτο

                                                                ΕΝΑΣ ΠΙΚΡΑΜΜΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΜΕ ΟΡΑΜΑ



Υ.Γ. Αυτά που εγώ πραγματεύομαι σε τρισήμισυ σελίδες, ο μεγάλος Εμμ. Ροϊδης πριν απο 150 περίπου χρόνια, τα περιέλαβε πολύ εύστοχα, σε  
        δυόμισυ γραμμές. Δέστε πώς:
               
                                                                               ΑΝΕΠΙΚΑΙΡΩΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΝ

                                                                                      Κόμμα κατά Ροϊδην

<<Κόμμα εστίν ομάς ανθρώπων, ειδότων να αναγιγνώσσκωσι και να ανορθογραφώσι, εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπό έναν οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν΄ αναβιβάσωσιν αυτόν διά παντός μέσου εις την έδραν  πρωθυπουργού, ίνα παράσχη αυτοίς τα μέσα, να ζώσι, χωρίς να σκάπτωσι>>



 ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
 
                                                     ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΟΥΣΣΟΣ 

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δημοφιλείς αναρτήσεις Τελευταίων 30 ημερών

VIDEO ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ MEGASFILIPPOS & APROGRAMMATISTA ΣΤΟ YOU TUBE

4'ΝΕW ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ (7' ΩΡΕΣ) 'ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ;;;ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΗΛΘΕΝ;;; ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ...

ΟΜΙΛΙΕΣ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΑΔΑΜ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΦΙΛΟΛΟΓΟΥ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΞΤΕ ...

ΟΜΙΛΙΕΣ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΑΔΑΜ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΦΙΛΟΛΟΓΟΥ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΞΤΕ ...
Ο Κώστας Αδάμ είναι καθηγητής θεολόγος φιλόλογος, πνευματικο τέκνο του Μακαριστού Αρχιμανδρίτου πατρός Επιφανίου Θεοδωρόπουλου,και του Π. Αυγουστινου καντιωτη,είναι πάρα πολλά χρόνια ιεροκύρηκας της Ιεράς Μητροπόλεως Μεσογαίας και Λαυρεωτικής. Έχει διατελέσει λυκειάρχης στο Κορωπί. Είναι Μελετητης των Αγιων Πατερων Της Ορθοδοξιας Και Της Αγιας Γραφης,Ανθρωπος Με Αληθινο Προσωπικό Χριστιανικό Βίωμα.

ΟΜΙΛΙΕΣ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ ΠΑΤΗΡ ΣΑΒΒΑ ΑΧΙΛΛΕΩΣ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΦΙΛΟΛΟΓΟΥ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΞΤΕ..

ΟΜΙΛΙΕΣ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΕΠΙΣΚ.ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΗ.ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΞΤΕ..

Βασίλειος Ατζακλής - ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ

Βασίλειος Ατζακλής - ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ
Οι βιντεοσκοπημένες Εκπομπές του Αναγνωστου Του Ραδιοφώνου Της Πειραϊκης Εκκλησίας Βασίλη Ατζακλή, Και Κάθε Παραγωγή Δική Του Θα προστίθεται Εδώ!.

Αντίβαρο

ΑΠΑΝΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

Το Zωντανό Iστολόγιο

paterikoslogos.com - Δ. Συζητήσεις

Χριστιανική Φοιτητική Δράση

Orthodox Mission-Ορθόδοξη Ιεραποστολή

επικαιρότητα

ΛΙΣΤΑ (1') Διάφορα Ιστολογία.. Φιλικά και μη Φιλικά

ΛΙΣΤΑ (2') Διάφορα Ιστολογία.. Φιλικά και μη Φιλικά

ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ

SKEFTOMASTEELLHNIKA.GR

Madata.GR

Greek Alert

BBC News - Home

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΕΣΧΑΤΟΛΟΓΙΚΑ - ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΑ

ΠΑΤΕΡΙΚΑ