Σελίδες

Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

ΠΛΕΟΝ,ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ ΕΠΕΣΑΝ! ΟΙ ΛΕΓΟΜΕΝΟΙ «ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΕΣ» ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΑΣΩΝΙΚΩΝ ΣΤΟΩΝ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΤΑΙ Η ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ "ΑΡΧΑΙΟΛΑΤΡΩΝ" ΑΠΟ ΤΑ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΕΚΤΟΝΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ!ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ:ΣΕ ΜΑΣΩΝΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΜΑΧΟΙ ΚΑΙ "ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΕΣ" ΜΑΡΙΑ ΤΖΑΝΗ ΚΑΙ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΑΤΡΟΠΟΥΛΟΣ!

 

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ:ΣΕ ΜΑΣΩΝΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΜΑΧΟΙ ΚΑΙ "ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΕΣ" ΜΑΡΙΑ ΤΖΑΝΗ ΚΑΙ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΑΤΡΟΠΟΥΛΟΣ!

ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΤΑΙ Η ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ "ΑΡΧΑΙΟΛΑΤΡΩΝ" ΑΠΟ ΤΑ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΕΚΤΟΝΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ!

Στις φωτογραφίες εικονίζονται η κυρία Μαρία Τζάνη (μαζί με τον Νικόλαο Βουργίδη,ΜΕΓΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟ ΤΗΣ "ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΤΟΑΣ" που φοράει την παραδοσιακή τεκτονική ποδιά) πανεπιστημιακός - γνωστή Χριστιανομάχος και ο ποιητής- συγγραφέας Δημήτρης Ιατρόπουλος γνωστός και αυτός για την Αντιχριστιανική του στάση σε ποικίλα θέματα:Οι φωτογραφίες ελήφθησαν εντός του Τεκτονικού Μεγάρου κατά την διάρκεια Εκδηλώσεων κι έχουν δημοσιευθεί από την Μεγάλη Στοά

Άλλη μία (προσέξτε το μασωνικό σύμβολο στην πόρτα):



ΠΛΕΟΝ,ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ ΕΠΕΣΑΝ!
ΚΑΙ Ο ΠΙΟ ΑΝΥΠΟΨΙΑΣΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΧΑΨΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ,ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΥΒΡΙΖΟΥΝ ΑΙΣΧΡΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ,ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥΣ!
Έχουν το θράσος και μιλάνε οι εν λόγω "Δωδεκαθειστές" για "εβραιοχριστιανούς",ΟΤΑΝ ΕΚΕΙΝΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΕ ΜΑΣΩΝΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ!!!
ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ,ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ Η ΑΡΡΗΚΤΗ ΣΧΕΣΗ ΣΙΩΝΙΣΜΟΥ-ΜΑΣΩΝΙΑΣ ΚΑΙ "ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΩΝ"!
Σκοπός τους,η κατασυκοφάντηση της ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ και ο διχασμός του ελληνικού λαού:Γι'αυτό άλλωστε και διατίθεται πακτωλός χρημάτων ΑΠΟ ΕΒΡΑΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ,όπως και συνεχείς εμφανίσεις σε εκπομπές (κυρίως του Χαρδαβέλα)!
ΣΗΜΕΙΩΣΗ:Με τους Δωδεκαθειστές που από επιλογή τους πιστεύουν εκεί,δεν έχουμε κανένα απολύτως πρόβλημα όταν δεν υβρίζουν τη δική μας πίστη.ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΣΙΩΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΜΑΣΩΝΙΑΣ ΟΜΩΣ,ΟΠΩΣ ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ,ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ...ΕΛΛΗΝΟΛΑΤΡΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕ-ΔΩΣΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΡΚΙΣΜΕΝΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ,ΤΟΥΣ ΜΑΣΩΝΟΥΣ ΚΑΙ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ!

ΠΗΓΗ 
http://hellas-orthodoxy.blogspot.com/2011/02/blog-post_8072.html





Φουράκης: ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ και ΜΑΣΟΝΟΙ !!! δειτε το video Κεραυνός εν αιθρία!!

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟΣ!!ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΠΕΘΑΝΕΙ!!ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣΟΝΟΙ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ,ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ!!ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ!!ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΛΕΕΙ ΓΙΑ...... 
ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΑΡΧΑΙΟΛΑΤΡΕΣ ΟΥΦΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΔΗΘΕΝ ΑΡΧΑΙΟΘΡΗΣΚΟΥΣ!!!ΠΟΙΟΙ ΟΙ ΣΚΟΠΟΙ ΤΟΥΣ!!!ΝΑ ΠΛΗΞΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΟΟΡΘΟΔΟΞΙΑ!!!(ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗΔ
ΕΣ,ΚΕΡΑΜΥΔΑΣ,ΡΑΔΑΜΑΝΘΥΣ)ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟ ΑΡΝΕΙΤΕ...ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙΤΕ..

Αναρτηθηκε 
http://ksipnistere.blogspot.com/2011/02/blog-post_9792.html
πηγη http://anti-ntp.blogspot.com/

Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

23 - 2 - 2011 Γενική απεργία και γενική εξέγερση;



Αδέρφια μου Ελληνες




Εκφράζω απλά μια ευχή. Ας αποτελέσει η σημερινή μεγάλη απεργία την έναρξη του αγώνα ανατροπής του ανθελληνικού και προδοτικού καθεστώτος που μας οδήγησε κατόπιν εντολής στα νύχια της τρόικας. Στα νύχια τοκογλύφων που θέλουν να αρπάξουν τις πλουτοπαραγωγικές πηγές της χώρας μας. Το ψωμί των παιδιών μας.

Τα εντολοδόχα ανδρείκελα που μας κυβερνούν για 1,5 χρόνο καταστρέφοντας κάθε αξία και ιδανικό των Ελλήνων, ας έφθασε η ώρα να μας αφήσουν να ορίσουμε τις τύχες της πατρίδας μας. Καθημερινά μας ληστεύουν απροκάλυπτα και μας καλούν ταυτόχρονα σε ένα κρεσέντο υποκρισίας και κυνισμού, να συμμετάσχουμε στην "σωτηρία της Ελλάδας".....

Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011

ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΪΣΙΟΣ: ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΘΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΤΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΑΤΟΪΚΟΥΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ Η φωτιά που άναψε στα Βαλκάνια θα επεκταθεί . Η σημερινή ρωσική ηγεσία θα ανατραπεί και οι Ορθόδοξοι λαοί των Βαλκανίων θα συγκρουστούν με τους Νατοϊκούς στο έδαφος της Τουρκίας, η οποία θα εξαφανιστεί από τον χάρτη . Η Κύπρος θα δεχθεί προσωρινό ράπισμα από τους Τούρκους . Μέσα όμως από την Γενική Σύρραξη θα ξαναγεννηθεί το «Βυζάντιο».

ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ
Η φωτιά που άναψε στα Βαλκάνια θα επεκταθεί . Η σημερινή ρωσική ηγεσία θα ανατραπεί και οι Ορθόδοξοι λαοί των Βαλκανίων θα 
συγκρουστούν με τους Νατοϊκούς στο έδαφος της Τουρκίας, η οποία θα εξαφανιστεί από τον χάρτη . Η Κύπρος θα δεχθεί προσωρινό ράπισμα από τους Τούρκους . Μέσα όμως από την Γενική Σύρραξη θα ξαναγεννηθεί το «Βυζάντιο».
Τα πάντα διοικούνται από τον Θεό Λόγο , δεν τα διοικούν οι Αμερικανοί , ούτε οι Εβραίοι … Αυτοί επικρατούν μια φορά , διότι το επιτρέπει ο Θεός για να παιδεύει τους δικούς του .
Ο παλαιός Ισραήλ , οι παλαιοί ευσεβείς , που ήταν Εβραίοι , εκπαιδεύτηκαν επτάκις . Και εβδομήκοντα χρόνια ήσαν αιχμάλωτοι στους Χαλδαίους (τους σημερινούς Πέρσες).
Μόλις τελείωσε ο κανόνας τους επανήλθαν . Ήταν μια παιδεία , ένα ράπισμα για να τους ξυπνήσει ο Θεός . Αυτοί , οι Εβραίοι , ήταν ο παλαιός Ισραήλ .


ΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ!!! ΠΑΤΗΡ ΠΑΪΣΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΑΓΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΠΑΛΑΜΑ {Φιλωτα} ΦΛΩΡΙΝΑΣ 'Η ΠΑΡΑΛΑΒΉ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΣΧΕΤΊΖΕΤΑΙ ΜΕ ΌΣΑ ΠΕΡΙΓΡΆΦΕΙ Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ ΑΠΟΚΆΛΥΨΉ'

ΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ!!! ΠΑΤΗΡ ΠΑΪΣΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΑΓΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΠΑΛΑΜΑ {Φιλώτα} ΦΛΩΡΙΝΑΣ 'Η ΠΑΡΑΛΑΒΉ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΣΧΕΤΊΖΕΤΑΙ ΜΕ ΌΣΑ ΠΕΡΙΓΡΆΦΕΙ Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ ΑΠΟΚΆΛΥΨΗ
ΚΑΝΤΕ ΔΙΠΛΟ ΚΛΙΚ ΑΠΑΝΩ  ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ 'ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ'  ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ.



Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

Η ΟΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ «ΑΡΚΤΟΥ». Η παράγραφος που έκρυψε η pravda (ΠΡΑΒΔΑ). O 3'ος ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ 2011...



Χρονιά-σταθμός στην παγκόσμια ιστορία προβλέπει πως θα είναι το 2011 για την ανθρωπότητα η ρωσική εφημερίδα «Πράβδα», σε άρθρο του Stanislav Mishin που δημοσιεύθηκε στις 6-1-2011, με μεγάλες οικονομικές καταρρεύσεις, γεωπολιτικές ανατροπές και αιματηρούς πολέμους, με επίκεντρο την ισλαμική Τουρκία του Ερντογάν!
Το άρθρο, δεν δημοσιεύτηκε τυχαία, αλλά προετοιμάζει τη ρωσική κοινή γνώμη για μέρες πολέμου και θριάμβου, για μέρες της «Αικατερίνης της Μεγάλης» και του «Μεγάλου Πέτρου», μια και η «άρκτος» έχει ζωντανέψει για τα καλά και δεν ανέχεται πια τα «χάρτινα» παιχνίδια των Αμερικάνων και των «Σακαασβίλιδων», ούτε τις συνεχείς τρομοκρατικές ενέργειες που μυρίζουν «Άγκυρα», διεθνές πλέον κέντρο προστασίας του Ισλαμισμού και τροφοδότη των Τσετσένων, Κοσσοβάρων, Αλβανών, Βοσνίων, και άλλων ισλαμιστών! Πρόκειται για τη μεγάλη αναμέτρηση του - Ορθοδόξου κυρίως - Χριστιανισμού με το Ισλάμ, πριν χαθεί με τη συστηματική προώθηση...
 ισλαμιστών «μεταναστών», κάθε δυνατότητα ανάσχεσης ενός μαθηματικά προδιαγεγραμμένου θανάτου, καθώς τα σχέδια του Πανισλαμισμού, που αποκάλυψε πρόσφατα το ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ και έθεσαν σε συναγερμό τις ξένες Πρεσβείες και κινητοποίησαν ξαφνικά την Κυβέρνηση να περιφράξει μία από τις «τρύπες» του Έβρου, έκαναν επιτακτική την ανάγκη Ελλαδο-Ισραηλινο-Κυπρο-Ρωσικής πολιτικής, οικονομικής και στρατιωτικής συνεργασίας, μπροστά στο Παγκόσμιο Ισλαμικό Κράτος που ετοιμάζει η Τουρκία των Ερντογάν-Νταβούτογλου! Αρκεί να σκεφθεί κανείς πως η αθρόα μετακίνηση μουσουλμάνων «λαθρομεταναστών» που έφτασαν ήδη στην Ελλάδα το 1.000.000, είναι παρωνυχίδα μπροστά στο «τσουνάμι» μετακίνησης 200.000.000 Μουσουλμάνων που σχεδιάζεται προς Ισραήλ, Ρωσία, Ελλάδα και άλλες Βαλκανικές χώρες, μέσα στα επόμενα χρόνια, κάτω από τη μπαγκέτα του Αχμέτ Νταβούτογλου! Η μεγάλη αυτή μετακίνηση, που έχει ήδη αρχίσει και η Ελλάδα αισθάνεται πλέον βαριά την αφόρητη πίεσή της, ονομάζεται ωμά «Μουσουλμανικός Εποικισμός»!

ΑΦΑΙΡΕΣΑΝ ΕΙΔΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Εντύπωση προκαλεί πάντως πως στην Πράβδα, δεν εμφανίζεται ολόκληρο άρθρο, που ετοιμάστηκε από τον συντάκτη του στις 31 Δεκεμβρίου 2010 και δημοσιεύτηκε στις 6-1-2011 στην εφημερίδα! Όλως περιέργως λείπει ένα πολύ εντυπωσιακό κομμάτι, το οποίο αποκαλύπτουμε και παραθέτουμε πιο κάτω και εμπεριέχει προβλέψεις για σοβαρότατες εξελίξεις στα εσωτερικά της Ελλάδας, στα πλαίσια του Μνημονίου, με ανάμιξη της ίδιας της Ρωσίας! Ίσως γι΄ αυτό κρύφτηκε!

Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΤΗΛΕΤΩΡΑ 1994 'ΨΕΥΔΟΜΑΡΤΥΡΕΣ ΙΕΧΩΒΑ'' 1'ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΙΩΓΑΣ- ΜΗΝΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗΣ


ΠΑΤΗΣΤΕ ΚΑΤΩ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΛΕΕΙ  ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ  ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ..  ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΞΕΧΩΡΙΣΤΆ ΟΛΑ ΤΑ VIDEO.....                                

ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΤΖΑΚΛΗΣ 'ΤΡΑΝΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ''


 ΠΑΤΗΣΤΕ ΚΑΤΩ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΛΕΕΙ  ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ  ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ..  ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΞΕΧΩΡΙΣΤΆ ΟΛΑ ΤΑ VIDEO.....   

ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΤΖΑΚΛΗΣ ''ΠΟΤΕ ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ'




ΠΑΤΗΣΤΕ ΚΑΤΩ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΛΕΕΙ  ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ  ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ..  ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΞΕΧΩΡΙΣΤΆ ΟΛΑ ΤΑ VIDEO.....   

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ 'ΠΕΡΙ ΑΙΡΕΣΕΩΝ' 6-5-95 'ΠΑΛΑΙΟΙ ΚΑΙ ΝΕΟΙ ΑΡΕΙΑΝΟΙ'


ΠΑΤΗΣΤΕ ΚΑΤΩ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΛΕΕΙ  ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ  ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ..  ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΞΕΧΩΡΙΣΤΆ ΟΛΑ ΤΑ VIDEO.....   

ΠΑΤΗΡ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ ΣΤΑΔΙΟ ΕΙΡΗΝΗΣ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑΣ 28-9-08


ΠΑΤΗΣΤΕ ΚΑΤΩ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΛΕΕΙ  ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ  ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ..  ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΞΕΧΩΡΙΣΤΆ ΟΛΑ ΤΑ VIDEO.....   

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ-ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ



Η φτώχεια δεν είναι φυσικό φαινόμενο, αλλά αποτέλεσμα πολιτικών πρακτικών με σκοπό την συσσώρευση, πέρα από σύνορα, πλούτου που καθορίζει τον τρόπο ζωής μας. Συχνά αναφέρεται ότι η αύξηση του πληθυσμού του Τρίτου Κόσμου, είναι μια από τις σοβαρότερες αιτίες της οικολογικής κρίσης, αφού αυξάνει την οικονομική δραστηριότητα, και ότι η αύξηση αυτή είναι εμπόδιο της ανάπτυξής τους. Οι χώρες αυτές εξομοιώνονται με την φτώχεια αν και αποτελούν μέρος του παγκόσμιου συστήματος, και ενώ κεντρικός στόχος είναι ο εκσυγχρονισμός τους μέσα από εξελικτικά στάδια ανάπτυξης .
Οι φτωχοί δεν είναι φτωχοί επειδή δεν έχουν εισόδημα , αλλά επειδή δεν έχουν πρόσβαση στις πλουτοπαραγωγικές πηγές. Ο πλούτος συσσωρεύτηκε στην Ευρώπη και ΗΠΑ προερχόμενος από την Ασία, την Αφρική, την Λατινική Αμερική.




Π.Ο.Ε (παγκόσμιος οργανισμός εμπορίου), αντικατέστησε την Γενική Συμφωνία Δασμών και Εμπορίου (GATT , 1947), που είχε κυρίαρχο στόχο κοινούς κανόνες και αρχές για το διεθνές εμπόριο. Η Π.Τ (παγκόσμια τράπεζα) έχει ως μέρος της καταστατικής της αποστολής την καταπολέμηση της φτώχειας, ενώ το Δ.Ν.Τ ( διεθνές νομισματικό ταμείο) αποσκοπεί στην χρηματοδότηση της ανάπτυξης του Τρίτου Κόσμου. Οι συνταγές αυτές έχουν αποδειχτεί καταστροφικές για τις χώρες αυτές, και σύμφωνα με επιστημονικές μελέτες, τα τελευταία 20 χρόνια η αύξηση της φτώχειας και της ανισότητας οφείλετε σε μεγάλο βαθμό στις πολιτικές και τα προγράμματα των οργανισμών αυτών. Παρόλο που η Π.Τ είναι νομικά δεσμευμένη στην προστασία του περιβάλλοντος και την μείωση της φτώχειας, ενθαρρύνει ξένες εταιρίες να καταστρέφουν.

Ο Π.Ο.Ε (1995), σε συστοιχία με την Π.Τ και το Δ.Ν.Τ , στο ιδρυτικό του κείμενο, αναφέρει ως έναν από τους στόχους του την επίτευξη μιας ολοένα και μεγαλύτερης συνοχής στη χάραξη μιας παγκόσμιας οικονομικής πολιτικής.
Η αλήθεια όμως είναι, ότι σχεδιάστηκε να διευθύνει τη νέα παγκόσμια τάξη πραγμάτων και να περιορίσει το δικαίωμα των διαφόρων εθνών να καθορίζουν το οικονομικό τους μέλλον.
Ο ανταγωνισμός μεταξύ αυτών των χωρών συρρικνώνει τους μισθούς, οδηγεί στην στασιμότητα, ύφεση, ανεργία, έλλειψη σταθερότητας, μετανάστευση, επιδείνωση και διόγκωση του χρέους. Έτσι λοιπόν, η θέσπιση διεθνών νόμων που αφορούν το εμπόριο, την οικονομία, το περιβάλλον ή όποια άλλη κοινωνική πολιτική, εξυπηρετεί τις πανίσχυρες πολυεθνικές εταιρίες που αυξάνουν σε αριθμό, που συγκεντρώνουν ισχύ, δεν δίνουν λογαριασμό σε κανέναν, ενώ οι αποφάσεις τους έχουν τρομακτικές επιπτώσεις στην οικολογική κρίση. Το 53% του συνόλου των προϊόντων αξίας προέρχονται από πολυεθνικές που έχουν βάση τις ΗΠΑ, ελέγχουν κατά προσέγγιση το 70% των σιτηρών παγκοσμίως, έτσι οι χώρες που εισάγουν δεν διαθέτουν κανένα ουσιαστικό διαπραγματευτικό όπλο. Οι πολυεθνικές που επιβάλλουν την παγκοσμιοποίηση και είναι κερδισμένες από αυτήν, υποστηρίζουν φιλανθρωπικές οργανώσεις στην Αφρική και την Λατινική Αμερική, πετρελαϊκές εταιρίες κάνουν δωρεές σε περιβαλλοντικές οργανώσεις, ταυτόχρονα ξεριζώνονται τοπικοί πολιτισμοί που αντικαθίστανται με σύμβολα εμπορευμάτων που παράγονται τμηματικά σε διάφορα μέρη του κόσμου με παραπλανητικές ετικέτες.
Η παγκοσμιοποίηση ορίζει νέους κανόνες στην κοινωνία του εκσυγχρονισμού και θέματα όπως οικολογία, πολιτισμός, πολιτική, κοινωνία, συζητούνται κάτω από την κυριαρχία του συστήματος της παγκόσμιας αγοράς. Το σύστημα, ως όργανο στην υπηρεσία του νόμου της συσσώρευσης προς όφελος του κέντρου του συστήματος των αναπτυγμένων χωρών, λειτουργεί σε βάρος του Τρίτου Κόσμου και δεν διστάζει να εφαρμόσει την όποια μορφή εκμετάλλευσης σε αυτόν. Επικίνδυνα απόβλητα εξάγονται από πλούσιες χώρες, που λόγω των περιβαλλοντικών ρυθμίσεων η διάθεσή τους είναι δαπανηρή, σε χώρες που προσφέρουν φθηνές εναλλακτικές λύσεις λόγω χαλαρής νομοθεσίας.

Ο Π.Ο.Ε κατάφερε να αποδυναμώσει τα συνδικάτα, να εξαφανίσει αγρότες που αδυνατούν να ανταγωνισθούν την βιομηχανική γεωργία, να αφανίσει τους ελεύθερους επαγγελματίες, να καταστρέψει ανεπανόρθωτα το περιβάλλον λόγω της εισβολής των ρυπογόνων ξένων επιχειρήσεων που λειτουργούν χωρίς περιορισμούς, να λεηλατήσει μέσω των πολυεθνικών εταιριών τον φυσικό πλούτο χωρών, και πολλά άλλα.


Το βασικό πλαίσιο, στο οποίο, με ολιγάρκεια και αυτάρκεια, συγκροτήθηκαν, οργανώθηκαν και έζησαν τα κράτη ως διακριτές μεταξύ τους μονάδες, έχει πάψει να υφίσταται, και το σύνολο της ανθρωπότητας με τον πλανήτη Γη, είναι πλέον μια πολυμορφία χωρίς ενότητα, στην οποία, επικρατεί κινητικότητα προς όλες τις κατευθύνσεις και πολύπλευρη αλληλεξάρτηση. Ο νέος αυτός κόσμος, ως παγκόσμιο συγκεντρωτικό όλο που αποκέντρωσε την εξουσία των κρατών, διαμορφώνεται μέσα από ένα διεθνικό σύστημα δικαιοσύνης, αντιμετώπισης της εγκληματικότητας, της τρομοκρατίας και δράσης κοινωνικών κινημάτων . Καμιά χώρα ή ομάδα δεν μπορεί πλέον να απομονωθεί, ακόμα και οι πόλεμοι εκτυλίσσονται σε ολόκληρο τον κόσμο μέσω των μίντια, ενώ οι ψηφιακές δυνατότητες επικοινωνίας δεν στηρίζονται στις συγγενικές, παραδοσιακές και κοινωνικές σχέσεις, αλλά στα κοινά ενδιαφέροντα .





Η οικολογική παγκοσμιοποίηση της βιώσιμης ανάπτυξης, συνδέεται με την συνειδητοποίηση της κρίσης και επιβάλλει στην παγκόσμια πολιτική και υπο-πολιτική σκηνή ορισμούς ρίσκων, οι οποίοι, κινητοποιούν και πολιτικοποιούν την κοινωνία των αναπτυγμένων χωρών. Ξαφνικά, αποκαλύπτονται όσα γίνονταν εν κρυπτώ στο παρελθόν και ζητείται η έγκριση της κοινής γνώμης για κινδύνους που αναμιγνύονται και δεν είναι αναγνωρίσιμοι, ενώ στην πραγματικότητα, η οικολογική κρίση είναι αποτέλεσμα ανθρώπινων αποφάσεων πίσω από κλειστές πόρτες που ποτέ δεν δικαιολογούν τα αποτελέσματα όταν ανοίξουν. Τελικά, η οικολογική κρίση δημιουργεί το κοινό πεπρωμένο και αίρει για άλλη μια φορά τα σύνορα, αφού αφορά το «όχι – ακόμα » καταστροφολογικό μέλλον, προσδιορίζει το παρόν και αφήνει το παρελθόν απροσδιόριστο, αν και μόνο αυτό (το παρελθόν ) θα οδηγούσε σε μια ουσιαστική αυτοκριτική.

Από τη μια έχουμε την κοινωνία των κρατών, όπου ακόμα ισχύουν οι κανόνες της διπλωματίας και της εθνικής ισχύος και από την άλλη, μια παγκοσμίων διαστάσεων διεθνική υπο-πολιτική, όπου δρουν, πολυεθνικά συγκροτήματα, η Διεθνής Αμνηστία, η Π.Τ, το ΝΑΤΟ, η Ευρωπαϊκή Ένωση, οι Μη Κυβερνητικές οργανώσεις όπως η Greenpeace. Έτσι δίπλα στην παγκόσμια κοινωνία και τα εθνικά κράτη, σχηματίζεται μια πανίσχυρη μη κρατική κοινωνία, που διαφοροποιείται από τα μέχρι τώρα πρότυπα πολιτικής οργάνωσης και δρα σε πολλούς χώρους ταυτόχρονα με εσωτερικευμένη κατεύθυνση, πχ οι πολυεθνικές δημιουργούν ή καταργούν θέσεις εργασίας, οι ΜΚΟ αποδυναμώνουν επίσης την ισχύ των κρατών και διαχειρίζονται κονδύλια για αναπτυξιακή βοήθεια από διεθνείς οργανισμούς, όπως η Π.Τ. (Τι είναι παγκοσμιοποίηση, Ούλριχ Μπεκ)
Υπάρχουν διεθνική οργανισμοί τύπου Μακ Ντόναλντς, καρτέλ ναρκωτικών, διεθνικά προβλήματα, όπως AIDS, κλιματικές αλλαγές, οικονομικές κρίσεις, διεθνικά γεγονότα, όπως Ολυμπιακοί αγώνες ή ποδόσφαιρο, διεθνικές κοινότητες βασισμένες στην θρησκεία, γνώση, μουσική, τρόπο ζωής, οικολογία, κλπ, διεθνικές δομές στις μορφές εργασίας, παραγωγής, συνεταιρισμού, κλπ . (Τι είναι παγκοσμιοποίηση, Ούλριχ Μπεκ)

Διότι η οικολογική κρίση ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΚΡΙΣΗ προκύπτει και από τον πλούτο και από την φτώχεια, η απόδοση όμως των ευθυνών ποτέ δεν συγκεκριμενοποιείται στο παρελθόν, άρα στο μέλλον, σε μια έξαρση πανικού λόγω της κρίσης, η άσκηση βίας για τις φυσικές πηγές ζωής ή οι ένοπλες συγκρούσεις με την δικαιολογία του περιορισμού της οικολογικής καταστροφής, θα ήταν δυνατόν να προσθέσουν και τον επιπλέον κίνδυνο των όπλων μαζικής καταστροφής. Θα έπρεπε να μας προβληματίσει επίσης, η δυνατότητα παγκόσμιων πολιτικών σκηνοθεσιών μέσω των μίντια, που μπορούν να υποκινήσουν τις μάζες, φορώντας το καλό προσωπείο που θέλει να σώσει τον πλανήτη, και με τον τρόπο αυτό να τις κατευθύνουν, να τις ελέγχουν και να τις οδηγήσουν σε μια απόλυτη παγκόσμια κυριαρχία του ενός. Η ισοπεδωτική αυτή θεώρηση του όλου αποκλείει κάθε έννοια ελευθερίας, διαφορετικότητας και αυτοπροσδιορισμού.


Η αφθονία και η σπατάλη είναι οι ψυχώσεις του σύγχρονου ανθρώπου



Η κυριαρχία δίχως όρια από άνθρωπο σε άνθρωπο και από τον άνθρωπο στη φύση, έχει ως αποτέλεσμα, την ενιαία κατάσταση που επικρατεί παγκοσμίως και ισοπεδώνει οικοσυστήματα, έθνη, πολιτισμούς, κοινωνίες και πρόσωπα. « Ο έλεγχος στην τοπική κοινότητα χάθηκε, ο ανταγωνισμός γίνεται αυτοσκοπός, η ποιότητα σε ποσότητα, η ατομική κουλτούρα σε μαζική, η πόλη σε αγορά, ο εργάτης σε εξάρτημα μηχανής, το φυσικό περιβάλλον σε γιγάντιο εργοστάσιο, η ανθρωπότητα σε επέκταση της τεχνολογίας»

Ο μισός πληθυσμός της γης ζει σε μεγαλουπόλεις ως αποτέλεσμα μιας επιβεβλημένης και ανεπαρκώς προετοιμασμένης αστικοποίησης . Το παράσιτο – πόλη με την τεράστια απαίτηση χώρου είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο, που ενώ συνεχίζει να μεγαλώνει αδιαφορεί για τις συνέπειες στη σχέση της με τη φύση και τον άνθρωπο .
.

Τα οικονομικά συμφέροντα καθορίζουν την εικόνα της πόλης αλλά και τα πολιτιστικά της πρότυπα, μέσα από προθήκες καταστημάτων, τη διαφήμιση και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Οι άνθρωποι καταφεύγουν σε αυτήν ως εργαζόμενοι και ως καταναλωτές. Οι επιχειρήσεις έλκονται από αυτήν γιατί διαθέτει συγκοινωνίες, υπηρεσίες, ειδικότητες εργαζομένων και φτιάχνουν τα αρχηγεία τους προκειμένου να ολοκληρώνουν την παραγωγή τους και τις καινοτομίες τους.
Τα κέντρα των αποφάσεων συγκεντρώνουν πλούτο, δύναμη, κατασταλτική πληροφορία, διότι τα «μεγάλα οικονομικά συμφέροντα δεν μπορούν να συλλάβουν παρά μια και μόνη στρατηγική: να εξευτελίσουν, να υποβαθμίσουν, να καταστρέψουν την κοινωνία της πόλης», η κρίση λοιπόν μπορεί να αποδοθεί στη «μυωπική ορθολογικότητα», στον «παραγωγισμό», στην «συγκεντρωτικότητα της ποσοτικής ανάπτυξης», και που όλα αυτά απαιτούν εξειδικευμένες γνώσεις. Εδώ έρχεται η θεοποιημένη τεχνολογία, που την χαρακτηρίζει «έντονη γεωγραφική κινητικότητα στις χωροθετικές επιλογές του βιομηχανικού της κεφαλαίου, προκειμένου να ολοκληρώσει τις τοπικές οικονομίες στο πλαίσιο μιας ενιαίας παγκόσμιας καπιταλιστικής αγοράς» .
Οι μεγάλες συγκεντρώσεις πληθυσμού στη πόλη, είτε εντάσσονται στο παραδοσιακό σώμα της κοινωνίας, είτε είναι μετανάστες, έχουν αποσυνθέσει εσωτερικά την κοινωνία. Ο πολίτης δεν συμμετέχει στις εξελίξεις και μεταβολές της πόλης, απλώς παρακολουθεί ένα θέαμα σε μια πόλη-σύμπαν, που τον θέλει σε διαρκή «εγρήγορση», προσαρμόσιμο στις μεταβολές, με την ψυχρή σκληρότητα της «νόησης» και της «οικονομίας του χρήματος»

Φυσικό επόμενο να υπάρχει κοινωνικός διαχωρισμός των ομάδων σε επιτυχημένους και αποτυχημένους, ο οποίος (διαχωρισμός) δίνει και το τελειωτικό χτύπημα στη μορφολογία και τη ζωή της πόλης. Δημιουργεί γκέτο, παραγκουπόλεις, gated communities, ανεπιθύμητες γειτνιάσεις με ξένους και αισθήματα απώθησης, τόπους ρηγμάτων, σκοτεινές και παράνομες διαδικασίες, νοσηρές συμπεριφορές, απομόνωση.Ο σύγχρονος αστός ξένος μεταξύ ξένων λυτρώνεται μέσω της ανωνυμίας του και αντιμετωπίζει με τον τρόπο αυτό την «αδιάκοπη μεταβολή εξωτερικών και εσωτερικών ερεθισμάτων» . Η ροή του πλήθους γίνεται προστασία στις απειλές, ταυτόχρονα ο άνθρωπος της πόλης αναισθητοποιείται, ανατρέπει τη ψυχική του ισορροπία, αρνείται να εμβαθύνει στον Είναι του και αποκτά την συνήθεια της μαζικής συμπεριφοράς. Η αυτοσυντήρησή του γίνεται αρνητισμός προς τον συνάνθρωπο, επιφυλακτικότητα, «που μεταφράζεται όχι απλώς σε αδιαφορία, αλλά πολύ συχνότερα ως μια ελαφρά αποστροφή, μια αμοιβαία ξενότητα και απώθηση» . Εδώ έρχεται η διαφήμιση ως τυποποιημένη εικόνα που θα τον τροφοδοτήσει με καταναλωτικά όνειρα και θα του προσφέρει καταφύγιο σε μια συλλογική ταυτότητα του look και του life-style. Οι δημόσιες αυτές διαφημιστικές εικόνες αντικαθιστούν τη δημόσια ζωή, παγιδεύουν τον άνθρωπο σε εικόνες πρότυπα που εισχωρούν στη ζωή του και την μετατρέπουν. Ένας ολόκληρος κόσμος εικόνας που καταφέρνει να επιβληθεί στη πραγματικότητα, να ασκεί μαγική επιρροή, να εγγυάται στον άνθρωπο που βιώνει απειλή και αβεβαιότητα τη κοινωνική αναγνώριση. Μαζί με τα όρια της πόλης χάθηκαν και τα όρια της πραγματικότητας, η οποία για τον άνθρωπο σημαίνει επιλογές, απόψεις, προσδιορισμούς, όμως το κάθ’ ένα από αυτά πέρασε στην τυποποίηση και την ομαδοποίηση, επιτηρούμενα διαρκώς από τα κέντρα αποφάσεων του σύγχρονου Δωδεκάθεου.

Η κοινωνία της πόλης ως αφηρημένη οντότητα είναι παντού και πουθενά για τον παγκοσμιοποιημένο άνθρωπο, τα σπίτια απλά καταλύματα επιχειρήσεων, στα οποία περιπλανιόνται μάζες μοναχικών ατόμων.

Η σύγκλιση του κόσμου της πληροφορικής και των τηλεπικοινωνιών διάσυνδεσε αόρατα τα ανά τον πλανήτη διασκορπισμένα πρόσωπα και πράγματα μέσα σε μια παγκόσμια βάση πληροφοριών. Ένα νέο τεχνολογικό πακέτο ωριμάζει για τις μελλοντικές πόλεις μέσα από πληροφοριακά δίκτυα που σκοπό έχουν να μειώσουν τις μεταφορές, τη κατανάλωση ενέργειας, την επιβάρυνση της ατμόσφαιρας, αλλά και να δημιουργήσουν την κοινωνική συνείδηση του ανήκειν στον μοναχικό αστό της παγκόσμιας πόλης. Η σχέση του με το Εγώ, σχέση μετασχηματιζόμενου προσωπικού υπολογιστή, που θα βρίσκεται πάντοτε μαζί του, στο σπίτι, στο αυτοκίνητο, στους δημόσιους χώρους και μέσα από την τεχνολογία θα αντιλαμβάνεται τη πόλη, όχι όμως αυτήν που ζει, αλλά μια νέα πολύπλοκη και πλούσια δικτυακή κοινότητα που θα τον φέρει σε επαφή με τον Άλλον. Στην Κοινωνία της αόρατης πόλης θα γνωρίζει μέσα από προσωπικά κοινωνικά δίκτυα αυτόν που τον φοβίζει στον δημόσιο χώρο, και τα κοινωνικά αυτά σύνολα θα επικοινωνούν εικονικά μαζί του, θα στοχάζονται, θα μοιράζονται κοινές αξίες και ενδιαφέροντα. Η εργασία του θα είναι στο σπίτι και οι έξυπνες οικιακές συσκευές θα τον ξεκουράζουν αφού θα σκέφτονται και θα πράττουν για αυτόν, το ίδιο και το αυτοκίνητό του, θα λειτουργεί αυτόματα, μεγιστοποιώντας την ασφάλειά του στις μετακινήσεις, αλλά και ο κόσμος της αφθονίας on line μπροστά του χωρίς περιορισμούς. Ποιος ξέρει, μπορεί η νανοτεχνολογία να δημιουργήσει γι’ αυτόν και ρούχα που θα παρακολουθούν την υγεία του και θα τον θεραπεύουν, μπορεί ακόμη και να του δώσει τη δυνατότητα να διαβάζει τις σκέψεις και τα συναισθήματα όλων αυτών που τον φοβίζουν στον δρόμο!

Η σύγχρονη πόλη συμπιέζει τον χρόνο και δημιουργεί αποστάσεις χωρίς στάσεις και ενδιάμεσα. Ο χρόνος εξελίσσεται σε ένα διαρκές παρόν εξαφανίζοντας το πριν και το μετά και σε συνδυασμό με το πλήθος πληροφοριών που λαμβάνουμε δεν προλαβαίνουμε να διαπραγματευτούμε τις αντιδράσεις μας, τις σκέψεις, τις αποφάσεις μας. Είναι ο τύπος της μηχανής σε ένα πολιτισμό που καταργεί τη διαφορά και μια πόλη θάλασσα που εξαφανίζει πίσω της τα ανθρώπινα ίχνη.


Something To See - Free videos are just a click away


Άρθρο 153
Αριθμός Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ)

1. Ο Αριθμός Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ), ο οποίος
καθιερώθηκε με το άρθρο 64 του ν. 2084/1992 που συμπληρώθηκε με την
παρ. 8 του άρθρου 20 του ν. 2556/1997, το άρθρο 39 του ν. 2676/1999 και
την παρ. 8 του άρθρου 62 του ν. 3518/2006, από 01.06.2009,
καθιερώνεται υποχρεωτικά ως αριθμός εργασιακής και ασφαλιστικής
ταυτοποίησης όλων των πολιτών της Χώρας.

2. Από την ίδια ως άνω ημερομηνία ουδείς δύναται να απασχοληθεί ως
μισθωτός ή ως αυτοαπασχολούμενος, να ασφαλισθεί ή να καταβάλει
ασφαλιστικές εισφορές, να εκδώσει ή να ανανεώσει βιβλιάριο ασθενείας,
να δικαιωθεί και να εισπράξει συντάξεις και γενικότερα πάσης φύσεως
παροχές, επιδόματα και βοηθήματα, εάν δεν διαθέτει ΑΜΚΑ, ο οποίος
αναγράφεται υποχρεωτικά επί όλων των ως άνω αντίστοιχων
παραστατικών.

3. Η χορήγηση του ΑΜΚΑ γίνεται από την ΗΔΙΚΑ ΑΕ, μέσω των ΚΕΠ,
παραστατικό δε αυτού χορηγείται στον ενδιαφερόμενο από τα ΚΕΠ ή
αποστέλλεται σε αυτόν με ευθύνη της Γενικής Γραμματείας Κοινωνικών
Ασφαλίσεων. Όλοι οι αρμόδιοι φορείς υποχρεούνται να ενημερώνουν,
ηλεκτρονικά μέσω δικτύου (ή τηλεματικά), την ΗΔΙΚΑ ΑΕ, για κάθε
καταχώρηση ΑΜΚΑ που διενεργείται στα μητρώα τους ή για κάθε σχετική
μεταβολή των εργασιακών και ασφαλιστικών στοιχείων των πολιτών,
προκειμένου να ενημερωθεί το Εθνικό Γενικό Μητρώο όλων των
ασφαλισμένων και συνταξιούχων της χώρας, καθώς και το Εθνικό Γενικό
Μητρώο εργοδοτών.

4. Από 01.06.2009 τίθεται επίσης σε ισχύ η παρ. 8 του άρθρου 62 του ν.
3518/2006.

5. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των φορέων επιβάλλονται στο Διοικητικό
Συμβούλιο τα προβλεπόμενα στην παρ. 2 του άρθρου 3 του π.δ.
384/1992, όπως κάθε φορά ισχύουν, πρόστιμα, υπέρ του Λογαριασμού
Βελτίωσης Κοινωνικής Ασφάλισης. Τα πρόστιμα επιβάλλονται με κοινή
απόφαση των Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών και Απασχόλησης
και Κοινωνικής Προστασίας. Επί πλέον στους Ασφαλιστικούς Φορείς δεν
αποδίδεται η συμμετοχή του Κράτους για νέους ασφαλισμένους που δεν
διαθέτουν ενημερωμένα μητρώα ασφαλισμένων με ΑΜΚΑ.
6. Ο ΑΜΚΑ θα αντικαταστήσει τον αντίστοιχο Αριθμό Μητρώου, ο οποίος
τηρείται στα μηχανογραφικά μητρώα όλων των Φορέων Κοινωνικής
Ασφάλισης ή του ΟΑΕΔ, σταδιακά και πλήρη αντικατάσταση εντός μίας
πενταετίας.


Μια πρωτη ματια στα σχετικά με την εκδοση της καρτας Κ.Α στην επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργειου Κοινωνικων ασφαλίσεων μας δειχνει:


Code:
http://www.ggka.gr/er_amka.htm


Quote:
ΕΘΝΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ (ΑΜΚΑ-ΕΜΑΕΣ)

1. ΓΕΝΙΚΑ
H δημιουργία του Εθνικού Γενικού Μητρώου όλων των Ασφαλισμένων και Συνταξιούχων της Χώρας, καθώς και του Εθνικού Γενικού Μητρώου Εργοδοτών θεσμοθετήθηκε με το άρθρο 64 του Ν. 2084/92 "Αναμόρφωση της Κοινωνικής Ασφάλισης και άλλες διατάξεις".
Την ευθύνη τήρησης των Εθνικών Μητρώων Ασφαλισμένων, Εργοδοτών και Συνταξιούχων (ΕΜΑΕΣ) έχει η Γενική Γραμματεία Κοινωνικών Ασφαλίσεων (ΓΓΚΑ), οι δε Ασφαλιστικοί Φορείς της χώρας έχουν την υποχρέωση να τροφοδοτούν αυτό με τα απαραίτητα στοιχεία.
Σε καθένα ασφαλισμένο ή συνταξιούχο ή εργοδότη, που εντάσσεται στο ΕΜΑΕΣ αποδίδεται ένας μοναδικός Αριθμός Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ). Επίσης κάθε εντασσόμενος στο ΕΜΑΕΣ εφοδιάζεται με παραστατικό του ΑΜΚΑ του, το οποίο είναι Κάρτα Κοινωνικής Ασφάλισης.


Και πιο κάτω στους «στοχους» αναφερεται:

Quote:
Η γενίκευση της χρήσης της Κάρτας Κοινωνικής Ασφάλισης για την διευκόλυνση των συναλλαγών των δικαιούχων με άλλους Φορείς, Οργανισμούς, Τράπεζες,...

Η κάρτα που μας εχουν ετοιμασει ειναι αυτη:
Γνωστοι σε πολλούς μιας και ηδη εδω και καιρο αποστελλεται στους δικαιούχους.

H Καρτα Κοινωνικής Ασφάλισης θα δοθει ακόμα και στους ανηλίκους, στους πλούσιους και τους φτωχους. Δεν θα πιασει μονον μία κατηγορία ανθρωπων. Οι επιλογές δεν είναι και πολλές. ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ.

Χωρίς αυτην δεν θα μπορει καποιος να εργαστει, να πάρει συνταξη, να εχει περιθαλψη… Το σημαντικό είναι όμως η εργασία και η συνταξη. Γιατι χωρίς αυτές δεν θα μπορει επίσης να αγορασει ή να πουλήσει….


Επειδή έχει ξεφύγει από κάθε έλεγχο η καθεστωτική προπαγάνδα υπέρ του μνημονίου και του «άγιου» τραπεζικού συστήματος και επειδή χρησιμοποιείται αφειδώς ο όρος «συνομωσιολόγος» παρακάτω θα δείτε το κλασικό πλέον ντοκιμαντέρ «money masters” το οποίο εξηγεί με σαφήνεια την ιστορία του τραπεζικού συστήματος με στοιχεία από οικονομολόγους και κορυφαίους πολιτειακούς παράγοντες της ιστορίας των ΗΠΑ.


Εξηγείται με κάθε λεπτομέρεια η απάτη του χρέους και πως λειτουργούν οι τράπεζες. Είναι περίπου 3μιση ώρες , αξίζει όμως να επενδύσετε αυτό το χρόνο για να αμυνθείτε με γνώση στους τραπεζίτες και τα εκφοβιστικά ψευδοδιλλήματα που χρησιμοποιούν αυτοί και οι υποτακτικοί τους…


Είναι με Ελληνικούς υπότιτλους

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ecypr9il (Αprogrammatista) ΣΤΟ YOU TUBE (ΛΙΣΤΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ VIDEO)

ΛΙΣΤΑ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
O Γ. ΠΑΪΣΙΟΣ Η ΖΩΗ & ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ


Ο ΓΕΡΩΝ ΑΝΘΙΜΟΣ Ο ΑΓΙΑΝΝΑΝΙΤΗΣ



ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ - ΟΜΙΛΙΕΣ


ΠΑΤΜΟΣ Η ΙΕΡΑ

ΚΕΡΑΥΝΟΙ ΠΑΝΩ ΑΠO ΤΗ ΣΙΩΝ


AΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΑΙΣΙΟ



Ο ΑΙΩΝΑΣ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ

Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ


ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ


WCC (Παγκ. Συμβ. Εκκλησιών) ΑΘΗΝΑ





Άγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς


ΝΕΟΜΑΡΤΥΡΕΣ

ΑΠΟΛΥΤΙΚΙΑ



St. Anthony's Greek Orthodox Monastery in Arizona & MORE


ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ


ΑΓΙΟΣ ΛΟΥΚΑΣ Ο ΙΑΤΡΟΣ


ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΡΩΣΙΑ


Γ. ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΑΤΗΣ


Τα φρικαλέα Καρούλια Αγιου Ορους


π.Ανανίας Κουστένης


ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ


ΑΜΚΑ - ΜΙΚΡΟΤΣΙΠ - ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ


Alex Jones EndGame blueprint for global enslavement


Skull & Bones, CFR, Λέσχη Μπίλντερμπεργκ


Illuminati


ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΣΟΝΙΑ


Ελευθεροτεκτονισμός


ΗΠΑ και οι μασονικές καταβολές


ΡΑΔΙΟΑΡΒΥΛΑ - ΚΑΝΑΚΗΣ -ZEITGEIST


ΤΑΛΜΟΥΔ, ΚΑΜΠΑΛΑ, ΣΙΩΝΙΣΜΟΣ


ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΚΑΜΠΑΛΑ


η γη της επαγγελίας


Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ



ΠΛΑΝΗΤΗΣ Χ Texe Marrs


ΔΙΑΦΟΡΑ

Π. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΕΤΑΛΛΗΝΟΣ


ILLOYMINATI Texe Marrs

Η ΠΛΑΝΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ

Ιερά Μονοπάτια - Μικρό Άγιον Όρος


Γέρων Ιωσήφ Βίγλα

Μυρμηκολέων Βεελζεβούλ
ΟΜΙΛΙΑ ΓΕΡΟΝΤΑ ΕΦΡΑΙΜ ΔΙΚΑΙΟΥ
 ΙΕΡΑΣ ΣΚΗΤΗΣ ΑΓΙΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ

ΓΕΡΩΝ ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ

επίκαιρα

εκκλησιαστικά

Ο π. Παύλος ο Σιναϊτης

ΜΕΤΕΩΡΑ

ΑΓ. ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΙΝΑ

ΦΩΤΗΣ ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗΣ


ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΑΒΔΗΡΑ

ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ 1904-1908


ΕΝΑ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΟ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ ΣΕΠΤ. 1955

ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΚΡΑΣΙΑ ΧΑΙΡΕ

ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗ

ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΤΩΝ ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΩΝ

ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ

Η ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΗ & ΡΩΜΑΪΚΗ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ

Η ΑΡΧΑΙΑ ΣIΝΔΟΣ

ΠΕΛΛΑ, ΠΡΩΤ. ΤΩΝ ΑΡΧ. ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ

ΒΕΡΓΙΝΑ, ΟΙ ΒΑΣΙΛΙΚΟΙ ΤΑΦΟΙ

ΞΑΝΘΗ, Η ΑΡΧΟΝΤΙΣΣΑ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ

ΣΤΗ ΣΜΥΡΝΗ. . . ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ

ΑΡΧΑΙΑ ΘΡΑΚΗ

ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ ΕΥΡΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΔΙΟΝ

ΑΡΧΑΙΟΙ ΦΙΛΙΠΠΟΙ

1821 Η ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΣΤΙΓΜΗ


ΜΑΣΟΝΙΑ KAI ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ Ι Μ ΠΕΙΡΑΙΩΣ


Ημερίδα της 29ης Νοεμβρίου 2009 με θέμα· «Μασονία και Νέα Τάξη, Σχέσεις του Τεκτονισμού με το Χριστιανισμό, την Πολιτική και τη Δημοκρατία», που πραγματοποιήθηκε, υπό την αιγίδα της Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς, από την εφημερίδα «Χριστιανική» στο κινηματοθέατρο Αττικόν, έναντι του Ιερού Ναού του Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης. Η Ημερίδα, λόγω του θέματος, αφιερώθηκε στους μακαριστούς αρχιμανδρίτη Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο και τον Νικόλαο Ψαρουδάκη, ιδρυτή της Χριστιανικής Δημοκρατίας, οι οποίοι με τα βιβλία τους αποκάλυψαν τον αντιχριστιανικό και αντιδημοκρατικό χαρακτήρα της Μασονίας. O ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΠΡΩΤΟΠΡ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΕΤΑΛΛΗΝΟΣ, ΟΜ. ΚΑΘΗΓ. ΠΑΝΕΠΙΣΤ. ΑΘΗΝΩΝ ΜΑΝΩΛΗΣ ΜΗΛΙΑΡΑΚΗΣ, ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΩΣΤΑΣ ΤΣΑΡΟΥΧΑΣ, ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ
 
ΟΔΗΣΣΟΣ.ΕΛΛ. ΞΕΧΑΣΜΕΝΗ ΠΑΤΡΙΔΑ


Η Οδησσός έχει μεγάλη ιστορία, που αρχίζει απ' τα αρχαία ακόμη χρόνια. Τότε ήταν αποικία των Μιλησίων κι είχε στενές επαφές με την Ελλάδα. Μα πιο πολύ δέθηκε με τη χώρα μας επί τουρκοκρατίας. Εδώ είχε καταφύγει τεράστιος αριθμός Ελλήνων, κυνηγημένων από τους Τούρκους. Ο αριθμός τους έφτανε τις 15.000. Οι πιο πολλοί απ' αυτούς ασχολήθηκαν με το εμπόριο κι έκαναν μεγάλες περιουσίες, που μερικοί απ' αυτούς τις θυσίασαν στον αγώνα. Το 1814 ιδρύθηκε στην Οδησσό η Φιλική Εταιρεία κι εδώ ετοιμάστηκαν πολλά απ' τα σχέδια για την Ελληνική Επανάσταση.
 
ΕΝΑ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΣΤΗΝ ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑ


Τι να πει όμως κανείς και για την Καππαδοκία! Μέχρι τη μέρα της φοβερής Μικρασιατικής καταστροφής, ο τόπος τούτος ήταν γεμάτος Ορθοδοξία και Ελλάδα. Φυσικά όρια της Καππαδοκίας είναι προς Β. ο Εύξεινος Πόντος, προς Α. ο ποταμός Ευφράτης, προς Ν. το όρος Ταύρος και προς Δ. ο ποταμός Κιζίλ Ιρμάκ (Άλυς). Χώρες παλαιότερες που συνόρευαν με την Καππαδοκία ήταν προς Δ. η Παφλαγονία, η Λυκαονία και η Γαλατία, προς Ν. η Κιλικία και η Συρία και προς Α. η Αρμενία και η Συρία.
 
ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑ- ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΑ

ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ-ΠΑΤΡ.ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΑ ΑΛΗΘΙΝΑ ΣΕΝΑΡΙΑ

 ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ «Ιερουσαλήμ, μία ακίνητη μεγαλοπρέπεια»

το ντοκιμαντέρ της ΕΤ3Το τρίτο κανάλι της Δημόσιας Τηλεόρασης παρουσιάζει ένα μουσικό και λογοτεχνικό ταξίδι στα άδεια σοκάκια της Ιερουσαλήμ και τα πανάγια προσκυνήματα, όπου η εικόνα αποτυπώνει μορφές και χώρους καταπονημένους από μαρτύρια, αναζητώντας το μεγαλείο της. Τα γυρίσματα του ντοκιμαντέρ πραγματοποιήθηκαν πριν και μετά τον πόλεμο στο Νότιο Λίβανο. Το σενάριο και τη σκηνοθεσία επιμελήθηκε ο Νίκος Βεζυργιάνης, στην αφήγηση είναι ο Χρήστος Ατζημάκης, η εικονοληψία είναι του Daniel Dervishi και η οργάνωση παραγωγή του Βασίλη Κατερινόπουλου.

ΑΓΡΑΦΑ-ΜΟΝΗ ΣΠΗΛΙΑΣ ΙΕΡΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ

ΜΥΣΤΡΑΣ ΙΕΡΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ


ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ & ΑΓΙΟΤΗΤΑ

ΕΛΛΑΔΑ, ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΟΛΕΩΝ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥΣ

Γερόντισσα Γαβριηλία Παπαγιάννη


ΒΕΝΕΤΙΑ & ΒΥΖΑΝΤΙΟ

ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΣ ΤΗΝΟΥ

Ι.Μ.ΑΓ.ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ ΤΟΥ ΕΝ ΟΛΥΜΠΩ

ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΑ

ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ ΣΚΟΠΕΛΟΣ

ΙΕΡΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ

ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ ΣΚΙΑΘΟΣ

ΙΕΡΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ   

Π. ΜΩΥΣΗΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ

ΔΙΕΞΟΔΟΣ ΣΤΗΝ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ

 ΑΜΟΡΓΟΣ

ΣΙΚΕΛΙΚΟΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ

ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΒΡΕΤΤΑΚΟΣ

Ι.Μ.Παντοκράτορος Αγ. Όρους

Η ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ

Μ.ΜΕΛΙΝΟΣ -ΑΓ.ΟΡΟΣ

ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΝΤΕΣ

ΝΕΟΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΡΟΥΜΑΝΙΑΣ

ΒΟΒ MARLEY'S FAITH IN CHRIST

ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΤΑΝΖΑΝΙΑ

ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΣΙΑΤΙΣΤΗΣ


Παναγία η Μαχαιριώτισσα

Η Παναγία η Μαχαιριώτισσα είναι μια θαυματουργός εικόνα της Παναγίας που ευρίσκεται στην Ιερά Μονή Παναγίας του Μαχαιρά στην Κύπρο. Με την εν λόγω εικόνα συνδέεται ιστορικά και πνευματικά και η Ιερά Μονή, η οποία οφείλει και το όνομά της στην ιστορία της εικόνας

ΓΟΥΜΕΝΙΣΣΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΑ

Ι.Μ Παντοκράτορος (Ντ.Πεντέλης)

Orthodox monasticism

ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΖΩΑ

Ι.Μ.ΑΓ.ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ ΤΟΥ ΕΝ ΟΛΥΜΠΩ

ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ


ΟΙ ΠΟΜΑΚΟΙ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ

Η ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΠΛΗΘΥΣΜΩΝ


Ο αυτοκράτορας Ιωάννης Γ΄Βατάτζης
Ιωάννη Γ΄ Δούκα Βατάτζη που έλκει την καταγωγή του από την ιστορική πόλη του Διδυμοτείχου. Ο Ιωάννης Βατάτζης υπήρξε κατά κοινή ομολογία όλων των ιστορικών, ένας από τους μεγαλύτερους αυτοκράτορες του Βυζαντίου. Στην περίπτωση του Ιωάννη Βατάτζη επαληθεύεται η ρήση του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου του τελευταίου αυτοκράτορα, ο οποίος απευθυνόμενος προς τον αδελφό του Ιωάννη Η΄ Παλαιολόγο είπε τα εξής : ¨Από την ιστορία μας έχουμε το δίδαγμα πως όσο κυβερνούσαν βασιλιάδες – στρατιώτες, το Βυζάντιο δοξαζόταν, ενώ μόλις έπαιρναν την αρχή οι θεολόγοι και οι ευνούχοι, το κράτος διαλυόταν¨. Ο Ιωάννης Βατάτζης ανήκει στην πρώτη κατηγορία, μόνο που δεν ήταν ο στυγνός στρατιωτικός αυτοκράτορας που τον ενδιέφερε μόνο να επεκτείνει τα σύνορα του αποκομίζοντας δόξα και πλούτη. Πρώτο μέλημα του Ιωάννη ήταν ο λαός του γι΄ αυτό έμεινε στην ιστορία ως πατέρας των Ρωμαίων (Ελλήνων). Και όσον αφορά τις στρατιωτικές του ενέργειες, συνετέλεσαν τα μέγιστα για την ανόρθωση της αυτοκρατορίας και την μετά το θάνατο του, ανακατάληψη της Κωνσταντινούπολης.

ΒΥΖΑΝΤΙΟ ΙΧΝΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ

ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΚΑΤΩ ΙΤΑΛΙΑΣ

ΟΙ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Κου ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

ΙΩΑΝΝΗ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες στην Αρχαία Ολυμπία, Ιστορία, Απαρχή των Ο.Α

ΜΥΣΤΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛ.ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

BBC-Makedonia

Η ΑΘΗΝΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΚΛΗ

ΕΛΛΑΔΑ ΧΤΙΖΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ


Ε.Ο.Κ.Α. Ο ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ 1955-1959
Το χρονικό 1955 - 1959 Ιστορικό ντοκουμέντο που εξετάζει όλα τα γεγονότα, με κινηματογραφικό, σπάνιο υλικό εποχής... Αναφέρονται χρονικά τα γεγονότα, από την 1η Απριλίου 1955 μέχρι την επίσημη ανακήρυξη της Ανεξαρτησίας και την υπογραφή της Συνθήκης της Γενεύης στις 11 Φεβρουαρίου 1959... 1955: 1/4/55. `Εναρξη του αγώνα, με βομβιστικές επιθέσεις σε επιλεγμένους στόχους στη Λευκωσία,. τη Λάρνακα και τη Λεμεσό. Παντελής Μόδεστος ο πρώτος νεκρός του αγώνα. 11/12/55. Μάχη στα Σπήλια. Σύγκρουση της ανταρτικής ομάδας του στρατηγού Γρίβα, στην οποία συμμετέχουν ο Μάρκος Δράκος και ο Γρηγόρης Αυξεντίου, με 2 Αγγλικά τάγματα. Μετά από τέχνασμα τον ανταρτών οι `Αγγλοι βρίσκονται να πυροβολούνται μεταξύ τους. Αφήνουν στο πεδίο της μάχης 50 νεκρούς. Κανένας αγωνιστής δεν έπαθε το παραμικρό. 15/12/55. Ενέδρα ανταρτών στο "Μερσινάκι". Σκοτώνεται ο Χαράλαμπος Μούσκος, τραυματίζεται ο Μάρκος Δράκος. 1956: 7/2/56. Οι `Αγγλοι πυροβολούν και σκοτώνουν το μαθητή Πέτρο Γιαλλούρο σε διαδήλωση. 9/3/56. Συλλαμβάνεται ο `Αρχιεπίσκοπος Μακάριος μαζί με τους συνεργάτες του - τον Μητροπολίτη Κερύνειας Κυπριανό, τον Παπασταύρο Παπαγαθαγγέλου και τον Πολύκαρπο Ιωαννίδη - εξορισμός τους στις Σεϋχέλλες. 10/5/56. Απαγχονίζονται οι Μιχάλης Καραολής και Αντρέας Δημητρίου. 31/8/56. Μάχη στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας για την απελευθέρωση του Πολύκαρπου Γεωργατζή. Ο Γεωργατζής απελευθερώνεται αλλά χάνονται οι αγωνιστές Κυριάκος Κολοκάσης και Ιωνάς Νικολάου. 1957: 18/1/57. Ο αγωνιστής Μάρκος Δράκος πέφτει σε ενέδρα και σκοτώνεται 3/3/57. Η ιστορική μάχη του Μαχαιρά. Ο Γρηγόρης Αυξεντίου ποτίζει με το αίμα του το δέντρο της ελευθερίας. 14/3/57. Απαγχονίζεται ο Ευαγόρας Παλληκαρίδης. 17/11/57. Αναλαμβάνει κυβερνήτης ο Χιου Φουτ. 1958: 19/2/58. Συνάντηση Φουτ - Μακαρίου στην Αθήνα. 12/6/58. Το στυγερότερο μαζικό έγκλημα της αποικιοκρατίας. Η σφαγή στο Κιόνελι. 19/6/58. Σχέδιο Μακμίλλαν. Η απαρχή της διχοτόμησης του νησιού. 1/9/58. Η μάχη στο Λιόπετρι και ο ηρωικός θάνατος των, Φώτη Πίττα, Ηλία Παπακυριάκου, Αντρέα Κάρυου και Χρήστου Σαμαρά. 19/11/58. Ο Κυριάκος Μάτσης πέφτει μαχόμενος στο Δίκωμο. 1959: 11/2/59. Υπογραφή της συνθήκης της Ζυρίχης 13/12/59. Ο `Αρχιεπίσκοπος Μακάριος εκλέγεται Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας με αντιπρόεδρο τον Τουρκοκύπριο τον Φαζίλ Κουτσούκ.

Η γενοκτονία των Ποντίων

βίος του Οσίου Ανθίμου

ΙΜΒΡΟΣ - ΤΕΝΕΔΟΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑ

Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Από ένα ντοκιμαντέρ του ΣΚΑΙ και του Γιώργου Μαλούχου. Είναι η Ελληνική άποψη για τα γεγονότα, διαφορετική από την άποψη του National Geographic που είναι κάπως ουδέτερη! Εδώ θα δούμε την καθαρά Ελληνική πλευρά της μεγάλης τραγωδίας!


Μικρασιατική Καταστροφή 1922
Το χρονικό της Μικρασιατικής Καταστροφής, από την έναρξη του Α΄ Παγκ. Πολέμου, ως την υπογραφή της Συνθήκης της Λωζάνης. Ντοκιμαντέρ του Στέλιου Σαμαρά
ΤA ΜΑΡΜΑΡA ΤΟΥ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ
Η ΑΠΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΜΑΡΜΑΡΩΝ ΤΟΥ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ

ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΘΕΡΜΟΠΥΛΩΝ

Μ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

Η Τραγωδία της Κύπρου

Η ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ

ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ

Περάσματα από τον Παράδεισο Άγιον Όρος

Π.ΣΑΡ. ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΚΑΡΤΑ ΠΟΛΙΤΗ  2/12/2010

 ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ

   ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ  

ΒΥΖΑΝΤΙΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

ΒΥΖΑΝΤΙΝΕΣ ΜΙΚΡΟΓΡΑΦΙΕΣ  

ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ  

ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ  

ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ

ΕΠΙ ΤΩΝ ΟΡΕΩΝ

ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΜΗΝΥΣΗ  

Η Αγία Σοφία  

Η Αγία οικογένεια των Παλαμάδων  

Η ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ  

Ηoly Μountain

ΘΡΗΝΟΙ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ  

Ιερά Μονή της Γεννήσεως της Θεοτόκου ή Κάτω Παναγιάς

ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΚΟΙΜΗΣΕΩΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΚΕΡΝΙΤΣΗΣ

ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΙ ΕΛΕΝΗΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΚΟΙΜΗΣΕΩΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΜΠΟΥΡΑΣ

1 Ι. Μ. ΚΟΙΜ. ΘΕΟΤ. ΓΚΟΥΡΑΣ 2 Ι.Μ. ΓΕΝ. ΘΕΟΤ. ΡΟΒΕΛΙΣΤΗΣ

ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΤΟΥ ΣΑΡΩΦ ΓΟΥΜΕΝΙΣΣΑΣ

Ιερά Μονή Παναγίας Εικοσιφοίνισσας

 Ι.Μ ΑΓ. ΙΩΑΝ. . ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΖΑΡΚΟΥ & ΚΟΙΜ. ΘΕΟΤ. ΣΤΑΓΙΑΔΩΝ

Ι.Μ Παντοκράτορος (Ντ.Πεντέλης)

ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΚΟΙΜΗΣΕΩΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΒΥΤΟΥΜΑ

Ι.Μ.ΚΟΙΜ. ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΣΚΑΦΙΔΙΑΣ

Ι.Μ.ΣΙΜΩΝΟΣ ΠΕΤΡΑΣ

ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΜΑΡΙΤΣΗΣ

ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΠΑΜΜΕΓΙΣΤΩΝ ΤΑΞΙΑΡΧΩΝ

ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΔΑΔΙΟΥ

ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΣ

ΜΑΚΕΛΕΙΟ

αντιαιρετικά-εσχατολογικά
ΠΑΠΑΣ & ΕΝΩΣΗ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ  
  
ΠΑΡΑΚΛΗΤΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ  

''Κρυπτοχριστιανοι'



 ''ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ''




''ΟΙ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟΙ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΙ
''ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ - ΕΙΣΑΓΩΓΗ'
''ΠΕΡΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ'' Β.ΘΕΣΣ/ΚΕΙΣ
'ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΕΙ ΤΟ ΕΘΝΟΣ'

'ΕΓΩ ΗΜΙ Η ΖΩΗ & Η ΑΝΑΣΤΑΣΙΣ '
'Η ΑΝΑΣΤΑΣΙΣ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ'
'Η ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ'
'Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΤΟΥ ΔΑΙΜΟΝΟΣ'
'ΟΙ ΘΕΟΙ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ'' ΝΤΟΚ.
'ΠΑΛΑΙΟΙ ΚΑΙ ΝΕΟΙ ΑΡΕΙΑΝΟΙ' 6-5-95
'ΠΟΤΕ ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ?'
'ΤΡΑΝ. ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ
'ΨΕΥΔΟΜΑΡΤΥΡΕΣ ΙΕΧΩΒΑ''1994
''ΙΕΧΩΒΑΔΕΣ ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΚΟΠΙΑ
11-3-09'ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ
11-5-10'Η σημερ. κατάστ. της Ελλάδας' π.Γ.Μεταλληνος
11-7-10'' Οι πειρασμοί στην πόλη'
12-2-95 'Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΚΟΣΜΑ''
12-5-09 Π. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΕΤΑΛΛΗΝΟΣ
19-1-09 ΠΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΕΤΑΛΛΗΝΟΣ .
20-10-97''ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΚΛΑΒΙΑ'
20-6-07 'ΜΟΝΑΧΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ'
23-7-10 ΔΝΤ Προσέξτε μην σας εξαπατ..
24-10-09 'Ο ΧΡ. Η Ο Ε..Κ.ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΑΣ;
26-11-08'ΥΠΟΜΟΝΗ - Η ΑΡΕΤΗ ΤΩΝ ΧΡ..'